yli-innokkaalle raapustelijalle

Tiedoksi

Ihmettelen, mikä hinku jollakin on saada väenväkisin raapusteltua kokoon kirjoituksia, joihin harva tuntee kiinnostusta, vain nähdäkseen sen punaisen täplän oman kirjoittelunsa otsikon vasemmalla puolella.
Sinä, joka tätä harrastat, saisit varmasti muiltakin mukavaa jatketta kirjoittelusi aiheeksi, jos vain jättäisit omahyväisen "keräilyn", ja ajattelisit myös toisia palstalla kävijöitä, avaamalla vaikka useamman kirjoituksen, koska sinulla siihen niin kova halu tuntuu olevan. Näin kirjoittelu tuntuisi kaikille osoitetuksi, ja palstalle kirjoittelut saisivat sille kuuluvan yhteishengen.

244

5125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hajupoika

      Ei ole mikään mania. Voinet itsekin todeta, että olen pyrkinyt jo pitkään pois palstoilta. Eilen ja tänään puskaradio ilmoitti, että nikkini on jälleen kovin pramilla, joten päätin tarkistaa asian. Tämä palsta on saanut olla aivan rauhassa ja vain poikkeuksellisesti tänne olen kirjoittanut.
      Tuota punaista täplää haki vallan muut. 70 palstalla taisi parhaaseen ketjuun tulla tulla
      viitisensataa viesti. joista kolmisensataa poistettiin vaikkei mitään syytä mielestäni ollut.

      Asiallisia keskusteluja täällä kaivataan.
      Tuo sinunkin harrastamasi moitiskelu näköjään on mummojen tauti, johon joku pappa yhtyy.
      Aloittakaa ihmeessä vaikka uuden "MUMMON MÖKIN" rakentelu ihan sopuisasti tai kesäterassi.
      Olen ensimmäinen onnittelemassa hyvästä keskustelustanne.
      Pyrin todellakin pysyttäytymään poissa näistä keskusteluista.

      • kristofeerus

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.

        Matit on maalla viisaita kun haveri merellä käy.
        Runsaan vuoden tuota touhua seuranneena totean, etten kaikkien aivoituksia ymmärrä.
        Keskusteluissa niinkuin muissakin yllättävyydet ovat suola. Ellet ole ollut mukana aiemmin niin toivotan omasta puolestani tervetulleeksi ja kärsivällisyyttä. Itse touhuan aivan muualla ja niissä piireissä on huomattavasti suurempi kuhina kuin näillä palstoilla konsanaan.
        Positiivisuus ja aitous ovat asioita, joita näille palstoille toivoisin.


      • sofia
        kristofeerus kirjoitti:

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.

        sinun tekstiäsi tyylistä päätellen:
        "Pitää saada
        Kirjoittanut: Liksaa, 23.4.2004 klo 12.15
        Liksaa pitää saada joka tisujanne alkaa kohotella.
        En alkaisi tutkia suuresta rahastakaan kun saattaisin ssada syytteen kun en saakaan niitä terhakoiksi kuin teinitytöillä.
        Todellisen avun tarpeessa olevat joutuisivat odottamaan apua kun teidän kanssanne riitelyyn aikani menisi."

        Toinen tapaus oli vuosi sitten kun matkustit junalla Ouluun, muistaakseni johonkin "uskonnolliseen" tilaisuuteen ja matkalla keskustelit henkeviä 12v. tytön kanssa. Olit sen jälkeen viikon pyörryksissä vertailtuasi sen 12v. tytön kypsyyttä häntä meihin lähemmäs 60v naisiin. Sanoit olevasi hänen ikäistensä kanssa samalla aaltopituudella.

        Itsehän noita juttuja kirjoittelit. Mitenkäs ne omat jutut ovat alkaneet siepata sinua?


      • NIKOdeemus
        kristofeerus kirjoitti:

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.

        Harmi vaan, että jäit pihalle loppuselvityksistä.


      • Hajupoika
        Hajupoika kirjoitti:

        Matit on maalla viisaita kun haveri merellä käy.
        Runsaan vuoden tuota touhua seuranneena totean, etten kaikkien aivoituksia ymmärrä.
        Keskusteluissa niinkuin muissakin yllättävyydet ovat suola. Ellet ole ollut mukana aiemmin niin toivotan omasta puolestani tervetulleeksi ja kärsivällisyyttä. Itse touhuan aivan muualla ja niissä piireissä on huomattavasti suurempi kuhina kuin näillä palstoilla konsanaan.
        Positiivisuus ja aitous ovat asioita, joita näille palstoille toivoisin.

        Kun jatkossa väität jotain kirjoittamakseni niin ota ihmeessä linkki samaan yhteyteen. Sinä luet kuin piru raamattua.
        _ Tisunkohotusleikkauksia tehdään ja yleensäkin naisten kauneusleikkaukset työllistävät melkoisesti alan parhaita spesialisteja.
        Väitän edelleen, että potilasasiamiehiä työllistää juuri tällaisista syntyneet ermielisyydet, joten itse en moiseen puuhaan ryhtyisi isosta rahastakaan ellei asioita ole laitettu etukäteen paperille juristien toimesta.
        Palstan mummot tuntien tiedän, että selkkauksia on aivan varmasti tiedossa. Sofian käsijuttua on puitu palstallakin enemmän kuin minun kaikkia sairauksiani paitsi luuloteltuja.
        Junastoorissa mainittu Nainen oli todennäköisesti 25-30 vuotias, jos ikää nyt lähtee repostelemaan.
        Sellaista elämänviisautta ei juuri palstalla
        ole kirjoitettu. Olisi miellyttävää kun saisi edes joskus lukea viisaita ajatuksia vaikkeivat olisi syntyneetkään omassa päässä.


      • TARUteemus
        kristofeerus kirjoitti:

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.

        Mä olin kyll koko ajan kärryillä. Mull ei toi pokka oikein pitänyt ja mun ilmeistä varmaan huomasi paljonkin.


      • TIMOteemus
        TARUteemus kirjoitti:

        Mä olin kyll koko ajan kärryillä. Mull ei toi pokka oikein pitänyt ja mun ilmeistä varmaan huomasi paljonkin.

        Joo mullakaan ei toi pokka oikein pitänyt.


      • PAULAdeemus
        NIKOdeemus kirjoitti:

        Harmi vaan, että jäit pihalle loppuselvityksistä.

        Mull piti toi pokka tosi hyvin...meinaakohan se tehdä jonkunlaisen valituksen?


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.

        Mahdoton on etukäteen tietää keskustelujen suuntaa ellei kirjoita itse itselleen tai samalla aaltopituudella olevan kanssa.
        Aprillinpäivänä kirjoitin usealle palstalle samansisältöisen keskustelunavauksen. 80 palstalla ei ainoatakaan puheenvuoroa ja harva edes avasi. toisilla hieman, mutta 70 palstalla tuli punainen tilppu. Kirjoitin lopussa "itselleni" lainauksin kun halusin siihen asiallisen lopetuksen.
        "Hyvä keskustelu" oli jo aiemmin useaan kertaan lähellä päätöstä kun joku koki asiakseen "sabotoida" keskustelun. Se oli ajoittain hyvä ketju ja poistot aivan turhia.
        Huomaan useitten keskusteluketjujen kiinnostavan viikkojen jopa kuukausien kuluttua lukijoita.
        Ei aina tiedä mitä joku jostain keskustelusta saa.
        Käyn harvoin chatissa, mutta joudun hämmästelemään siellä saamaani hyvää palautetta ja kun keskustelukumppani viittaa hyvin kauan sitten kirjoitettuun niin se saa vakuuttuneeksi sanoman jääneen elämään. Sellainen palaute myös meileinä auttaa kestämään asiattomat loukkaukset palstalla.


      • esikko
        Hajupoika kirjoitti:

        Mahdoton on etukäteen tietää keskustelujen suuntaa ellei kirjoita itse itselleen tai samalla aaltopituudella olevan kanssa.
        Aprillinpäivänä kirjoitin usealle palstalle samansisältöisen keskustelunavauksen. 80 palstalla ei ainoatakaan puheenvuoroa ja harva edes avasi. toisilla hieman, mutta 70 palstalla tuli punainen tilppu. Kirjoitin lopussa "itselleni" lainauksin kun halusin siihen asiallisen lopetuksen.
        "Hyvä keskustelu" oli jo aiemmin useaan kertaan lähellä päätöstä kun joku koki asiakseen "sabotoida" keskustelun. Se oli ajoittain hyvä ketju ja poistot aivan turhia.
        Huomaan useitten keskusteluketjujen kiinnostavan viikkojen jopa kuukausien kuluttua lukijoita.
        Ei aina tiedä mitä joku jostain keskustelusta saa.
        Käyn harvoin chatissa, mutta joudun hämmästelemään siellä saamaani hyvää palautetta ja kun keskustelukumppani viittaa hyvin kauan sitten kirjoitettuun niin se saa vakuuttuneeksi sanoman jääneen elämään. Sellainen palaute myös meileinä auttaa kestämään asiattomat loukkaukset palstalla.

        sinullako on vain oikeus loukata,kuten lienaa
        tuolla,hän ei ole juurikaan palstalla käynyt,
        koska pelkää sinun solvauksiasi.yhtä viisas hän on kun sinäkin,ehkä vähän viisaampikin,ei ainakaan hauku suakaan typeräksi ja varkaaksi vaikka aihetta joskus annatkin.miksi sinä oot innokas heti vastaamaan viesteihin vaikka sua ei mainitakkaan,ei se haju nimitys aina sua koske,
        et sä ny niin pidetty immeinen ole että vaan sinusta kirjoitellaan,anna toisillekkin mahdollisuus,äläkä tuu määrään ketä saa kirjoittaa ja ketä ei,ei oo sun vallassas,ja on parempi että kirjoittelet vaan aivan ittkses.
        hyvää jatkoo vaan sullekkin,hymyillään kun tavataan.


      • Hajupoika
        esikko kirjoitti:

        sinullako on vain oikeus loukata,kuten lienaa
        tuolla,hän ei ole juurikaan palstalla käynyt,
        koska pelkää sinun solvauksiasi.yhtä viisas hän on kun sinäkin,ehkä vähän viisaampikin,ei ainakaan hauku suakaan typeräksi ja varkaaksi vaikka aihetta joskus annatkin.miksi sinä oot innokas heti vastaamaan viesteihin vaikka sua ei mainitakkaan,ei se haju nimitys aina sua koske,
        et sä ny niin pidetty immeinen ole että vaan sinusta kirjoitellaan,anna toisillekkin mahdollisuus,äläkä tuu määrään ketä saa kirjoittaa ja ketä ei,ei oo sun vallassas,ja on parempi että kirjoittelet vaan aivan ittkses.
        hyvää jatkoo vaan sullekkin,hymyillään kun tavataan.

        En käsitä mikä oikeus sinulla on käyttäytyä muitten mummojen lailla loukkaavasti minua kohtaan. Mitä Lienaan tulee niin hän on tehnyt sitä alvariinsa alun alkaen hyvin törkeästi
        valhetellen. Kymmeniä ketjoja hän on kertonut minun moittineen hänen runojaan. Sitä en ole tehnyt ainuttakaan kertaa, koska hänen omista sepustuksistaan en ole arviotani esittänyt ensimmäistäkään kertaa.
        Olen pyrkinyt asian selvittämistä kuten muittenkin kanssa muualla kuin palstoilla, jonne tämä sinunkaan vuodatuksesi ei kuulu.
        Esikko loukkaa ihmisoikeuksia törkeästi kehoittaessaan kirjoittelemaan itsekseni.
        Itse et saa mitään oikeata keskustelua milloinkaan aikaan - et edes huonoa !
        Mistä johtuu, että Hajupoika ilmestyessään 40 palstalle tammikuussa sai lukijoita ennätysmäärn ja keskustelun vilkkaaksi kaikissa mihin osallistui.
        80 palstalla ei ole ollut koskaan niin vilkasta kuin eilen. Tällä palstalla on vilkasta kun olen mukana ja keskustelu käydään nikkini tiimoilla.
        Muuten näillä palstoilla on elo kuin huopatossutehtaalla.

        Eilisen keskustelun paras anti käytiin aivan muualla kuin tuo punaisen tilpun juttu. Eräällä foorumilla laskin saaneeni viitisensataa vastausta
        joista pääosa on alle viisikymmenvuotiaita naisia. Kaikki ovat hyvin positiivisia sävyltään. Negatiivista virkettäkin on turha hakea.

        Olen täysin vakuuttunut, että tämä katkeruus jota itsekin purat on aivan sinun omaasi kuten kaikilla muillakin tällä palstalla.
        Ainoatakaan dokumentoitua asiaa ei ole milloinkaan tuotu pyynnöistäni huolimatta täällä enempää kuin meilatenkaan tietooni.
        Lienasta lausumani pitävät kaikki paikkansa -
        se ei ole haukkumista laisinkaan. Hänenä olisin vastannut ja selvittänyt asit jo ajat sitten.

        Esikko sinä olet tauhki tauhkien joukossa !


      • prokuraattori
        esikko kirjoitti:

        sinullako on vain oikeus loukata,kuten lienaa
        tuolla,hän ei ole juurikaan palstalla käynyt,
        koska pelkää sinun solvauksiasi.yhtä viisas hän on kun sinäkin,ehkä vähän viisaampikin,ei ainakaan hauku suakaan typeräksi ja varkaaksi vaikka aihetta joskus annatkin.miksi sinä oot innokas heti vastaamaan viesteihin vaikka sua ei mainitakkaan,ei se haju nimitys aina sua koske,
        et sä ny niin pidetty immeinen ole että vaan sinusta kirjoitellaan,anna toisillekkin mahdollisuus,äläkä tuu määrään ketä saa kirjoittaa ja ketä ei,ei oo sun vallassas,ja on parempi että kirjoittelet vaan aivan ittkses.
        hyvää jatkoo vaan sullekkin,hymyillään kun tavataan.

        Mitkähän ovat Esikon valtuudet määrätä kuka saa kulloinkin kirjoittaa ja kuinka paljon palstan keskusteluihin?
        Onkohan Hajupoika estellyt sinua tai jotakuta muuta joskus kirjoittamasta missä haluaa ja mitä haluaa?


      • tutkiskelija
        esikko kirjoitti:

        sinullako on vain oikeus loukata,kuten lienaa
        tuolla,hän ei ole juurikaan palstalla käynyt,
        koska pelkää sinun solvauksiasi.yhtä viisas hän on kun sinäkin,ehkä vähän viisaampikin,ei ainakaan hauku suakaan typeräksi ja varkaaksi vaikka aihetta joskus annatkin.miksi sinä oot innokas heti vastaamaan viesteihin vaikka sua ei mainitakkaan,ei se haju nimitys aina sua koske,
        et sä ny niin pidetty immeinen ole että vaan sinusta kirjoitellaan,anna toisillekkin mahdollisuus,äläkä tuu määrään ketä saa kirjoittaa ja ketä ei,ei oo sun vallassas,ja on parempi että kirjoittelet vaan aivan ittkses.
        hyvää jatkoo vaan sullekkin,hymyillään kun tavataan.

        Esikon väittämät on jo asianomainen syytetty kiistänyt ja kumonnut. Katsoin vain tilastonikkarin näkökulmasta asioita.
        Eilen ja tänään tällä palstalla on ollut ennennäkemätön kuhina kirjoittajain ja lukijain taholta, jota palsta ei ole ennen nähnyt.

        Keskustelut ovat velloneet juuri siellä vilkkaana, jossa parjaamanne hajju on mukana.
        Palsta 70 samaten. Lukija- ja keskustelupuheenvuorojen määrällä mitattuna suosio on todella merkittävä ja näin on toisillakin palstoilla.
        Olen usein aiemminkin kertonut faktoja numeroitten valossa. Jätän sen nyt tekemättä vaikka dokumentteja onkin.
        Esikon esittämä on luulottelua "eikä luulo ole koskaan tiedon väärtti."
        Esikon käyttämät adjektiivit ovat yleisiä juuri mainittujen nikkien kirjoittelussa ja sopivat huonosti syytetyn sanastoon. Yritäpä etsiä faktoja ja ällistyt haukkuessasi vallan väärän puun juurella kuten muutkin piskit.


      • esikko
        tutkiskelija kirjoitti:

        Esikon väittämät on jo asianomainen syytetty kiistänyt ja kumonnut. Katsoin vain tilastonikkarin näkökulmasta asioita.
        Eilen ja tänään tällä palstalla on ollut ennennäkemätön kuhina kirjoittajain ja lukijain taholta, jota palsta ei ole ennen nähnyt.

        Keskustelut ovat velloneet juuri siellä vilkkaana, jossa parjaamanne hajju on mukana.
        Palsta 70 samaten. Lukija- ja keskustelupuheenvuorojen määrällä mitattuna suosio on todella merkittävä ja näin on toisillakin palstoilla.
        Olen usein aiemminkin kertonut faktoja numeroitten valossa. Jätän sen nyt tekemättä vaikka dokumentteja onkin.
        Esikon esittämä on luulottelua "eikä luulo ole koskaan tiedon väärtti."
        Esikon käyttämät adjektiivit ovat yleisiä juuri mainittujen nikkien kirjoittelussa ja sopivat huonosti syytetyn sanastoon. Yritäpä etsiä faktoja ja ällistyt haukkuessasi vallan väärän puun juurella kuten muutkin piskit.

        sinulle ei mitkään faktat riitä etkä sinä niihin koskaan vastaa,et halua tai et ymmärrä,pidät ihteäsi niin kovin hyvänä,kysyn onko sinula
        sädekehä pääsi päällä,oletko pyhimys.siinähän sinulle oiva nikki käytäpäs sitä nyt tästälähin.
        Kaikki toiset ovat tyhmii ja taukkeja keksipäs vielä lissää haukkuma sanoja palstalaiset saavat
        lukee oikein pyhimyksen viestejä.eikös ruuneperi nyt oo sua yhtikäs kiusanut,laitahan niit kopioita lissää tulemaan.sie se inanaine oot
        söpö jörrikkä,jonka oikeuksia loukataan,et kai ole yhtään käskeny mennä kenenkään pois ja jättä palsta,laitankos myö sinul kopioita,niitähän riittää.hyvät iltapäivät sinulekin vain.


      • Hajupoika
        esikko kirjoitti:

        sinulle ei mitkään faktat riitä etkä sinä niihin koskaan vastaa,et halua tai et ymmärrä,pidät ihteäsi niin kovin hyvänä,kysyn onko sinula
        sädekehä pääsi päällä,oletko pyhimys.siinähän sinulle oiva nikki käytäpäs sitä nyt tästälähin.
        Kaikki toiset ovat tyhmii ja taukkeja keksipäs vielä lissää haukkuma sanoja palstalaiset saavat
        lukee oikein pyhimyksen viestejä.eikös ruuneperi nyt oo sua yhtikäs kiusanut,laitahan niit kopioita lissää tulemaan.sie se inanaine oot
        söpö jörrikkä,jonka oikeuksia loukataan,et kai ole yhtään käskeny mennä kenenkään pois ja jättä palsta,laitankos myö sinul kopioita,niitähän riittää.hyvät iltapäivät sinulekin vain.

        On tyystin kaksi eri asiaa


      • Pimpinella major
        esikko kirjoitti:

        sinulle ei mitkään faktat riitä etkä sinä niihin koskaan vastaa,et halua tai et ymmärrä,pidät ihteäsi niin kovin hyvänä,kysyn onko sinula
        sädekehä pääsi päällä,oletko pyhimys.siinähän sinulle oiva nikki käytäpäs sitä nyt tästälähin.
        Kaikki toiset ovat tyhmii ja taukkeja keksipäs vielä lissää haukkuma sanoja palstalaiset saavat
        lukee oikein pyhimyksen viestejä.eikös ruuneperi nyt oo sua yhtikäs kiusanut,laitahan niit kopioita lissää tulemaan.sie se inanaine oot
        söpö jörrikkä,jonka oikeuksia loukataan,et kai ole yhtään käskeny mennä kenenkään pois ja jättä palsta,laitankos myö sinul kopioita,niitähän riittää.hyvät iltapäivät sinulekin vain.

        Jos vaikka Hajupoika vaihtaisi nikkiään ja alkaisi käyttää itsestään titteliä:
        - Pimpinella Major !
        Esikko, sinäkin olisit kukkeimmillasi kun vaihtaisit nikkisi vaikkapa:
        - Primula Veris !
        eikö olisi hienoa, seksikästä ja kiinnostusta herättävää.


      • Tiedoksi

        Avauksessani en maininnut sinua tai ketään muutakaan henkilökohtaisesti. Ilmaisin vain kantani raaputtelijan kirjoitusinnosta.
        Luulosairaus on muuten vakava tauti, jota on ilmeisen vaikea parantaa, mitä mieltä olet?
        Avauksenakin ko. taudin määritys voisi olla keskustelua herättävä. Oletko samaa mieltä?


      • Liena
        Hajupoika kirjoitti:

        En käsitä mikä oikeus sinulla on käyttäytyä muitten mummojen lailla loukkaavasti minua kohtaan. Mitä Lienaan tulee niin hän on tehnyt sitä alvariinsa alun alkaen hyvin törkeästi
        valhetellen. Kymmeniä ketjoja hän on kertonut minun moittineen hänen runojaan. Sitä en ole tehnyt ainuttakaan kertaa, koska hänen omista sepustuksistaan en ole arviotani esittänyt ensimmäistäkään kertaa.
        Olen pyrkinyt asian selvittämistä kuten muittenkin kanssa muualla kuin palstoilla, jonne tämä sinunkaan vuodatuksesi ei kuulu.
        Esikko loukkaa ihmisoikeuksia törkeästi kehoittaessaan kirjoittelemaan itsekseni.
        Itse et saa mitään oikeata keskustelua milloinkaan aikaan - et edes huonoa !
        Mistä johtuu, että Hajupoika ilmestyessään 40 palstalle tammikuussa sai lukijoita ennätysmäärn ja keskustelun vilkkaaksi kaikissa mihin osallistui.
        80 palstalla ei ole ollut koskaan niin vilkasta kuin eilen. Tällä palstalla on vilkasta kun olen mukana ja keskustelu käydään nikkini tiimoilla.
        Muuten näillä palstoilla on elo kuin huopatossutehtaalla.

        Eilisen keskustelun paras anti käytiin aivan muualla kuin tuo punaisen tilpun juttu. Eräällä foorumilla laskin saaneeni viitisensataa vastausta
        joista pääosa on alle viisikymmenvuotiaita naisia. Kaikki ovat hyvin positiivisia sävyltään. Negatiivista virkettäkin on turha hakea.

        Olen täysin vakuuttunut, että tämä katkeruus jota itsekin purat on aivan sinun omaasi kuten kaikilla muillakin tällä palstalla.
        Ainoatakaan dokumentoitua asiaa ei ole milloinkaan tuotu pyynnöistäni huolimatta täällä enempää kuin meilatenkaan tietooni.
        Lienasta lausumani pitävät kaikki paikkansa -
        se ei ole haukkumista laisinkaan. Hänenä olisin vastannut ja selvittänyt asit jo ajat sitten.

        Esikko sinä olet tauhki tauhkien joukossa !

        Sinäkään mainitse "liena" nikkiä, sillä se on liian hyvä Sinun kirjoiteltavaksesi.
        Olen paras, olen viisain, olen kiltein, olen hienotunteisin , olen kaunein, olen mahtavin, olen rakastetuin, olen tunnollisin,olen suosituin.......jne.jne.


      • Hajupoika
        Liena kirjoitti:

        Sinäkään mainitse "liena" nikkiä, sillä se on liian hyvä Sinun kirjoiteltavaksesi.
        Olen paras, olen viisain, olen kiltein, olen hienotunteisin , olen kaunein, olen mahtavin, olen rakastetuin, olen tunnollisin,olen suosituin.......jne.jne.

        Olet todella tyhmempi kuin konsanaan olisin
        voinut uskoa. Satoja kertoja olet itse jauhanut valheita, vääristellyt, väärentänyt, levittänyt perätöntä tietoa. Kenestäkään muusta palstalaisesta en näitä adjektiiveja ole käyttänyt. Tulen näin tekemään aina sopivan tilaisuuden tullen kunnes kerrot totuuden ja vain totuuden mielellään vastaten edes itse rustaamiisi kysymyksiin.
        Kiero valheellisuus on asia, jota naisessa eniten inhoan.


      • Liena
        Hajupoika kirjoitti:

        Olet todella tyhmempi kuin konsanaan olisin
        voinut uskoa. Satoja kertoja olet itse jauhanut valheita, vääristellyt, väärentänyt, levittänyt perätöntä tietoa. Kenestäkään muusta palstalaisesta en näitä adjektiiveja ole käyttänyt. Tulen näin tekemään aina sopivan tilaisuuden tullen kunnes kerrot totuuden ja vain totuuden mielellään vastaten edes itse rustaamiisi kysymyksiin.
        Kiero valheellisuus on asia, jota naisessa eniten inhoan.

        "et vedä minulle vertoja missään asioissa, et ymmärrä, et kunnioita, et innosta, et hurmaa, et et et et et......
        En alennu koskaan tasollesi¤"


      • Pimpinella Major
        Tiedoksi kirjoitti:

        Avauksessani en maininnut sinua tai ketään muutakaan henkilökohtaisesti. Ilmaisin vain kantani raaputtelijan kirjoitusinnosta.
        Luulosairaus on muuten vakava tauti, jota on ilmeisen vaikea parantaa, mitä mieltä olet?
        Avauksenakin ko. taudin määritys voisi olla keskustelua herättävä. Oletko samaa mieltä?

        Palstalaisista olen tiettävästi ainoa, joka on keskusteluketjuissa päätynyt punaiseen tilppuun eikä se todista muuta kuin siinä ketjussa on kirjoitettu 201 viestiä. Viesti oli soitettu nimenomaan nikille, jota käytän. Herättääkseni huomiota päätin vaihtaa, jotta palstalaisilla olisi jotain vaikkapa googlesta hakuharjoituksia.
        Hämmästelen syntynyttä mekkalaa, mutta se alkoi oikeastaan välittömästi kun Häjypoika tuli palstoille tarkoituksella vain tehdä pikavisiitti.
        Keskustelut olivat välittömästi vilkkaita eikä se sopinut vakipalstalaisille vaikka keskustelu olikin silloisella 65 palstalla yhtä hiljaista kuin tälläkin ennen pari kolme päivää sitten alkanutta rumbaa. Tutustu asiaan.
        Ei kenenkään ole pakko "keskustella" yli-innokkaan raapustelijan kanssa.
        Olen ensimmäinen onnittelemassa kun mummot alkavat rakentaa hyvää keskustelua "MUMMONMÖKEILLÄÄN".
        Mummonmökin seiniin enkä muuallekaan ole ollut sottaamassa graffittejani.
        "Karin" tauti on hyvin krooninen jopa epidemiaksi levinnyt sairaus palstoilla.


      • Pimpinella Major
        Liena kirjoitti:

        "et vedä minulle vertoja missään asioissa, et ymmärrä, et kunnioita, et innosta, et hurmaa, et et et et et......
        En alennu koskaan tasollesi¤"

        Olisin hävennyt silmät päästäni, jos minut olisi yllätetty kirjoittamasta palstalle sanatarkasti yleisesti tunnettu runo. Häpeämättömyytesi näytit kun et voinut tunnustaa edes asiaa. Viestejäni olet kopioinut muutellen ne niin ettet edes itse tiedä mikä on ollut omaasi ja mikä kopioitua.
        Kirjesalaisuuden loukkaus on hyvin törkeä rikos.
        Toisen nimissä palstalle tuotu väärennetty meili on myös rikos. Tietämättömyydestä ei voi olla kysymys sillä niin monta asiaa koskevaa linkkiäkin olen esittänyt.
        Valheiden sarja on todella pitkä kun se jatkuu muualla. Meileissä esittämäsi laittomat uhkaukset eivät liioin anna hyvää kuvaa sinusta.
        Sitä en kuitenkaan lähde palstalla repostelemaan.
        Onko tätä pakko jatkaa palstalla, sitä kysyn sinulta. Tietänet meiliosoitteeni.


      • Hajupoika
        sofia kirjoitti:

        sinun tekstiäsi tyylistä päätellen:
        "Pitää saada
        Kirjoittanut: Liksaa, 23.4.2004 klo 12.15
        Liksaa pitää saada joka tisujanne alkaa kohotella.
        En alkaisi tutkia suuresta rahastakaan kun saattaisin ssada syytteen kun en saakaan niitä terhakoiksi kuin teinitytöillä.
        Todellisen avun tarpeessa olevat joutuisivat odottamaan apua kun teidän kanssanne riitelyyn aikani menisi."

        Toinen tapaus oli vuosi sitten kun matkustit junalla Ouluun, muistaakseni johonkin "uskonnolliseen" tilaisuuteen ja matkalla keskustelit henkeviä 12v. tytön kanssa. Olit sen jälkeen viikon pyörryksissä vertailtuasi sen 12v. tytön kypsyyttä häntä meihin lähemmäs 60v naisiin. Sanoit olevasi hänen ikäistensä kanssa samalla aaltopituudella.

        Itsehän noita juttuja kirjoittelit. Mitenkäs ne omat jutut ovat alkaneet siepata sinua?

        Toivon, että kun kopioit niin kopioit sen sanatarkasti kun se on helppoa ja asiayhteys olisi hyvä tietää. Hajupoika vastaa kirjoittamastaan aivan kuin Sofiankin pitäisi omastaan. Sinä kirjoitat paljon puuta heinää ja toisaalla esitetyt "taudin" oireet pätevät sinuun hyvin. Sinä et edes usko mitään faktoja.
        Tuokaa esiin faktat monesti esittämälläni tavalla.
        Esitän seuraavaksi miten se tehdään.


      • Liena
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Olisin hävennyt silmät päästäni, jos minut olisi yllätetty kirjoittamasta palstalle sanatarkasti yleisesti tunnettu runo. Häpeämättömyytesi näytit kun et voinut tunnustaa edes asiaa. Viestejäni olet kopioinut muutellen ne niin ettet edes itse tiedä mikä on ollut omaasi ja mikä kopioitua.
        Kirjesalaisuuden loukkaus on hyvin törkeä rikos.
        Toisen nimissä palstalle tuotu väärennetty meili on myös rikos. Tietämättömyydestä ei voi olla kysymys sillä niin monta asiaa koskevaa linkkiäkin olen esittänyt.
        Valheiden sarja on todella pitkä kun se jatkuu muualla. Meileissä esittämäsi laittomat uhkaukset eivät liioin anna hyvää kuvaa sinusta.
        Sitä en kuitenkaan lähde palstalla repostelemaan.
        Onko tätä pakko jatkaa palstalla, sitä kysyn sinulta. Tietänet meiliosoitteeni.

        Joko itsekin häpeät Hajupoika nikkiäsi , kun kirjoittelet eri nikkien varjoissa?????


      • Hajupoika
        Hajupoika kirjoitti:

        Toivon, että kun kopioit niin kopioit sen sanatarkasti kun se on helppoa ja asiayhteys olisi hyvä tietää. Hajupoika vastaa kirjoittamastaan aivan kuin Sofiankin pitäisi omastaan. Sinä kirjoitat paljon puuta heinää ja toisaalla esitetyt "taudin" oireet pätevät sinuun hyvin. Sinä et edes usko mitään faktoja.
        Tuokaa esiin faktat monesti esittämälläni tavalla.
        Esitän seuraavaksi miten se tehdään.

        Cafe 80 /yli-innokkaalle raapustelijalle/Hajupoika/
        Sofialle 28.4.04 (20:36) aika ei tarkka.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000323&posting=22000000003177446


      • Hajupoika
        Liena kirjoitti:

        Joko itsekin häpeät Hajupoika nikkiäsi , kun kirjoittelet eri nikkien varjoissa?????

        Pirukaan ei ota selvää sinun käyttämiesi nikkien määrästä - en ole siihen asiaan milloinkaan edes puuttunut.
        Pääsin juuri kertomasta palstalla, että vaihdan sitä herättääkseni hieman sinunkin google-hakutaitojasi, jotka ovat todella onnettomat.
        Siinäkin aikanaan paljastit häpeämättömyytesi.
        Kerroin Outsiderista laittaen linkin sinulle ja kas jonkin ajan kuluttua toit sen esiin omana oivalluksenasi. Googlen käytön osatessasi olisit hoksannut sen merkitsevän muutakin kuin Aarne Haapakosken kirjoittajanimeä. Siihen ällisi ei riittänyt.


      • Pimpinella Major

      • Liena
        Hajupoika kirjoitti:

        Pirukaan ei ota selvää sinun käyttämiesi nikkien määrästä - en ole siihen asiaan milloinkaan edes puuttunut.
        Pääsin juuri kertomasta palstalla, että vaihdan sitä herättääkseni hieman sinunkin google-hakutaitojasi, jotka ovat todella onnettomat.
        Siinäkin aikanaan paljastit häpeämättömyytesi.
        Kerroin Outsiderista laittaen linkin sinulle ja kas jonkin ajan kuluttua toit sen esiin omana oivalluksenasi. Googlen käytön osatessasi olisit hoksannut sen merkitsevän muutakin kuin Aarne Haapakosken kirjoittajanimeä. Siihen ällisi ei riittänyt.

        ole koskaan kuullut." Ken vanhaa muistaa, sen pää aidanrakoon ja salvétaan"??

        Minulla ei ole samaan aikaan kuin yksi nikki, vanhoista olen jo luopunut viime vuonna (muistaakseni)

        Älli tälli vanha sälli.


      • esikko
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Tässähän tämä salaisuus:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000323&posting=22000000003175251

        antakaahan hyvät immeiset hajupojalle faktaa
        muuten se nikkinsäkin flaskaa,pimppirautaa
        yrittää mutta huonoksi sen joskus huomaa.
        ei ole tälliä hällä ei se yksi ällä riitä
        opeksikin usein ittensä korottanut on,vaan
        akka otti ja lähti kun karttakeppi oli liian kova
        faktaa siis hälle antakaa kaiken muun sädekehä häneltä peittäköön.ei tästä nyt kummonen tullu
        mutta täänhän kirjoittikin hullu.
        viisas on vain hän ei totta puhu koskaan tähän.
        olkoon nikki mikä vaan sitä ei suoraksi saa.


      • Hajupoika
        Liena kirjoitti:

        ole koskaan kuullut." Ken vanhaa muistaa, sen pää aidanrakoon ja salvétaan"??

        Minulla ei ole samaan aikaan kuin yksi nikki, vanhoista olen jo luopunut viime vuonna (muistaakseni)

        Älli tälli vanha sälli.

        Työnnät uutta sontaa tulemaan.
        Sinun kanssasi ei voi sopia yhtään mitään.
        Minua ei kiinnosta pätkääkään nikkisi, mutta pirusti niitä on.
        Kiedän kaiken aikaa, milloin kirjoitat "omasta päästäsi" ja milloin kopioit.
        Sinun ällisi ei riitä erottamaan omaa vieraasta,
        mahtaneeko olla näin muuallakin?
        Paikkaat valhetta valheella,
        siitä ei loppua tule.


      • Nsn
        Tiedoksi kirjoitti:

        Avauksessani en maininnut sinua tai ketään muutakaan henkilökohtaisesti. Ilmaisin vain kantani raaputtelijan kirjoitusinnosta.
        Luulosairaus on muuten vakava tauti, jota on ilmeisen vaikea parantaa, mitä mieltä olet?
        Avauksenakin ko. taudin määritys voisi olla keskustelua herättävä. Oletko samaa mieltä?

        tämä sinun avauksesi tuntuu väkeä vetävän. Ja ennenkuin aamu sarastaa on sinullakin ihan ikiomapunainen täplä, jota niin tunnut himoitsevan:)


      • Liena
        Hajupoika kirjoitti:

        Työnnät uutta sontaa tulemaan.
        Sinun kanssasi ei voi sopia yhtään mitään.
        Minua ei kiinnosta pätkääkään nikkisi, mutta pirusti niitä on.
        Kiedän kaiken aikaa, milloin kirjoitat "omasta päästäsi" ja milloin kopioit.
        Sinun ällisi ei riitä erottamaan omaa vieraasta,
        mahtaneeko olla näin muuallakin?
        Paikkaat valhetta valheella,
        siitä ei loppua tule.

        Jokos mentäisiin pois pilaamasta kinailulla ja moukkamaisuudellamme tätä fiksujen vanhusten palstaa, mitäh?


      • Pimpinella Major
        Liena kirjoitti:

        Jokos mentäisiin pois pilaamasta kinailulla ja moukkamaisuudellamme tätä fiksujen vanhusten palstaa, mitäh?

        Sinä tietysti, mutta kuka mahtanee olla se toinen?
        Etkö todellakaan huomaa, että sinun palstalla olosi kuihduttaa keskustelun. Hajupoika tuo elämää ja vipinää palstalla kuin palstalla.
        äämä palsta heräsi vasta muutama päivä sitten.
        Sinä olet käynyt tämän tästä täälläkin parjaamassa vain yhtä nikkiä ja huonolla menestyksellä.


      • Pimpinella Major
        Nsn kirjoitti:

        tämä sinun avauksesi tuntuu väkeä vetävän. Ja ennenkuin aamu sarastaa on sinullakin ihan ikiomapunainen täplä, jota niin tunnut himoitsevan:)

        Tiedätkö edes miksi sitä punaista tilppua himoitsen ?
        Haluan sanoa aina viimeisen sanan.
        Kun se punainen ilmestyy niin siihen ketjuun ei sitten enää kirjoiteta - luetaan vain !


      • Nsn
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Tiedätkö edes miksi sitä punaista tilppua himoitsen ?
        Haluan sanoa aina viimeisen sanan.
        Kun se punainen ilmestyy niin siihen ketjuun ei sitten enää kirjoiteta - luetaan vain !

        En mä sun punaista tulppuas karehdi..parhaani mukaan olen yrittänyt auttaa sinua pääsemään tavoitteeseesi:)


      • Liena
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Sinä tietysti, mutta kuka mahtanee olla se toinen?
        Etkö todellakaan huomaa, että sinun palstalla olosi kuihduttaa keskustelun. Hajupoika tuo elämää ja vipinää palstalla kuin palstalla.
        äämä palsta heräsi vasta muutama päivä sitten.
        Sinä olet käynyt tämän tästä täälläkin parjaamassa vain yhtä nikkiä ja huonolla menestyksellä.

        Uutta paskaa
        Kirjoittanut: Hajupoika, 29.4.2004 klo 00.08

        Työnnät uutta sontaa tulemaan.
        Sinun kanssasi ei voi sopia yhtään mitään.
        Minua ei kiinnosta pätkääkään nikkisi, mutta pirusti niitä on.
        Kiedän kaiken aikaa, milloin kirjoitat "omasta päästäsi" ja milloin kopioit.
        Sinun ällisi ei riitä erottamaan omaa vieraasta,
        mahtaneeko olla näin muuallakin?
        Paikkaat valhetta valheella,
        siitä ei loppua tule.


      • Liena
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Sinä tietysti, mutta kuka mahtanee olla se toinen?
        Etkö todellakaan huomaa, että sinun palstalla olosi kuihduttaa keskustelun. Hajupoika tuo elämää ja vipinää palstalla kuin palstalla.
        äämä palsta heräsi vasta muutama päivä sitten.
        Sinä olet käynyt tämän tästä täälläkin parjaamassa vain yhtä nikkiä ja huonolla menestyksellä.

        Sofialle
        Kirjoittanut: Hajupoika, 28.4.2004 klo 20.38

        Toivon, että kun kopioit niin kopioit sen sanatarkasti kun se on helppoa ja asiayhteys olisi hyvä tietää. Hajupoika vastaa kirjoittamastaan aivan kuin Sofiankin pitäisi omastaan. Sinä kirjoitat paljon puuta heinää ja toisaalla esitetyt "taudin" oireet pätevät sinuun hyvin. Sinä et edes usko mitään faktoja.
        Tuokaa esiin faktat monesti esittämälläni tavalla.
        Esitän seuraavaksi miten se tehdään.
        Vastaa


      • Pimpinella Major
        Liena kirjoitti:

        Uutta paskaa
        Kirjoittanut: Hajupoika, 29.4.2004 klo 00.08

        Työnnät uutta sontaa tulemaan.
        Sinun kanssasi ei voi sopia yhtään mitään.
        Minua ei kiinnosta pätkääkään nikkisi, mutta pirusti niitä on.
        Kiedän kaiken aikaa, milloin kirjoitat "omasta päästäsi" ja milloin kopioit.
        Sinun ällisi ei riitä erottamaan omaa vieraasta,
        mahtaneeko olla näin muuallakin?
        Paikkaat valhetta valheella,
        siitä ei loppua tule.

        Tuon voisit kopioda aivan vapaasti omaksi huoneentauluksesi. Kaikki siinä kerrottu pitää paikkansa.Kun olisi jostain sinulle annettu älyä tunnustaa välittömästi erheesi niin tältä kaikelta olisi vältytty.
        Totean jälleen kerran, että "tyhjästä on huono nyhjästä."
        Minulla ei ole niin pientä pipettiä, jolla sinulle asiaa annostelisi - valitettavasti.
        Jos jatkat niin sanavarastossani loppuu ilkeilyt
        kun täällä saattaa olla joku sivistynytkin ihminen lueksimassa.

        Tuohon kopiointiin neuvoin sinulle helpommankin konstin, ettet turhaan rasita lukijoita.
        Kokeile, jospa osaisit tehdä sen lyhyemmän kaavan mukaan.


      • Pimpinella Major
        Liena kirjoitti:

        Sofialle
        Kirjoittanut: Hajupoika, 28.4.2004 klo 20.38

        Toivon, että kun kopioit niin kopioit sen sanatarkasti kun se on helppoa ja asiayhteys olisi hyvä tietää. Hajupoika vastaa kirjoittamastaan aivan kuin Sofiankin pitäisi omastaan. Sinä kirjoitat paljon puuta heinää ja toisaalla esitetyt "taudin" oireet pätevät sinuun hyvin. Sinä et edes usko mitään faktoja.
        Tuokaa esiin faktat monesti esittämälläni tavalla.
        Esitän seuraavaksi miten se tehdään.
        Vastaa

        Kertaus on opintojen äiti.
        Harjoittelu tekee mestarin.
        Siis tehkää niinkuin opetan...


      • Nsn
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Kertaus on opintojen äiti.
        Harjoittelu tekee mestarin.
        Siis tehkää niinkuin opetan...

        repetitio est mater studiorum?


      • Pimpinella Major
        Nsn kirjoitti:

        En mä sun punaista tulppuas karehdi..parhaani mukaan olen yrittänyt auttaa sinua pääsemään tavoitteeseesi:)

        Voisitko sinäkin vaihtaa nikkiäsi vaikkapa kurttulehtiruusuun, kaunokaiseen = Bellis perennis
        tai johonkin hyvin eksoottiseen.
        Tee se mielikseni.
        Minulla ei ollut todellakaan aikomuskaan tulla palstalle, mutta kun minullakin on vielä ystäviä jotka kertovat ja huolehtivat minun hyvinvoinnistani.
        Nsn, Sinulle voisin lähettää vaikkapa Bellis perenniksen tai ainakin ilmoittamaasi taimimyymälään maksusuorituksen, josta voit sen noutaa, istuttaa ja hoivata aivan samalla lämmöllä ja rakkaudella kuin täällä palstalla minua rakasta ja hoivaat.
        Jään odottamaan yhteystietoja asian hoitamiseksi.


      • Nsn
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Voisitko sinäkin vaihtaa nikkiäsi vaikkapa kurttulehtiruusuun, kaunokaiseen = Bellis perennis
        tai johonkin hyvin eksoottiseen.
        Tee se mielikseni.
        Minulla ei ollut todellakaan aikomuskaan tulla palstalle, mutta kun minullakin on vielä ystäviä jotka kertovat ja huolehtivat minun hyvinvoinnistani.
        Nsn, Sinulle voisin lähettää vaikkapa Bellis perenniksen tai ainakin ilmoittamaasi taimimyymälään maksusuorituksen, josta voit sen noutaa, istuttaa ja hoivata aivan samalla lämmöllä ja rakkaudella kuin täällä palstalla minua rakasta ja hoivaat.
        Jään odottamaan yhteystietoja asian hoitamiseksi.

        vikaa mun nikessäni on?


      • Pimpinella Major
        esikko kirjoitti:

        antakaahan hyvät immeiset hajupojalle faktaa
        muuten se nikkinsäkin flaskaa,pimppirautaa
        yrittää mutta huonoksi sen joskus huomaa.
        ei ole tälliä hällä ei se yksi ällä riitä
        opeksikin usein ittensä korottanut on,vaan
        akka otti ja lähti kun karttakeppi oli liian kova
        faktaa siis hälle antakaa kaiken muun sädekehä häneltä peittäköön.ei tästä nyt kummonen tullu
        mutta täänhän kirjoittikin hullu.
        viisas on vain hän ei totta puhu koskaan tähän.
        olkoon nikki mikä vaan sitä ei suoraksi saa.

        Mundus vult desipi/Narrien taivaassa.Sebastian Brant 1497
        Maailma tahtoo tulla petetyksi.
        Narri ei ole, joka narraa vaan joka antaa itseään narrata.


      • Pimpinella Major
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Mundus vult desipi/Narrien taivaassa.Sebastian Brant 1497
        Maailma tahtoo tulla petetyksi.
        Narri ei ole, joka narraa vaan joka antaa itseään narrata.

        Teos oli Narrien laivassa, mutta pääseehän laivastakin taivaaseen ?


      • Pimpinella Major
        Nsn kirjoitti:

        vikaa mun nikessäni on?

        Ajattelehan nyt miten somaa on kun keksii tai lainaa itselleen hienolta kuulostavan nikin. Hajupoika on tuonut palstalle oman hienon arominsa.
        Kaidepuu ei tunnu lainkaan hyvältä eikä kdp, mutta kun tuo hieman siniverisyyttä mukaan niin johan on mummoilla vipinää kun itse Kai de Puu
        suuressa ylhäisyydessään saapuu armollisesti tervehtimään rahvasta...
        Voisitko kokeilla vaikkapa: Toi von Parasta.


      • Nsn
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Ajattelehan nyt miten somaa on kun keksii tai lainaa itselleen hienolta kuulostavan nikin. Hajupoika on tuonut palstalle oman hienon arominsa.
        Kaidepuu ei tunnu lainkaan hyvältä eikä kdp, mutta kun tuo hieman siniverisyyttä mukaan niin johan on mummoilla vipinää kun itse Kai de Puu
        suuressa ylhäisyydessään saapuu armollisesti tervehtimään rahvasta...
        Voisitko kokeilla vaikkapa: Toi von Parasta.

        mä en niin halua kuulostaa edes mitenkään hienolta, mä olen ihan tyytyväinen tähän. Ja totuuden nimissä on mainittava omistan myös ihan oikean niken..Tää nikke on tilapäiskäytössä:)
        Ja poistuu kohta muutenkin, joten nyt olis ihan turha vaihtaa nikkeä.


      • lehdokki
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Ajattelehan nyt miten somaa on kun keksii tai lainaa itselleen hienolta kuulostavan nikin. Hajupoika on tuonut palstalle oman hienon arominsa.
        Kaidepuu ei tunnu lainkaan hyvältä eikä kdp, mutta kun tuo hieman siniverisyyttä mukaan niin johan on mummoilla vipinää kun itse Kai de Puu
        suuressa ylhäisyydessään saapuu armollisesti tervehtimään rahvasta...
        Voisitko kokeilla vaikkapa: Toi von Parasta.

        monellako nikillä hajupoika tässäkin kirjoittelee
        alias Pmpinella Major,alias pimpinella,alias
        hajupoika voi ei kehtaa ees luetella noita kaikkii
        hävyttömyyden huippu mistä ei näy loppua tulevan.
        mitä hittoa se sulle kuuluu,vaikka nämä palstat
        kuivuisivat kokoon,ei täälä sinua oo kukaan pyytänyt olemaan itte pelkäät että ei sun kanssa
        riidellä oot niin outo kun olla voi.mun puolesta suksi vaikka kuuseen ja anna palstojen kuivua
        mitä välität,et sä oo se ainoa autuaaksi tekevä,
        kaikki toiset on sua parempia ekkö yhtään huomaa että kukaan toinen ei täälä toistaan solvaa ainoastaa se oot sinä vain,ja niin sulle huudetaan
        kun vastaat,aivan sama niin metsä vastaa kun sinne huutaa,älä yhtään moiti,mee ittehes.


      • Nsn
        lehdokki kirjoitti:

        monellako nikillä hajupoika tässäkin kirjoittelee
        alias Pmpinella Major,alias pimpinella,alias
        hajupoika voi ei kehtaa ees luetella noita kaikkii
        hävyttömyyden huippu mistä ei näy loppua tulevan.
        mitä hittoa se sulle kuuluu,vaikka nämä palstat
        kuivuisivat kokoon,ei täälä sinua oo kukaan pyytänyt olemaan itte pelkäät että ei sun kanssa
        riidellä oot niin outo kun olla voi.mun puolesta suksi vaikka kuuseen ja anna palstojen kuivua
        mitä välität,et sä oo se ainoa autuaaksi tekevä,
        kaikki toiset on sua parempia ekkö yhtään huomaa että kukaan toinen ei täälä toistaan solvaa ainoastaa se oot sinä vain,ja niin sulle huudetaan
        kun vastaat,aivan sama niin metsä vastaa kun sinne huutaa,älä yhtään moiti,mee ittehes.

        mä mikään hajuherne ole. Mä olen nainen ja käsittääkseni hajuherne on mies. Joten onko vaikea erottaa..mieti vaikkapa kirjoitustyyliä, en osaa edes kirjoittaa niinkuin hän. Mä olen Kristofeerin tyttöystävä:) heh..


      • Pimpinella Major
        lehdokki kirjoitti:

        monellako nikillä hajupoika tässäkin kirjoittelee
        alias Pmpinella Major,alias pimpinella,alias
        hajupoika voi ei kehtaa ees luetella noita kaikkii
        hävyttömyyden huippu mistä ei näy loppua tulevan.
        mitä hittoa se sulle kuuluu,vaikka nämä palstat
        kuivuisivat kokoon,ei täälä sinua oo kukaan pyytänyt olemaan itte pelkäät että ei sun kanssa
        riidellä oot niin outo kun olla voi.mun puolesta suksi vaikka kuuseen ja anna palstojen kuivua
        mitä välität,et sä oo se ainoa autuaaksi tekevä,
        kaikki toiset on sua parempia ekkö yhtään huomaa että kukaan toinen ei täälä toistaan solvaa ainoastaa se oot sinä vain,ja niin sulle huudetaan
        kun vastaat,aivan sama niin metsä vastaa kun sinne huutaa,älä yhtään moiti,mee ittehes.

        Olen selvästi ilmaissut alkavani käyttää tätä nikkiä enkä sitä kuten muutakaan pyrkinyt salaamaan vaan elävöittääkseni edes pikkuisen palkstaa. Voisit hankkia muuten vaikkapa omaksi silmäniloksi jostain ihan oman Pimpinella majorin.
        Saisit kokeilla ihan itse kasvattajan taitojasi. Jos saat sen kasvamaan ja kukoistamaan niin olen valmis myöntämään sinulle "viherpeukalon" diploomin ihan ruusukkeiden kera kullatuilla kehyksillä.
        Olen tällä palstalla vain käymässä.
        Vieras ja kala alkaa haista kolmantena päivänä.
        Mitä teemme?


      • lehdokki,vuokko ja moni muu.
        Nsn kirjoitti:

        mä mikään hajuherne ole. Mä olen nainen ja käsittääkseni hajuherne on mies. Joten onko vaikea erottaa..mieti vaikkapa kirjoitustyyliä, en osaa edes kirjoittaa niinkuin hän. Mä olen Kristofeerin tyttöystävä:) heh..

        kukas se sua on hajuher´neeksi tituleerannu,
        olis sanonu jotta sä oot miäs kumppani sille olis
        palion uskottavampaa kun samas persoonas ootta.


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        mä mikään hajuherne ole. Mä olen nainen ja käsittääkseni hajuherne on mies. Joten onko vaikea erottaa..mieti vaikkapa kirjoitustyyliä, en osaa edes kirjoittaa niinkuin hän. Mä olen Kristofeerin tyttöystävä:) heh..

        Heh ;)


      • Tinja
        kristofeerus kirjoitti:

        Heh ;)

        itsellesi.


      • Tinja
        kristofeerus kirjoitti:

        Heh ;)

        täällä jutut. Pakko oli pysähtyä ja lukea.
        Hauskoja olette. Hauskaa vappua teille..


      • Tinja
        Tinja kirjoitti:

        täällä jutut. Pakko oli pysähtyä ja lukea.
        Hauskoja olette. Hauskaa vappua teille..

        tässä ei ollut mitään hauskaa. Petturin lirkutusta toiselle muijalle vain.


      • Nsn
        Tinja kirjoitti:

        tässä ei ollut mitään hauskaa. Petturin lirkutusta toiselle muijalle vain.

        täällä mikään petturi ole..


      • Tinja
        Nsn kirjoitti:

        täällä mikään petturi ole..

        joka kutsui pari päivää sitten minua rakkaakseen kutsuu nykyään sinua rakkaakseen.


      • Lonkka
        Tinja kirjoitti:

        joka kutsui pari päivää sitten minua rakkaakseen kutsuu nykyään sinua rakkaakseen.

        Tai kuinka vain "sivupersoona", sellaisena minut on kuuri esitelty tuolla alakerrassa.

        Voin vakuuttaa ettei kristofeerus tunne ketään Tinjaa?


      • Tinja
        Lonkka kirjoitti:

        Tai kuinka vain "sivupersoona", sellaisena minut on kuuri esitelty tuolla alakerrassa.

        Voin vakuuttaa ettei kristofeerus tunne ketään Tinjaa?

        kutsuit mua heti ensimmäisenä iltana rakkaaksesi ja sitten kutsut tuota lehmää myös rakkaaksesi heti?


      • Hajupoika
        Tinja kirjoitti:

        kutsuit mua heti ensimmäisenä iltana rakkaaksesi ja sitten kutsut tuota lehmää myös rakkaaksesi heti?

        Kotilieden päätoimittajana ja ministerinäkin tunnettu Marjatta Väänänen kertoi kuulopuheitten mukaan Johannes Virolaiselle:
        - Kyllä minä ymmärrän Sinua, että tuosta kotkasta pitää ero ottaa -
        mutta miksi sinä otit tilalle tuon kanan?


      • Lonkka
        Tinja kirjoitti:

        kutsuit mua heti ensimmäisenä iltana rakkaaksesi ja sitten kutsut tuota lehmää myös rakkaaksesi heti?

        Minun tehtäväni oli oikaista harhaanjohdettua.
        Me kaikki olemme hairahtuvaisia mutta onneksi kristofeeruksella on alias sivupersoonansa selkärankainen Lonkka. Olen ylpeä itsestäni !


      • kristofeerus
        kristofeerus kirjoitti:

        Heh ;)

        Lienee kiittää selkärankaista Lonkkaa ja pyytää kaikilta palstalaisilta anteeksi kurjaa välikohtausta, etenkin rakkaalta Nsm:ltä.


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        täällä mikään petturi ole..

        Tiedät kai nämä nettikeskustelut.
        En edes ehtinyt kunnolla tutustua häneen, hänen oikea Nick ei ole tinja, koska en tunne ketään Tinjaa.

        En haluaisi paljastaa hänen nickiään, koska siitä nousisi taas enenkuulumaton haloo ja nämä Cafe 80 palstat voisivat sästyä niiltä.

        Pahoittelen tapahtumaa ja pyydän nöyrimmästi anteeksi, sinult rakkaani.


      • kristofeerus
        Tinja kirjoitti:

        kutsuit mua heti ensimmäisenä iltana rakkaaksesi ja sitten kutsut tuota lehmää myös rakkaaksesi heti?

        Minä heittäisin kysymyksen, että kuinka voi erota ystävinä jos sinä käyttäydyt tällälailla?
        itse olet peräänkuuluttanut suurta ystävyyttä ja ettet tekisi noin edes pahimmalle vihamiehellesi.

        Jos minusta on tullut pahempi kuin pahimat vihamiehesi ja vieläpä vain pienessä hetkessä ilman että olen tehnyt edes mitään muuta pahaa kuin lähtenyt omille teilleni. lähinnä me vaihdoimme muutaman mailin ja "thats it".
        niisäkin sinä vittuilit minulle melko surutta?


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        Lienee kiittää selkärankaista Lonkkaa ja pyytää kaikilta palstalaisilta anteeksi kurjaa välikohtausta, etenkin rakkaalta Nsm:ltä.

        tottakai sä saat anteeksi. Mutta nikkeäni et paljasta, jos sen teet saat piiskaa.


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        tottakai sä saat anteeksi. Mutta nikkeäni et paljasta, jos sen teet saat piiskaa.

        No piiska kuulostaa paljon kevyemmältä kuin ruoska ;D


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        tottakai sä saat anteeksi. Mutta nikkeäni et paljasta, jos sen teet saat piiskaa.

        Niin ja enhän minä mitään nickejä paljastele, oman aliaksen vaan.


      • mikki
        lehdokki kirjoitti:

        monellako nikillä hajupoika tässäkin kirjoittelee
        alias Pmpinella Major,alias pimpinella,alias
        hajupoika voi ei kehtaa ees luetella noita kaikkii
        hävyttömyyden huippu mistä ei näy loppua tulevan.
        mitä hittoa se sulle kuuluu,vaikka nämä palstat
        kuivuisivat kokoon,ei täälä sinua oo kukaan pyytänyt olemaan itte pelkäät että ei sun kanssa
        riidellä oot niin outo kun olla voi.mun puolesta suksi vaikka kuuseen ja anna palstojen kuivua
        mitä välität,et sä oo se ainoa autuaaksi tekevä,
        kaikki toiset on sua parempia ekkö yhtään huomaa että kukaan toinen ei täälä toistaan solvaa ainoastaa se oot sinä vain,ja niin sulle huudetaan
        kun vastaat,aivan sama niin metsä vastaa kun sinne huutaa,älä yhtään moiti,mee ittehes.

        ookkos sie sitten ite hajupoika,kun noin tarkaan tiiät.


      • Tinjamin
        Tinja kirjoitti:

        täällä jutut. Pakko oli pysähtyä ja lukea.
        Hauskoja olette. Hauskaa vappua teille..

        hauskaa vappua sinullekkin.


      • tafitus
        Hajupoika kirjoitti:

        Kun jatkossa väität jotain kirjoittamakseni niin ota ihmeessä linkki samaan yhteyteen. Sinä luet kuin piru raamattua.
        _ Tisunkohotusleikkauksia tehdään ja yleensäkin naisten kauneusleikkaukset työllistävät melkoisesti alan parhaita spesialisteja.
        Väitän edelleen, että potilasasiamiehiä työllistää juuri tällaisista syntyneet ermielisyydet, joten itse en moiseen puuhaan ryhtyisi isosta rahastakaan ellei asioita ole laitettu etukäteen paperille juristien toimesta.
        Palstan mummot tuntien tiedän, että selkkauksia on aivan varmasti tiedossa. Sofian käsijuttua on puitu palstallakin enemmän kuin minun kaikkia sairauksiani paitsi luuloteltuja.
        Junastoorissa mainittu Nainen oli todennäköisesti 25-30 vuotias, jos ikää nyt lähtee repostelemaan.
        Sellaista elämänviisautta ei juuri palstalla
        ole kirjoitettu. Olisi miellyttävää kun saisi edes joskus lukea viisaita ajatuksia vaikkeivat olisi syntyneetkään omassa päässä.

        Sofia sotkemaan
        mukamas häneltä jälleen kopsattua.
        Miksi sama levy on juuttunut jo vuosikymmen sitten. Nikin vaihto ei paranna kun tyylittömyys risanaa edelleen.


      • suomi-soffa
        kristofeerus kirjoitti:

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.

        Soffille!
        Painu soffalle!


      • rääsyläinen
        TIMOteemus kirjoitti:

        Joo mullakaan ei toi pokka oikein pitänyt.

        Räsypokkaa pukkaa.
        Kai sai halumansa, vai onko peli jo pelattu?


      • Hajupoika kirjoitti:

        En käsitä mikä oikeus sinulla on käyttäytyä muitten mummojen lailla loukkaavasti minua kohtaan. Mitä Lienaan tulee niin hän on tehnyt sitä alvariinsa alun alkaen hyvin törkeästi
        valhetellen. Kymmeniä ketjoja hän on kertonut minun moittineen hänen runojaan. Sitä en ole tehnyt ainuttakaan kertaa, koska hänen omista sepustuksistaan en ole arviotani esittänyt ensimmäistäkään kertaa.
        Olen pyrkinyt asian selvittämistä kuten muittenkin kanssa muualla kuin palstoilla, jonne tämä sinunkaan vuodatuksesi ei kuulu.
        Esikko loukkaa ihmisoikeuksia törkeästi kehoittaessaan kirjoittelemaan itsekseni.
        Itse et saa mitään oikeata keskustelua milloinkaan aikaan - et edes huonoa !
        Mistä johtuu, että Hajupoika ilmestyessään 40 palstalle tammikuussa sai lukijoita ennätysmäärn ja keskustelun vilkkaaksi kaikissa mihin osallistui.
        80 palstalla ei ole ollut koskaan niin vilkasta kuin eilen. Tällä palstalla on vilkasta kun olen mukana ja keskustelu käydään nikkini tiimoilla.
        Muuten näillä palstoilla on elo kuin huopatossutehtaalla.

        Eilisen keskustelun paras anti käytiin aivan muualla kuin tuo punaisen tilpun juttu. Eräällä foorumilla laskin saaneeni viitisensataa vastausta
        joista pääosa on alle viisikymmenvuotiaita naisia. Kaikki ovat hyvin positiivisia sävyltään. Negatiivista virkettäkin on turha hakea.

        Olen täysin vakuuttunut, että tämä katkeruus jota itsekin purat on aivan sinun omaasi kuten kaikilla muillakin tällä palstalla.
        Ainoatakaan dokumentoitua asiaa ei ole milloinkaan tuotu pyynnöistäni huolimatta täällä enempää kuin meilatenkaan tietooni.
        Lienasta lausumani pitävät kaikki paikkansa -
        se ei ole haukkumista laisinkaan. Hänenä olisin vastannut ja selvittänyt asit jo ajat sitten.

        Esikko sinä olet tauhki tauhkien joukossa !

        ESIKKO
        millä tunnetulla rekatulla nikillä nyt olet?
        Kukaan ei ole milloinkaan esittänyt dokumentteja edellä kirjoittamastami
        poikeavaa...


      • sen sorita
        tafitus kirjoitti:

        Sofia sotkemaan
        mukamas häneltä jälleen kopsattua.
        Miksi sama levy on juuttunut jo vuosikymmen sitten. Nikin vaihto ei paranna kun tyylittömyys risanaa edelleen.

        Kopsan taas


      • innotonko
        sen sorita kirjoitti:

        Kopsan taas

        Saako tänne tulla jutustelemaan kun olen yli-innokas raapustelija.


      • häjypoika
        Hajupoika kirjoitti:

        Matit on maalla viisaita kun haveri merellä käy.
        Runsaan vuoden tuota touhua seuranneena totean, etten kaikkien aivoituksia ymmärrä.
        Keskusteluissa niinkuin muissakin yllättävyydet ovat suola. Ellet ole ollut mukana aiemmin niin toivotan omasta puolestani tervetulleeksi ja kärsivällisyyttä. Itse touhuan aivan muualla ja niissä piireissä on huomattavasti suurempi kuhina kuin näillä palstoilla konsanaan.
        Positiivisuus ja aitous ovat asioita, joita näille palstoille toivoisin.

        Kymmenvuotisjuhlat jäi pitämättä.
        Aikoinaan muistin ruusuilla "tanssia", mutta eipä ole nykyisin täällä eikä muuallakaan suomi24.fi palstoilla kunnon keskustelua.
        Chattiin tuolloin kutsuttiin ja jonkun kerran kävinkin - nyt en vuosiin kuin käymäseltään.
        Täällä käyn laittamassa jonkun rivin vanhasta muistosta.
        Yhteystietonne lienevät vielä toimivia, muta tuo aloitekyky kaipaisi sohaisua.
        Pukinmuori v. 2000 joskus jonkun ervehdyksen laitamme.
        Käytin tuolloin nikkiä, jonka laitaan tähän St. Claus, mutta sitten tuon ääkkösillä
        olleen vanhan.


      • RAY X
        TIMOteemus kirjoitti:

        Joo mullakaan ei toi pokka oikein pitänyt.

        Pokerihait miljonäärejä,
        ,utta he ovatkin ammattilisia jotka eivät peliautomaatteihin koske.


      • Nsn kirjoitti:

        mä en niin halua kuulostaa edes mitenkään hienolta, mä olen ihan tyytyväinen tähän. Ja totuuden nimissä on mainittava omistan myös ihan oikean niken..Tää nikke on tilapäiskäytössä:)
        Ja poistuu kohta muutenkin, joten nyt olis ihan turha vaihtaa nikkeä.

        ;inä tykkääm Sinusta ja laittaisin taas ruusut kun löytäisin osoitteen - tulisin itse ojentamaan.


      • killaaja killi

        Mummom mökissä nautitaan muutakin kuin kansalaisluottamusta "skillanin tahtiin"-


      • häjypoika
        Hajupoika kirjoitti:

        Toivon, että kun kopioit niin kopioit sen sanatarkasti kun se on helppoa ja asiayhteys olisi hyvä tietää. Hajupoika vastaa kirjoittamastaan aivan kuin Sofiankin pitäisi omastaan. Sinä kirjoitat paljon puuta heinää ja toisaalla esitetyt "taudin" oireet pätevät sinuun hyvin. Sinä et edes usko mitään faktoja.
        Tuokaa esiin faktat monesti esittämälläni tavalla.
        Esitän seuraavaksi miten se tehdään.

        Toimittajan ohje
        on lähteitä tuodessaan esittää myös oma meiliosoite tähän tapaan aina:
        [email protected]


      • seksikäsköhän
        Pimpinella major kirjoitti:

        Jos vaikka Hajupoika vaihtaisi nikkiään ja alkaisi käyttää itsestään titteliä:
        - Pimpinella Major !
        Esikko, sinäkin olisit kukkeimmillasi kun vaihtaisit nikkisi vaikkapa:
        - Primula Veris !
        eikö olisi hienoa, seksikästä ja kiinnostusta herättävää.

        Seksikäs
        on eräs hajupojalle annettu lempinimi.
        Eikös lempivien mielestä paras kumppani olekin "seksikäs".
        Tuota nimitystä kääyttävät monet kun kokevat hajupoika-nikin
        loukkaavana.
        Kumma, että haju sai jopa Nobel-palkinnon tutkijoilleen, tiedemiehille.


      • Liena kirjoitti:

        Sofialle
        Kirjoittanut: Hajupoika, 28.4.2004 klo 20.38

        Toivon, että kun kopioit niin kopioit sen sanatarkasti kun se on helppoa ja asiayhteys olisi hyvä tietää. Hajupoika vastaa kirjoittamastaan aivan kuin Sofiankin pitäisi omastaan. Sinä kirjoitat paljon puuta heinää ja toisaalla esitetyt "taudin" oireet pätevät sinuun hyvin. Sinä et edes usko mitään faktoja.
        Tuokaa esiin faktat monesti esittämälläni tavalla.
        Esitän seuraavaksi miten se tehdään.
        Vastaa

        Seksikäs
        on aivan viime aikoina tullut lempi-haukkumanimekseni.
        On vaikeata tietää kuka tai ketkä ovat jopnkun asian liikkellepanijat.
        - Huhu on kiertänyt maailman ympäri kahdeksan kertaa kun totuus laittaa vasta housuja jalkaan.


      • Liena kirjoitti:

        Jokos mentäisiin pois pilaamasta kinailulla ja moukkamaisuudellamme tätä fiksujen vanhusten palstaa, mitäh?

        Suruviestisi jälkeen luin nuoruudenystäväni esittävän oopperan
        täbään ja useina seuraavina iltoina oman tyttärensä muistoksi.
        Oopperan kummitus on TV;ssa. Kansallisoopperan esitykset on loppuunmyytyjä jo, ensi-ilta parin viikon kuluttua.
        En ole kanssasi enkä yleensä halunnus keskutelujen olevan asiatonta kinaamista.


      • esikoinenkohan
        tutkiskelija kirjoitti:

        Esikon väittämät on jo asianomainen syytetty kiistänyt ja kumonnut. Katsoin vain tilastonikkarin näkökulmasta asioita.
        Eilen ja tänään tällä palstalla on ollut ennennäkemätön kuhina kirjoittajain ja lukijain taholta, jota palsta ei ole ennen nähnyt.

        Keskustelut ovat velloneet juuri siellä vilkkaana, jossa parjaamanne hajju on mukana.
        Palsta 70 samaten. Lukija- ja keskustelupuheenvuorojen määrällä mitattuna suosio on todella merkittävä ja näin on toisillakin palstoilla.
        Olen usein aiemminkin kertonut faktoja numeroitten valossa. Jätän sen nyt tekemättä vaikka dokumentteja onkin.
        Esikon esittämä on luulottelua "eikä luulo ole koskaan tiedon väärtti."
        Esikon käyttämät adjektiivit ovat yleisiä juuri mainittujen nikkien kirjoittelussa ja sopivat huonosti syytetyn sanastoon. Yritäpä etsiä faktoja ja ällistyt haukkuessasi vallan väärän puun juurella kuten muutkin piskit.

        Esikko ei aloittanut ainuttakaan keskustelua


      • apollo11
        suomi-soffa kirjoitti:

        Soffille!
        Painu soffalle!

        Suomi-sohvalle makoilemaan ja ihmettelemäänSofian toilailuja.


      • punapipopäät
        kristofeerus kirjoitti:

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.

        Yli-innokkaat
        jatkavat edelleen puskista huudellen vaikka tssäkin on punainen tilppu ollut heti ensi viikolla eikä loppua ole näkyvissä-


      • takapihalle
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Palstalaisista olen tiettävästi ainoa, joka on keskusteluketjuissa päätynyt punaiseen tilppuun eikä se todista muuta kuin siinä ketjussa on kirjoitettu 201 viestiä. Viesti oli soitettu nimenomaan nikille, jota käytän. Herättääkseni huomiota päätin vaihtaa, jotta palstalaisilla olisi jotain vaikkapa googlesta hakuharjoituksia.
        Hämmästelen syntynyttä mekkalaa, mutta se alkoi oikeastaan välittömästi kun Häjypoika tuli palstoille tarkoituksella vain tehdä pikavisiitti.
        Keskustelut olivat välittömästi vilkkaita eikä se sopinut vakipalstalaisille vaikka keskustelu olikin silloisella 65 palstalla yhtä hiljaista kuin tälläkin ennen pari kolme päivää sitten alkanutta rumbaa. Tutustu asiaan.
        Ei kenenkään ole pakko "keskustella" yli-innokkaan raapustelijan kanssa.
        Olen ensimmäinen onnittelemassa kun mummot alkavat rakentaa hyvää keskustelua "MUMMONMÖKEILLÄÄN".
        Mummonmökin seiniin enkä muuallekaan ole ollut sottaamassa graffittejani.
        "Karin" tauti on hyvin krooninen jopa epidemiaksi levinnyt sairaus palstoilla.

        Puskista huutelijat pilaavat henkilökohtaisuuksillaan hyvät keskustelut. Takana päin.


      • lienaajako.han
        Liena kirjoitti:

        Sinäkään mainitse "liena" nikkiä, sillä se on liian hyvä Sinun kirjoiteltavaksesi.
        Olen paras, olen viisain, olen kiltein, olen hienotunteisin , olen kaunein, olen mahtavin, olen rakastetuin, olen tunnollisin,olen suosituin.......jne.jne.

        Meeri oli alkuaikoina Anun kanssa yhteisessä riemusaatossa
        kirjoittaen runojakin laittamatta alkuperäisen kirjoittajan nimeä


      • reimankatessa

      • suolatoon
        kristofeerus kirjoitti:

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.

        Vanha suola janottaa edelleen!?
        SUOLA oli tunnettu haukkumanimeni jo 1960-luvulla


      • moiitittavaa
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Palstalaisista olen tiettävästi ainoa, joka on keskusteluketjuissa päätynyt punaiseen tilppuun eikä se todista muuta kuin siinä ketjussa on kirjoitettu 201 viestiä. Viesti oli soitettu nimenomaan nikille, jota käytän. Herättääkseni huomiota päätin vaihtaa, jotta palstalaisilla olisi jotain vaikkapa googlesta hakuharjoituksia.
        Hämmästelen syntynyttä mekkalaa, mutta se alkoi oikeastaan välittömästi kun Häjypoika tuli palstoille tarkoituksella vain tehdä pikavisiitti.
        Keskustelut olivat välittömästi vilkkaita eikä se sopinut vakipalstalaisille vaikka keskustelu olikin silloisella 65 palstalla yhtä hiljaista kuin tälläkin ennen pari kolme päivää sitten alkanutta rumbaa. Tutustu asiaan.
        Ei kenenkään ole pakko "keskustella" yli-innokkaan raapustelijan kanssa.
        Olen ensimmäinen onnittelemassa kun mummot alkavat rakentaa hyvää keskustelua "MUMMONMÖKEILLÄÄN".
        Mummonmökin seiniin enkä muuallekaan ole ollut sottaamassa graffittejani.
        "Karin" tauti on hyvin krooninen jopa epidemiaksi levinnyt sairaus palstoilla.

        MOITTIKAA!!?
        -anelee ruunemanni alias ruuneperi jälleen palstalaisia
        ja tietysti LAKEIJAT tarttuvat innolla tarjottuun syöttiin ja tarrautuvat koukkuun - jääden jälleen loukkuun!!?


      • pyllistelijä

        Paapat mummojen kanssa näkyy edelleen haluavan moitiskelun jatkuvan. Päähaukku itse aloitti 70 palstalla jälleen "haukkukaa nyt" ja tietysti sinne kilvan kirjoittelemaan...??


      • hinku.vonku

        Hinkuyskäkö tässä vielä alkaa ryittää?


      • tutkiskele.vainen
        kristofeerus kirjoitti:

        Punainen täppä tulee näköjään aika pian ja minkä sille voi.
        Keskustelut jotka haaraantuisivat liian laajalle, olisi liian hankalaa hallita kuten edellisessäkin olisi käynyt.
        Ehkä hieman harmitti kun jäi loppuselvityksistä pihalle mutta niinhän elävässäkin elämässä aina käy :) Ainaskii jollekii...

        Eihän tässä mitään ole tapettu, eikä haudan rauhaan saatettu. Oikeastaan ajattelin seuraavaksi avata keskustelun joka olisi että "elämä jatkuu" ainankin se olisi sopivan niminen ! Voisiko sohvi tehdä sen ?

        Itselläni ei ole nyt kiire kommentoimaan, kun olen nähnyt toisten nähneet sen vaivan. Sohville voisin lähettää terveisiä, että kyllä nuo 12v jutut pikkusen sieppaa mutta jos haluat niin anna palaa, en reakoi tuollaisiin.

        Kummasti kiehtoo tämä v. 2004 keväällä käymänne keskustelu.
        Tuolloin nämä päätyivät nopeasti punaiseen tilppuun.
        Nyt ei sitä näy?


    • Pimpinella Major

      Tämän keskustelun avaajalle suosittelisin lähiajan hankintoihin lisättäväksi sulkakynän ja imupaperin sijaan vaikkapa
      Raapevesi !

    • kristofeerus

      Olipa täällä kivat elämät muutaman päivän ajan !
      Tuli paljon oppia ja uusia tuttavuuksia; Sohvi ja Hajupoika ja keitä teitä nyt olikaan...

      Kristofeerus ja Lonkka vetäytyy Cafe 80 :sta.
      Kivat teille kaikille ja positiivista ajattelua !

      • Hajupoika

        Pyydän anteeksi tuota eilistä.
        Tarjoukseni on voimassa.
        En tule häiritsemään keskutelujanne - eilinen oli vipaus kun puskaradio toi tietoa, että nikkini on kovin pramilla jopa asiattomasti.
        Tehtyä ei nyt vain saa tekemättömäksi.
        Heikkouttani on, että lähden leikkiin mukaan innostuen kuin pikkupoika.
        Kertovat, että minulla olisi armoitetut ärsyttämisen lahjat - ollemme asiasta samaa mieltä.
        Useimmille tällainen on suurinta "hengenravintoa"
        päästä inttämään, mollaamaan, nikkeilemään...
        Suonemme sen heille.
        - Kansa on aina halunnut leipää ja sirkushuveja.


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Pyydän anteeksi tuota eilistä.
        Tarjoukseni on voimassa.
        En tule häiritsemään keskutelujanne - eilinen oli vipaus kun puskaradio toi tietoa, että nikkini on kovin pramilla jopa asiattomasti.
        Tehtyä ei nyt vain saa tekemättömäksi.
        Heikkouttani on, että lähden leikkiin mukaan innostuen kuin pikkupoika.
        Kertovat, että minulla olisi armoitetut ärsyttämisen lahjat - ollemme asiasta samaa mieltä.
        Useimmille tällainen on suurinta "hengenravintoa"
        päästä inttämään, mollaamaan, nikkeilemään...
        Suonemme sen heille.
        - Kansa on aina halunnut leipää ja sirkushuveja.

        se nyt sinusta kiinni ole:) Hän ja hänen kohtalo löysivät hänelle naisen. Naisen joka tuli ja hän suli:)


      • kristofeerus
        Hajupoika kirjoitti:

        Pyydän anteeksi tuota eilistä.
        Tarjoukseni on voimassa.
        En tule häiritsemään keskutelujanne - eilinen oli vipaus kun puskaradio toi tietoa, että nikkini on kovin pramilla jopa asiattomasti.
        Tehtyä ei nyt vain saa tekemättömäksi.
        Heikkouttani on, että lähden leikkiin mukaan innostuen kuin pikkupoika.
        Kertovat, että minulla olisi armoitetut ärsyttämisen lahjat - ollemme asiasta samaa mieltä.
        Useimmille tällainen on suurinta "hengenravintoa"
        päästä inttämään, mollaamaan, nikkeilemään...
        Suonemme sen heille.
        - Kansa on aina halunnut leipää ja sirkushuveja.

        Et tullut häiritsemään sillä Sohvi oli sekaisin Nickeistä ja tarvitsi tarkennusta.

        Minusta vaikutti ajoittain siltä kuin hän olisi sinua kaivannutkin ja että yritti käyttää minua sinuna, vaikka luultavasti tajusi eromme ;)

        Vaikka jäinkin pois loppukahinoista niin ehkä niin olikin parempi, sillä siellä olisi tarvittu taustatietoa vakkareiden olleista ja meneistä kahinoista. Oli kumminkin kivaa lueskella jälkikäteenkin.

        Otetaan ne paukut sitten sopivana hetkenä !
        Lonkka kiittää ja väistyy takavasemmalle.


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        se nyt sinusta kiinni ole:) Hän ja hänen kohtalo löysivät hänelle naisen. Naisen joka tuli ja hän suli:)

        Hoipertelee taustalle ja jalat lyövät setsuuria ;)


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        Hoipertelee taustalle ja jalat lyövät setsuuria ;)

        et katso sitä peliä..niin en puhu sulle enää ikinä:)


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        et katso sitä peliä..niin en puhu sulle enää ikinä:)

        PC menee just kii


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        PC menee just kii

        erätauko...alkoi sulla vähän ennen aikojaan..


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        erätauko...alkoi sulla vähän ennen aikojaan..

        Ei kyllä kaikki on katsottu,
        tauko meni suihkussa ;)


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        Ei kyllä kaikki on katsottu,
        tauko meni suihkussa ;)

        kartutat toisen avausta..oma jää ilman:)


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Et tullut häiritsemään sillä Sohvi oli sekaisin Nickeistä ja tarvitsi tarkennusta.

        Minusta vaikutti ajoittain siltä kuin hän olisi sinua kaivannutkin ja että yritti käyttää minua sinuna, vaikka luultavasti tajusi eromme ;)

        Vaikka jäinkin pois loppukahinoista niin ehkä niin olikin parempi, sillä siellä olisi tarvittu taustatietoa vakkareiden olleista ja meneistä kahinoista. Oli kumminkin kivaa lueskella jälkikäteenkin.

        Otetaan ne paukut sitten sopivana hetkenä !
        Lonkka kiittää ja väistyy takavasemmalle.

        Pyrin olemaan puuttumatta uuteen keskusteluunne.
        Tutustuin siihen ja vaikutti, että teillä jopa toimi tuo vuoropuhelu. Ero olikin siinä ettei sitä paheksuttu kuten joitain omiani huomaan.
        Lasten ja nuorten kanssa vuosikymmeniä toimineena
        huomaan, että ikääntyessämme me tulemme vähitellen jälleen lapsiksi.
        Se ei välttämättä ole pahasta - luvataanhan lapsenmielisille jopa taivasten valtakunta.
        Outo piirre sensijaan on täällä esiintyvä kinastelu, jossa eräät eivät ymmärrä kirjoittelullaan loukkaavansa ihmisten perusoikeuksia jopa törkeästi.
        Tätä olen jauhanut kyllästymiseen saakka,
        että se menisi tajuntaan.
        Tiedän hyvin erheen tunnustamisen merkityksen
        omalle terveydellekin. Siksi toivon, että omiin lausumiinikin keskusteluissa puututtaisiin välittömästi. Me olemme kaikki erehtyväisiä
        ja virheistä saatu oppi on usein parasta.
        Tuo nikkeily näyttää olevan niitä eniten keskusteltujua aiheita.
        Reaalielämässäkin tuntuu usein olevan tärkeämpää se kuka sanoo kuin mikä on asia.
        Täällä nettikeskustelujen maailmassa olemme ottamassa ensi askeleita. On todella hyvä, että myös seniori-ikäiset saadaan käyttämään nettiä monipuolisesti ja löytämään uusia mahdollisuuksia myös hyötykäyttöön.
        Mikäpä on mukavampaa kuin joskus päiväkahvien rupattelun lomassa keskustellaan myös näistä asioista.
        Itselläkin on pari konetta liitetty nettiin, joten mahdollinen vieraskin saa halutessaan itse surffailla. Kirjastossa on myöskin useita koneita rinnakkain ja siellä on hyvä opiskellakin yhdessä.

        Kahakan makuun päässet tutustumalla kesällä esitettävään Halkokarin kahakkaan.
        Sofian ja kumppaneitten kanssa olemme harrastaneet tätä nokkapokka jo pitkään.
        Poistumassa näyttämöltä olen itsekin, mutta aina joku saa houkuteltua mukaan "turpakäräjille."

        Toit todella hyvän tuulahduksen tälle palstalle.
        Yhteystietoni lienee tiedossasi. [email protected]


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        kartutat toisen avausta..oma jää ilman:)

        Olenhan siirtymässä täältä Cafe 80 sta muualle,
        no mutta minä vastaan vaan kun kysytään...


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Pyrin olemaan puuttumatta uuteen keskusteluunne.
        Tutustuin siihen ja vaikutti, että teillä jopa toimi tuo vuoropuhelu. Ero olikin siinä ettei sitä paheksuttu kuten joitain omiani huomaan.
        Lasten ja nuorten kanssa vuosikymmeniä toimineena
        huomaan, että ikääntyessämme me tulemme vähitellen jälleen lapsiksi.
        Se ei välttämättä ole pahasta - luvataanhan lapsenmielisille jopa taivasten valtakunta.
        Outo piirre sensijaan on täällä esiintyvä kinastelu, jossa eräät eivät ymmärrä kirjoittelullaan loukkaavansa ihmisten perusoikeuksia jopa törkeästi.
        Tätä olen jauhanut kyllästymiseen saakka,
        että se menisi tajuntaan.
        Tiedän hyvin erheen tunnustamisen merkityksen
        omalle terveydellekin. Siksi toivon, että omiin lausumiinikin keskusteluissa puututtaisiin välittömästi. Me olemme kaikki erehtyväisiä
        ja virheistä saatu oppi on usein parasta.
        Tuo nikkeily näyttää olevan niitä eniten keskusteltujua aiheita.
        Reaalielämässäkin tuntuu usein olevan tärkeämpää se kuka sanoo kuin mikä on asia.
        Täällä nettikeskustelujen maailmassa olemme ottamassa ensi askeleita. On todella hyvä, että myös seniori-ikäiset saadaan käyttämään nettiä monipuolisesti ja löytämään uusia mahdollisuuksia myös hyötykäyttöön.
        Mikäpä on mukavampaa kuin joskus päiväkahvien rupattelun lomassa keskustellaan myös näistä asioista.
        Itselläkin on pari konetta liitetty nettiin, joten mahdollinen vieraskin saa halutessaan itse surffailla. Kirjastossa on myöskin useita koneita rinnakkain ja siellä on hyvä opiskellakin yhdessä.

        Kahakan makuun päässet tutustumalla kesällä esitettävään Halkokarin kahakkaan.
        Sofian ja kumppaneitten kanssa olemme harrastaneet tätä nokkapokka jo pitkään.
        Poistumassa näyttämöltä olen itsekin, mutta aina joku saa houkuteltua mukaan "turpakäräjille."

        Toit todella hyvän tuulahduksen tälle palstalle.
        Yhteystietoni lienee tiedossasi. [email protected]

        En mä sitä mihinkään vie..Kyllä se täällä teidän kiusana pysyy, oikeesti.
        Olisin roisto jos veisin teiltä jotain niin kivaa. Lupaan aikuisten oikeesti, että saatte pitää hänet vielä kauan kiusana ja keskustelujenne muusana. Lupaan aikuisten oikeesti, että keskusteluumme saa puuttua, eikä kenenkään tarvi tuntea itseään ulkopuoliseksi:)


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        En mä sitä mihinkään vie..Kyllä se täällä teidän kiusana pysyy, oikeesti.
        Olisin roisto jos veisin teiltä jotain niin kivaa. Lupaan aikuisten oikeesti, että saatte pitää hänet vielä kauan kiusana ja keskustelujenne muusana. Lupaan aikuisten oikeesti, että keskusteluumme saa puuttua, eikä kenenkään tarvi tuntea itseään ulkopuoliseksi:)

        Sööttiä ;D


      • kristofeerus
        Hajupoika kirjoitti:

        Pyrin olemaan puuttumatta uuteen keskusteluunne.
        Tutustuin siihen ja vaikutti, että teillä jopa toimi tuo vuoropuhelu. Ero olikin siinä ettei sitä paheksuttu kuten joitain omiani huomaan.
        Lasten ja nuorten kanssa vuosikymmeniä toimineena
        huomaan, että ikääntyessämme me tulemme vähitellen jälleen lapsiksi.
        Se ei välttämättä ole pahasta - luvataanhan lapsenmielisille jopa taivasten valtakunta.
        Outo piirre sensijaan on täällä esiintyvä kinastelu, jossa eräät eivät ymmärrä kirjoittelullaan loukkaavansa ihmisten perusoikeuksia jopa törkeästi.
        Tätä olen jauhanut kyllästymiseen saakka,
        että se menisi tajuntaan.
        Tiedän hyvin erheen tunnustamisen merkityksen
        omalle terveydellekin. Siksi toivon, että omiin lausumiinikin keskusteluissa puututtaisiin välittömästi. Me olemme kaikki erehtyväisiä
        ja virheistä saatu oppi on usein parasta.
        Tuo nikkeily näyttää olevan niitä eniten keskusteltujua aiheita.
        Reaalielämässäkin tuntuu usein olevan tärkeämpää se kuka sanoo kuin mikä on asia.
        Täällä nettikeskustelujen maailmassa olemme ottamassa ensi askeleita. On todella hyvä, että myös seniori-ikäiset saadaan käyttämään nettiä monipuolisesti ja löytämään uusia mahdollisuuksia myös hyötykäyttöön.
        Mikäpä on mukavampaa kuin joskus päiväkahvien rupattelun lomassa keskustellaan myös näistä asioista.
        Itselläkin on pari konetta liitetty nettiin, joten mahdollinen vieraskin saa halutessaan itse surffailla. Kirjastossa on myöskin useita koneita rinnakkain ja siellä on hyvä opiskellakin yhdessä.

        Kahakan makuun päässet tutustumalla kesällä esitettävään Halkokarin kahakkaan.
        Sofian ja kumppaneitten kanssa olemme harrastaneet tätä nokkapokka jo pitkään.
        Poistumassa näyttämöltä olen itsekin, mutta aina joku saa houkuteltua mukaan "turpakäräjille."

        Toit todella hyvän tuulahduksen tälle palstalle.
        Yhteystietoni lienee tiedossasi. [email protected]

        Yhteystiedot OK !
        Avointa rakentavaa keskustelua kyllä kaivattaisiin, ei pitäisi puuttua ensimmäiseen pikku epäkohtaan vaan jatkaa innolla "etiä päin"!

        Netin käyttäjäkunta laajenee kyllä mukavasti vanhempiinkin väestönosiin mutta kuinka saisi asennetta matkaan. Asia on uusi monelle, itselläni on ollut nettti pian 10-vuotta, enkä ilman osaisi enää ollakaan, se kuuluu hyvin voimakkaasti sekä työhön, opiskeluun että vapaa-aikaankin.

        Kotiverkossani on 3 konetta ja tarpeen tullen töistä tuon kannettavani neljänneksi. Lasten vieraillessa kaikki on kyllä käytössä.


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        Yhteystiedot OK !
        Avointa rakentavaa keskustelua kyllä kaivattaisiin, ei pitäisi puuttua ensimmäiseen pikku epäkohtaan vaan jatkaa innolla "etiä päin"!

        Netin käyttäjäkunta laajenee kyllä mukavasti vanhempiinkin väestönosiin mutta kuinka saisi asennetta matkaan. Asia on uusi monelle, itselläni on ollut nettti pian 10-vuotta, enkä ilman osaisi enää ollakaan, se kuuluu hyvin voimakkaasti sekä työhön, opiskeluun että vapaa-aikaankin.

        Kotiverkossani on 3 konetta ja tarpeen tullen töistä tuon kannettavani neljänneksi. Lasten vieraillessa kaikki on kyllä käytössä.

        minä sanoin..ei se mihinkään katoa...
        Luuli vaan niin:)


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        minä sanoin..ei se mihinkään katoa...
        Luuli vaan niin:)

        Mihinkäs sitä nyt noin vain voisi kadota?
        Tietty jos sähköt katoaisi, niin saattaisi koko chatti kadota ??


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Mihinkäs sitä nyt noin vain voisi kadota?
        Tietty jos sähköt katoaisi, niin saattaisi koko chatti kadota ??

        Kuinkahan tässä sovellettaisiin aineen häviämättömyyden lakia ?
        Jaa-a vuosikymmenen verran tuli yritewttyä syöttää murroikäisten poikien päähän
        Ohmin lakia ja muita vaikka monesti sai huomata eräitten olevan melkoisia tekijöitä jo tuossa iässä.
        Jos virtanen katoaisi muutamana iltana niin ainakin synnytysosastoilla olisi ensi vuonna tammi- helmikuun vaihteessa pientä vipinää...


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Kuinkahan tässä sovellettaisiin aineen häviämättömyyden lakia ?
        Jaa-a vuosikymmenen verran tuli yritewttyä syöttää murroikäisten poikien päähän
        Ohmin lakia ja muita vaikka monesti sai huomata eräitten olevan melkoisia tekijöitä jo tuossa iässä.
        Jos virtanen katoaisi muutamana iltana niin ainakin synnytysosastoilla olisi ensi vuonna tammi- helmikuun vaihteessa pientä vipinää...

        vipinää synnärillä..on sitä nytkin kun alkuun päästään:)


      • kristofeerus
        Hajupoika kirjoitti:

        Kuinkahan tässä sovellettaisiin aineen häviämättömyyden lakia ?
        Jaa-a vuosikymmenen verran tuli yritewttyä syöttää murroikäisten poikien päähän
        Ohmin lakia ja muita vaikka monesti sai huomata eräitten olevan melkoisia tekijöitä jo tuossa iässä.
        Jos virtanen katoaisi muutamana iltana niin ainakin synnytysosastoilla olisi ensi vuonna tammi- helmikuun vaihteessa pientä vipinää...

        Kirchhoffin lakeja tietty kans?
        Säköteknikka on joillekin hyvin haastavaa jo nuorena, nykyään tietoteknikka taitaa haukata juuri tuosta joukosta suuren joukon.


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        vipinää synnärillä..on sitä nytkin kun alkuun päästään:)

        Valot vaan veks ja synnärille.


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        Kirchhoffin lakeja tietty kans?
        Säköteknikka on joillekin hyvin haastavaa jo nuorena, nykyään tietoteknikka taitaa haukata juuri tuosta joukosta suuren joukon.

        eiks nettivauvat olis söpöjä..


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        eiks nettivauvat olis söpöjä..

        Nettihäistä olen kyllä kuullut mutta, että nettivauvakin ?! No joo, miks ei sitten.

        Onkohan ne nettivauvat helpompihoitoisempia ?


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        Nettihäistä olen kyllä kuullut mutta, että nettivauvakin ?! No joo, miks ei sitten.

        Onkohan ne nettivauvat helpompihoitoisempia ?

        häntä. Kysy hajuherneeltä sehän niistä puhui..
        sillä on varmaan mielipide siihenkin asiaan.
        Mä luulen silti että ne on ihan yhtä työläitä kuin tavallisetkin...


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        häntä. Kysy hajuherneeltä sehän niistä puhui..
        sillä on varmaan mielipide siihenkin asiaan.
        Mä luulen silti että ne on ihan yhtä työläitä kuin tavallisetkin...

        jotain lemmikkejäkin joita piti ruokkia ja niille jutella. Olivat sitten aika itsekkäitä ja omapäisiä.

        Onkohan ne kuolleet nälkään ja sukupuuttoon?


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        jotain lemmikkejäkin joita piti ruokkia ja niille jutella. Olivat sitten aika itsekkäitä ja omapäisiä.

        Onkohan ne kuolleet nälkään ja sukupuuttoon?

        mä kannoin ainakin yhtä päiväkausia taskussa, milloin syötin, milloin siivosin ja milloin vein lekurille..ja tytär sanoi etten sitten saa antaa sen kuolla koulupäivän aikana. Oli kivaa kaupassa kun vähän väliä piippas taskussa:) Mutta ne on menneen talven lumia, kuten moni muukin asia. Jokohan hajuherne nukkuu kun on niin hiljaa..:)


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        jotain lemmikkejäkin joita piti ruokkia ja niille jutella. Olivat sitten aika itsekkäitä ja omapäisiä.

        Onkohan ne kuolleet nälkään ja sukupuuttoon?

        huomasitko..ei pitänyt vaihtaa nickeä:) sä lupasit..


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        mä kannoin ainakin yhtä päiväkausia taskussa, milloin syötin, milloin siivosin ja milloin vein lekurille..ja tytär sanoi etten sitten saa antaa sen kuolla koulupäivän aikana. Oli kivaa kaupassa kun vähän väliä piippas taskussa:) Mutta ne on menneen talven lumia, kuten moni muukin asia. Jokohan hajuherne nukkuu kun on niin hiljaa..:)

        Muistan sellaiset mutta itse en ole niitä hoivannut? Netissä oli samanlaisia ja nekin on jo mennyttä. Mihin tämä vauhti vielä meidät viekään?

        Huolestuttavasti nuo Nickit sekoa jo tuolla toisella palstalla ;D


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        huomasitko..ei pitänyt vaihtaa nickeä:) sä lupasit..

        On jo yö ja alkaa olla liian väsyneessä tilassa pitääkseen tuollaista asiaa mielessään ;)


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        On jo yö ja alkaa olla liian väsyneessä tilassa pitääkseen tuollaista asiaa mielessään ;)

        no vahinko on jo tapahtunut..Älä kuitenkaan minua paljasta:) Onpahan jotain mietittävää lukijoillakin..


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        no vahinko on jo tapahtunut..Älä kuitenkaan minua paljasta:) Onpahan jotain mietittävää lukijoillakin..

        Homma hoidettu tyylikkäästi !


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        Homma hoidettu tyylikkäästi !

        edellisen lause loppui siitä mihin toisen jäi.. höh..ei sillä väliä ..mut nyt mä meen nukkumaan..
        oikeesti..palataan taas..*sydän* ja hali:)


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        minä sanoin..ei se mihinkään katoa...
        Luuli vaan niin:)

        ..*sydän* ja hali:)


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        ..*sydän* ja hali:)

        ihan hassu:)


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        ihan hassu:)

        Niinkun höpönassu ;D


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        Niinkun höpönassu ;D

        juuri sellainen:)...tänne en tänään enää palaa..eli hyvää yötä oikeesti:) hali..


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        juuri sellainen:)...tänne en tänään enää palaa..eli hyvää yötä oikeesti:) hali..

        *hali*

        jää tänne kaipaamaan....


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        *hali*

        jää tänne kaipaamaan....

        menee maine..:)


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        menee maine..:)

        Olen täällä koko yön.

        Maine on katoavaista.

        Tulit vielä kumminkin?


      • Pimpinella Major
        Nsn kirjoitti:

        vipinää synnärillä..on sitä nytkin kun alkuun päästään:)

        Uusi nikkini alkaa olla kohta potkuhousuiässä.
        Äidin tisu riittää vielä jonkin aikaa. Juuri laitokselta kotiuduttiin. Nätti tisu onkin - ei ole täytetty silikonilla ja tuoretta maitoa tulee
        aina kun sitä hamuan.


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Kirchhoffin lakeja tietty kans?
        Säköteknikka on joillekin hyvin haastavaa jo nuorena, nykyään tietoteknikka taitaa haukata juuri tuosta joukosta suuren joukon.

        Auton huoltokin on muuttunut. Tuskin kukaan alkaa enää venttiileitä hiomaan, männänrenkaita vaihtelemaan. Hyvä kun tuhkakupin tyhjennys onnistuu omatoimisesti.
        Toin tuonnoin erään linkin toiselle palstalle kun auton huollosta oli keskustelu, kuinka autoilu muuttuu. Ratti kuulemma autossa saa edelleen olla, jotta "kuljettajalla" on mistä pitää kiinni.
        Tietokoneeseen syötetään vain lähtöpaikan ja päätepaikan tiedot. Auton tietokone huolehtii reitinvalinnasta ja nopeudestakin -
        Sinun ei tarvitse muuta kuin antaa palaa.
        Polttoaineesta ei huolta. Vedestä erotetaan vety ja kun vety palaa niin mikä onkaan vedyn palamistulos ?


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        eiks nettivauvat olis söpöjä..

        Onkohan ne pelkkiä Nollia tai ykkösiä.
        Niitä kun sopivasti sekoittelee niin mikään ei toimi. Meillä on täysi kaaos. Verkossakaan ei liiku edes virtanen ellei ole plussia ja miinuksia jotka vetäävät toisiaan puoleensa.
        Onkohan juttu sama kuin eläinmaailmassakin vielä jopa homo sapiens saa uusia vauvoja vain kun erinimiset kohtiot vetävät toisiaan puoleensa.
        On se harmi, jos tietotekniikka vie meiltä senkin ilon lasten hankkimisessa.


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Onkohan ne pelkkiä Nollia tai ykkösiä.
        Niitä kun sopivasti sekoittelee niin mikään ei toimi. Meillä on täysi kaaos. Verkossakaan ei liiku edes virtanen ellei ole plussia ja miinuksia jotka vetäävät toisiaan puoleensa.
        Onkohan juttu sama kuin eläinmaailmassakin vielä jopa homo sapiens saa uusia vauvoja vain kun erinimiset kohtiot vetävät toisiaan puoleensa.
        On se harmi, jos tietotekniikka vie meiltä senkin ilon lasten hankkimisessa.

        voit sanoa niin..heiii..mielikuvitusta:)
        Kris taitaa nukkua vielä, taisi lukea koko yön:)


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Nettihäistä olen kyllä kuullut mutta, että nettivauvakin ?! No joo, miks ei sitten.

        Onkohan ne nettivauvat helpompihoitoisempia ?

        Nyt en ala enää Kristofeerus Sinu kanssasi millekään. Alatko kaivaa verta nenästäsi Sinäkin.
        Vihjaat aivan selvästi kloonaukseen.
        Mitäs virkaa meillä miehillä sitten enää on.
        Kuvittele nyt, että emme saisi enää nauttia
        siitä ilosta, että saamme laittaa edes siemeniä itämään. Onhan se ollut tuhlaustatähänkin saakka kun biljoonista siemenistä vain yleensä yksi itää ja sekin vainkun sattuu otolliseen "maaperään" otolliseen aikaan.
        Helppohoitoisuutesi - ilonpilaaja olet !


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        häntä. Kysy hajuherneeltä sehän niistä puhui..
        sillä on varmaan mielipide siihenkin asiaan.
        Mä luulen silti että ne on ihan yhtä työläitä kuin tavallisetkin...

        Minä en siedä hajuherneen tuoksuakaan lähimailla.
        Olen selvästi allergisoitunut vaikka olisi kuinka viehättävä Lady !
        Hänen mielipitteensä ovat varmoja; olisikohan oppinut jo muinoin kun
        oli ohjaamassa Odysseusta harharetkille.
        Varmasti ovat työläitä kuin virustartunnan saaneet tietokoneetkin.


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Minä en siedä hajuherneen tuoksuakaan lähimailla.
        Olen selvästi allergisoitunut vaikka olisi kuinka viehättävä Lady !
        Hänen mielipitteensä ovat varmoja; olisikohan oppinut jo muinoin kun
        oli ohjaamassa Odysseusta harharetkille.
        Varmasti ovat työläitä kuin virustartunnan saaneet tietokoneetkin.

        että pidit. Hajuherne on paljon kauniimpi nimi ja tuoksuu taivaalliselta...aaahh


      • kristofeerus
        Hajupoika kirjoitti:

        Nyt en ala enää Kristofeerus Sinu kanssasi millekään. Alatko kaivaa verta nenästäsi Sinäkin.
        Vihjaat aivan selvästi kloonaukseen.
        Mitäs virkaa meillä miehillä sitten enää on.
        Kuvittele nyt, että emme saisi enää nauttia
        siitä ilosta, että saamme laittaa edes siemeniä itämään. Onhan se ollut tuhlaustatähänkin saakka kun biljoonista siemenistä vain yleensä yksi itää ja sekin vainkun sattuu otolliseen "maaperään" otolliseen aikaan.
        Helppohoitoisuutesi - ilonpilaaja olet !

        Niin - Iloja ei pitäisi kyllä pilata mutta siihenhän tämä maailma on menossa.
        Spermapankithan ovat olleet jo kauan olemassa mutta nyt ne tulevat tänne nettiinkin.

        http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=9&news_id=12413

        Helppokäyttöisyys ja helppohoitoisuushan on tämän ajan tavaramerkkejä?
        minä kyllä oikeasti vastustan tätä touhua mutta minkäs sille pieni ihminen voi.


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        jotain lemmikkejäkin joita piti ruokkia ja niille jutella. Olivat sitten aika itsekkäitä ja omapäisiä.

        Onkohan ne kuolleet nälkään ja sukupuuttoon?

        Toivottavasti on tullut joku mutaatio ainakin hajuherneelle. Voisiko olla niin, että hajuherneen jälkeläisistä olisi tullut vaikkapa hajupapuja. Niitä minäkin popsisin kuin Kippari-Kalle aikoinaan.
        Olisi minullakin muskeleita, joita näyttää.
        Mummotkin lakkaisivat hyppimästä alvariinsa silmille.
        Etsikääpä edes hitunen DNA:ta vaikkapa yksi hiuski tai hilsepölyhiukkanen.


      • kris
        Nsn kirjoitti:

        voit sanoa niin..heiii..mielikuvitusta:)
        Kris taitaa nukkua vielä, taisi lukea koko yön:)

        Tytär herätti soittaen ja pyytäen tilisiirtoa, lähenevää Vappua silmälläpitäen.
        helppohoitoisia nämä aidotkin tietyssä iässä? www.pamkki.fi ;)


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Muistan sellaiset mutta itse en ole niitä hoivannut? Netissä oli samanlaisia ja nekin on jo mennyttä. Mihin tämä vauhti vielä meidät viekään?

        Huolestuttavasti nuo Nickit sekoa jo tuolla toisella palstalla ;D

        Minähän tässä jälkijunassa pyrin sekoittamaan jälkiänne ettei hajuherne pääse yllättämään
        teitä itse teossa.
        Mitähän te muute olette tekevinänne.
        Tarvitaanko nettivauvan teossa aivoja vai onko älystä siinä vain riesaa ?


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Minähän tässä jälkijunassa pyrin sekoittamaan jälkiänne ettei hajuherne pääse yllättämään
        teitä itse teossa.
        Mitähän te muute olette tekevinänne.
        Tarvitaanko nettivauvan teossa aivoja vai onko älystä siinä vain riesaa ?

        lähentelee metallin esim. raudan sulamispistettä. Joka taas on suhteessa suhteen lämpötilaan, jota taas hallitsee vallitseva tilanne:) voiko sen selvemmin enää sanoa?


      • Nsn
        kris kirjoitti:

        Tytär herätti soittaen ja pyytäen tilisiirtoa, lähenevää Vappua silmälläpitäen.
        helppohoitoisia nämä aidotkin tietyssä iässä? www.pamkki.fi ;)

        vaan sullekkin:)


      • kris
        Hajupoika kirjoitti:

        Auton huoltokin on muuttunut. Tuskin kukaan alkaa enää venttiileitä hiomaan, männänrenkaita vaihtelemaan. Hyvä kun tuhkakupin tyhjennys onnistuu omatoimisesti.
        Toin tuonnoin erään linkin toiselle palstalle kun auton huollosta oli keskustelu, kuinka autoilu muuttuu. Ratti kuulemma autossa saa edelleen olla, jotta "kuljettajalla" on mistä pitää kiinni.
        Tietokoneeseen syötetään vain lähtöpaikan ja päätepaikan tiedot. Auton tietokone huolehtii reitinvalinnasta ja nopeudestakin -
        Sinun ei tarvitse muuta kuin antaa palaa.
        Polttoaineesta ei huolta. Vedestä erotetaan vety ja kun vety palaa niin mikä onkaan vedyn palamistulos ?

        Softan voi päivittää satelliitin kautta ja taas saadaan tehoja irti entistä paremmin.

        olen kuulut kyllä niistä bugisista softistakin,
        voihan se menopeli hyytyä matkalle kun pistää mikkisoftan versiot sisään ;)


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Toivottavasti on tullut joku mutaatio ainakin hajuherneelle. Voisiko olla niin, että hajuherneen jälkeläisistä olisi tullut vaikkapa hajupapuja. Niitä minäkin popsisin kuin Kippari-Kalle aikoinaan.
        Olisi minullakin muskeleita, joita näyttää.
        Mummotkin lakkaisivat hyppimästä alvariinsa silmille.
        Etsikääpä edes hitunen DNA:ta vaikkapa yksi hiuski tai hilsepölyhiukkanen.

        Eikös hajuherneen ja hajupojan DNA ole kuitenkin kuta kuinkin sama. Niinpä niiden jälkeläisistä ei voi tulla hajupapuja..mutta tuoksuvia hajuhernepoikia sen sijaan..mut eihän se käy..ei pojat voi tuoksua..no tyttöjä sitten..


      • kris
        Nsn kirjoitti:

        vaan sullekkin:)

        Olin jo aloittamssa lueskelun mutta täälläpä alkoi taas riehat ;)
        Oli joku käynyt kritisoimassakin tuuolla minun avaukseni alla. Puhui jotain keväästä ja hulluudesta ;)


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Olen täällä koko yön.

        Maine on katoavaista.

        Tulit vielä kumminkin?

        Nimeni tiedätte ja tapani tulette tuntemaan.
        Toivotan teille kaikkea hyvää ja luulen, että virus iski teihin. Kun joku tuo vielä hieman lisää Substralia niin rakkautta teillä näemmä on jo omasta takaa !
        Mahtavaa saada kutsu oikeisiin nettihäihin -
        sen kristofeerus on kyllä velkaa.


      • Nsn
        kris kirjoitti:

        Olin jo aloittamssa lueskelun mutta täälläpä alkoi taas riehat ;)
        Oli joku käynyt kritisoimassakin tuuolla minun avaukseni alla. Puhui jotain keväästä ja hulluudesta ;)

        keväällä ihmiset ovat hulluja ja sekoavat:)


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Nimeni tiedätte ja tapani tulette tuntemaan.
        Toivotan teille kaikkea hyvää ja luulen, että virus iski teihin. Kun joku tuo vielä hieman lisää Substralia niin rakkautta teillä näemmä on jo omasta takaa !
        Mahtavaa saada kutsu oikeisiin nettihäihin -
        sen kristofeerus on kyllä velkaa.

        Älä nyt häivy mihinkään, mun täytyy juuri lähteä:)


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        ..*sydän* ja hali:)

        Sano nyt tuolle hajupapulle, ettei se loukkaannu..sitä paitsi lieka sitä jo kyseli:)
        Lähden juuri asioille..


      • kristofeerus
        Hajupoika kirjoitti:

        Nimeni tiedätte ja tapani tulette tuntemaan.
        Toivotan teille kaikkea hyvää ja luulen, että virus iski teihin. Kun joku tuo vielä hieman lisää Substralia niin rakkautta teillä näemmä on jo omasta takaa !
        Mahtavaa saada kutsu oikeisiin nettihäihin -
        sen kristofeerus on kyllä velkaa.

        Yhteystyiedothan ovat olemassa, joten kutsu tulee kun tulee kutsun aika ;)

        Ajankohtaa ei voi vielä julkistaa...


      • kris
        Nsn kirjoitti:

        Sano nyt tuolle hajupapulle, ettei se loukkaannu..sitä paitsi lieka sitä jo kyseli:)
        Lähden juuri asioille..

        Eikös Nsn jo asian selkeästi ilmaissutkin !
        Minä käyn myös lueskelemaan, joten palaillaan myöhäsemmällä.

        PS. Nsn, Hyvää päivän jatkoa rakkaani


      • Nsn
        kris kirjoitti:

        Eikös Nsn jo asian selkeästi ilmaissutkin !
        Minä käyn myös lueskelemaan, joten palaillaan myöhäsemmällä.

        PS. Nsn, Hyvää päivän jatkoa rakkaani

        Juu kello käy..palataan hani:)


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Nimeni tiedätte ja tapani tulette tuntemaan.
        Toivotan teille kaikkea hyvää ja luulen, että virus iski teihin. Kun joku tuo vielä hieman lisää Substralia niin rakkautta teillä näemmä on jo omasta takaa !
        Mahtavaa saada kutsu oikeisiin nettihäihin -
        sen kristofeerus on kyllä velkaa.

        päivänjatkoa sullekkin...
        Olet etuoikeutettu bestman, jos lupaat, että rinnassasi on silloin hajuherneitä:)


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        Juu kello käy..palataan hani:)

        Niinpä tuo taas tikittää.....
        Aika käy vähiin ja työt odottaa.

        Pusi pusi, hani ;)


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        päivänjatkoa sullekkin...
        Olet etuoikeutettu bestman, jos lupaat, että rinnassasi on silloin hajuherneitä:)

        Ounastelinkin ;)

        No tällaiset asiathan sovitaan aina yhdessä.

        *viheltelee ja jää mietteliään näköisenä katselemaan puutarhaa*
        "Hmmm... no jaa, mittähän ne nettisulhasen velvollisuudet mahtaakaan olla?"


      • Pimpinella Major
        Nsn kirjoitti:

        Älä nyt häivy mihinkään, mun täytyy juuri lähteä:)

        Ottaisitko vinkistä vaarin vai ottaisitko pelkästään vaarin ?


      • Nsn
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Ottaisitko vinkistä vaarin vai ottaisitko pelkästään vaarin ?

        olisi tähdellisempää vinkki vai vaari:)


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Yhteystyiedothan ovat olemassa, joten kutsu tulee kun tulee kutsun aika ;)

        Ajankohtaa ei voi vielä julkistaa...

        Tätä lausumaa herrasmiesten välisessä
        keskustelussa sopimisesta käytti tiettävästi ensi kerran eräs amerikkalainen miljonääri J. P Morgan 1886 ?
        Vastaanotan kutsun kiitollisena ja toiveella Avec ?


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        päivänjatkoa sullekkin...
        Olet etuoikeutettu bestman, jos lupaat, että rinnassasi on silloin hajuherneitä:)

        Jos kutsu kuuluu avec niin hajuherneisiinkö
        rinnassani minun on tyytyminen vain ?


      • että
        kristofeerus kirjoitti:

        Niinpä tuo taas tikittää.....
        Aika käy vähiin ja työt odottaa.

        Pusi pusi, hani ;)

        Skitsolla se juttelu käy mukavasti,omien sivupersooniensa kanssa.


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Jos kutsu kuuluu avec niin hajuherneisiinkö
        rinnassani minun on tyytyminen vain ?

        on toki avec eikä hajuherneet liity siihen mitenkään:) Mutta bestmanilla kuuluu olla kukkia rinnassa..ja mikäs sulle paremmin sopisi kuin minun lempikukka eli hajuherne:)


      • Nsn
        että kirjoitti:

        Skitsolla se juttelu käy mukavasti,omien sivupersooniensa kanssa.

        taidat olla itse..en kyllä itseni kanssa raapustele yhtään mitään. Kateeksiko käy?
        Heh..luo oma sivupersoonas jonkun kanssa..ei tarvi muille vittuilla:)


      • kristofeerus
        että kirjoitti:

        Skitsolla se juttelu käy mukavasti,omien sivupersooniensa kanssa.

        Meillä kaikilla on omat sivupersoonamme,
        sivupersoonasta puhuttaessa puhutaan yleensä alitajunnasta. En tunne omaa alitajuntaani niin että voisin tunnistaa oman sivupersoonani.

        Tällä minä olen käyttänyt leikkisästi sivupersoonaa nimeltään Lonkka, Lonkka on täälläkin esiintynyt mutta harvakseltaan, Lonkka on aika laiska tyyppi ja harvasanainen mutta kyllä se kumminkin saa sanoa niitä ikävämpiä asioita, joita minä en viitsi sanoa ;D


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Niin - Iloja ei pitäisi kyllä pilata mutta siihenhän tämä maailma on menossa.
        Spermapankithan ovat olleet jo kauan olemassa mutta nyt ne tulevat tänne nettiinkin.

        http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=9&news_id=12413

        Helppokäyttöisyys ja helppohoitoisuushan on tämän ajan tavaramerkkejä?
        minä kyllä oikeasti vastustan tätä touhua mutta minkäs sille pieni ihminen voi.

        Raamatussa on useita kertomuksia, joissa asia hoidettiin. Nainen, joka ei voinut saada lasta pyysi miestään makaamaan orjattarensa kanssa.
        Isännän ollessa kyvytön niin ei sitä tarvinnut spermapankkiin juosta eikä pankkitiliään supistelemaan. Renkipoika tai Kalle >Kulkevainen ilomielin hoiti isännänlle kuuluvat velvollisuudet eikä siitä sen enempi huudeltu.
        On se noitten paperien kanssa vain vielä tietokoneaikakaudellakin melkoinen soheltaminen kun mennään pitkän kaavan mukaan.
        Yritäpä vaikka adoptoida itsellesi joku orpolapsi.
        Voi tätä aikamme farisealaisuutta.


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        voit sanoa niin..heiii..mielikuvitusta:)
        Kris taitaa nukkua vielä, taisi lukea koko yön:)

        Menepäs nyt Kris´in vieraan "nukkumaan".
        Aivan lähelle niin, että vain aivan vähän tunnet hänen ihonsä lämmön. Viehättävän pienen pyllysi alkaa kummasti lähestyä hänen pikku veitikkaansa. Tuntiessaan Sinun läheisyytesi se alkaa osoittaa elonmerkkejä jopa isäntänsä nukkuessa. Se moikkaa ja nostaa päätään.
        Ne kaksi ovat kuin magneetin miinus- ja pluskohtiot. Kokeile vaikka niillä ja huomaat sen pitävän paikkansa myös teidän välillänne,
        jos olette "erinapaisia", miten ne hakevatkaan toisiaan...
        - Luonto se on, joka tikanpojan puuhun vetää..."


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        on toki avec eikä hajuherneet liity siihen mitenkään:) Mutta bestmanilla kuuluu olla kukkia rinnassa..ja mikäs sulle paremmin sopisi kuin minun lempikukka eli hajuherne:)

        Hajuton hajuherne - ei suinkaan.
        Se olisi kuin suolaton suola, piikitön ruusu,
        siis kukka rintaan hajuherne tuoksuineen ja muine aromeineen. Oliko se kutsu niin, että
        - Hajupoika vaimoineen ! ?


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        olisi tähdellisempää vinkki vai vaari:)

        Tämä on melkein yhtä vaikeaa kuin jos kysyisin


      • Nsn
        Nsn kirjoitti:

        on toki avec eikä hajuherneet liity siihen mitenkään:) Mutta bestmanilla kuuluu olla kukkia rinnassa..ja mikäs sulle paremmin sopisi kuin minun lempikukka eli hajuherne:)

        Katsotaan nyt tuleeko niitä häitä..
        Menee melkoiseksi kolmiodraamaksi ennen sitä:)


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        se nyt sinusta kiinni ole:) Hän ja hänen kohtalo löysivät hänelle naisen. Naisen joka tuli ja hän suli:)

        Minusta ei roiku ku suuret...
        Tiedän muutenkin etteivät edes suuret sanat suuta revi.
        Laihialainen kuitenkin joutui Nikolainkaupungin torilla senkin toteamaan torikansan kuullen:
        Suvilahden rouva alkoi valitella munien pienuutta.
        Laihian emäntä tokaisi oitis siihen:
        - Et sunkaa sä luule notta mun kanani sun takias
        takapuolensa repiis ! !

        Piti vastaaman sun kertomaasi:
        - Naisiako te poijat ?
        Näin laihialaasisäntä kun poijat flikkaan perähän katteli.
        - Hätäkös isän oli ku sai äireen, mutta mun pitää ottaa verivierahan.


      • kristofeerus
        Hajupoika kirjoitti:

        Menepäs nyt Kris´in vieraan "nukkumaan".
        Aivan lähelle niin, että vain aivan vähän tunnet hänen ihonsä lämmön. Viehättävän pienen pyllysi alkaa kummasti lähestyä hänen pikku veitikkaansa. Tuntiessaan Sinun läheisyytesi se alkaa osoittaa elonmerkkejä jopa isäntänsä nukkuessa. Se moikkaa ja nostaa päätään.
        Ne kaksi ovat kuin magneetin miinus- ja pluskohtiot. Kokeile vaikka niillä ja huomaat sen pitävän paikkansa myös teidän välillänne,
        jos olette "erinapaisia", miten ne hakevatkaan toisiaan...
        - Luonto se on, joka tikanpojan puuhun vetää..."

        Onko nämä enää hajuherneen juttuja vai onko tinjalla sormensa pelissä?

        Jollei niin eihän tämä ole enää kolmiodraamaa vaan ties mitä?


      • orvo
        Hajupoika kirjoitti:

        Minähän tässä jälkijunassa pyrin sekoittamaan jälkiänne ettei hajuherne pääse yllättämään
        teitä itse teossa.
        Mitähän te muute olette tekevinänne.
        Tarvitaanko nettivauvan teossa aivoja vai onko älystä siinä vain riesaa ?

        mitähän nikkiäs taas uskoos,justihin tuola sanoit
        vaihtaneesi nikkisi Pimpinella...ja taas se on hajupoika,et ehkä tiedä itekkään mitä nikkiä
        käytät koit jo päättää,vaikka et osasikkaan.


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        Onko nämä enää hajuherneen juttuja vai onko tinjalla sormensa pelissä?

        Jollei niin eihän tämä ole enää kolmiodraamaa vaan ties mitä?

        ainakaan hajuherne..ihan käsittämätöntä..
        ei se ole noin tyhmä..


      • Pimpinella Major
        kristofeerus kirjoitti:

        Onko nämä enää hajuherneen juttuja vai onko tinjalla sormensa pelissä?

        Jollei niin eihän tämä ole enää kolmiodraamaa vaan ties mitä?

        Tästä kirjoittamisesta muistuu mieleeni vanha edesmennyt ystävä Mietaankylästä, joka lauloo sontakuorman päälläkin kirjeitä hellulleen raapustellen. Mustasukkaisuusasia on toisaalla esillä ja miksei tässäkin ketkustessa ainakin rivien välistä luettavissa.
        Eeron Aira-emännällä oli tähän sopiva vastau kun tuttu juttu showssa heläytti kun isännän menost kysyttiin:
        - Mukavaa, jotta siitä muukki tykkää !


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        ainakaan hajuherne..ihan käsittämätöntä..
        ei se ole noin tyhmä..

        Täällä liikkuu sabotöörejä,
        tämä on ikävää taustoilla pyörimistä, joten pitäisikös taas hellittäää hetkeksi.

        Jatketaan asemasotavaiheessa etiäpäin...
        hajuherne on puolellamme ;D


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        ainakaan hajuherne..ihan käsittämätöntä..
        ei se ole noin tyhmä..

        Kysyin juuri tuolla toisaalla, että tietääkö tyhmä jotain tyhmyydestä.
        Tähän sopinee jatkaa, että jos ja kun on todistettu, että hajupoika on tyhmä eikä tiedä edes olevansa niin tyhmä.
        Kun palstalaisialla on puute tyhmyydestä niin siksi hakeudutaan tyhmän seuraan jotta saisi oman osansa tyhmyydestä ja kun täällä tuntuu olevan muitakin tyhmyyden etsijöitä niin luulisi sitä
        täältä jokaiselle löytyvän kun sanotaan tyhmyydenkin tiivistyvän ja lisääntyvän suuressa sakissa.
        Miten muuten käsittämätön voi käsittää käsittämätöntä ?


      • kristofeerus
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Tästä kirjoittamisesta muistuu mieleeni vanha edesmennyt ystävä Mietaankylästä, joka lauloo sontakuorman päälläkin kirjeitä hellulleen raapustellen. Mustasukkaisuusasia on toisaalla esillä ja miksei tässäkin ketkustessa ainakin rivien välistä luettavissa.
        Eeron Aira-emännällä oli tähän sopiva vastau kun tuttu juttu showssa heläytti kun isännän menost kysyttiin:
        - Mukavaa, jotta siitä muukki tykkää !

        Eiköstä sen niinkin päin vois ajatella ;)


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        että pidit. Hajuherne on paljon kauniimpi nimi ja tuoksuu taivaalliselta...aaahh

        Näinhän se on nähtävä:
        - Meidän lapset ja naapurin kakarat.


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        En mä sitä mihinkään vie..Kyllä se täällä teidän kiusana pysyy, oikeesti.
        Olisin roisto jos veisin teiltä jotain niin kivaa. Lupaan aikuisten oikeesti, että saatte pitää hänet vielä kauan kiusana ja keskustelujenne muusana. Lupaan aikuisten oikeesti, että keskusteluumme saa puuttua, eikä kenenkään tarvi tuntea itseään ulkopuoliseksi:)

        Kummallista, jos minulta puuttuu se toinen lantti niin ikävä juttu.
        Kun plakkaristani puuttuu reikä niin hyvä juttu
        - sieltä saattaa löytyä ne molemmat lantit.
        Joskus tuntuu haikealta kun hyvä ystävä puuttuu k porukasta, mutta toisinaan tuntuu kamalalta kun joku puuttuu minun asioihini.
        Joku voi toivoa, että keskustelusta puuttuisi joku Hajupoika,
        jolla on ikävä ominaisuus puuttua toisten asioihin vaikka on toivottu ettei hän niihin puuttuisi
        vaan puuttuisi koko palstalta.


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        Kummallista, jos minulta puuttuu se toinen lantti niin ikävä juttu.
        Kun plakkaristani puuttuu reikä niin hyvä juttu
        - sieltä saattaa löytyä ne molemmat lantit.
        Joskus tuntuu haikealta kun hyvä ystävä puuttuu k porukasta, mutta toisinaan tuntuu kamalalta kun joku puuttuu minun asioihini.
        Joku voi toivoa, että keskustelusta puuttuisi joku Hajupoika,
        jolla on ikävä ominaisuus puuttua toisten asioihin vaikka on toivottu ettei hän niihin puuttuisi
        vaan puuttuisi koko palstalta.

        Höpö höpö kiva kun olet täällä, noi mitkä feikkaa sua on tyhmiä. Mut onneks sen erottaa aika hyvin mikä on sun tekstiä mikä muiden:) ja mun ja krisin juttuihin saat aina puuttua, se on itseasiassa ihan suotavaakin:)


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        Höpö höpö kiva kun olet täällä, noi mitkä feikkaa sua on tyhmiä. Mut onneks sen erottaa aika hyvin mikä on sun tekstiä mikä muiden:) ja mun ja krisin juttuihin saat aina puuttua, se on itseasiassa ihan suotavaakin:)

        ...tietää missä mennään, hänhän on kuin kummipoika ;)
        Jokaisella on oma tyylinsä, hakupojalla omansa ja kaikkienhan täällä tulisi keskenämme toimeen tulla. Hajupojan terävät kommentit eivät ole yleensä lainkaan loukkaavia mutta kaikenhan voi aina tulkita kuten itse tuntee ja haluaa...

        Minun mielestäni hajupoika ei ole riidansiemenen kylväjä mutta terävyytensä ansiosta hän joutuu aina keskelle riitoja ;D

        PS. Nsm, Saitte sitten sovittua asianne tinjan kanssa ! Hieno juttu, keskustelu oli varovaista mutta asialista ja eteni harkiten. Täydet pisteet molemmille !


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Eiköstä sen niinkin päin vois ajatella ;)

        Tämä rakkauden probleema on ollut ajoittain esillä eri näkökulmista. Eräs ajatus on, että me ihmiset usein rakastumme itseemme vaikka ympärillämme on paljon ihmisiä, jotka halausivat edes hieman ymmärtämystä ja rakkautta osakseen.
        Rakkauden ymmärrän olevan meille ihmisille suotu häviämätön ja jaettaessa lisääntyvä luonnon
        voimavara, joka ei jaettaessa lainkaan vähene vaan kumma kyllä se palaa takaisin korkojen kanssa.
        Sitä voinee verrata jopa pikkupojan koriin, jossa oli viisi leipää ja kaksi kalaa. Viidelletuhannelle miehelle, naisille ja lapsille jaettuna saatiin tähteeksikin enemmän kuin einestä alunperin oli vasussa ollutkaan.


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Meillä kaikilla on omat sivupersoonamme,
        sivupersoonasta puhuttaessa puhutaan yleensä alitajunnasta. En tunne omaa alitajuntaani niin että voisin tunnistaa oman sivupersoonani.

        Tällä minä olen käyttänyt leikkisästi sivupersoonaa nimeltään Lonkka, Lonkka on täälläkin esiintynyt mutta harvakseltaan, Lonkka on aika laiska tyyppi ja harvasanainen mutta kyllä se kumminkin saa sanoa niitä ikävämpiä asioita, joita minä en viitsi sanoa ;D

        Sivupersoonistani minäkin olen joskus tehnyt palstalla luettelon kun siitä on tullut keskustelujen pääasia aikojen alusta saakka.
        Nyt näillä kahdella koetan pärjäillä sovussa itseni kanssa.
        Joskus keskustelun luonnekin on sellainen, että mielii olla milloin Havukka-ahon Ajattelija tai Iisakki Vähäpuheinen.
        Huumorikeskustelussa on hyvä olla Leikki-Ville, Pikku-Kalle, Vinski tai peräti Lapatossu.
        En ole koskaan tullut ajatelleeksi loukkaavcani edes esikuvieni mainetta näin tehdessäni.


      • Hajupoika
        orvo kirjoitti:

        mitähän nikkiäs taas uskoos,justihin tuola sanoit
        vaihtaneesi nikkisi Pimpinella...ja taas se on hajupoika,et ehkä tiedä itekkään mitä nikkiä
        käytät koit jo päättää,vaikka et osasikkaan.

        Asiassa miestä tarvitaan.
        EU:ssa on kaikenlaisia "ladolaskijain" virkoja tai toimia. Miksei voitaisi laittaa anomus, että operaattori voisi perustaa muutaman "nikinlaskijan" toimen näin alkuunsa.
        Teepä joutessasi ylläpidolle aloite asiassa. Viittaa
        hakemuksessasi että Hajupoika sivupersoonineen tukee sinun aloitustasi lämpimästi.
        Onnea matkaan.


      • kristofeerus
        Hajupoika kirjoitti:

        Tämä rakkauden probleema on ollut ajoittain esillä eri näkökulmista. Eräs ajatus on, että me ihmiset usein rakastumme itseemme vaikka ympärillämme on paljon ihmisiä, jotka halausivat edes hieman ymmärtämystä ja rakkautta osakseen.
        Rakkauden ymmärrän olevan meille ihmisille suotu häviämätön ja jaettaessa lisääntyvä luonnon
        voimavara, joka ei jaettaessa lainkaan vähene vaan kumma kyllä se palaa takaisin korkojen kanssa.
        Sitä voinee verrata jopa pikkupojan koriin, jossa oli viisi leipää ja kaksi kalaa. Viidelletuhannelle miehelle, naisille ja lapsille jaettuna saatiin tähteeksikin enemmän kuin einestä alunperin oli vasussa ollutkaan.

        Olet täysin oikeassa, positiivisella asenteella saadaan jo paljon aikaan, ystävyys ja rakastaminen, rakkauden antaminen on fusiovoimavara.

        Parisuhteessa rakkaus on arvokasta ja siitä saavat nauttia muutkin läheiset ja naapurit.
        hyvällä tahdolla pääsee jo pitkälle.

        Ideologiset liikkeet eivät tätä energiaa ole saaneet valjastettua, joitain yrityksia on tainnut olla.

        Ihminen väsää fuusioreaktoriaan jo ties monettako vuosikymmentä mutta fuusio on toiminut vasta muutaman sekunnin.

        "Fuusio toteutuu vetypommissa ja auringossa".

        Tasainen ja kestävä kehitys sekä positiivinen asenne ja hyvä tahto lienevät nitä oikeita rakennuspalikoita. Liika taas on liikaa ja jopa vaarallistakin


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        Eiköstä sen niinkin päin vois ajatella ;)

        Rakkaudessa antaessaan saa.
        Hyvä on muistaa, että aivan kuin pitkä poiutakausi näivettää kasvullisuuden niin myös rakkauselämään kuuluu myös ukkoskuurojen ilmapiiriä raikastava vaikutus.


      • orvo
        Nsn kirjoitti:

        En mä sitä mihinkään vie..Kyllä se täällä teidän kiusana pysyy, oikeesti.
        Olisin roisto jos veisin teiltä jotain niin kivaa. Lupaan aikuisten oikeesti, että saatte pitää hänet vielä kauan kiusana ja keskustelujenne muusana. Lupaan aikuisten oikeesti, että keskusteluumme saa puuttua, eikä kenenkään tarvi tuntea itseään ulkopuoliseksi:)

        elä sie kultakutrini mene muita vikittelee,
        myöhän sinnuu rakastan.


      • Nsn kirjoitti:

        vipinää synnärillä..on sitä nytkin kun alkuun päästään:)

        Kun löysin syntymättömille lapsilleni äidin niin meille syntyi uusi joka orahille...hmm
        Nyt on lapsenlapsiakin jo enemmän


      • viisaanhammas
        Nsn kirjoitti:

        vipinää synnärillä..on sitä nytkin kun alkuun päästään:)

        SOKRATES
        eli väärään aikaan esittäen vääriä ajatuksia väärille ihmisille
        ja siksi hänelle tarjotiin myrkkymalja, jonka hän nautti.
        Olemmeko viisaampia?


    • Liena

      ettei tässä kejussa ole ainoatakaan järjellistä ihmistä yhdenkään nikin takana.
      Yritin lukea noita viestejä ja vastauksia, mutta katsoin paremmaksi luovuttaa koska oma vähäinen järjenhituseni kuiskasi:" älä ihmeessä saastuta saastassa itseäsi".

      • Nsn

        ihmeesssä luovuta:) koko tarinan kirjo aukeaa kyllä kun lukee. Mutta järjellisiä ei ole ketään se on totta.


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        ihmeesssä luovuta:) koko tarinan kirjo aukeaa kyllä kun lukee. Mutta järjellisiä ei ole ketään se on totta.

        järjellä ole mitän tekemistä ;)
        Aikaa tässä kyllä kuluu ja mutkikkaita tsydeemejä syntyy...


      • Hajupoika

        "Sitähän minäkin, jotta mitähän sinäkin."
        Kummallista tämä maailman meno,
        jos on seinät suorat niin on katto vino ! !


      • Nsn
        Hajupoika kirjoitti:

        "Sitähän minäkin, jotta mitähän sinäkin."
        Kummallista tämä maailman meno,
        jos on seinät suorat niin on katto vino ! !

        olet hajuherne:) aikuisten oikeesti.


      • Nsn
        kristofeerus kirjoitti:

        järjellä ole mitän tekemistä ;)
        Aikaa tässä kyllä kuluu ja mutkikkaita tsydeemejä syntyy...

        Avaatko mesen..olis asiaa..:)


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        ihmeesssä luovuta:) koko tarinan kirjo aukeaa kyllä kun lukee. Mutta järjellisiä ei ole ketään se on totta.

        Takiaispehkossa kun pyörii niin usein tarttuu takiaisia. Miten päästä takiaisista ?
        - Ei pidä mennä taskiaispehkoon, jossa yleensä on takiaisia ja kohta on itsekin takiaisissa kuin takiaispehko.
        Näinhän sen on viisaat todenneet, että laumassa tyhmyys tiivistyy.
        Oliasikohan kysymys siitä, että tyhmyyttä ei ole riittävästi kun tämäkin rönsyilee ja kaikki vain haluavan osansa lauman tyhmyydestä.


      • Hajupoika
        kristofeerus kirjoitti:

        järjellä ole mitän tekemistä ;)
        Aikaa tässä kyllä kuluu ja mutkikkaita tsydeemejä syntyy...

        Tietääkö tyhmä olevansa tyhmä ja paljonko tyhmä tietää tyhmyydestä. Kumpi tietää enemmän viisas tyhmyydestä vaiko tyhmä viisaudesta ?


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        olet hajuherne:) aikuisten oikeesti.

        Kumpikohan tietää ja pitää enemmän_
        - Hajupoika hajuherneestä
        - - vai hajuherne hajupojasta tuoksuineen kaikkineen.
        Tietääköhän hajuherne lainkaan omasta tuoksustaan ja hajustaan.
        Mahtaneeko olla kuin skunkkiuroolla jolle haisunäätänaaraan tuoksu on - aah ! niin ihanan viettelevää...


      • kumpi nyt oot
        Hajupoika kirjoitti:

        Kumpikohan tietää ja pitää enemmän_
        - Hajupoika hajuherneestä
        - - vai hajuherne hajupojasta tuoksuineen kaikkineen.
        Tietääköhän hajuherne lainkaan omasta tuoksustaan ja hajustaan.
        Mahtaneeko olla kuin skunkkiuroolla jolle haisunäätänaaraan tuoksu on - aah ! niin ihanan viettelevää...

        ookkonä Pimpinella hajupoikkee vaiko vaan
        lapamato.


      • hajuherne2
        Hajupoika kirjoitti:

        "Sitähän minäkin, jotta mitähän sinäkin."
        Kummallista tämä maailman meno,
        jos on seinät suorat niin on katto vino ! !

        voi pyhä sylyvi,kun on asialtaasia keskusteluja
        kuka se tyhymä ja typerä taas onkaan,hajupoijan
        mielehen on tällääset asialliset keskustelut,
        toiset on typeriä saattaa se sädekehä vaan kirkastua nikkikin vaihtuu jatkuvasti nottei
        itte huamaakkaan.


      • Pimpinella Major
        hajuherne2 kirjoitti:

        voi pyhä sylyvi,kun on asialtaasia keskusteluja
        kuka se tyhymä ja typerä taas onkaan,hajupoijan
        mielehen on tällääset asialliset keskustelut,
        toiset on typeriä saattaa se sädekehä vaan kirkastua nikkikin vaihtuu jatkuvasti nottei
        itte huamaakkaan.

        Tässä ketjussa olen esiintynyt vain ja ainoastaan kahdella nikillä, jotka molemmat olen ilmituonut kaikkien lukutaitoisten nähtäväksi ja myönnän
        sen tapahtuneen vain itsetehostustarpeeni tyydyttmiseksi ja kenties joku saattaa aivan piruuttaan tutkia, että kuinka kaunis onkaan Pimpinella Major ihan livenä. Saatan ottaa se vakinikikseni kun alkaa noita hajuherneen kloonejakin palstalla vilistä...
        Sitä vain en jaksa käsittää, että sellaisetkin jotka väittävät omaavansa "järjen valoa" änkeevät hakemaan täältä tyhmyyden pimeyttä ihan säkkikaupalla itselleen.


      • Hajupoika
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Tässä ketjussa olen esiintynyt vain ja ainoastaan kahdella nikillä, jotka molemmat olen ilmituonut kaikkien lukutaitoisten nähtäväksi ja myönnän
        sen tapahtuneen vain itsetehostustarpeeni tyydyttmiseksi ja kenties joku saattaa aivan piruuttaan tutkia, että kuinka kaunis onkaan Pimpinella Major ihan livenä. Saatan ottaa se vakinikikseni kun alkaa noita hajuherneen kloonejakin palstalla vilistä...
        Sitä vain en jaksa käsittää, että sellaisetkin jotka väittävät omaavansa "järjen valoa" änkeevät hakemaan täältä tyhmyyden pimeyttä ihan säkkikaupalla itselleen.

        En saanut vastaustilaa enää Nsn:lle tuohon hääjuttuun tiangelidraaman yhkakuvia maalaili. Tuo Pyhä kolminaisuus-oppi on kovin monessa mukana. Geometriassa kolmio on yksinkertainen symbolinen kuvio. Kolmion muodoilla on selviä viittauksia joihin en tässä enempää puutu.
        Arkielämässä ja näytelmäkirjallisuudessa elokuvia myöten se on ollut kiehtovana aiheena.
        Mummojen kahvikeskustelujen aiheena ja jopa Vaasan Jaakoon pakinoitten otsikkona on:
        - OOTTAKO KUULLU


      • Hajupapu
        Hajupoika kirjoitti:

        En saanut vastaustilaa enää Nsn:lle tuohon hääjuttuun tiangelidraaman yhkakuvia maalaili. Tuo Pyhä kolminaisuus-oppi on kovin monessa mukana. Geometriassa kolmio on yksinkertainen symbolinen kuvio. Kolmion muodoilla on selviä viittauksia joihin en tässä enempää puutu.
        Arkielämässä ja näytelmäkirjallisuudessa elokuvia myöten se on ollut kiehtovana aiheena.
        Mummojen kahvikeskustelujen aiheena ja jopa Vaasan Jaakoon pakinoitten otsikkona on:
        - OOTTAKO KUULLU

        Kolmioleipäkin on aika suosittu. Mutta nyt mun täytyy poistua seurasta. Kiittää ja kumartaa. Aika on kulunut rattoisasti vähän liiankin:)
        Illemmalla tapaillaan:)


      • Pimpinella Major
        kumpi nyt oot kirjoitti:

        ookkonä Pimpinella hajupoikkee vaiko vaan
        lapamato.

        Taidat todella olla melkoinen loinen ihan lapamatoon verrattava. Eräät loiset tukahduttavat isäntänsä ja toiset elävät symbioosissa.
        Minusta tuollainen hyvä yhteiselämä on parempi.
        Taas kesän tullen menen tattimetsään.
        Monet pienetkin sienirihmastot ovat yhdyselämässä
        metsän puiden kanssa. Puut ja pieneliöt hyötyvät molemmat. Näin luonnossa.
        Sinussa taas vaikuttanee kakteruuden loinen ja se kalvaa niin henkisesti kuin fyysisesti.
        Meidän elämämme on parhaimmillankin kovin lyhyt tuhlattavaksi katkeruuden siementen kylvöön.
        Voisitko hankkia tilalle vaikkapa Pimpinellla folian tai ihan aidon oman Pimpinella majorin johon aluksi voisit antaa hieman hellyyttä kompostimullan lisäksi.


      • orvon huokaus
        Pimpinella Major kirjoitti:

        Taidat todella olla melkoinen loinen ihan lapamatoon verrattava. Eräät loiset tukahduttavat isäntänsä ja toiset elävät symbioosissa.
        Minusta tuollainen hyvä yhteiselämä on parempi.
        Taas kesän tullen menen tattimetsään.
        Monet pienetkin sienirihmastot ovat yhdyselämässä
        metsän puiden kanssa. Puut ja pieneliöt hyötyvät molemmat. Näin luonnossa.
        Sinussa taas vaikuttanee kakteruuden loinen ja se kalvaa niin henkisesti kuin fyysisesti.
        Meidän elämämme on parhaimmillankin kovin lyhyt tuhlattavaksi katkeruuden siementen kylvöön.
        Voisitko hankkia tilalle vaikkapa Pimpinellla folian tai ihan aidon oman Pimpinella majorin johon aluksi voisit antaa hieman hellyyttä kompostimullan lisäksi.

        lapamato onkin sinun uusi nikkisi sitä en tiennykkaan ennenkuin luin noita sinun viestejäs
        herranjestas sentää mite typerää tämäki on tääll
        kaikki sun viestis ekkös parempaan pysty typerys.


      • orvo
        Hajupapu kirjoitti:

        Kolmioleipäkin on aika suosittu. Mutta nyt mun täytyy poistua seurasta. Kiittää ja kumartaa. Aika on kulunut rattoisasti vähän liiankin:)
        Illemmalla tapaillaan:)

        älä hemmetissä tuu takasin anna toisillekkin kirjoitus rauha.


      • Hajupoika
        orvon huokaus kirjoitti:

        lapamato onkin sinun uusi nikkisi sitä en tiennykkaan ennenkuin luin noita sinun viestejäs
        herranjestas sentää mite typerää tämäki on tääll
        kaikki sun viestis ekkös parempaan pysty typerys.

        "Ei pidä heittää helmiä sioille.."
        taisi olla jo ehken Suuren Opettajan lausuma, en ole varma.
        Olen laittanut sen ajatuksen kaalisoppaan lampaanpään kera.
        Sanovat, että "jopa pässinpäässäkin on hyviäkin paikkoja..." tiedä häntä ?


    • Pimpinella Major

      Minun kutiaa selkä ja joku muukin paikka.
      Toivoisin löytäväni jostai innokkaan raapustelijan ellen onnistu kaappaamaan omakseni peräti yli-innokasta raapustelijaa edes lainaksi.

      • HAJUPOIKA

        Täällä joku poras ettei päässyt sanomaan viimeistä sanaa edellisessä ketjussa kun punainen tilppu tuli.
        Nyt sanon kuin Isä-Toivo Alanko kotopuoles huutokauppaväelle:
        - Olokaa hiliaa ja huutakaa !

        Tässä keskusteluketjussa on turhat pulinat jätettävä ja kirjoitettava eikä meinattava.
        Tähän ketjuun sopii tismalleen kaksisataa yksi puheenvuoroa, joten jolla on asiaa niin sanokoon tai vaietkoon.
        - Turha on täin rykiä kun ei oo keuhkoja.


      • Rakas

        Tämä rakas lähtee nyt jatkamaan leipomista. Palaillaan myöhemmin. On vaikea tehdä töitä kun pitää vähän väliä vastailla ja katsoa mitä muut kirjoittaa:) Kaipaan jo sua ja ikävä takoo rinnassa, mutta mentävä on..pai..


      • kris
        Rakas kirjoitti:

        Tämä rakas lähtee nyt jatkamaan leipomista. Palaillaan myöhemmin. On vaikea tehdä töitä kun pitää vähän väliä vastailla ja katsoa mitä muut kirjoittaa:) Kaipaan jo sua ja ikävä takoo rinnassa, mutta mentävä on..pai..

        minäkin palaan tekemään mikä jäi kesken muutama tunti sitten ;)

        Palaillaan myöhemmin.


      • Nsn
        kris kirjoitti:

        minäkin palaan tekemään mikä jäi kesken muutama tunti sitten ;)

        Palaillaan myöhemmin.

        eiköhän laiteta loppu tälle sivulle..häämöttää jo:)


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        eiköhän laiteta loppu tälle sivulle..häämöttää jo:)

        Tiedättekö muuten mihin kaupunkiin olette tulossa kun on merkki:
        - Hiljennä jo
        hoverääti näkyy !


      • kristofeerus
        Hajupoika kirjoitti:

        Tiedättekö muuten mihin kaupunkiin olette tulossa kun on merkki:
        - Hiljennä jo
        hoverääti näkyy !

        Mutta loppusuorala ollaan, eli kerropa ennen kuin pistävät 201-lapun luukulle.


      • sanelma
        HAJUPOIKA kirjoitti:

        Täällä joku poras ettei päässyt sanomaan viimeistä sanaa edellisessä ketjussa kun punainen tilppu tuli.
        Nyt sanon kuin Isä-Toivo Alanko kotopuoles huutokauppaväelle:
        - Olokaa hiliaa ja huutakaa !

        Tässä keskusteluketjussa on turhat pulinat jätettävä ja kirjoitettava eikä meinattava.
        Tähän ketjuun sopii tismalleen kaksisataa yksi puheenvuoroa, joten jolla on asiaa niin sanokoon tai vaietkoon.
        - Turha on täin rykiä kun ei oo keuhkoja.

        keuhkothan siitä vahvistuu kun oikeen lujaa huutaa


      • rautatautinen

        Rautakeuhkoinen
        ei parantolaan kaipaa kun siellä ei saa apua.


    • Pimpinella Major

      Olen kirjaston koneella ja joku oli jättänyt ulottuvilleni Cosmopolitan toukokuu 2004
      ja siinähän oli niin nätti kansikuva, että papan silmätkin saivat loistetta.
      Päällimmäisenä oli otsikko:

      Kone käyntiin
      - kuumaksi 60 sekunnissa
      Näin saat miehen syömään kädestäsi.

      Pitänee tutustua paremmin millaisia aseita naiset oikein käyttävätkään saadakseen tahtonsa läpi.
      On hieman uskaliasta kirjoittaa tätä palstalle, joku saattaa ottaa "vinkistä vaarin" ja kuinkahan siinä sitten käykään:
      - Ottaako mummo pelkästään vaarin

      - vaiko tekee niin, että ottaa vinkistä vaarin ja vaari jää kuin Jämsän äijä taivaasta.
      Saattaapi jäädä lehdellä soittelemaan.

      • Nsn

        ihan kohta..saadaan päätökseen tämä sivu. Niin minä häviän. Näistä keskusteluryhmistä. Kiitän kaikkia seurasta ja ajankulusta. On aika palata maan pinnalle ja katsoa taas todellisuuteen. Valitettavasti te ette kuulu todellisuuteen. Mutta elettävähän se on laiffia piti tai ei.
        Nyt on aika kiittää ja kumartaa ja kättä puristaa kaikille teille. Olitte loistavia:) Klara wappen!


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        ihan kohta..saadaan päätökseen tämä sivu. Niin minä häviän. Näistä keskusteluryhmistä. Kiitän kaikkia seurasta ja ajankulusta. On aika palata maan pinnalle ja katsoa taas todellisuuteen. Valitettavasti te ette kuulu todellisuuteen. Mutta elettävähän se on laiffia piti tai ei.
        Nyt on aika kiittää ja kumartaa ja kättä puristaa kaikille teille. Olitte loistavia:) Klara wappen!

        Ilman rakastavaista duoa olisin minäkin loistanut poissaolollani palstalla. Kiittäessäni Sinua ja Krisíä mukavasta tarinatuokiost toivotan minäkin teille hyvää jatkoa.
        Olisihan se somaa mittumaarina päästä vaikka kuulemaan kahden rakastavan lausuvan - TAHDON !


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        ihan kohta..saadaan päätökseen tämä sivu. Niin minä häviän. Näistä keskusteluryhmistä. Kiitän kaikkia seurasta ja ajankulusta. On aika palata maan pinnalle ja katsoa taas todellisuuteen. Valitettavasti te ette kuulu todellisuuteen. Mutta elettävähän se on laiffia piti tai ei.
        Nyt on aika kiittää ja kumartaa ja kättä puristaa kaikille teille. Olitte loistavia:) Klara wappen!

        Todellisuuteen täältä on matkattava, vaikka täällä olisikin ollut kuinka mukavaa, niin se ei auta yhtään todellisessa elämässä, ehkä tätäkin aikaa olisi tarvittu realissa.

        Kuka menneitä muistelee, sitä tikulla silmään.
        Pian koittaa lähtöitkujen ja jäähyväisten aika.


    • Hajupoika

      Tajusitko lainkaan millaisen sopan keitoksen sait aikaan? Ei pitäis mennä syyhymättä saunaan.
      Tästä on varoituksen sanoja kuulunut joskus ennenkin.
      Koskaan ei tiedä kenen nilkkaan kalikka kulloinkin kalahtaa.
      Mikä estää tai on mennäaikoina estänyt ketään keskustelemasta palstoilla vaikka miten yleviä ja henkeviä asioita.
      Tähän on kaikilla aivan täysi oikeus - minulla yhtä lailla kuin sinullakin.

      • Nsn

        loistava veto:)


      • Hajupoika
        Nsn kirjoitti:

        loistava veto:)

        Yhdyn Sinun ajatukseesi ja toivon edellisessä viestissä lausumani toteutuvan - siis NÄKEMIIN !


      • kristofeerus
        Nsn kirjoitti:

        loistava veto:)

        Avaus ei paljoa lupaillut mutta toisin kävi ;)


      • kaikki
        kristofeerus kirjoitti:

        Avaus ei paljoa lupaillut mutta toisin kävi ;)

        kaikille hyvää vappua ja vappuheila myös kaikille.
        Ei liikaa simaa.


      • Ihmettelijä
        kaikki kirjoitti:

        kaikille hyvää vappua ja vappuheila myös kaikille.
        Ei liikaa simaa.

        Kymmenen vuotta vanhoja juttuja. Ette voi olla tosissanne?


      • millaurjami
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Kymmenen vuotta vanhoja juttuja. Ette voi olla tosissanne?

        Kyllä onkin ihmettelemistä -- Mitäs sitten nostit tämän
        Jos olis mahdollista pyhkisin Pe****ni tähän -- paperi olis nyt tarpeen .


      • Pahvi?
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Kymmenen vuotta vanhoja juttuja. Ette voi olla tosissanne?

        Ketkä TE?
        Itsepä olet ottanut esiin tämnkin typeryyden.


      • JeanSibeliusta

        150 vee juhlittiin monin konsertein ja TV/ohjelminkin.


    • Osallistutaan kaikki

      Niin mikä hinku siihen todella on, kun pitää yrittää 10 vuotta, että saa sen tiplun! . Ne tosin lienee poistettu vuosia sitten, koska ei sellaisia ole nykyisin näkynyt missään, mutta yrittää pitää.
      Tiedoksi, että aloitusta lukuunottamatta ole letkaan tutustunut. Se on tietysti täynnään kuolemattomia ajatuksia.

    • P- keleen puskikset!
      Lukisitko joutessasi vaikkapa tässä kuussa kirjoittamasi viestit.
      Its en halunnut teitä RUUNEPERI-ym sekoilijat koskaan mukaan kun hänkään ei kirjoittanut aikoinaan tähänkään keskusteluun ainoatakaan positiivista viestiä hajupojalle&co kuin jollekin Ladylle liehitellen - ei asiasta milloinkaan.
      RUUNEPERI ei kirjoittanut ennen eikä jälkeen ainoatakaan keskustelun avausta
      tällä foorumilla.
      PUNAISET TILPUT eivät tavoitteena vaan hyvä ja asiallinen keskustelu, johon em. eivät koskaan ole kyenneet.

    • Valituksen rwin juuei tuolla chatissa käydessäni.
      Kumma etteivät tunne vaikka [email protected] on ollut jo 7.4.2003 ja yhteystiedot julkiset, Häjypoika oon ollu iät ajat, mutta kun ääkkösiä ei suvaita niin siksi öaotpom

      • runekohan

        Eivät tunne, mutta räksyttävät


    • suurari

      Kovin on innokas tungeksimaan,
      suutari lestiin

    • napalm.pommittajat

      Lestinheittääjät ovat turhankin innokkaita ja huumekuriideina ovat USAn ökyrikkaiden juniorit parhaita ja yhä yleisempiä yhdessä
      NATOn syöksypommittajien kanssa kun napalm-pommit eivät osu vahingossakaan haluttuun vaan kirkot, koulut ja sairaalat tuhotaan.

    • Ruuneeri

      Ylivanha,

    • yli-innokasko

      YLI-INNOKAS
      raapustelija on tällä palstalla ollut ilmeisesti joittenkin mielestä
      kirjoitellut asiattomasti, mutta kukaan ei ole ertonut tämän häirinneen
      tai estäneen kenenkään keskustelua täällä enempää kuin muuallakaan.
      - Kertokaa se hänelle kun itse en mä voi....

    • sfgaeh

      Sama trolli ahkeroi kaikilla ikäryhmä-palstoilla , kopsaa samat jutut jokaiselle keskustelualueelle.

    • ex.kuopus

      YLI-INNOKAS
      voisi olla imarreltu kun raaputuksiin annetaan edelleen vastauksia.
      Mikähän on todellinen este kyville keskusteluille täällä YHDEKSÄTTÄ VUOSIKYMMENTÄ käyville ikinuorille?

    • aD.MMIV

      VANHAT YSTÄVÄT. KIRJAT ovat usein rakkaimpia. Tämä päteer
      edelleen. Täältä karhattiin hyviä keskustelijoita, mutta eivät he viihtyneet täällä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe