rakennekynnet

......n87

Tietäiskö joku jonku ketä tekee ja huoltaa geelikynsiä kotona? edullisesti ..

17

2953

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

siellä laitetaan kynsiä, omiini olen todella tyytyväinen eli kannattaa mennä sinne. sijaitsee torilla passioinin vieressä

• .....n87

siel maksaa huolto?

• vastaaja12345
        .....n87 kirjoitti:

siel maksaa huolto?

Mulla on yks tuttu,mut palaa viikon pääst...Voisin kysellä hänelt hintoi.Miten paljon oot valmis maksaa?

• sdfgb

• ent. kynsiteknikko
      • Kynnet

Aika karmeen näköisiä tekeleitä... Jos haluaa lapion mallisia geelikasoja, niin se on sitten oma asia...

• Geelikynsien tekijä

No ei oo ihme et ihmiset puhuu paksuista geelikynsistä, en maksais euroakaan...

• Järkyttynyt

En kyllä ymmärrä millä ihmeellä geeleistä voi saada tuon näköiset..
        Itse teen myös geelikynsiä, enkä edes osaisi saada aikaan moisia "kasoja" tippien juureen.. Aivan törkeän näköiset, itse en maksaisi senttiäkään..
        Koristelusta toki plussaa, huomaa että siinä sentään on nähty vaivaa.

• Geelit

Ulvilassa Hiushuone Head It. Minulle laitettiin siellä geelikynnet ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Olen laitattanut kynnet myös Porissa, mutta Ulvilassa oli edullisempi.

• Meikkiss

jos asioi Maaritilla Blackberryssä - todella mukava tyyppi. Teki myös hyvää jälkeä.

• Tsindu
        Meikkiss kirjoitti:

jos asioi Maaritilla Blackberryssä - todella mukava tyyppi. Teki myös hyvää jälkeä.

Yksi joka on todella huolellinen ja tarkka on kuulemma Jutta Rossi, ottaa vastaan jossain Porin keskustan tuntumassa. Googlettakaa niin osoite varmaan löytyy. Paljon kehuttu.

• shanay
        Tsindu kirjoitti:

Yksi joka on todella huolellinen ja tarkka on kuulemma Jutta Rossi, ottaa vastaan jossain Porin keskustan tuntumassa. Googlettakaa niin osoite varmaan löytyy. Paljon kehuttu.

itse teen myös huomattavasti edullisemmin kotona,kuin monessakaan putiikissa geelikynsiä (puolet halvemmalla) :-) olen kynsiteknikko ja
        töitäni on nähtävillä kunhan ottaa yhteyttä s-postiini niin sovitaan lisää [email protected] :)

• harmaatako?
        shanay kirjoitti:

itse teen myös huomattavasti edullisemmin kotona,kuin monessakaan putiikissa geelikynsiä (puolet halvemmalla) :-) olen kynsiteknikko ja
        töitäni on nähtävillä kunhan ottaa yhteyttä s-postiini niin sovitaan lisää [email protected] :)

Maksatko verot myös ja kelpaako pankkikortti.

• kynsi pori
    • kynsi pori

RAKENNEGEELIKYNNET KESÄKSI!!!

Teen rakennekynnet edullisesti laadukkalla universal Nails geelillä ja ammattitaidolla rakennekynnet.

SHOKKI TARJOUS!!!!

Rakennekynnet uv-geelillä 30e

Tarjous voimassa 30.6.2010

Ajanvaraus soittamalla

044-9168372 Mäkelä

• NailArt

Moikka. Vieläkö sinua kiinnostaa rakennekynsien tekijä?

• Moikka :) mä teen 40€ ja nail secred koulutus. helmi.badoi@gmail viestii vaan :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      295
      2183
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      210
      2099
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      46
      1315
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1251
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1193
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1191
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1175
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1121
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1060
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      60
      954
    Aihe