rakennekynnet

......n87

Tietäiskö joku jonku ketä tekee ja huoltaa geelikynsiä kotona? edullisesti ..

17

2962

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

siellä laitetaan kynsiä, omiini olen todella tyytyväinen eli kannattaa mennä sinne. sijaitsee torilla passioinin vieressä

• .....n87

siel maksaa huolto?

• vastaaja12345
        .....n87 kirjoitti:

siel maksaa huolto?

Mulla on yks tuttu,mut palaa viikon pääst...Voisin kysellä hänelt hintoi.Miten paljon oot valmis maksaa?

• sdfgb

• ent. kynsiteknikko
      • Kynnet

Aika karmeen näköisiä tekeleitä... Jos haluaa lapion mallisia geelikasoja, niin se on sitten oma asia...

• Geelikynsien tekijä

No ei oo ihme et ihmiset puhuu paksuista geelikynsistä, en maksais euroakaan...

• Järkyttynyt

En kyllä ymmärrä millä ihmeellä geeleistä voi saada tuon näköiset..
        Itse teen myös geelikynsiä, enkä edes osaisi saada aikaan moisia "kasoja" tippien juureen.. Aivan törkeän näköiset, itse en maksaisi senttiäkään..
        Koristelusta toki plussaa, huomaa että siinä sentään on nähty vaivaa.

• Geelit

Ulvilassa Hiushuone Head It. Minulle laitettiin siellä geelikynnet ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Olen laitattanut kynnet myös Porissa, mutta Ulvilassa oli edullisempi.

• Meikkiss

jos asioi Maaritilla Blackberryssä - todella mukava tyyppi. Teki myös hyvää jälkeä.

• Tsindu
        Meikkiss kirjoitti:

jos asioi Maaritilla Blackberryssä - todella mukava tyyppi. Teki myös hyvää jälkeä.

Yksi joka on todella huolellinen ja tarkka on kuulemma Jutta Rossi, ottaa vastaan jossain Porin keskustan tuntumassa. Googlettakaa niin osoite varmaan löytyy. Paljon kehuttu.

• shanay
        Tsindu kirjoitti:

Yksi joka on todella huolellinen ja tarkka on kuulemma Jutta Rossi, ottaa vastaan jossain Porin keskustan tuntumassa. Googlettakaa niin osoite varmaan löytyy. Paljon kehuttu.

itse teen myös huomattavasti edullisemmin kotona,kuin monessakaan putiikissa geelikynsiä (puolet halvemmalla) :-) olen kynsiteknikko ja
        töitäni on nähtävillä kunhan ottaa yhteyttä s-postiini niin sovitaan lisää [email protected] :)

• harmaatako?
        shanay kirjoitti:

itse teen myös huomattavasti edullisemmin kotona,kuin monessakaan putiikissa geelikynsiä (puolet halvemmalla) :-) olen kynsiteknikko ja
        töitäni on nähtävillä kunhan ottaa yhteyttä s-postiini niin sovitaan lisää [email protected] :)

Maksatko verot myös ja kelpaako pankkikortti.

• kynsi pori
    • kynsi pori

RAKENNEGEELIKYNNET KESÄKSI!!!

Teen rakennekynnet edullisesti laadukkalla universal Nails geelillä ja ammattitaidolla rakennekynnet.

SHOKKI TARJOUS!!!!

Rakennekynnet uv-geelillä 30e

Tarjous voimassa 30.6.2010

Ajanvaraus soittamalla

044-9168372 Mäkelä

• NailArt

Moikka. Vieläkö sinua kiinnostaa rakennekynsien tekijä?

• Moikka :) mä teen 40€ ja nail secred koulutus. helmi.badoi@gmail viestii vaan :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2598
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2241
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1760
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      120
      1299
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1224
    Aihe