Ulvilan surman

tutkinnanjohtaja vaihtuu

Tutkimusjohtajaksi tulee Pauli Kuusiranta. Iltasanomien uutisissa näin kerrottiin.

5

614

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääroisto

Nyt se saa viedä tutkinnan vaikka Timbuktuun :)

• emmäämittääntiiä

Iltasanomissa oli asian johdosta kaksikin uutista. Ensimmäisessä artikkelissa tutkinnanjohtajan vaihdosta lausuttiin Joutsenlahden suulla, että hän "jää kesäloman jälkeen sairauslomalle polvileikkauksen vuoksi". Toisessa artikkelissa taas kirjoitettiin, että "Joutsenlahti jää vuosilomalle ja sen jälkeen vapaalle joksikin aikaa. henkilökohtaisista syistä".

Kumpaa selitystä tässä nyt pitäisi uskoa? Polvileikkauksen takia ei jäädä vain "vapaalle" vaan oikein virallisesti sairauslomalle. Siis, leikataanko Joutsenlahden polvi ja milloin se tehdään? Liittyykö asiaan sittenkin jotain dramatiikkaa.....?

Ei ihme, ettei rikos ole selvinnyt kun poliisi ei saa edes näin yksinkertaisia faktoja kohdalleen. Vai median syytäkö kaikki sekaannus? Tsekatkaa joku vielä Hesarin ja Satakunnan Kansan uutisointi.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1542615

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1542921

• 00+8i0+8

näitä Porilaisia

ketkä osaa vain teettää dna-testejä

mokasivat jopa premin nettivinkin murhaajan numerosta

• sillä ne nettivinkit

on olleet täysin fantasiaan perustuvia juttuja.

• sillä ne nettivinkit kirjoitti:

on olleet täysin fantasiaan perustuvia juttuja.

ystäväni sai todellakin ennen sitä murhaa uhkauspuheluja. Sitten tuli tekstiviesti, jonka hän näytti minulle. Laitoin puhelinnumeroni numeronäytön pois ja soitin. Mies meuhkasi oikein kunnolla. En sanonut sanaakaan. Kerroin ystävälle, joka ei uskonut ja soitti itse takaisin numeronäyttö päällä.

Nyt mies oli asiallinen ja selitti jonkun lähettelevän tietokoneen avulla hänen nimissään uhkauksia. Uhkauspuhelut loppuivat siihen paikkaan. Mieleen tulee aloitteleva poliisi, vartija tms, joka ei tiedä että tekstiviestistä jää salaisenkin puhelinnumeron numero.

Murhaaja voi tuntea ystäväni, jolloin hänellä on uhrin ja heidän numeronsa kännyssä päällekkäin tai hän valitsi uhrin sen pubitappelun jälkeen ja ei tunne kovin hyvin uhriaan ainakaan osoitteeltaan. Voi olla että on seurannut ensin ystävääni ja sitten tajusi etsiä toista pikkumiestä paikkakunnalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      611
      1579
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      847
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      482
      734
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      691
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      642
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      604
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      548
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      31
      506
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      484
    Aihe