Eskon Eläinkoti

Koskentanja

on Tuula Murron luomus.
Ei Tanja Kosken.

20

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaggieH

      Rauhotu ny Riikoska.

    • Eunukki

      Juupajoki vastaa, kevät on koittanut, ei osaa pitää ajatuksiaan kasassa.
      On elämä varmaan tylsää, kun ei voi pitää päätään kiinni Satakunnan asioista.

      • kaoskentanja

        ko henkilö kertoi minulle sen syksyllä puhelimessa.Nyt näette minun olleen oikeassa siinä Kaupparekisteriotteessakin, se oli Tuulan yrityksen osoitteeseen laitettu, koskei sillä ollut Tanjan kanssa muuta yhteyttä,kuin että vuokraavat tilat häneltä.
        Eihän toki Tanjakaan pöhkö ole, antaisi noin vaan parhaimman rahalähteensä toiselle.

        Rekisteröintiä ei hoidettu loppuun, koska yhdistysten säännöt ei salli tuollaista.
        Ottakaa selvää.Sitten tulikin jo" välirikko",sopivasti,saatiin keräyslupa loppuun asti TK:n valvontaan.
        Muutenhan Eläinsuojeluyhdistys Esko ry olisi joutunut rahavirran antamaan Eskon Eläinkodille.Nehän kuuluvat yhteen.
        Mitähän sillä IIvosen Leenalla oli asiaa ?Tietääkö enemmän kuin Tuula konsanaan?


      • MaggieH
        kaoskentanja kirjoitti:

        ko henkilö kertoi minulle sen syksyllä puhelimessa.Nyt näette minun olleen oikeassa siinä Kaupparekisteriotteessakin, se oli Tuulan yrityksen osoitteeseen laitettu, koskei sillä ollut Tanjan kanssa muuta yhteyttä,kuin että vuokraavat tilat häneltä.
        Eihän toki Tanjakaan pöhkö ole, antaisi noin vaan parhaimman rahalähteensä toiselle.

        Rekisteröintiä ei hoidettu loppuun, koska yhdistysten säännöt ei salli tuollaista.
        Ottakaa selvää.Sitten tulikin jo" välirikko",sopivasti,saatiin keräyslupa loppuun asti TK:n valvontaan.
        Muutenhan Eläinsuojeluyhdistys Esko ry olisi joutunut rahavirran antamaan Eskon Eläinkodille.Nehän kuuluvat yhteen.
        Mitähän sillä IIvosen Leenalla oli asiaa ?Tietääkö enemmän kuin Tuula konsanaan?

        Ilvosesta en tiedä, mitä asiaa sillä on, mutta sen tiedän, että paskaa sinä puhelet niinkuin tapanasi on. Sitä en epäile, etteikö mainitsemasi henkilö olisi voinut jotain kanssasi Eskon eläinkodista keskutellakin, mutta sen tiedän, että tuohon muotoon sen olet vääntänyt sinä ihan itse saadaksesi pitää taas vähän lisää elämää itsestäsi.

        PS. Laiton juuri kortteja painoon, että saat sen nimmarisi oikein kuvan kanssa :D


      • Eunukki
        kaoskentanja kirjoitti:

        ko henkilö kertoi minulle sen syksyllä puhelimessa.Nyt näette minun olleen oikeassa siinä Kaupparekisteriotteessakin, se oli Tuulan yrityksen osoitteeseen laitettu, koskei sillä ollut Tanjan kanssa muuta yhteyttä,kuin että vuokraavat tilat häneltä.
        Eihän toki Tanjakaan pöhkö ole, antaisi noin vaan parhaimman rahalähteensä toiselle.

        Rekisteröintiä ei hoidettu loppuun, koska yhdistysten säännöt ei salli tuollaista.
        Ottakaa selvää.Sitten tulikin jo" välirikko",sopivasti,saatiin keräyslupa loppuun asti TK:n valvontaan.
        Muutenhan Eläinsuojeluyhdistys Esko ry olisi joutunut rahavirran antamaan Eskon Eläinkodille.Nehän kuuluvat yhteen.
        Mitähän sillä IIvosen Leenalla oli asiaa ?Tietääkö enemmän kuin Tuula konsanaan?

        Tottakai Iivoska tietää jokaisesta asiasta puolet enemmän kuin kaikki muut yhteensä. Miksi joku tuula olisi siis tietävämpi kuin Lappalainen/MaggieH/sisso/sissoh, on vähän jakautunut tuo nimimerkkipersoona.
        Katotaas vastaako Zirrie!


      • MaggieH
        Eunukki kirjoitti:

        Tottakai Iivoska tietää jokaisesta asiasta puolet enemmän kuin kaikki muut yhteensä. Miksi joku tuula olisi siis tietävämpi kuin Lappalainen/MaggieH/sisso/sissoh, on vähän jakautunut tuo nimimerkkipersoona.
        Katotaas vastaako Zirrie!

        Säälittävää Maire. Kyllä se tuosta vielä helpottaa, usko tai älä. Olen kiltti ihminen ja varasin sinullekin oman fanipostikortin ;)


      • Zirrie
        Eunukki kirjoitti:

        Tottakai Iivoska tietää jokaisesta asiasta puolet enemmän kuin kaikki muut yhteensä. Miksi joku tuula olisi siis tietävämpi kuin Lappalainen/MaggieH/sisso/sissoh, on vähän jakautunut tuo nimimerkkipersoona.
        Katotaas vastaako Zirrie!

        Hepskukkuu, munaton!


    • sissoh

      Et sitten vieläkään ole saanut tarpeeksi siipeesi lopettaaksesi ihmisten parjaamista?

    • Ei mummo

      jos itse olisin asianomainen jota haukutte niin teidät haastettaisiin hyvin äkkiä käräjille ja saisitte suuret vahingonkorvausvaateet perättömistä lausumista ja maineeni turmelemisesta.

      • koskentanja

        Minä olen porukasta ainoa mummu= mummulla on lapsenlapsia.
        Mikä toi mummo on , ken tietää?

        Toivotan onnea yritykselle. Kerro yksikin perätön lausuma.

        Miksi kukaan ei kerro? Olen useaan kertaan pyytänyt mainitsemaan sellaisen.

        Tässä olisi tuhannen taalan paikka ja vielä nimettömänä.

        Olen yleensä lukenut lehdistä ja asiakirjoista kaiken.
        En voi mitään sille, että ihminen itse mokaa asiansa.

        Näin on näreet tyttö pieni.


      • Pirrekuopasta
        koskentanja kirjoitti:

        Minä olen porukasta ainoa mummu= mummulla on lapsenlapsia.
        Mikä toi mummo on , ken tietää?

        Toivotan onnea yritykselle. Kerro yksikin perätön lausuma.

        Miksi kukaan ei kerro? Olen useaan kertaan pyytänyt mainitsemaan sellaisen.

        Tässä olisi tuhannen taalan paikka ja vielä nimettömänä.

        Olen yleensä lukenut lehdistä ja asiakirjoista kaiken.
        En voi mitään sille, että ihminen itse mokaa asiansa.

        Näin on näreet tyttö pieni.

        vaikken tuo edellinen kirjoittaja olekaan, perätön lausuma on mm. sellainen, jossa väität jonkun(nimeltä mainiten) syyllistyneen esim. rahankeräysrikokseen, vaikka häntä ei ole sellaisesta tuomittu, tai edes epäilty. Se, että sinä kuvittelet jonkun tiettyyn rikokseen syyllistyneen, ei oikeuta sinua julkisesti sellaista huutelemaan.
        Kuinkas usein lapsenlapset käyvät herttaista mummeliaan katsomassa?

        Se naapuri muuten jäi kiinni pettämisestä muijalleen(se jonka muija on kuin petolinnun perse) ja koko kylä tietää sen jutun..


      • koskentanja
        Pirrekuopasta kirjoitti:

        vaikken tuo edellinen kirjoittaja olekaan, perätön lausuma on mm. sellainen, jossa väität jonkun(nimeltä mainiten) syyllistyneen esim. rahankeräysrikokseen, vaikka häntä ei ole sellaisesta tuomittu, tai edes epäilty. Se, että sinä kuvittelet jonkun tiettyyn rikokseen syyllistyneen, ei oikeuta sinua julkisesti sellaista huutelemaan.
        Kuinkas usein lapsenlapset käyvät herttaista mummeliaan katsomassa?

        Se naapuri muuten jäi kiinni pettämisestä muijalleen(se jonka muija on kuin petolinnun perse) ja koko kylä tietää sen jutun..

        palsta. Katso edelleen kuka mitäkin kirjoittaa.
        Olet niin kiinnostunut muusta kuin näistä puheenaolevista eläimistä, että kerro nyt miten monta lastenlasta minulla on?


      • Kansanoikeuden ausku
        Pirrekuopasta kirjoitti:

        vaikken tuo edellinen kirjoittaja olekaan, perätön lausuma on mm. sellainen, jossa väität jonkun(nimeltä mainiten) syyllistyneen esim. rahankeräysrikokseen, vaikka häntä ei ole sellaisesta tuomittu, tai edes epäilty. Se, että sinä kuvittelet jonkun tiettyyn rikokseen syyllistyneen, ei oikeuta sinua julkisesti sellaista huutelemaan.
        Kuinkas usein lapsenlapset käyvät herttaista mummeliaan katsomassa?

        Se naapuri muuten jäi kiinni pettämisestä muijalleen(se jonka muija on kuin petolinnun perse) ja koko kylä tietää sen jutun..

        On sellainen joka annetaan joko oikeudessa tai viranomaiselle kuultaessa häntä todistajana...


      • pirrehävis
        Kansanoikeuden ausku kirjoitti:

        On sellainen joka annetaan joko oikeudessa tai viranomaiselle kuultaessa häntä todistajana...

        pirtsakka mummelimmehan tuolla kyseli mitä perättömiä lausumia hän on näppikseltään syytänyt, joten turha saivarrella, se ei muuta asiaa miksikään. Kenestäkään ei saa kirjoitella julkisesti, että hän on syyllistynyt johonkin rikokseen, kun se ei ole poliisitutkinnassa tai oikeudessa niin katsottu.


      • MaggieH
        pirrehävis kirjoitti:

        pirtsakka mummelimmehan tuolla kyseli mitä perättömiä lausumia hän on näppikseltään syytänyt, joten turha saivarrella, se ei muuta asiaa miksikään. Kenestäkään ei saa kirjoitella julkisesti, että hän on syyllistynyt johonkin rikokseen, kun se ei ole poliisitutkinnassa tai oikeudessa niin katsottu.

        Näinpä, eikä muuten saa loukkaavassa tai helventavassa tarkoituksessa kirjoitella, vaikka olisi tuomiokin. Myöskään ihmisten yksityiselämään liittyviä asioita ei saa julkisesti repostella. Nämä rouvat ovat kyllä kunnostautuneet kummassakin suorastaan erinomaisesti.


    • Kuppi täynnä

      Jumalauta ämmät, nyt lopetatte tämän vääntämisen........

      • etkö tiennyt?

        josta painat, niin saat suljettua tietokoneesi.


    • koskentanja

      tästäkin vouhaatte.Ihminen on itse kertonut, ettei TK:lla ole asiassa osaa ei arpaa.
      Tottakai, jos Eläinsuojeluyhdistys Esko ry saisi siipeilijäkseen Eskon Eläinkoti nimisen muka yrityksen, kuka vaan ottaisi nokkiinsa.
      Ei ihme jos TK otti.
      Nythän olivat keräysvarat menossa myös Eskon Eläinkodille.
      Eihän se nyt olisi sopinut sen yhdistyksen /Eskon Eläinkodin olla enää osoitteessa Ohvontiellä.

      Sehän oli TM:n luomus, joten tietysti laittoi omaan osoitteeseensa.
      Käyntiosoite unohtui siinä mainita.
      En minä ainakaan tuollaista hoitolaa laittaessani laittaisi toisen nimiin, jos itse olen sen koko jutun takana.

      Ei ne PRH:ssa tiedä, mikä katuosoite on Euran ja mikä Eurajoen.Muuten ne kyllä heti kysyvät, ettei asiakkaalle tule turhia kuluja.
      Eikö sekin tunnu uskomattomalta, ettei paperia edessään katsoessaan huomaa PRH:ssa olleen väärät tiedot omasta yrityksestään.
      Miten sinne yhtäkkiä oli tullut tuollainen väärä yritys, vaikka ei missään muussa noissa yrityksissä Kirpun eläinkodissa tai TM:n omassa yrityksessä oltu mitään tietoja samalla päivällä muutettu?

      Minä olen aina perustanut tietoni asiakirjoihin.

    • oyy

      Tanja Koski:

      Tee meille muille palvelus ja nosta kunnianloukkaussyyte Pirjo Riikosta ja Maire Ojasaloa vastaan.
      Vai jaksatko päivästä toiseen lukea niiden kahden kirjoittamia herjauksia sinusta?

      Voimia

      • -

        lisää vaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe