gilera rcr vai derbi x-race

hinttioon

kumpi mopo on parempi gilera rcr vai derbi x-race

17

4362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjkl

      Derbi kannattaa otaa luotettava vehje. Itse ainakin ottaisin. Ainakin huolto paikkoja ja varaosia löytyy.

      • järkyttynyt

        Derbi tosi toimiva ja erittäin hyvännäköinen. Nyt ajettu n. 10 tkm. Huoltopaikat eteläsuomessa kartoitettu ja kohtuuhintaisia kaikki paitsi Nummelan (taitaa kuulua Vihtiin) Sellkami Oy törkeän kallis ja härski kohtelu (ei voi edes käyttää sanaa palvelu).. VAROKAA !!!


    • Se kummassa silmä lepää enempi... Ne tulevat samasta tehtaasta, eli seja sama mopo.

    • sadadasds

      Gilera kulkee vakiona 50km/h
      Ja derbi 60km/h :)

      • Pyllymasa

        No ei muuten kulje. Tyttöystävällä kyseinen Derbi xRace, ja menee 51. Alamäkeen oot huristellu noi "huiput". Samalaite seon eri nimellä.


    • ......

      gilera tietysti,vaikkaki molemmat mopot on periaatteessa sama paska eri paketissa

    • lolboy

      derbissä kai rajotettu cdi

    • jooo79878098

      samat osat on

    • xxvor

      riippuu viritätkö vai pidätkö vakiona. jos virittää meinaat ni ehdottomasti olis Gilera parempi, muutenhan ne on samanlaisia mut Gileras ei oo rajotettua cdi:tä...

    • ----

      gilera on tehty samoista osista kuin derbi x-treme joka on parempi kuin x-race joten gilera siis ehdottomasti.

    • gilera

      Kummatkin ovat aivan samoja mopoja. itse ostaisin gileran koska se on halvempi

      • halvempi

        Ostin itse Derbin ja se oli 500e halvempi...


    • <zx<x

      Gilera vakiona mittariin ~55km/h, alamäkeen ~60km/h

      • gilluppi

        eiköhän se oo 500 e halvempi KÄYTETTYNÄ gilera on uutena halvempi ite sain oman eilen, hyvä mopo


    • mopoilija111111

      Koittakaa nyt uudet mopon ostajat sitten tajuta, että mopoa ei kannata ostaa sen mukaan, mikä kulkee vakiona eniten. Mitäs väliä sillä on? Jos se ei kulje sitä neljääkymmentäviiiittä niin sitten se pistetään kulkemaan semmosta vauhtia, vaihtaa vaikka suuttimen ihan pikkusen isompaan (maksaa n. 3€) ja vaihto homma kestää ½h, riippuu vähän, kuinka kauan joutuu työkaluja etsiskelemään. Huom. en yllytä virittämiseen, sillä sanoin: "Pistetään kulkemaan se 45", ei enempää. :D

      Ja sitten tiedoksi kaikille, kaikki normaalimerkkiset mopot (ei harvinaisemmat kiinamopot) on kuristettu kulkemaan alle 47 km/h oikeaa nopeutta (mittari nopeudet kusettavat aina enemmän tai vielä enemmän). Jotkut vakio mopot kulkee vaan 40 km/h (aika harvinaista), siinä tapauksessa voidaan puhua jo todella laiskasta vakio moposta.

      Muistan kyllä nuo "Derbi kulkee vakiona 55!" puheet, mutta ne on kaikki paskapuhetta. Vakio kulkee 45, max 47, ei kulje 55, siitä lähtee jo kilvetkin.

    • GILERA

      GILERA ON PAREMPI
      jo pelkästään sen takii et niitä ei nää niin paljoo tien pälä kuin derbejä

    • detsimies

      ostakaa mielummin DT paljo parempi, hienompi ja pystyy virittää helpommin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      2001
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      276
      1531
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1315
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1107
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      73
      1098
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      81
      1041
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      183
      1018
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      868
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe