Huoltoliikkeet Lahti ja ympäristö

.................

Onko Päijät-Hämeen alueella sellaista skootterien huoltoliikettä, joka huoltaa mukisematta Kiinalaisia-skoottereita? Ja vielä sellaisia, jotka tekevät työn kunnolla ja kohtuu kustannuksin? Hyvä asiakaspalvelu on myös aina plussaa, ei siis kuten yleensä, jätä skode siihen ja tule viikonpäästä kattelemaan onko saatu valmiiksi, (eihän me millään ehditä asiakkaalle ilmoittamaan, koska työ on valmis!).

10

3712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos sinulla kertomasi kaltaisia "kokemuksia" että viikkokin menee ja eivät soita jo skootteri on valmis niin kerro ihmeessä muillekin sillä omat kokemukseni huolloista aina olleet hyvä... kiinalaistenkin huolloista :)

    • Pi-ke

      Minä olen ollut tyytyväinen Pyörä-Erkkiin,osoite savontie137?.
      Itselläni fude skootteri,osat löytyneet heti tai tilattu, jolloin huollossa 2päivää,nopeaa ja hyvää palvelua.

      • jejee

        Minkä hintasii on ollu korjaukset/huollot
        n. Suunnille


    • jaku3

      Täyytä paskaa on pelvelu tuolla pyörä-erkillä.älkää missään nimessä viekö mitään sinne.Ylipainoisia työnpakoilijoita joilla ei oo asiakaspalvelusta mitään hajua..

      • Vittuuntunut

        Totta, ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisessä paikassa asioin.


      • usean skootterin omistaj
        Vittuuntunut kirjoitti:

        Totta, ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisessä paikassa asioin.

        Täysin samaa mieltä. Eilen kävin viimeisen kerran kyseisellä pyörö-örkillä. Asiakaspalvelu on niin syvällä siellä mihin aurinko ei paista ettei sitä löydä sieltä edes suomalaiset luolasukeltajat. Osia ja korjauspalvelua saa kyllä muualta. Voin vaikka mielummin ajaa 200 km, jos saan hyvää palvelua, kuin asioisin pyörö-örkillä.


    • Iso Opa

      Hyvää ja ripeää palvelua

    • S o l i k k a
    • ei oo totta

      Aivan luokatonta meininkiä ko firmassa... vaikka vein irtonaisen moottorin laakereiden vaihtoon, yrittivät rahastaa kaksi kertaan sen mitä oli puhe.... no eipä siinä kaikki. Laittelin koneen kiinni, ja toimi noin 100 metriä, jonka jälkeen sammui. Olivat laittaneet väärän kampiakselin Stefan paikoilleen, ja se pulpahti pois paikoiltaan. Lisäksi eivät olleet vaihtaneet kuin toisen puolen laakerin... ilman tiivistesarjaa tiivisteliimalla kasaamalla. Kesti viikon kahden laakerin vaihto irtomoottoriin, ja yritti periä 45 e osista, jotka siis maksavat puolet tuosta. Ja eivät edes laittaneet kaikkia. Täytyypä käydä laittamassa äijät vastuuseen.. onneksi pyysin kuitin, vaikka äijä yritti kovasti ilman kuittia tarjota korjaus palveluaan... älkää missään nimessä menkö tänne!

    • Yllättävä totuus

      Näitä kusetus firmoja löytyy yllättävän paljonki suomesta vaikka ei uskoisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe