Hei!
Kertokaapas naiset ja miehet Rovaniemen halvin/parhain ompelukonehuoltaja ?
Olen kuullut joskus nimen Husu ???
Kiitos ja hauskat jussit
HALVIN/PARHAIN OMPELUKONE HUOLTO ROVANIEMELLÄ
10
6654
Vastaukset
- mutta kerron kuitenkin
Itse huollatin siinä Leksan koneessa missä se lastentarvikekkin. Koneen sai takaisin samana päivänä mikä oli tärkeää pitkän matkan takia.
Toisesta msitä kysyin olisi mennyt useampi päivä ja taisi olla kalliimpikin. tämä missä käytin oli jotain 50e tienoilla.- Ompelu & Kone
Kiitos, täytyypä käydä siellä...
- Husulle vain
Just eilen juttelin tuon Husun papan kans tuossa pihalla,
Kertoi myyneensä ja huoltaneensa Huskuja 25 v,ja sitten 33 vuoden kokemus huoltoliikkkeenä,
aikamoinen työrupeama,varmaan tietoa ja taitoa vaikka muille jakaa,jutteli vain,että vanhuus meinottelee iskeä.- Ompelu & Kone
itseasiassa puskaraadiosta sain tietää tämän legendaarisen husun numeron ja hänen tieto/taito oli aivan ällistyttävää, pelkästään kun kerroin mitä ommelta teki ennen "hajoamista" niin Husulta tuli jo vastaus kuin apoteekin hyllyltä, neuvoi miten asia korjaantuu ja niinhän se korjaantuikin... Harmi vaan kun vanhuus tulee väistämättäkin jokaiselle.. Husun kaltaisia herrasmiehiä saisi olla enemmänkin mutta PYH nykyaikana ei saa ku haistattelut ja lompsan tyhjäksi...
- missä husu
Hei,
nyt tarvitsisin pikaisesti jonkun joka osais korjata vanhaa husqvarna praktikaa! Se alkoi katkoa ylälankaa kun ensin katkaisin neulan vetoketju ommellessani. Putsasin imurilla ja irrottelin pistolautaa ja kasasin, mutta ei auta... Apua! Onko se Husu vielä hengissä?
- anni-mari
Tietääkseni Husu kuollut, taitaa ainut hyvä olla koivumaat rovakadulla, osaa kuulemma huoltaa vanhatkin koneet
- husukjgl
vie romotke korjaa
- harrasteompelija
Rovaniemellä ei ole ompelukonehuoltoa enää lainkaan! Lähin palvelutarjoaja on Kemissä Leksan kone. Tässä jollekulle jonkunmoinen lisäbisnes, kun ryhtyy tarjoamaan palveluja :)
- Just3
Rovakatu 11 Ompelukonehuolto
- Anonyymi
1960 luvulla oli Rovakadulla Eva ompelukoneliike. Muistaako enää kukaan sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236