Pelaaja tytöt

daudau 17.v

mitä mieltä pojat ootte tytöistä jokka pelaa MMORPG pelejä tai jotaki muuta vastaavaa? :D Ite pelaan tämmösiä ihan kympillä (y)

54

1706

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänneyks

      ;___;

      • Kauha-Guru

        Hiljainen.kostaja
        22.5.2016 6:30
        UUSI
        Siitä vaav rohkeasti. Olen itse homo ja vanhemmille kertominen oli mulle se vaikeampi juttu. Kaverit hyväksy yllättävän helposti.


    • AHeavenOne

      Sellasen tytön kun sais niin ei elämä enää paljon täydellisemmäks muuttua vois

      • oohlalaaa<3

        harmi vaan, näitä tyttöjä on liian harvassa


      • fargofay
        oohlalaaa<3 kirjoitti:

        harmi vaan, näitä tyttöjä on liian harvassa

        Rakastan Left 4 dead pelejä, Gowia, Gall of dutyä sekä Resistancea.
        Pelaaminen on ihanaa :D

        Olen vielä omasta mielestäni suht hyvännäköinen, mutta silti en kelpaa?
        Monet jätkät säikähtävät alkuun kovaa asennettani ennen kuin edes vaivautuvat vähän tutustumaan. Mitä sitten jos menen inttiin enkä ole tyttömäinen? olen silti tyttö

        olkaa kilttejä ja tehkää niitä alotteita. Joka kerta pakit saaneena en jaksaisi enää romuttaa itsetuntoani


      • daudau 17.v
        fargofay kirjoitti:

        Rakastan Left 4 dead pelejä, Gowia, Gall of dutyä sekä Resistancea.
        Pelaaminen on ihanaa :D

        Olen vielä omasta mielestäni suht hyvännäköinen, mutta silti en kelpaa?
        Monet jätkät säikähtävät alkuun kovaa asennettani ennen kuin edes vaivautuvat vähän tutustumaan. Mitä sitten jos menen inttiin enkä ole tyttömäinen? olen silti tyttö

        olkaa kilttejä ja tehkää niitä alotteita. Joka kerta pakit saaneena en jaksaisi enää romuttaa itsetuntoani

        Mulla sama. Liian monta kertaa oon koittanu ite tehä aloitetta ja liian monta kertaa on tullu pakit. Oi ja left 4 dead ja call of duty


      • Nogger

        Sama täällä


      • helmi9
        oohlalaaa<3 kirjoitti:

        harmi vaan, näitä tyttöjä on liian harvassa

        minkäs ikänen oot vastaa nimimerkille siis mun nimimerkille :D :D olis kiva jos lähettäisit takas voitais jutella
        mun mese on [email protected]


      • helmi9

        moi


      • johohohohohohohojee
        fargofay kirjoitti:

        Rakastan Left 4 dead pelejä, Gowia, Gall of dutyä sekä Resistancea.
        Pelaaminen on ihanaa :D

        Olen vielä omasta mielestäni suht hyvännäköinen, mutta silti en kelpaa?
        Monet jätkät säikähtävät alkuun kovaa asennettani ennen kuin edes vaivautuvat vähän tutustumaan. Mitä sitten jos menen inttiin enkä ole tyttömäinen? olen silti tyttö

        olkaa kilttejä ja tehkää niitä alotteita. Joka kerta pakit saaneena en jaksaisi enää romuttaa itsetuntoani

        Pikkusen rentoa jos muija pelaa kans CoDia :D


      • Niksu1313
        daudau 17.v kirjoitti:

        Mulla sama. Liian monta kertaa oon koittanu ite tehä aloitetta ja liian monta kertaa on tullu pakit. Oi ja left 4 dead ja call of duty

        Moi. Haluaisin semmosta naisellista näkökulmaa pelipiiriini ja muutenkin lisää kavereita. (Skypessä vain 7) Elikkä jos haluaisit pelata kanssani niin pistä viestiä.
        [email protected]
        ja jos jäi epäselväksi niin olen poika :3
        (17v)


      • Pelimies ;) 18
        daudau 17.v kirjoitti:

        Mulla sama. Liian monta kertaa oon koittanu ite tehä aloitetta ja liian monta kertaa on tullu pakit. Oi ja left 4 dead ja call of duty

        :o Mistä päin suomee oot?


      • Poika13v
        fargofay kirjoitti:

        Rakastan Left 4 dead pelejä, Gowia, Gall of dutyä sekä Resistancea.
        Pelaaminen on ihanaa :D

        Olen vielä omasta mielestäni suht hyvännäköinen, mutta silti en kelpaa?
        Monet jätkät säikähtävät alkuun kovaa asennettani ennen kuin edes vaivautuvat vähän tutustumaan. Mitä sitten jos menen inttiin enkä ole tyttömäinen? olen silti tyttö

        olkaa kilttejä ja tehkää niitä alotteita. Joka kerta pakit saaneena en jaksaisi enää romuttaa itsetuntoani

        Kik


    • SceneZombie

      tiiättekö, tai tietääkö kukaan, onko left 4 dead 3 tulossa? Kaikki l4d 3 videot youtubessa ovat feikkejä... :PP Mä rakastan l4d pelejä ja Batllefield Vietnamia :33

    • WoWW

      WoWia sen olla pitää!

      • heheeee

        Nyt nörtti turpakii ja palaa sinne rotankoloos.


    • Ärsyhköä

      Se on niin totta !
      Onneks edes se pieni osa pojista ymmärtää et tytötki voi pelata, mut silti suurelle määrälle se on ihan utopiaa ja täysi mahdottomuus.
      Ja ihan vaikka tilanne ku meet peliaikaa ostamaa ni puolet siit liikkeest kattoo sua sillee et ooks sä eksyny tai jtn..
      No ei siin mitää, mut luulis nyky yhteiskunnas ymmärtävän et kaikki sukupuolten rajat o ylittyny rajusti molempien suuntii, eli tytöt voi olla raksalla ja pojat voi olla kampaamois töis..

      • Pokkanalle

        Utopia tarkottaa niiku semmosta täydellisyyttä Dystopia on oikee sana


    • Beast of numbers

      Jep täälläki yks tyttö joka pelaa pelejä..erityisesti näitä MMORGP pelejä :D esim WoW..Ragnarok Online..Ja niin edelleen.

      Muutenkin nautin pelaamisesta L4Dt on loistavia ja CoDit ihan perusmättönä mukava juttu laneihin esimerkiksi..

    • Zaukki

      Ihan näin yleisesti videopelaaville tytöille:
      Jos tunnette pojan, josta olette kiinnostunut ja tiedätte/arvelette hänen pelaavan videopelejä, niin menkää ihmeessä juttelemaan heille peleistä (tai jostain vähän neutraalimmasta aluksi). Itselleni ei tulisi edes mieleen käydä keltään tytöltä kysymässä: "Ootkos sä CoD vai BF-naisia.?" yms. Jos tyttö on videopelaaja, niin omasta mielestäni tyttö on huomattavasti kiinnostavampi, kuin esimerkiksi mahdollisesti kauniimmat tytöt. Lähes kaikki pojat pelaavat videopelejä. Teillä on suuremmat mahdollisuudet osua videopelaavaan poikaan, kuin meillä videopelaavaan tyttöön.

      PeeÄss Minkä ikäisiä ja mistä päin täällä kirjoittaneet tytöt ovat?

    • Zaukki

      Jäi sanomatta: Itse olen 18 vuotias poika Etelä-Pohjanmaalta, jolle videopelit ovat rakas, muttei ainut tapa viettää aikaa. Jos kiinnostaa mesettää, niin: [email protected] ( z . a l e . 9 3 )

    • Beast of numbers

      16 vuotias tyttönen Meri-Lapista :)

    • Ärsyhköä

      18v wowwo-tyttö turkusesta

    • ni.ku

      Kyseisiä naisia on todellakin liian vähän, varsinkin vähänkin hyvän näköisiä.

      Olette nyky-yhteiskunnan aarteita. Itse etsinyt kyseistä taruolentoa jo vuosikausia, tässä kuitenkaan onnistumatta...etsintä jatkukoon :)

    • loistavaa!

      jos kiinnostaa ainaki CoD tai BF seura, nii pistähä postia nii pelaillaa :D

      [email protected]

    • ni.ku

      Tähän viestiketjuun olisi jees saada enemmänkin säpinää, varmasti moni muukin minunkin lisäksi olisi kiinnostunut kuulemaan missä peleissä naisia pyörii sitten oikeen :-)

      Mitkähän mahtaisi olla ne pelit joissa naiset pyörivät?

      Ja naisille jotka huolestuneet aloitteen tekemisistä, ei voi löytää jos ei etsi !

      Sama pätee myös poikiin kyllä. Harvemmin vain on tullut vastaan naista joka aktiivisesti etsisi keskustelua peleissä, menee aika pitkälti tuurin pohjalta nämä löydöt.

      Oma ikähän on melkein 26 ja etsintä jatkuu :-p

    • Hahaha, helvetin huvittavaa nähdä, kuinka pikkupojut saavat mielettömän seisokin heti, kun tyttö puhuu pelaamisesta.

      Itselläni on tyttöystävä, joka pelaa pelejä.
      Eniten aikaa kuluu TES: Oblivion, GTA 1 - 4, Final Fantasy, L4D1-2, Bioshock 1-2 parissa.

      Pelaaminen on yhtä normaalia kuin television katsominen.

      • Zaukki

        "...kiinnostavampi..." =/= seksuaalisesti kiinnostavampi

        Ja mielestäni (ainakaan minua) meitä ei voi luokitella "pikkupojuiksi"


      • TheyCallMeHeButImShe

        Hehhee :DD Tääl sama juttu, pelaan bf, mw jne... Sitte pelasin netis jonku -02 kaa ( oon tyttö -97 ) ni vittu erehyin sanoo et oon tyttö ni nytte se on muhun kusessa :P ja välimatka oli öhöm 400 km :D tosiaan tein käyttäjän perjantaina oon vast 24 levunen (mw3) rati on paska 0,251 tai jotaki mut tykkään pelata ja puhuuheadsetil chatis :))


    • 10 vuoden rollback

      pikkupojuilla on huoletonta ja voi tehdä sitä mitä huvittaa päivät pitkät ilman mitään jonninjoutavia murheita. Kuka ei haluaisi olla pieni? ;p

    • aa

      oih oihh oih... tyttöystävää ois hakusessa ja jos se pelailee niin se vaan on plussaaa :))) vielä jos kuntosalia siihen päälle harrastaa niin voin kertoa että siinä on täydellinen pakkaus :) itse käyn kuntosalil ja pelaan pelejä laidasta laitaan ja oon 19 vuotias. vastailkaa tähän threadiin jos kiinnostaa meseen keskustelu seuraa jne... (ja tiedän ettei tämä ole treffi sivusto mutta laitoin tämän viestin kuitenkin)

    • pelaajaHULLU45

      Helkkari jos tuntisin tytön joka ei pidä 7-10 tuntia päivässä pelaavaa poikaa outona tai tyttö joka pelais sellasen kanssa itte pelaan tota SWTOR:ia ja CoDIt mennoo ja perusmätöt BF yms. Ps. Mutta tytöt menkää ja näyttäkää että pelaatte koneella ja konsoleilla sillä me pojat ei teitä osata löytää ja jos joku moittii teitä olkaa niiku : whatever..... Kiitoksia suuresti jos luitte ja antoisia pelihetkiä jos se oikea löytyy

    • pelaajaHULLU45

      Toho äskösee viel että PS3:lta löydyn nimellä Tumppi_Killaz nyt tulloo GTA:ta pelattua ja jos joskus mun tulevat pelivideot kiinnostaa niin youtubessa on kanava CRYPTOZGAMEFILMS mutta nimi voi vaihtua ja videot alkaa tulla sit kun hommaan uuen koneen oon poika ja ikää on 15 takaan sen Steam käyttäjä on sama kun PSN (PS3) ja pelaan Steamissa pääasiallisesti Saints Row 3:a ja jos pelaar mahdollisesti SWTOR:ia (Star Wars The Old Republic:ia) niin yhteyden otto steamissa myös voitte kysellä mitä muuta pelaan ja sitte jos hyvin käy saatte musta tietoa enemmän olen invalidi joten toivon ei liikunrajoitteis rasisteja tai se on 1v1 cs 1.6:sessa tai BO 2:ssa :D jos mennää pitemmälle niin ei kiitos yli 150km matkaa kouvolasta sinne tai toisinpäin mutta käykö näin olen koneella arkisin Klo 15-20 ja viikonloppuna klo 12-22

    • pelaajaHULLU45

      Ja viel semmone se olikin PS3:lla se käyttäjä olikin TuMMpi_KillaZ steam on sit taas se Tumppi_Killaz

    • tyllerö19

      Mulla ei ainakaan mitään pelaamista vastaan ole, voisin jopa sanoa että se kiinnostaa mua hieman! En siis ikinä ole pelaillut mitään mainitsemianne pelejä, mutta joskus kun sen poikaystävän löydän ja jos hän pelaa niin ilman muuta haluan kokeilla ja oppia:)

      Kunhan se pelaaminen ei kuitenkaan ole 24/7 niin homma aika bueno:)

      • 95MLG

        Mist päi oot :)?


    • Greippiii

      Nuorehko pelaajatyttö täälläkin. Ja voin sanoa, että kun muutamat pojat sai kuulla miun peliharrastuksista, niin arvoni taisi kohota niiden silmissä aika suuresti.
      En kylläkään CoDia tai Battlefieldiä tms. pelaa, koska mahdollisuutta siihen ei vielä ole ollut. Amnesia, GTA, Minecraft ja tuollaiset pelit iskevät minuun kyllä paremmin. c: Ja tietenkin Final Fantasy, Kingdom Hearts ja Elder Scrolls.

      • 18v pelaaja (ps3)

        Kuinka nuorehko mahdat olla?


      • Greippiii
        18v pelaaja (ps3) kirjoitti:

        Kuinka nuorehko mahdat olla?

        Liian nuorehko, sanotaanko.


      • 15v_pelaaja

        No kuinka nuori on se nuorehko


    • pelityttönen?

      No mä tykkään pelaa mut jos totta puhutaan noist peleist en tiiä mitään mut jos löytäisin mukavan jätkän joka pelais nii haaveni olis et hän opettais muaki pelaa :)
      Enemmän tykkään pelaa lätkää ku videopelei mut kumpiki käy.

      • Jonnekikkeli282283837

        Kuink vanha oot


    • 1Vastaus1Kysymys

      Noniin... Tyttöpelaajat :) Ihana ilmestys maailmassamme ja tuon tyttöjen pelaamisen pitäisi jatkua!

      Epävarmoille pojille! Miten suhtautua pelaaja tyttöihin? Ihmisenä... Tavallisena ihmisenä joka tykkää pelata pelejä.

      Mutta sitten kysyn teiltä! Onko tämä puntukkaisuus pelaajatytöillä muodissa vielä? Sillonkuin minä kävin koulua niin se oli muotia :/ Siitä tunnisti ja niitä tyttöjä syrjittiin yleensä... mutta kuitenkin olisin kiitollinen vastauksesta

    • Regon21

      Hieman vanhahko viestiketju näköjään, mutta silti viestiä näkyy vielä tältäkin viikolta :D Kokeillaas kuinka moni lukee ketjun loppuun asti:

      Taustatietoa:
      21-V normaalia paremmassa kunnossa oleva poikamies etsii naispuoleista peli-/deittiseuraa lähinnä Kanta-Hämeen alueelta. Aktiivipelannassa tällä hetkellä LoL, Borderlands 2, TF2, L4D2, Garrys Mod noin niinkuin moninpeleinä. Kymmeniä muitakin siis löytyy, mutta pääasialliset ;)

      Toiveena:
      Harrastaisit liikuntaa (uintia, pyröilyä tai vaikka pelkästään lenkkeilyä) edes kolmesti viikossa (omakin kuntopiiri on kolme neljä kertaa viikossa tunnin-puolentoista lenkki) = kroppa edes välttävästi hyvässä kunnossa. Tykkäät harrastaa muutakin kuin PELKÄSTÄÄN koneella istumista (leffojen katselua, matkustelua, telttailua satunnaisesti, vaeltamista, melontaa mahdollisesti?). Olisit 160cm tai alle, eikä kiloja mielellään yli 70. Pahoittelen kriteerejä, mutta sokkotreffit ovat yleensä päättyneet joko tankin tai valaan paljastukseen.

      Pistäkäähän viestiä, jos kiinnostuitte, ja kuvaa saa pyytämällä ;) Varautukaa itsekin kuvan kanssa! Play Hard!

    • Ewekl

      HEI NYT SITÄ PELISEURAA! :3

      Olen tyttö ja siksi tuntuu kauhean yksinäiseltä tuol pelimaailmassa kun näitä
      "gamer-tyttöjä" ei kauheesti kuule ja näy, sekä kaveripiiristä kukaan ei näytä oikeen innostuvan joten jos ihan ketä tahansa kiinnostaa pelit TF2,Dota 2, L4D2, Garry's Mod yms. NIIN PELISEURA KELPAA AINA :)
      Olisi hauskaa jos löytyisi oma hyvä porukka tytöistä ja pojista.
      pistäppä viestii [email protected]
      katsotaa sitten nappaako ;)

      • Pc_ftw

        Kuinka vanha oot


    • poika15v.

      Tytöt, jotak pelaa ei ole ongelma. Tytöt, jotka pelaa tai muuten viettää aikaa koneella / konsolilla / TV:n ääressä eivätkä huolehdi kunnostaan ja ovat laiskoja= Aivan helvetin ärsyttäviä. Mutta jos pelaat kohtuudella ja ok kunto, etkä ole ylipainoinen tai laiska, se ei olisi ongelma.

    • mikho

      keppanassa on paljon kauniita naisia mutta myös rumia miehiä! kannattaa kattoo niillä ihan hyvä meininki ja muutaman kerran vuodessa käyvät yhessä jossain reissussakin :)) keppana.fi sivulta löytyvät

      • kai se on suhteellis

        Paljon? Sivuilla näky et ois ehkä max 5 naista ja yksi tais olla normaalipainonen ja semipantava.


    • SPQR

      Lienee melko kuollut tämä threadi, mutta koitetaan nyt silti.

      Elikkä vanhempi 27v mies Tampereelta. Pelailtua tulee kaikenlaisia pelejä, eikä haittaisi tutusta saman harrastuksen parissa olevia naisia.

      Steamista ja skypestä pitäisi löytyä nimellä Paahdin AT hotmail.com

    • Kdkelhkd

      Laita viestii kikis poika01elahest

    • Onkos tämä paikka vielä käytöss? :D

    • claudiaret

      Hahha vaikka vanha kertju onkin mutta, olen tyttö ja mulla on poikaystävä pelataan paljon yhdessä pelejä.. huvittaa lähinnä toi että seksuaalisesti tytöt jotkaa pelaa kiinnostaa enemmän.. HITTO MULKUILLANNEKO AJATTELETTE? XD

    • fefegegegegegegegeeg

      Sellane muija jonka kaa pelais pelejä ois nii täydellistä

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe