Tunteeko kukaan Prisman Apteekis töissä olevaa naista...tummat aika lyhyet hiukset, hoikka ja aivan uskomaton hymy!? Olin ihan myyty, kun tänään poikkesin siellä, sormusta ei tainnut ainakaan olla??
Prisman Apteekki Nurmo
6
1473
Vastaukset
- tunnen tämän
tytön. Voin välittää viestin !
- poika pohjanm.
Eli voin olettaa että kyseinen nainen on vapaa...?? Mun täytyis jatkossakin varmaan asioida siellä, joten taidan jättää haaveilun asteelle!?:)
Mutta sanotaan että pitkä tumma mies punaisessa takissaan... - kantsii yrittää
Jos olet nähnyt ihanan naisen, niin tee ihmeessä aloite et sinä siinä mitään häviä..jos nainen ei suostu niin oletpahan yhden kokemuksen rikkaampi...ja sit myöhemmin sinua ei kaduta kun mitään ei tullu tehtyä....
- jjjhhhyyygggff666
Eiköhän tuon kyseisen naisen kannattais tulla vähän vastaan...onko edes vapaa??
- sinulla partaa
jos oli , millainen =)
- poika pohj.
sinulla partaa kirjoitti:
jos oli , millainen =)
Ikävä tuottaa pettymys, ei ollut...korkeintaan pieni sänki!? Ongelmahan on se etten tiedä ootko edes vapaa ja missä muualla suhun vois törmätä kuin sun työpaikalla...baaris ei ainakaan olla törmätty!? Kyseisenä pvänä etsit mun lääkkeen siitä reseptivapaasta hyllystä...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223492
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1041684- 1031321
- 661044
Manipuloitu Raamattu
Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte317992Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä71941Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l142920Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.58874- 67842
Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B150841