Ketään töissä em. yrityksissä?
Millä perustein pohja-palkka maksetaan, kiinnostaisi tietää?
Ennenkin tuota hommaa tehnyt, mutta pelkällä provikalla en ala lähtemään töihin mielellään..
Kiitoksia ASIALLISISTA vastauksista!
Hämeen teletalot ja Elosa Oy
5
454
Vastaukset
- ...
Nyt kun näitä foorumeitakin osaa käyttää, niin varmasti löytää myös kyseisten firmojen kotisivut. Itse tein näin menin ensin MOL:in sivuille, sieltä valitsin avoimet työpaikat, sieltä paikkakunnaksi Kemi ja listalta valitsin tuon Elosa oy:n työpaikkailmoituksen. Siinä on tiedoissa suora www-osoite, jos ei ole niin yleensä Google on hyvä ystävä. Siinä nyt kuitenkin linkkiä.
Elosa oy: http://www.elosa.fi/palkkaus
Teletaloista ei ollut palkkatietoa, mutta ota puhelin kouraan ja pirauta. - hyvä ystävä
Mieti nyt toisenkin kerran ennenkuin lähdet tähän koiranhommaan kiusaamaan ihmisiä, juurikaan kukaan ei halua niitä höpinöitä kuunnella voi joku mummoraukka tietysti sortua.
- ap..
Linkistä, senhän olen varmasti tarkistanutkin ja halusinkin mahdollisilta työntekijöiltä kysellä ne PERUSTEET MISTÄ SE POHJA TULEE..
Se ei tule koskaan tuosta noin vaan,vaan siinä on jokin tietty määrä kontakteja,tunteja,kauppoja jnejne..
Ja toiselle vastaajalle:
jos edellisen kerran kaupanteko olisi ollut todella huonoa niin enkai uudestaan yrittäisi? Viisas edes kaukaa saa enemmän rahaa jos siihen luvataan pyös pohjapalkka lisäksi!
JA PAKKO LISÄTÄ:
Tässä taas huomaa sen, että on ihmisiä jotka tekevät MITÄ TAHANSA TYÖTÄ, niin sekään ei sitten passaa?!?!
Valitetaan että työttömät makaavat kotona eivätkä viitsi töitä tehdä.
Perhana sitten kun on valmis mihin tahansa paskahommaan, että olisi edes jonkinlaista työtä niin sanomista tulee siitäkin :/ - olet toisaalta
ap.. kirjoitti:
Linkistä, senhän olen varmasti tarkistanutkin ja halusinkin mahdollisilta työntekijöiltä kysellä ne PERUSTEET MISTÄ SE POHJA TULEE..
Se ei tule koskaan tuosta noin vaan,vaan siinä on jokin tietty määrä kontakteja,tunteja,kauppoja jnejne..
Ja toiselle vastaajalle:
jos edellisen kerran kaupanteko olisi ollut todella huonoa niin enkai uudestaan yrittäisi? Viisas edes kaukaa saa enemmän rahaa jos siihen luvataan pyös pohjapalkka lisäksi!
JA PAKKO LISÄTÄ:
Tässä taas huomaa sen, että on ihmisiä jotka tekevät MITÄ TAHANSA TYÖTÄ, niin sekään ei sitten passaa?!?!
Valitetaan että työttömät makaavat kotona eivätkä viitsi töitä tehdä.
Perhana sitten kun on valmis mihin tahansa paskahommaan, että olisi edes jonkinlaista työtä niin sanomista tulee siitäkin :/nyt pitää oikein vielä vastata, olet kyllä oikeassa et parempi on jotain yrittää ku vaan maata kotona, arvostan sitä, meikäläisen oma pinna vaan alkaa oleen loppu näihin jatkuviin soittoihin vaikka kuinka on markinointikiellot jokapaikassa.
Tsemppiä sulle! Ite kans tein vuosia myyntihommia mut mulle kyllä riitti ja nyt uudelleenkoulutuksessa - ne
olet toisaalta kirjoitti:
nyt pitää oikein vielä vastata, olet kyllä oikeassa et parempi on jotain yrittää ku vaan maata kotona, arvostan sitä, meikäläisen oma pinna vaan alkaa oleen loppu näihin jatkuviin soittoihin vaikka kuinka on markinointikiellot jokapaikassa.
Tsemppiä sulle! Ite kans tein vuosia myyntihommia mut mulle kyllä riitti ja nyt uudelleenkoulutuksessapomot on ainaki mukavia ja varmasti rentoja!:) tiedän tyypit.. olen itsekin tehny saman alan hommia joskus, mut ei riitä enää motivaatio :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226