Poliisi ei uskalla

premiata

olla rehellinen?

Pelkäättekö nettikirjoitteluani vai sitä riskiä että joku tukkisi porsaanreiän?

Tiedän että rikoskomissario väitti antaneensa minulle suullisen kotietsintämääräyksen. Hän antoi sen poliisille, joka ei kertonut minulle mitä haetaan. Minulle on samantekevää valehteletteko hakeneenne litran purkkia, joka ei edes olisi mahtunut käsilaukkuuni. Mitään ette löytäneet. Syyttäjän mukaan rikosilmoituksessa oli 2 dl purkki.

Valitettavasti minä opetin väitteenne vuoksi tuhopolttoja monta vuotta tutkineelta mieheltä saadun tiedon eteenpäin. Pienellä määrällä kosaania voi tulipalon sytyttää ilman että syttymissyytä voi osoittaa.

Tuolla tavalla saatettiin tappaa vuosia, ja nauraa silla ikinä teillä ei ollut näyttöä. Tuolla tavalla tappaneet tietävät miksi minä en vaiennut enää...tai anteeksi kukaan ei ole käyttänyt sitä, koska näyttöä ei ole. Ihmiset ovat vain palaneet....syttymissyy on joko tuntematon tai lavastettu muuksi.

Niinpä väitämme porukalle, että te kerroitte hakeneenne litran purkkia....uskomme ettei kukaan kuole väitteenne vuoksi enää eikä ole kuollutkaan. Mitä merkitystä rehellisyydellä olisi?

Mitä merkitystä olisi, jos olisin ilmoittanut puhuneeni mahdollisesti murhaa hautovan ahdistuspotilaan kanssa ennen Ulvilan murhaa? Ei mitään, kukaan ei olisi kuitenkaan tehnyt mitään.

Entä jos olisun ilmoittanut saaneeni ohjeita massamurhaa varten? Ei mitään...kukaan ei olisi tehnyt mitään. Minä en neuvoilla mitään tee, en ole koskaan aikonutkaan tappaa ketään. Ihmettelen vain miksi pelkäätte kirjoituksiani? Minä tiedän hyvin että vaara tulee toista kautta ja todennäköisesti myös niiden kautta jotka joutuvat kokemaan samaa kuin minä.....

9

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Sääliksi käy kun ihmisellä alkaa mielenterveys järkkyä, eikä itse sitä huomaa.
      Kohta varmaan häviää elämänhallinta ja sitten ei ole enää paljoakaan tehtävissä.

      • täysin käyn töissä yliopistosairaalassa sairaanhoitajana osastolla, jossa toimii sekä lääkäreitä, neuropsykologi yms. henkilökuntaa.

        Jos toivotte että olen harhainen puhuessani totta, se johtuu siitä ettette kestä totuutta.
        Ette pysty vastaanottamaan sitä. Pidätte kiinni valheesta, sillä totuus romuttaisi paljon.


      • ..se on..
        premiata kirjoitti:

        täysin käyn töissä yliopistosairaalassa sairaanhoitajana osastolla, jossa toimii sekä lääkäreitä, neuropsykologi yms. henkilökuntaa.

        Jos toivotte että olen harhainen puhuessani totta, se johtuu siitä ettette kestä totuutta.
        Ette pysty vastaanottamaan sitä. Pidätte kiinni valheesta, sillä totuus romuttaisi paljon.

        Eihän sitä itse huomaa, kun alkaa tajunta hämärtymään..


      • voit sen
        ..se on.. kirjoitti:

        Eihän sitä itse huomaa, kun alkaa tajunta hämärtymään..

        itse tietää kuinka omat asiasi on? Minusta sinunkin maailmasi on aika häiriintynyt. Jos tosiaan uskot että poliisit eivät valehtele, niin olet todella naivi tai muuten vaan aivopesty. Minä ainakin epäilen eniten sen terveyttä joka väittää olevansa täysin terve ja kaiken tietävänsä.


      • www0000
        voit sen kirjoitti:

        itse tietää kuinka omat asiasi on? Minusta sinunkin maailmasi on aika häiriintynyt. Jos tosiaan uskot että poliisit eivät valehtele, niin olet todella naivi tai muuten vaan aivopesty. Minä ainakin epäilen eniten sen terveyttä joka väittää olevansa täysin terve ja kaiken tietävänsä.

        sillä jos ei kerrota mitä haetaan premiata toimi äkillisen kriisin aiheuttamassa mielentilassa


      • www0000 kirjoitti:

        sillä jos ei kerrota mitä haetaan premiata toimi äkillisen kriisin aiheuttamassa mielentilassa

        minä pidän.....


      • olet paras
        premiata kirjoitti:

        minä pidän.....

        ikuisesti.....tietävät tuominneensa ihmisiä kuolemaan, tietävät miksi, eivätkä ikinä voi osoittaa edes motiivia


    • diiba daaba

      no huh huh.....kosaani on ollu tunnettu jo iät ja ajat palosyyntutkinnassa. Jopa koirat haistaa sen jäämät nykyään!!!!

      • kosaania

        pienellä määrällä, ei isolla

        Juttu on testattu Länsi-Rannikolla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe