paskalakkien turhuus jimtv:ssä..

etenkin keskiviikko

nähtiin taas kuinka turhaa on paskalakkien työ.Keskiviikon jaksossa työtehtävät olivat:Teinien kiusaamista ja kuskaamista kotiin,turhia hälytyksiä kokoajan,esim joku tuhopoltto mitä ei ollut edes tapahtunut ja kuviteltu murto missä paikanpäällä selvisi,että 2 jannua skeittas.hahah...mutta kivahan se on aina tietää,että poliisi käyttää voimavarojaan turhanpiväseen hikipäässä juoksenteluun/ajeluun:-)niin Rikollisille jää aikaa tehdä oikeita rikoksia kun nämä kissalanpojat mevevät teinien perässä joka paikkaan kaatamaan juomia pois,sitä niitten pitäis itseasiassa tehdäkin,siihen ne on koulutettu ja "ammttitaitokin" riittää siihen.

30

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainen74

      Ja sulla "sankarilla" sitten ilmeisesti on joku hemmetin hyvä ratkaisu?

    • ranceri

      räkänokan siiderit kaataa kun noin ahistaa. Ehe, ehe eeee...ei vitutukseen kuole.

      • mun juomia

        poliisi koskaan kaatanut pois.En ole ollut poliisin kanssa kauheesti edes tekemisissä,ei me viisaammat katsos jouduta kauheesti niiden apinoiden kanssa asioimaan,mahtaa ahistaa:D?


      • öasdktgh
        mun juomia kirjoitti:

        poliisi koskaan kaatanut pois.En ole ollut poliisin kanssa kauheesti edes tekemisissä,ei me viisaammat katsos jouduta kauheesti niiden apinoiden kanssa asioimaan,mahtaa ahistaa:D?

        Vai viisaammat. Onkos teidän viisasten kerholla kova meriitti, jos kirjoittelee Suomikaksnelosen poliisipalstalle? Kuten itsestänikin huomaan, niin tänne ei todellakaan kukaan viisas ihminen kirjoittele.


      • huomaat sen
        öasdktgh kirjoitti:

        Vai viisaammat. Onkos teidän viisasten kerholla kova meriitti, jos kirjoittelee Suomikaksnelosen poliisipalstalle? Kuten itsestänikin huomaan, niin tänne ei todellakaan kukaan viisas ihminen kirjoittele.

        varmasti parhaiten.Olet kieltämättä aika tyhmä jos teet ihmisen äkykkyydestä johtopäätöksen sen perusteella,että hän kirjoittelee suomi24:seen.


      • AH
        huomaat sen kirjoitti:

        varmasti parhaiten.Olet kieltämättä aika tyhmä jos teet ihmisen äkykkyydestä johtopäätöksen sen perusteella,että hän kirjoittelee suomi24:seen.

        Ei tosiaankaan tarvitse olla mikään einstein, kun huomaa, minkä tasoista ja kuinka älykästä porukkaa poliisipalstan kirjoittelijat ovat. Ei tällä palstalla kirjoituksista päätellen kovinkaan montaa järjen jättiläistä esiinny.


      • kuinka tyhmä
        AH kirjoitti:

        Ei tosiaankaan tarvitse olla mikään einstein, kun huomaa, minkä tasoista ja kuinka älykästä porukkaa poliisipalstan kirjoittelijat ovat. Ei tällä palstalla kirjoituksista päätellen kovinkaan montaa järjen jättiläistä esiinny.

        olet siis kun itse kirjoittelet tänne päivittäin.siinä tuli taas poliisinpalvojan älykkyys osamäärä esille:-)EI VITTU!


      • AH
        kuinka tyhmä kirjoitti:

        olet siis kun itse kirjoittelet tänne päivittäin.siinä tuli taas poliisinpalvojan älykkyys osamäärä esille:-)EI VITTU!

        ..tulikin samantien todella korkea tasoinen, viiltävän analyyttinen, älykkyyttä huokuva ja palstan käytännön mukainen vastaus. Voi voi..


    • ei helevetti!!!!

      Menee vähän yli hinteillä se homma, kun mp5;awn kans alkkispenaa käskyttti kenttään:)

      • Alkkispera

        Ja menihän se kenttään ihan reilusti, eipä juuri ollut kahta kysymystä kuka määrää ja kuka tekee. Jos ei itse tee niin pistetään kenttään.
        Hopea mitalit oli taas jaossa näille alkkipenoille joille ei sana tehoa !


      • tota on helvetin
        Alkkispera kirjoitti:

        Ja menihän se kenttään ihan reilusti, eipä juuri ollut kahta kysymystä kuka määrää ja kuka tekee. Jos ei itse tee niin pistetään kenttään.
        Hopea mitalit oli taas jaossa näille alkkipenoille joille ei sana tehoa !

        vaikee lukea..alkkipenarynnäköllänakkikieskovarouagabamWPONqwdö!!!!!!


        Kirjotustyylistä huomaa,että sama poliisin suihinottaja se siellä kirjottelee:Dvoi voi..


      • AH
        tota on helvetin kirjoitti:

        vaikee lukea..alkkipenarynnäköllänakkikieskovarouagabamWPONqwdö!!!!!!


        Kirjotustyylistä huomaa,että sama poliisin suihinottaja se siellä kirjottelee:Dvoi voi..

        ..vain jatkaa huimaa nousuaan. Vieläkö joku väittää, että tämän palstan, kuten ylläolevan todella fantastisen kirjallisen tuotoksen aikaansaaneen voittajan esityksen perusteella ei voisi arvioida hänen älykkyyttään. Välttämättä en hänen kohdallaan lähtisi arvioinnissa liikkeelle ihan professoritasosta ylöspäin, vaan hitusen verran alempaa, ja suuntakin olisi alaspäin.


      • mitä sä täällä
        AH kirjoitti:

        ..vain jatkaa huimaa nousuaan. Vieläkö joku väittää, että tämän palstan, kuten ylläolevan todella fantastisen kirjallisen tuotoksen aikaansaaneen voittajan esityksen perusteella ei voisi arvioida hänen älykkyyttään. Välttämättä en hänen kohdallaan lähtisi arvioinnissa liikkeelle ihan professoritasosta ylöspäin, vaan hitusen verran alempaa, ja suuntakin olisi alaspäin.

        tähän aikaan teet,sunhan pitäis mennä noihin aikoihin jo valmiiksi polvillesi telkkarisi eteen ja odottaa kiimasena kun POLIISIT sarja alkaa:-)eika jeah?noniin,nyt sit kipittäen menemään siitä.


      • O-P-I-T-S
        mitä sä täällä kirjoitti:

        tähän aikaan teet,sunhan pitäis mennä noihin aikoihin jo valmiiksi polvillesi telkkarisi eteen ja odottaa kiimasena kun POLIISIT sarja alkaa:-)eika jeah?noniin,nyt sit kipittäen menemään siitä.

        Olet oikein ottanut selville mihin aikaan tuo Sinullekkin niin tärkeä ohjelma alkaa.
        Miltäs Jakke ja Jari vaikutti työssään ?


      • ei ole tullut
        O-P-I-T-S kirjoitti:

        Olet oikein ottanut selville mihin aikaan tuo Sinullekkin niin tärkeä ohjelma alkaa.
        Miltäs Jakke ja Jari vaikutti työssään ?

        vielä nettiin.katson toki,miksi en katsoisi?hauskaahan se on katsoa kun paskalakit hölmöilevät oikein televisiossa:D

        "onko oikeuiunnn oma pyörääää"oli paras jakso,eli lahden lakkien mukana.


      • AH
        mitä sä täällä kirjoitti:

        tähän aikaan teet,sunhan pitäis mennä noihin aikoihin jo valmiiksi polvillesi telkkarisi eteen ja odottaa kiimasena kun POLIISIT sarja alkaa:-)eika jeah?noniin,nyt sit kipittäen menemään siitä.

        ..helppoa, kun nämä järjenjättiläiset ihan pyytämättä antavat itsestään ylläolevan kaltaisen "älykkään" kuvan.

        Onkos se kirjoittaja vielä palstalla, joka tuolla ylempänä väitti, että poliisipalstalle kirjoittaminen ei tarkoita sitä, että on hieman yksinkertainen. Toisaalta hän on oikeassakin, löytyy täältä joskus harvoin fiksujakin kirjoituksia, mutta kyllä suurin osa on tämän väittelykumppanini kaltaisia ö-luokan aivopurkauksia. Ymmärrettävää tosin sekin, sillä palstalta lukemieni tuotosten perusteella liiallinen aivotyön yrittäminen saattaisi ko. kohderyhmälle aiheuttaa aivojen nyrjähtämisen ja se olisi perin ikävää.


      • eli anaalihomo
        AH kirjoitti:

        ..helppoa, kun nämä järjenjättiläiset ihan pyytämättä antavat itsestään ylläolevan kaltaisen "älykkään" kuvan.

        Onkos se kirjoittaja vielä palstalla, joka tuolla ylempänä väitti, että poliisipalstalle kirjoittaminen ei tarkoita sitä, että on hieman yksinkertainen. Toisaalta hän on oikeassakin, löytyy täältä joskus harvoin fiksujakin kirjoituksia, mutta kyllä suurin osa on tämän väittelykumppanini kaltaisia ö-luokan aivopurkauksia. Ymmärrettävää tosin sekin, sillä palstalta lukemieni tuotosten perusteella liiallinen aivotyön yrittäminen saattaisi ko. kohderyhmälle aiheuttaa aivojen nyrjähtämisen ja se olisi perin ikävää.

        on aika säälittävä kaveri kieltämättä.kaveri siis väittää,että on fiksu.ja ne on tyhmiä jotka kirjottelee tänne palstalle,heheh...ja mitä tää ressukka tekee itse harvase päivä?

        Nyt oikeesti teini petiin siitä,ettei isukki taas suutu sulle ja anna vähän raipasta:D


      • AH
        eli anaalihomo kirjoitti:

        on aika säälittävä kaveri kieltämättä.kaveri siis väittää,että on fiksu.ja ne on tyhmiä jotka kirjottelee tänne palstalle,heheh...ja mitä tää ressukka tekee itse harvase päivä?

        Nyt oikeesti teini petiin siitä,ettei isukki taas suutu sulle ja anna vähän raipasta:D

        ..pelottavinta, kun nämä voittajiksi itsensä kuvittelevat kirjailijan alut eivät itse ymmärrä mitä soopaa he päivät pitkät tänne suoltavat. Surullista, kuten tämän väittelykumppanini nimimerkin
        "eli anaalihomon" aivopurkaus osoittaa.


      • sen vertaa
        AH kirjoitti:

        ..pelottavinta, kun nämä voittajiksi itsensä kuvittelevat kirjailijan alut eivät itse ymmärrä mitä soopaa he päivät pitkät tänne suoltavat. Surullista, kuten tämän väittelykumppanini nimimerkin
        "eli anaalihomon" aivopurkaus osoittaa.

        ymmärtävän,että täällä on tarkoitus keskustella poliisien tekemisistä, ei toisten kirjoituksista. Että se sun fiksuudesta.


      • Pieru
        sen vertaa kirjoitti:

        ymmärtävän,että täällä on tarkoitus keskustella poliisien tekemisistä, ei toisten kirjoituksista. Että se sun fiksuudesta.

        Ymmärrettävää tosin sekin, sillä palstalta lukemieni tuotosten perusteella liiallinen aivotyön yrittäminen saattaisi ko. kohderyhmälle aiheuttaa aivojen nyrjähtämisen ja se olisi perin ikävää.


      • AH
        sen vertaa kirjoitti:

        ymmärtävän,että täällä on tarkoitus keskustella poliisien tekemisistä, ei toisten kirjoituksista. Että se sun fiksuudesta.

        Palstalla on siis tarkoitus keskustella poliisin tekemisistä. Onko ainoa keino keskustella poliisin tekemisistä sellainen, mitä tällä palstalla harjoitetaan, vai olisiko mahdollista kirjoittaa fiksusti ja asiallisesti, oli sitten negatiivista tai positiivista asiaa.

        Ei kukaan aikuinen ihminen jaksa lueskella näitä palstan poliisinpalvojakyttäpaskanatsisikavitunhomoimemunaa -kirjoituksia. Mikäli palstalla kirjoitettu kritiikki olisi kirjoitettu asiallisesti, niin minä luulen, että joku poliisi saattaisi joskus tai useamminkin siihen asiallisesti vastatakin.
        Enpä usko, että tätä palstaa tämän hetkisen tason takia juurikaan poliisihallinnossa seurataan.


      • tuskin edes yksikään
        AH kirjoitti:

        Palstalla on siis tarkoitus keskustella poliisin tekemisistä. Onko ainoa keino keskustella poliisin tekemisistä sellainen, mitä tällä palstalla harjoitetaan, vai olisiko mahdollista kirjoittaa fiksusti ja asiallisesti, oli sitten negatiivista tai positiivista asiaa.

        Ei kukaan aikuinen ihminen jaksa lueskella näitä palstan poliisinpalvojakyttäpaskanatsisikavitunhomoimemunaa -kirjoituksia. Mikäli palstalla kirjoitettu kritiikki olisi kirjoitettu asiallisesti, niin minä luulen, että joku poliisi saattaisi joskus tai useamminkin siihen asiallisesti vastatakin.
        Enpä usko, että tätä palstaa tämän hetkisen tason takia juurikaan poliisihallinnossa seurataan.

        kyttä käy täällä,ja aivan vitun sama vaikka kävisikin.sinä et ole EDES poliisin.

        eiks toi tämän päivänen mennyt vähän yli jo poliisit sarjassa?siis se onneton treffipyyntö,hahahhhahahahahhahahah...


      • itse tämän
        AH kirjoitti:

        Palstalla on siis tarkoitus keskustella poliisin tekemisistä. Onko ainoa keino keskustella poliisin tekemisistä sellainen, mitä tällä palstalla harjoitetaan, vai olisiko mahdollista kirjoittaa fiksusti ja asiallisesti, oli sitten negatiivista tai positiivista asiaa.

        Ei kukaan aikuinen ihminen jaksa lueskella näitä palstan poliisinpalvojakyttäpaskanatsisikavitunhomoimemunaa -kirjoituksia. Mikäli palstalla kirjoitettu kritiikki olisi kirjoitettu asiallisesti, niin minä luulen, että joku poliisi saattaisi joskus tai useamminkin siihen asiallisesti vastatakin.
        Enpä usko, että tätä palstaa tämän hetkisen tason takia juurikaan poliisihallinnossa seurataan.

        palstan parantamisen omalta osaltasi. Muiden kirjoituksiin tuskin voit vaikuttaa ilman, että alat seriffiksi. Eikä tätä ole kenenkään pakko lukea ainakaan ilman esimiehen käskyä. Ja taitaapa olla niin, että ei tätä kirjoittelua asialliseksi saa ihan helpolla. Jokaisen on sitten vaan itse päätettävä haluaako lukea ja kirjoitella. Olen toki samaa mieltä, että tason parantuminen olisi toivottavaa.


      • äläs nyt noin
        tuskin edes yksikään kirjoitti:

        kyttä käy täällä,ja aivan vitun sama vaikka kävisikin.sinä et ole EDES poliisin.

        eiks toi tämän päivänen mennyt vähän yli jo poliisit sarjassa?siis se onneton treffipyyntö,hahahhhahahahahhahahah...

        innostu, vaikka ilmiselvästi poliisinpalvoja oletkin - vai miksi kuolaat kyseisen ohjelman aikana ruudun ääressä?


      • AH
        itse tämän kirjoitti:

        palstan parantamisen omalta osaltasi. Muiden kirjoituksiin tuskin voit vaikuttaa ilman, että alat seriffiksi. Eikä tätä ole kenenkään pakko lukea ainakaan ilman esimiehen käskyä. Ja taitaapa olla niin, että ei tätä kirjoittelua asialliseksi saa ihan helpolla. Jokaisen on sitten vaan itse päätettävä haluaako lukea ja kirjoitella. Olen toki samaa mieltä, että tason parantuminen olisi toivottavaa.

        Parasta aloittaa palstan "parantaminen" itsestäni, sillä ei kai kukaan yli 25 -vuotias jaksa näitä pissakakka juttuja lukea saati kirjoittaa. Jatka vain valitsemallasi ja hyväksi havaitsemallasi tiellä.


      • vartija vaan
        Alkkispera kirjoitti:

        Ja menihän se kenttään ihan reilusti, eipä juuri ollut kahta kysymystä kuka määrää ja kuka tekee. Jos ei itse tee niin pistetään kenttään.
        Hopea mitalit oli taas jaossa näille alkkipenoille joille ei sana tehoa !

        ottaa korvasta kii ja laittaa kenttään. Ei siinä rynsesteriä tarvi.


    • olet?

      Koko työvuoroko tuli taas näytettyä parissakymmenessä minuutissa?! Eiköhän valikoidu kohtaamiset sieltä siistimmästä päästä - ohjelman lähetysajankohta ilman K-merkintää...

    • periaatteesta.

      Minusta tälläisiä ohjelmia ei kuuluisi tehdä ei sairaaloista eikä poliisista tms paikoista, joihin asiakkaat päätyvät olosuhteiden pakosta. Kaikki eivät kehtaa kieltäytyä, vaikka eivät haluaisikaan. Pelkkä pään poistaminen kuvasta ei välttämättä estä tunnistamista, silloin kun on kyse esim. naapurista.

      Tuhopoltoista ei saisi tehdä turhia hälytyksiä, pakkohan niihin on lähteä.

      • J-o

        Miten esim. rattijuoppo joutuu tilanteeseen olosuhteiden pakosta ?


    • suunpieksäjien turhu

      Kyllä huomaa väistämättä että "asiantuntijamme" on joutunut joskus näiden "lakkien"asiakkaaksi vasten tahtoaan.Luulempa että poliisimme ovat ollet vähintään yhtä innostuneita tapaamisesta.
      Haluaisimpa nähdä miten selviytyisit edes yhden päivä poliisin koulutuksessa,saati sitten fyysissä harjoituksissa.Onneksi lainvalvojiemme loppukokeeseen ei kuulu turvanpieksäntä vaan sen kuuntelu rauhallisesti.
      Ja vielä muistutukseksi tälle "expertillemme".Poliisit ottavat käskyt vastaan ahk:lta eikä heillä ole mahdollisuutta eritellä tehtäviään,korkeintaan laittaa ne kiirellisyysjärjestykseen kaiken hässäkän keskellä.
      Joten koita sinä ainakin osaltasi olla tekemättä niitä "oikeita rikoksia" se auttaa partioita jo kovasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe