Tatuointipaikkoja

hyvinkäällä

eli kuten otsikko jo kertookin ois hakusessa hyvä ja ammattitaitoinen tatskapaikka..Olen vasta Hyvinkäälle muuttanut eikä ole oikein tiedossa nää paikat..keskustassa vissiinkin ainakin 2kpl?

Missä ammattitaitoiset tatuoijat ja onko pitkätkin odotusajat? Kiitos vastanneile..

34

5219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      kannattaa suunnata helsinkiin (legacy tattoo, vida loca tattoo, liskogalleria jne)

    • tattoo...

      Hyvinkäällä on mun tiedon mukaan ainakin neljä tatuointi paikkaa; tattoo heka, black dog tattoo, kinky mouse ja sitten uusimpana underground tattoo (?).. kolmesta ensimmäisestä olen kuullut kaikista hyvää, yhdestä huonoa.. Viimeisimmästä ei ole tietoa,sen verran uusi taitaa olla.
      Jos jotakin omien kokemusten perusteella suosittelisin, neuvoisin menemään Hekalle.. :)

      Kaikilta taitaa löytyä kotisivut kun vain googletat.
      Jonotus ajat varmasti vaihtelevat, kannattaa kysyä ihan liikkestä.

      • vastauksestasi

        jos jollakin muullakin on omia kokemuksia kuulisin niistä mielelläni...


      • minä.....
        vastauksestasi kirjoitti:

        jos jollakin muullakin on omia kokemuksia kuulisin niistä mielelläni...

        itsellä on kokemusta kinky mouse tattoon molemmista duunareista. ei mitään moitittavaa, asiakaspalvelu on hyvää, ja samoin työnlaatu, ja siistit työtilat.


    • sottaa itsensä

      vesiväreillä, ne lähtevät pois pesemällä.

    • Riksussa ja Jokelassa

      noin lähimmät paikat ja teineille Keravalla.

      • tatskaa

        alkusyksystä kyselin tilannetta hyvinkään eri paikoista. Hekalla oli tuolloin jonoa pitkästi yli puoli vuotta. Kinky mousessa sit kävin kuvani ottamassa, pääsin suht nopeasti ja olen ollut kyllä tyytyväinen lopputulokseen! Käsitääkseni noilla molemmilla paikoilla on molemmilla kohtuu hyvä maine. noista muista uudemmista en sitten oikein osaa mitään sanoakaan...


      • toi heka
        tatskaa kirjoitti:

        alkusyksystä kyselin tilannetta hyvinkään eri paikoista. Hekalla oli tuolloin jonoa pitkästi yli puoli vuotta. Kinky mousessa sit kävin kuvani ottamassa, pääsin suht nopeasti ja olen ollut kyllä tyytyväinen lopputulokseen! Käsitääkseni noilla molemmilla paikoilla on molemmilla kohtuu hyvä maine. noista muista uudemmista en sitten oikein osaa mitään sanoakaan...

        Riksussa vai Jokelassa?


    • Tyytyväinen asiakas

      Olen itse BlackDogin todella tyytyväinen usean kuvan asiakas.. Tatuoitsija sekä muu porukka oikein loistavia ja asiansa osaavia =)
      Muistakin osaamista löytyy jos on aikaa odotella kuukausia.

      • Tatuoitu pariskunta Hyvinkä...

        Hekalla aikanaan otimme tatskat ja täytyy sanoa, että hyvä oli palvelu ja asiantuntevaa. Ainoa suuri miinus oli silloin meilläkin 7kk:n jonotusaika ko.liikkeeseen. Mikä mahtaa olla nykyisin tilanne, sitä en tiedä. Mutta voin lämpimästi suositella tuota Hekaa. Tyypit siellä on rentoja ja huumorintajuisia sekä tietenkin tosi taitavia ja ammattinsa osaavia kavereita.
        Niin ja Hekahan toimii hyvinkäällä, tarkemmin sanottuna Hyvinkäänkadulla. :)


    • Googlaaja

      Ite menisin nyt vaan kinkyyn kaikissa käytyäni. siel on tehty jotain muutoksia ja on vissiin pari uutta tekijääkin ja muutenkin todella viimisen päälle asiallinen paikka.

      • miettimistä

        hekahan oli ennen kinkyssä kunnes päätti lähteä omille teilleen. perusti oman liikken johonkin savonlinnaan tai johki vastaavaan. kaupungita en todellakaan ole varma mutta kuitenkin pois hyvinkäältä. jonkin ajan kuluttua hän kuitenkin tuli takaisin ja asettui taas hyvinkäälle pitämään puljuaan.
        kummatkin heistä ovat todella ammattitaitoisia jo senkin puolesta kuinka monta vuotta he ovat hakanneet kuvia.suosittelisin kumminkin kinkyä tai black dog tattoota. black dogin george pystyy siihen mihin nämä edellä mainitut pystyvät ehkä 5-10v kuluttua.


      • mopsi123
        miettimistä kirjoitti:

        hekahan oli ennen kinkyssä kunnes päätti lähteä omille teilleen. perusti oman liikken johonkin savonlinnaan tai johki vastaavaan. kaupungita en todellakaan ole varma mutta kuitenkin pois hyvinkäältä. jonkin ajan kuluttua hän kuitenkin tuli takaisin ja asettui taas hyvinkäälle pitämään puljuaan.
        kummatkin heistä ovat todella ammattitaitoisia jo senkin puolesta kuinka monta vuotta he ovat hakanneet kuvia.suosittelisin kumminkin kinkyä tai black dog tattoota. black dogin george pystyy siihen mihin nämä edellä mainitut pystyvät ehkä 5-10v kuluttua.

        hekalla ja kinkyssä olen aina ollut tyytyväinen,mutta pitkät odotusajat..black dog tattoossa ei osattu tehdä yksinkertaista tribaalikuvaa,vaan nyt alaselän kuva päin prinkkalaa :( tuosta underground tattoosta haluaisin itsekin kuulla jotain..?


      • PPF
        mopsi123 kirjoitti:

        hekalla ja kinkyssä olen aina ollut tyytyväinen,mutta pitkät odotusajat..black dog tattoossa ei osattu tehdä yksinkertaista tribaalikuvaa,vaan nyt alaselän kuva päin prinkkalaa :( tuosta underground tattoosta haluaisin itsekin kuulla jotain..?

        Varauksella tuo blackdog! Olen nähnyt hyvää ja huonoa.


    • Uusi vai?

      Tuo Underground, minkälainen paikka se on? Joku uusi vai?

      • inked

        Hekalta kyselin joskus toissa vuonna; silloin aika meni tosiaan melkein jopa vuoden päähän...Lisäksi olisi ottanut hintaa aika rutkasti; 350 €.

        Menin saman idean kanssa Black Dog Tattooseen, ja sain ajan 3 viikon päähän ja kuvasta hintaa 180 €. Lisäksi tosiaan tatuoija George improvisoi tosin hienon kuvan, käytti selkeästi taiteellista lahjakkuuttaa, jota en usko ihan joka jannun tarjovan. Tuon ison kuvan jälkeen black Dog Tattoossa mulle on tehty 4 uuttaa, mutta ne on kaikki tehty kopioimalla viemäni kuva, eli niissä ei ns. taittellisuus juuri näy. Minusta monet osaavat Hyvinkäällä kopioda valmiita kuvia, mutta en tiedä muiden taidoista tehdä ideasta upeaa luonnosta suoraan iholle.

        Kiinnostaa myös tuo uusi paikka; en ole kuullutkaan!


      • ....
        inked kirjoitti:

        Hekalta kyselin joskus toissa vuonna; silloin aika meni tosiaan melkein jopa vuoden päähän...Lisäksi olisi ottanut hintaa aika rutkasti; 350 €.

        Menin saman idean kanssa Black Dog Tattooseen, ja sain ajan 3 viikon päähän ja kuvasta hintaa 180 €. Lisäksi tosiaan tatuoija George improvisoi tosin hienon kuvan, käytti selkeästi taiteellista lahjakkuuttaa, jota en usko ihan joka jannun tarjovan. Tuon ison kuvan jälkeen black Dog Tattoossa mulle on tehty 4 uuttaa, mutta ne on kaikki tehty kopioimalla viemäni kuva, eli niissä ei ns. taittellisuus juuri näy. Minusta monet osaavat Hyvinkäällä kopioda valmiita kuvia, mutta en tiedä muiden taidoista tehdä ideasta upeaa luonnosta suoraan iholle.

        Kiinnostaa myös tuo uusi paikka; en ole kuullutkaan!

        suosittelen lämpimästi ko. paikkaa...asiakaspalvelu loistavaa, ajan sai kohtuullisen ajan päähän ja työnlaatu loistava..menen ehdottomasti uudestaankin..eikä hinta ollut päätä huimaava..kymppi plus..


      • hdhjklöf

        Tarkoitatte varmaan Down Under -tattoo studiota? Hyvinkäänkadulla Hekaa lähes vastapäätä. Suosittelen kyllä, ammattitaitoinen kaveri, tekee kaikki customina, eli samanlaista kuvaa ei tule vastaan.


      • ktyfjkft
        hdhjklöf kirjoitti:

        Tarkoitatte varmaan Down Under -tattoo studiota? Hyvinkäänkadulla Hekaa lähes vastapäätä. Suosittelen kyllä, ammattitaitoinen kaveri, tekee kaikki customina, eli samanlaista kuvaa ei tule vastaan.

        tuolta näkee kuvia jos kiinnostaa


      • käynyt
        hdhjklöf kirjoitti:

        Tarkoitatte varmaan Down Under -tattoo studiota? Hyvinkäänkadulla Hekaa lähes vastapäätä. Suosittelen kyllä, ammattitaitoinen kaveri, tekee kaikki customina, eli samanlaista kuvaa ei tule vastaan.

        Hieno paikka, vähän erilaista mihin Hyvinkään alueella on aikaisemmin totuttu. Otin itse Markukselta kuvaa, samaan aikaan oli myös toinen omistaja Ramo tekemässä töitä ja vielä joku kolmas vierailija. Hauskaa oli ja kaikki tekijät oikeasti huippu ammattilaisia!

        Myös kaverini kävi ottamassa kuvia ja silloin vierailemassa oli joku Takomo tattoolta. Ilmeisesti vierailijoita käy useampiakin? Mutta kuvaa mielestäni sitä että myös arvostettu liike omassa ammattikunnassaan.

        Mielestäni paras paikka.


      • susu....
        inked kirjoitti:

        Hekalta kyselin joskus toissa vuonna; silloin aika meni tosiaan melkein jopa vuoden päähän...Lisäksi olisi ottanut hintaa aika rutkasti; 350 €.

        Menin saman idean kanssa Black Dog Tattooseen, ja sain ajan 3 viikon päähän ja kuvasta hintaa 180 €. Lisäksi tosiaan tatuoija George improvisoi tosin hienon kuvan, käytti selkeästi taiteellista lahjakkuuttaa, jota en usko ihan joka jannun tarjovan. Tuon ison kuvan jälkeen black Dog Tattoossa mulle on tehty 4 uuttaa, mutta ne on kaikki tehty kopioimalla viemäni kuva, eli niissä ei ns. taittellisuus juuri näy. Minusta monet osaavat Hyvinkäällä kopioda valmiita kuvia, mutta en tiedä muiden taidoista tehdä ideasta upeaa luonnosta suoraan iholle.

        Kiinnostaa myös tuo uusi paikka; en ole kuullutkaan!

        Onko Black Dog tattoo viellä voimissaan?


      • *****
        susu.... kirjoitti:

        Onko Black Dog tattoo viellä voimissaan?

        Kauppalankadulla...Bandiitoksen tiloissa toimii.


    • Hyvinkääläine

      En suosittele hekaa todellakaan! Jälki on jotain erittäin törkeetä syheröä, hekan omilla sivuilla näkee töitä joista ei edes saa selvää mikä siinä iholla edes on :o.
      Itse suosittelen Tattoo Pete Sokuraa! Jonot on 6kk mutta jälki on todella upeaa! Toinen on sitten Tattoo Kari joka muutti hetki sitten järvenpäähän

      • Mistä.noita.sikiää

        Johan on mainos !!!!!! Oikein 6 kk jonot!


    • Hyipähyi

      Älkää ottako tatuointeja. Aiheuttaa nääs syöpää. Pöntömmänkin pitää ymmärtää se? Rumia tuherruksia joilla normaali iho ja ihminen tuhotaan.

      • pönderr

        Ei pöntöt mitään ymmärrä, mutta itsepähän sitten kärsivät.


      • OmaAsia

      • TolloilleFaktaa
        OmaAsia kirjoitti:

        Vanha aihe, mutta höpistään nyt: https://yle.fi/uutiset/3-10470795

        Tietysti jokaisen oma asia, mitä tekee, ainakin jossain määrin oma asia.

        Äsken aamu-tv.ssä samasta asiasta kerrottiin. On tietysti jokaisen oma asia mitä myrkkyjä itseensä piikittää, mutta syöpähoidot menee pääosin yhteiskunnan kustannettavaksi. Itse aiheutetut pitäisi jokaisen makssa itse.


      • jankutetaan

      • Anonyymi
        OmaAsia kirjoitti:

        Vanha aihe, mutta höpistään nyt: https://yle.fi/uutiset/3-10470795

        Tietysti jokaisen oma asia, mitä tekee, ainakin jossain määrin oma asia.

        Nyt sentään rajoitetaan värien myrkkymääriä:

        "Yksi rajoitettava aineryhmä on raskasmetallit, joita ovat esimerkiksi lyijy ja kadmium."

        https://yle.fi/uutiset/3-11715420

        Lyijy ihmiskehossa ei ole kovin terveellinen aine.

        Enemmän lyijystä:

        https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=asy00220

        "Käännekohta oli havainto, että melko pienet veren lyijypitoisuudet lapsilla liittyivät älyllisen kehityksen viivästymiseen."


    • Hyipähyi

      Tatuoinnissa laitetaan huumetta ja myrkkyä ihoon.
      Kauhean rumaa töherrystä.

    • ökböwj

      Sairaalassa kaksi hoitajaa keskusteli potilaasta joka oli merimies. Vanhempi kertoi että miehen penikseen oli tatuoitu "Adam". Nuorempi sanoi: "Kyllä siinä oli Amsterdam"

    • RumaaJälkeä

      Riihimäen vankilassa kuulemma tehdään vankilaihottumaa, menkää sinne.

    • Anonyymi

      Noiden myrkyllisyydestä oli aamulla tv-uutisissa juttua. Eivät aiheuta tauteja heti, mutta kun ilmenee niin on jo myöhäistä. Pehneästä päästä kärsii silloin koko kroppa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe