Persuja ei kiinnostanut Paperixin konkka

työtön kohta

Jonka vuoksi 20 työtöntä
Persut ei edes vaivautuneet käymään työläisten luona vaikka pyydetty.
Kotkalainen pien paperitehdas Keltakalliolla.
Kiitos Persut kyllä ääni kelpaisi muta nyt ei tule koska ei kiinnosta työväestön pahaolo

19

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cfgdhfgjfghj

      Minkäs persut voi konkurssille hä? Tai minkä sille voi poliisi tai palokunta tai vaikkapa kuka tahansa paitsi firman vastuu henkilöt!

      • mietippäite

        Persut ovat nimenomaan luvanneet meille työtä ja että ovat pienen ihmisen asialla! Alkas olla aika lunastaa niitä lupauksia tai siirtyy mun ääni muille. Mitä enempi on persukannatus noussu, sitä enempi on loppunu työpaikkoja.


      • työläisen piolesta
        mietippäite kirjoitti:

        Persut ovat nimenomaan luvanneet meille työtä ja että ovat pienen ihmisen asialla! Alkas olla aika lunastaa niitä lupauksia tai siirtyy mun ääni muille. Mitä enempi on persukannatus noussu, sitä enempi on loppunu työpaikkoja.

        SAK JA DEMARIEN toiminta on vienyt Suomesta Teolliset työpaikat. Vihreitten Anni Sinnemäki olisi voinut auttaa jos olisi tehtailla sitä paperia käsiteltäväksi tälläkin tehtaalle.


      • fdsffdggfs
        mietippäite kirjoitti:

        Persut ovat nimenomaan luvanneet meille työtä ja että ovat pienen ihmisen asialla! Alkas olla aika lunastaa niitä lupauksia tai siirtyy mun ääni muille. Mitä enempi on persukannatus noussu, sitä enempi on loppunu työpaikkoja.

        sossut ja vassarit on ulkoistaneet jo työnantajat kymmenien vuosien aikana, ei persut niitä enää takaisin tänne saa. Menyt on ne teollisuudet mitkä on.
        Ei persut ole luvannut työtä lisää, mutta niillä on linjaus millä tällähetkellä olevat voisi säilyä suomessa ja ehkä jokunen pikku lafka tulee lisääkin jos verohelpotuksia tms saadaan läpi.


    • OmaVikaTyhmät

      Työttömiksi jäätte koska olette niin paskoja työntekijöitä. Laiskoja ja aina saitsulla. Voitte syyttää ainoastaan itseänne tästä konkasta.

      • sossut sössi tämänki

        Oisitte pyytäneet, sosialismin aurinkojumalia avuksi Tiusasta ja Paateroa niin oisitte olleet lahtipenkissä alta aikayksikön,mitä tekivät SUMMAN TAI VOIKKAAN eteen, ei mitään ja hallelujah !


    • ex persu

      Ei kai persuja ,duunarit kiinnosta,pöljät. Yrittäjäähän ne säälii.

      • EX-SOSIALISTI

        NIIN, kauan menee hyvin kun ei eduskunnan sosialistien säälinlähettiläät Tiusanen ja Paatero ilmesty perusihmisten työmaille, muistatte ? mitä kävi lasitehtaalla, korkeakoskella jne.


    • Kas Kummaa?

      ""Kotkalainen pien paperitehdas Keltakalliolla""
      Onko Keltakalliolla jopa paperitehdas?

    • ex-lainvalvoja

      Ei, yksityiseen liikkeeseen voi mennä mellastamaan kuntapolitiikot, ainut omainen joka voi sinne mennä pyydettäessä on viranomainen, haloo, senhän sanoo järkikin.

      • työtön tyttönen

        PERSU SUURELLA ÄÄNELLÄ VALEHTELEE ETTÄ KAIKKI LOPETETUT PAPERITEHTAAT ON DEMARIEN SYYTÄ KSKA EIVÄT HOITANEET ASIOITA. NYT ITSE PYRKIVÄT LUISTAMAAN KYSEISESTÄ ASIASTA. PERKELE MITÄ VALEHTELEVIA SIKOJA KAIKKI


    • Hätä vale

      Olet oikeassa siitä, että SAK ja Demarit antoivat nämä tehtaat kaatua. Kuten sanoit Perussuomalaisilla ei ole näiden tehtaiden kaatumiselle osaa eikä arpaa.

      Mietippä kellä se suuri ääni onkaan valehtelussa työtön tyttönen?

      • Jobman in Work

        Taispa itse kuule omistajat tulla ahneeksi? Storat ja muut. Minkääänlainen
        poliittinen päätös mielestäni ei olisi joukko irtisanomisia paperiteollisuudessa
        estänyt. Koneet tekivät loistavaa tulosta mutta kun sekään kun ei riitä niin syy on
        omistanjan puolella.. tiedossa ei politiikassamme. Veikkaisin että suuret
        palkkamenot haluttiin lopettaa työläisten piiristä niinkuin stevecollakin ja näin kävi ja isosti. Ei auttanut vaikka tulos olisi vähän plussaakin. Mutta tälläisen uudistuksen havaitsin. Kalliit työmiehet on historiaa.Muutamia saa olla muttei satoja yhdessä pajassa vaikka tulos olisi hyvä jopa loistava.


    • PAPERILIITON MIES

      se oli jalostamo.. vahinko rullia. Kyllä se joka kaataa tehtaat suomessa on paperiliitto... KIITOS JOUKO AHONEN.
      Paperix oli riippuvainen summan ja voikkaan paperista .
      Harmi.
      ITSE TOIVON ETTÄ SUOMESTA LOPPUU KAIKKI PAPERIN VALMISTUS.
      HARMITTAA SE AHNE PORUKKA.

    • omistajatjalkapuuhun

      Ehkä plaatu on parantunut ja hylkyä ei ollut leikattavaksi? Tai Pyroll on kasvanut niin, että söi Paperiksin, joka ei kannattanut. Etsikää syyllisiä firman johdosta, siellä firman päätökset on tehty, ei poliittisilla pöydillä.

    • Yeyea

      Totta Euroooppalainen tukipaketti olisi pelastanut muutamaksi vuodeksi
      vuodeksi?Persut minkä tekivät. Sehän se onkin fiksu yrittäjä joka luottaa
      politiikan hoitavan sitten pohjamudasta? Aina luotettu suojelusenkeli
      tulee ja pelastaa. Fiksua yritysideaa??

    • Jyrki Katainen + 10

      Tämä asia olisi pitänyt hoitaa KOKOOMUKSEN kautta siellä tällä hetkellä poliittinen vastuu Suomen paperi teollisuudesta.

    • Vai miten

      Muuten kenelle se kutsu meni?

    • salaista tietoa.

      Persut ei ole Työväenpuolue !

      Ihan vaan tiedoksi.

      Vasemmistoliitto on Työväenpuolue.

      Kokoomus taas Työnantajien Puolue.

      Ihan vaan pieni vinkki ennen Uurnille menoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe