avoero mies ulos

huijattu

Asunto minun nimissä, miehen osoitetiedot ja väestörekisteri mun luona. Jos ei lähde sovussa saanko nostaa tavarat ulos? Mitä laki sanoo? Soitin poliisille ei neuvonut. Teenkö rikoksen jos nyt laitan kamat käytävään enkä päästä sisään enää? Auttaako jos saan tietoa hänen rikosrekisteristä? Saako tietoja kun avossa; sama osoite; voinko kysyä poliisilta onko häntä vastaan syytteitä? Pitäis olla kuulemma.

45

3420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pprtt

      niillä syytteillä on asian kanssa tekoa?

    • unichorn75

      olen ollut vastaavassa tilanteessa ko. miehen kanssa ja oli melkoisen hankalaa päästä kaverista eroon, kerran piti soittaa jopa virkavaltaa apuun mutta hän liukeni paikalta ennen partion tuloa. Oli jos jonkinmoista kommervenkkiä hänen kanssaan, harkitsin jopa itsemurhaa kun en enää nähnyt metsää puilta.
      Löysin lopulta avun Al-anon ryhmästä (kaveri on siis alkoholisti joka selvisi minulle liian myöhään), jos haluat tietää tarkemmin tai muuten jutella asian tiimoilta tästä kaverista niin mailaa minulle.

      • mievaan123

        niin molemmilla yhtälainen oikeus asua.
        Itselläni ollut vastaava tilanne, jossa minä oli vuokralainen ja avomies oli "muu mukana muuttava henkilö".

        Vuokranantajan mukaan, hän ei voi asiasta päättää vaan tällaisissa riidoissa käräjäoikeus päättää jos aletaan kunnolla riitelemään että kumpi saa jäädä. Toisten vuokranantajien asumisoppaissa tämä on mainittukin jo nykyisin.


      • sinisilmäinen hölmö

        saman henkilön kanssa ollu tekemisissä ja asunut hetken samassa osoitteessa. Kummasti katosivat lääkkeet ja rahat.. Jussi-palkinto pitäisi myöntää hänelle valehtelusta ja näyttelemisestä osaa sen taidon! Olen joutunut tekemään rikosilmoituksen ko. henkilöstä. vei pojan säästöpossusta rahat ja pernnöksi saaman kotiteatteri sarjan ja myi sen jollekkin 40e. myi 11.02.2010. Jos ostaja lukee tämän voipi ilmoittaa JYVÄSKYLÄN POLIISILLE.
        Liian myöhään huoasin millainen ameeba on kyseessä. Uskoin kaikkiin valheisiin kun uskon kaikista ihmisistä hyvää, niin en enää tee. Joo olin hölmö ja typerä sinisilmäinen...
        Tiedän edessäni olevan vielä pitkä ja raskas taival mutta minua EI LANNISTETA! Tiedoksi vaan L.Hiivalle jos lukee tämän, tulet vielä katumaan sitä päivää kun minut kohtasit, minä jauhan tätä niin kauan että saat ansaitsemasi rangaistuksen vaikka menisi ikä ja terveys!!!!!!! Minä kun uskon pahan saavan aina opetuksen ja uskon suomen poliisiin että tää ameeba jää kiinni!!!!!


      • unichorn75
        sinisilmäinen hölmö kirjoitti:

        saman henkilön kanssa ollu tekemisissä ja asunut hetken samassa osoitteessa. Kummasti katosivat lääkkeet ja rahat.. Jussi-palkinto pitäisi myöntää hänelle valehtelusta ja näyttelemisestä osaa sen taidon! Olen joutunut tekemään rikosilmoituksen ko. henkilöstä. vei pojan säästöpossusta rahat ja pernnöksi saaman kotiteatteri sarjan ja myi sen jollekkin 40e. myi 11.02.2010. Jos ostaja lukee tämän voipi ilmoittaa JYVÄSKYLÄN POLIISILLE.
        Liian myöhään huoasin millainen ameeba on kyseessä. Uskoin kaikkiin valheisiin kun uskon kaikista ihmisistä hyvää, niin en enää tee. Joo olin hölmö ja typerä sinisilmäinen...
        Tiedän edessäni olevan vielä pitkä ja raskas taival mutta minua EI LANNISTETA! Tiedoksi vaan L.Hiivalle jos lukee tämän, tulet vielä katumaan sitä päivää kun minut kohtasit, minä jauhan tätä niin kauan että saat ansaitsemasi rangaistuksen vaikka menisi ikä ja terveys!!!!!!! Minä kun uskon pahan saavan aina opetuksen ja uskon suomen poliisiin että tää ameeba jää kiinni!!!!!

        Olen myös asunut hänen kanssaan ja meilläkin lääkkeet ja rahat hävisivät ahkerasti. Lauri on ammatiltaan sairaanhoitaja ja osaa ammattinsa puolesta manipuloida ihmisiä, harmi etteivät hänen vanhempansa elä enää sillä olisi poika saanut korvilleen monta kertaa jos olisivat elossa.(olen kuullut että olisivat olleet täysin erilaisia kuin poikansa)

        Olit kyllä sinisilmäinen hölmö laurin suhteen mutta täällä on toinen samanlainen, ei olisi hänestä uskonut kun ensimmäistä kertaa hänet kohtasin mutta ensivaikutelma pettää näemmä ja pahasti.
        Minulta oli katketa välit sukulaisiinikin hänen takiaan, niin hyvin hän onnistui minua sumuttamaan ja velkaa on lähes 4000,- joita tuskin tulen ikinä näkemään vaan itse saan maksaa kaiken vaikka laauri lupasikin ne minulle maksaa.
        Ei lannistuta vaan pidetään pää pystyssä ja lippu korkealla!!!!!

        En pidä tuollaista miestä joka vie lapsen säästöpossusta rahat edes viemärirottien arvoisena, loukkaamatta rottia.


      • sinisilmäinen hölmö
        unichorn75 kirjoitti:

        Olen myös asunut hänen kanssaan ja meilläkin lääkkeet ja rahat hävisivät ahkerasti. Lauri on ammatiltaan sairaanhoitaja ja osaa ammattinsa puolesta manipuloida ihmisiä, harmi etteivät hänen vanhempansa elä enää sillä olisi poika saanut korvilleen monta kertaa jos olisivat elossa.(olen kuullut että olisivat olleet täysin erilaisia kuin poikansa)

        Olit kyllä sinisilmäinen hölmö laurin suhteen mutta täällä on toinen samanlainen, ei olisi hänestä uskonut kun ensimmäistä kertaa hänet kohtasin mutta ensivaikutelma pettää näemmä ja pahasti.
        Minulta oli katketa välit sukulaisiinikin hänen takiaan, niin hyvin hän onnistui minua sumuttamaan ja velkaa on lähes 4000,- joita tuskin tulen ikinä näkemään vaan itse saan maksaa kaiken vaikka laauri lupasikin ne minulle maksaa.
        Ei lannistuta vaan pidetään pää pystyssä ja lippu korkealla!!!!!

        En pidä tuollaista miestä joka vie lapsen säästöpossusta rahat edes viemärirottien arvoisena, loukkaamatta rottia.

        oli käydä myös samanlailla minulle ystävien ja sukulaisteni suhteen. Kaikki olivat valehtelioita ja rasisteja ja määräsivät kuulemma elämääni. Antoivathan he ohjeita myönnän sen mutta itse minä päätökseni tein!
        Olen aina ollut oman tieni kulkia, kuuntelen kyllä ohjeita mutta itse asioistani päätän..että se siitä!
        Lippu pysyy korkealla..ei ole merkitystä kuinka useasti kaadut vaan kuinka siitä ylös nouset, sillä on vain merkitystä elämässä! Olen päättänyt katsoa tämän asian loppuun ja aion keinolla jos toisella saada tälle ameeballe rangaistuksen.. Kun hän tälle tielle lähti, niin sitä saa mitä tilaa!! Hänen elämänsä tulee hankaloitumaan suunnattomasti tästä eteenpäin... Laki ja oikeus on meidän puolella!!!!
        Luulen meitä kohtalotovereita olevan useampiakin ja toivon että hekin kommentoisivat L.Hiivalasta jos mahdollista... Jotta kukaan ei enää lankeaisi tähän retkuun!!


      • sinisilmäinen hölmö

        alkaahan tämä asia vyöryä lumipallon lailla eteenpäin ja kasvaa.. näin se homma etenee! Elämä hankaloituu ameeballa ja se on sille nilviäiselle oikein!


      • unichorn75
        sinisilmäinen hölmö kirjoitti:

        alkaahan tämä asia vyöryä lumipallon lailla eteenpäin ja kasvaa.. näin se homma etenee! Elämä hankaloituu ameeballa ja se on sille nilviäiselle oikein!

        uteliaisuuttani laitoin googleen haun tästä kaverista ja löytyi linkki jossa hän etsii uutta naikkosta itselleen:

        http://treffit.name/profile/join.htm.php?sid=5tc&service=view&ToLoginID=8b2g4j281x

        harmi kun ei pysty noita naisia mitenkään varoittamaan tästä kaverista. Etsii luotettavaa naista, hah, olisi ensin itse luotettava....


      • sinisilmäinen hölmö
        unichorn75 kirjoitti:

        uteliaisuuttani laitoin googleen haun tästä kaverista ja löytyi linkki jossa hän etsii uutta naikkosta itselleen:

        http://treffit.name/profile/join.htm.php?sid=5tc&service=view&ToLoginID=8b2g4j281x

        harmi kun ei pysty noita naisia mitenkään varoittamaan tästä kaverista. Etsii luotettavaa naista, hah, olisi ensin itse luotettava....

        se tieto tätäkin kautta jonkinverran leviä ja sana kulkee puskaradion kautta.. tosin kaikkia ei voi tavoittaa ja varoittaa tästä niljakkeesta.. mutta homma etenee tasaista tappavaa tahtia ja tuolla ameeballa elämä vaikeutuu....


      • Adriana34
        sinisilmäinen hölmö kirjoitti:

        se tieto tätäkin kautta jonkinverran leviä ja sana kulkee puskaradion kautta.. tosin kaikkia ei voi tavoittaa ja varoittaa tästä niljakkeesta.. mutta homma etenee tasaista tappavaa tahtia ja tuolla ameeballa elämä vaikeutuu....

        tämä ameeba asustaa kuuleman mukaan taas jyskässä ja tiedän osoitteenkin. Ilmeisesti jonkun naisen luona ja sama peli tuntuu jatkuvan. Asuu samassa kerrostalossa kuin siskoni ja häneltä olen asiasta kuullutkin. Kaveri teki minulle tuhansien markkojen velat, säälin sitä naista jonka nurkissa hän tällähetkellä majailee. Naiselle on todennäköisesti turha mennä mitään sanomaan kun voi olla niin laren aivopesemä ja rakastunut ettei usko kuitenkaan. Viinarahoiksi meilläkin silloin meni muutama tietokone, ja muutakin elektroniikkaa eli sama sinisilmäinen hölmö olin minäkin.......


      • sinisilmäinen hölmö
        Adriana34 kirjoitti:

        tämä ameeba asustaa kuuleman mukaan taas jyskässä ja tiedän osoitteenkin. Ilmeisesti jonkun naisen luona ja sama peli tuntuu jatkuvan. Asuu samassa kerrostalossa kuin siskoni ja häneltä olen asiasta kuullutkin. Kaveri teki minulle tuhansien markkojen velat, säälin sitä naista jonka nurkissa hän tällähetkellä majailee. Naiselle on todennäköisesti turha mennä mitään sanomaan kun voi olla niin laren aivopesemä ja rakastunut ettei usko kuitenkaan. Viinarahoiksi meilläkin silloin meni muutama tietokone, ja muutakin elektroniikkaa eli sama sinisilmäinen hölmö olin minäkin.......

        olisitko ystävällinen ja ottaisit yhteyttä minuun sähköpostin kautta jos mahdollista ????


      • huijattu

        Minä en tästä ameebasta (hyvä nimi!) ole kuullut sen jälkeen kun kamat rappuun nostin ja kävin maistraatissa ilmoittamassa ei asu meillä. Sinä päivänä kun vein sen sossuun ja jätin kirjaimellisesti kadulle yön selkään ei ole meillä nokkaansa näyttänyt.


      • Äimä71
        unichorn75 kirjoitti:

        Olen myös asunut hänen kanssaan ja meilläkin lääkkeet ja rahat hävisivät ahkerasti. Lauri on ammatiltaan sairaanhoitaja ja osaa ammattinsa puolesta manipuloida ihmisiä, harmi etteivät hänen vanhempansa elä enää sillä olisi poika saanut korvilleen monta kertaa jos olisivat elossa.(olen kuullut että olisivat olleet täysin erilaisia kuin poikansa)

        Olit kyllä sinisilmäinen hölmö laurin suhteen mutta täällä on toinen samanlainen, ei olisi hänestä uskonut kun ensimmäistä kertaa hänet kohtasin mutta ensivaikutelma pettää näemmä ja pahasti.
        Minulta oli katketa välit sukulaisiinikin hänen takiaan, niin hyvin hän onnistui minua sumuttamaan ja velkaa on lähes 4000,- joita tuskin tulen ikinä näkemään vaan itse saan maksaa kaiken vaikka laauri lupasikin ne minulle maksaa.
        Ei lannistuta vaan pidetään pää pystyssä ja lippu korkealla!!!!!

        En pidä tuollaista miestä joka vie lapsen säästöpossusta rahat edes viemärirottien arvoisena, loukkaamatta rottia.

        olen kuullut aivan eri asioita hänen edesmenneistä vanhemmista..mutsi narkkari ym semmosta jotain mukavaa..et voiko pojastakaan sitten muuta odottaa???


      • adriana34
        Äimä71 kirjoitti:

        olen kuullut aivan eri asioita hänen edesmenneistä vanhemmista..mutsi narkkari ym semmosta jotain mukavaa..et voiko pojastakaan sitten muuta odottaa???

        Pitihän se arvata ettei mihinkään hänen sanomisiinsa voi luottaa, mikään ei tunnu pitävän paikkaansa. Lauri kertoi minulle vanhemmistaan ja sain sen käsityksen että ovat kunnollisia vanhan kansan ihmisiä, ainakin kasvattivanhemmat sillä hänethän on muistaakseni adoptoitu.


      • sinisilmäinen hölmö kirjoitti:

        saman henkilön kanssa ollu tekemisissä ja asunut hetken samassa osoitteessa. Kummasti katosivat lääkkeet ja rahat.. Jussi-palkinto pitäisi myöntää hänelle valehtelusta ja näyttelemisestä osaa sen taidon! Olen joutunut tekemään rikosilmoituksen ko. henkilöstä. vei pojan säästöpossusta rahat ja pernnöksi saaman kotiteatteri sarjan ja myi sen jollekkin 40e. myi 11.02.2010. Jos ostaja lukee tämän voipi ilmoittaa JYVÄSKYLÄN POLIISILLE.
        Liian myöhään huoasin millainen ameeba on kyseessä. Uskoin kaikkiin valheisiin kun uskon kaikista ihmisistä hyvää, niin en enää tee. Joo olin hölmö ja typerä sinisilmäinen...
        Tiedän edessäni olevan vielä pitkä ja raskas taival mutta minua EI LANNISTETA! Tiedoksi vaan L.Hiivalle jos lukee tämän, tulet vielä katumaan sitä päivää kun minut kohtasit, minä jauhan tätä niin kauan että saat ansaitsemasi rangaistuksen vaikka menisi ikä ja terveys!!!!!!! Minä kun uskon pahan saavan aina opetuksen ja uskon suomen poliisiin että tää ameeba jää kiinni!!!!!

        Sainpa tänään tämän paskiaisen takia merkinnän luottotietoihin kun en pystynyt maksamaan velkoja jotka aikoinaan tyhmyyttäni otin tämän nilviäisen takia nimiini.
        Kieltämättä painokelvottomia ajatuksia tällä hetkellä.


    • On sillä ainakin 1 petos syyte niskassa (varma tieto suoraan poliisilta).

      • Kirsikirsik

        Haluaisin vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa, joka kokenut tulleensa huijatuksi tuon nilkin kanssa.


    • kk

      elkää hyvät ihmiset seurustelko ihmisen kanssa joka on ruma tai jolla on ruma nimi, hyi, hiiva yök, kuulostaa tautiselta

    • läheltä liippaa

      Sama kaveri yritti minutkin aikanaan koukuttaa muttei todellakaan onnistunut. Kirjeitä sateli ja tulevaisuuden suunnitelmat olivat jo valmiiksi tehty, hänen taholtaan. Minun olisi heti pitänyt hänen kelkkaansa lähteä. Onneksi, ja kiitos siitä, näin ei käynyt, pysyin erossa tästä hyypiöstä. Kaikki koulut jäivät häneltä kesken.
      Ottakaa hyvät ihmiset selvää ihastuksenne kohteen taustoista, näin vältytte monilta ongelmilta.

      • Lauri Hiivalainen

        Osanottoni kaikkien suomi naisten nimiin. Olette hyväuskoisia hölmöjä, kiitos.


    • udtdtik

      Aika heviä settiä kaveri järjestänyt! huh huh!

    • Namu....

      Kai se kuitenkin oli hyvä panemaan? :D Ei kai nyt muuten niin saa huijattua? Vaikka onhan mullakin omat sekoiluni ollut aikoinaan miesten kanssa.

    • Tunnistintyypin

      Tyyppi edelleen jatkaa vanhaa toimintaansa. Onkos ketään paikalla, jolla uutta tietoa?

    • Miukumaukuli

      Vanha ketju, mutta mies jälleen Jyväskylässä uusia uhreja saalistaa.

    • opiksi

      Tuollahan tuo hakee uutta seuraa deiteissä. Kertoo olevansa luotettava mies. Härregud..uskooko itse niin olevansa. Mukta katosi lääkkeet, rahaa ja kaikkea päivittäistarviketta. Valehtelun ammattilainen, osaa esittää jotenkin viatonta naapurinpoikaa kyllä.

    • Montakomeitäon

      Tunnistin tuon miehen. On deitissä jatkuvasti, varottava tyyppi. Jäi velkaa mullekin ja tuskin koskaan saan omiani takaisin. Poliisin tuttu.

    • älyhoiii

      Miksi otitte velkaa tuollaisen ihmisen takia?

    • valhetta

      Minulla olisi omaa sanottavaa tästä huijarista. Turha ketään on varottaa, mutta voisin vaihtaa ajatuksia sellaisen kanssa, joka kokenut samaa. Tuo mies ei kuuluisi vapaalle jalalle.

    • gonewithwind

      Täytyy sanoa, että tässäpä mies, joka osaa näyttelemisen taidon ja esiintyy vakuttavana ja sitoutumishaluisena. Kääntöpuoli on jotain sellaista psykodraamaa, ettei enää yhdenkään naisen tarvitsisi sitä kokea.

      Meni rahat ja usko miehiin.

    • maailmaonpaha

      Tuo sotkeentuu omiin juoniinsa, ellei niin ole jo käynyt. Mikä tekee ihmisen noin pahaksi? Tuosta tulee mieleen kirjaimellisesti susi lampaan vaatteissa. Aivan kamalaa. Toivottavasti ei ole lapsia tuollaisella.

    • kulkurimiess

      Ei tuota mikään pysäytä. Se on tyytyväinen elämäänsä noin.

    • sairason

      Kyseessä tuntemani mies. Voi olla väkivaltainenkin ja tuntee Jyväskylän alamaailmaa. Tehnyt näköjään niin törkeää huijausta monella tavalla , että voi vaan toivoa tuollaisen joutuvan joskus maksavan teoistaan.

      • xxderr

        Mitäs olette noin tyhmiä juuri tuollaset pistääkin epäilemään ei osu eikä uppoa


    • piikille

      Eikös tuo kuuluisi vankilaan tai johonkin pakkohoitoon?

    • LareLauriJuhani

      RIKOSILMOITUS on TEHTY tästä tyypistä erilaisten huijausten vuoksi !

      • jgjgjgjg

        Missä päin on nykyään?


    • kuvottavaa

      Maksapa velkasi mahdollisimman pian. Vai onko alkoholi liuottanut kaiken ajattelukyvyn. Ennen tapaamistasi en tiennyt tuollaisia kaksinaamaisuuksia olevan olemassakaan. Toivottavasti olet ainoa. Säälin jälkikasvuasi, tosin hyvät olosuhteet voivat pelastaa. Sinua ei enää ehkä mikään.

    • ihmishirviöon

      Tää tyyppi on valhedellut niin paljon, että valheet on sille totta. Toivottavasti kukaan nainen ei enää joudu tuon uhriksi, mielestäni kuuluisi linnaan. Jos edes myöntäisi rikkeensä ja maksaisi velkansa. Mutta ei. Ei ole tehnyt mitään väärin mielestään.

      • oliskonarsisti

        Voi! Narsisteja on maailma pullollansa.
        Niin miehiä kun naisia.
        Menkää ihmiset kirjastoon tai lukekaa netistä narsistin tunnusmerkit.
        Kun luki noita juttuja soppi hyvin.


    • eihyvä

      Tuo tyyppi on psykopaatti. Lähes kaikki psykopaatin piirteet täyttyvät (loisiminen, sairaalloinen valehtelu...) Kirjallisuutta kyllä aiheesta löytyy.
      Olen melko varma, että tuo lukee näitä kirjoituksia ja kasvattaa egoaan niinkin. Normaali ihminen olisi häpeissään (ja korjaisi tapansa, maksaisi velkansa) ja vaatisi poistamaan itseään koskevat näin pahat kirjoitukset. Psykopaatilla ei ole tunteita, ei minkäänlaisia. Sen sijaan taito näytellä tunteita.

      Olen itsekin yksi noista uhreista, myönnän. Ja tunnen surua, sinisilmäisyyttä, katumusta, vihaa itseäni kohtaan. Luottamus ihmisiin sai kovan kolauksen, mutta aika on opettanut armoa itseäni kohtaan.

    • vailapset

      Entä lapsi?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe