Tietäiskö joku jonku ketä tekee ja huoltaa geelikynsiä kotona? edullisesti ..
rakennekynnet
17
2938
Vastaukset
- .....
siellä laitetaan kynsiä, omiini olen todella tyytyväinen eli kannattaa mennä sinne. sijaitsee torilla passioinin vieressä
- .....n87
siel maksaa huolto?
- vastaaja12345
.....n87 kirjoitti:
siel maksaa huolto?
Mulla on yks tuttu,mut palaa viikon pääst...Voisin kysellä hänelt hintoi.Miten paljon oot valmis maksaa?
- ent. kynsiteknikko
Saat täältä geelikynnet kuntoon kerralla!
http://geelikynnet.blogspot.com/
Sinne vaan viestiä, ja hommahoituu!- Kynnet
Aika karmeen näköisiä tekeleitä... Jos haluaa lapion mallisia geelikasoja, niin se on sitten oma asia...
- Geelikynsien tekijä
No ei oo ihme et ihmiset puhuu paksuista geelikynsistä, en maksais euroakaan...
- Järkyttynyt
En kyllä ymmärrä millä ihmeellä geeleistä voi saada tuon näköiset..
Itse teen myös geelikynsiä, enkä edes osaisi saada aikaan moisia "kasoja" tippien juureen.. Aivan törkeän näköiset, itse en maksaisi senttiäkään..
Koristelusta toki plussaa, huomaa että siinä sentään on nähty vaivaa.
- Geelit
Ulvilassa Hiushuone Head It. Minulle laitettiin siellä geelikynnet ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Olen laitattanut kynnet myös Porissa, mutta Ulvilassa oli edullisempi.
- Meikkiss
jos asioi Maaritilla Blackberryssä - todella mukava tyyppi. Teki myös hyvää jälkeä.
- Tsindu
Meikkiss kirjoitti:
jos asioi Maaritilla Blackberryssä - todella mukava tyyppi. Teki myös hyvää jälkeä.
Yksi joka on todella huolellinen ja tarkka on kuulemma Jutta Rossi, ottaa vastaan jossain Porin keskustan tuntumassa. Googlettakaa niin osoite varmaan löytyy. Paljon kehuttu.
- shanay
Tsindu kirjoitti:
Yksi joka on todella huolellinen ja tarkka on kuulemma Jutta Rossi, ottaa vastaan jossain Porin keskustan tuntumassa. Googlettakaa niin osoite varmaan löytyy. Paljon kehuttu.
itse teen myös huomattavasti edullisemmin kotona,kuin monessakaan putiikissa geelikynsiä (puolet halvemmalla) :-) olen kynsiteknikko ja
töitäni on nähtävillä kunhan ottaa yhteyttä s-postiini niin sovitaan lisää [email protected] :) - harmaatako?
shanay kirjoitti:
itse teen myös huomattavasti edullisemmin kotona,kuin monessakaan putiikissa geelikynsiä (puolet halvemmalla) :-) olen kynsiteknikko ja
töitäni on nähtävillä kunhan ottaa yhteyttä s-postiini niin sovitaan lisää [email protected] :)Maksatko verot myös ja kelpaako pankkikortti.
- kynsi pori
- kynsi pori
RAKENNEGEELIKYNNET KESÄKSI!!!
Teen rakennekynnet edullisesti laadukkalla universal Nails geelillä ja ammattitaidolla rakennekynnet.
SHOKKI TARJOUS!!!!
Rakennekynnet uv-geelillä 30e
Tarjous voimassa 30.6.2010
Ajanvaraus soittamalla
044-9168372 Mäkelä - NailArt
Moikka. Vieläkö sinua kiinnostaa rakennekynsien tekijä?
Moikka :) mä teen 40€ ja nail secred koulutus. helmi.badoi@gmail viestii vaan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun49217942Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi452135Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3311619Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2591441Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671144- 531045
- 1031015
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l14944- 67849
- 35803