Höyhenen kevyt ei toimi?

Höyhenpossu

Hei Anat, minulla ei toimi Höyhenen kevyt ja mietin toimiiko muilla?

33

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höyhenpossu

      siis uusi höyhenen kevyt, ei vanha

      • adfggh

        Ei toimi mullakaan :P Mutta ei toimi nälköjään muutkaan palstani.netin foorumit, joten eiköhän liene kyse jostain huoltokatkon tapaisesta


    • Rametan

      Mulla ei toimi myöskään, saako muut sellasta viestiä että se ois bannattu? Nyyh. Ja hei, jos on joku uusi joka toimii, niin voisko linkkiä laittaa..? n___n Olisin kiitollinen.

    • Linkki uuteen :))
    • syön(kö)

      onko se vanha ylipäättään olemassa enään?

    • mitääh

      Miksei mun noi tunnukset toimi mitä käytin ennenki? :O

    • smoothyskin

      miksi uusi höyhen ei toimi

    • Smoothskiny

      ASDD

    • eiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Heiii toi sininen höyhen ei toimi????????? D:

    • asfsafdsa

      Sininen höyhen ei toimi taas! D:

    • so much dddd

      Mullakaa ei toimi mikään D:

    • hjklhjk0987

      eikä mullakaan toimi :(

    • fdsfdfs

      MULLA EI TOIMI D::::::: itku tulee jos on bannittu pois ):

    • ???

      mitä vittua !! mä luulin etse on joku huoltokatko tms mut VITTU MÄ LISTIN JOS SE ON BANNATTU SEN KUKA BANNAS. menkää vittuun......

    • nyyhhh

      ei toimi vieläkään....

    • itkutuleekohta

      ei toimi ei D:::::::::::: en oo päässy about viikkoon.....

      .________.

    • itkekää rauhassa

      Jos se sivusto ei olevinaan ole yhtään haitallinen niin miksi sitä sitten bannattais?

      • huoh.

        Sinänsä se on haitallinen, mutta enemmän siitä on hyötyä meille höyhenläisille kuin haittaa. En usko että höyhen sairastuttaa ketään, eiköhän me kaikki olla jo sairastuneita. Eihän siniseen höyheneen edes pääs muuta kuin rekisteröitymällä tarkastus. Oletko kuullut ikinä käsitteestä vertaistuki? Mä en tiedä miten pärjään ilman höyhentä. Ainoa paikka purkaa ajatukseni ja olla samanlaisesaa seurassa. Olisin varmaan jo narun jatkona ilman sitä.


    • /:

      Apua! Musta on kauheeta jos taas on yksi saitti bannattu. Kadotan KAIKKI mun päiväkirjamerkinnät!): Ne ovat olleet mun tapa käsitellä ongelmiani ja myöhemmin niitä pohdintoja lukiessani oon ymmärtänyt tärkeitä asioita itsestäni. Tää on niin PERSEESTÄ.

    • :(

      :/ ei toimi täälläkään, viimeks toiminu lauantaina. Paniikki iskee kohta :/

    • /:

      HUUUUUUUH, nyt toimii taas!!!

    • katkoksiaa

      TOIMII TAAS!

      täs on menny pari tuntia höyhenöiden

    • tyhmä(kö)

      Miten tää paikka toimii? :D Tyhmä kysymys, mutta kun en ymmärrä. Rekisteröidyin äsken (olen yli 16v) mutta en löydä niitä itse foorumikeskusteluita mistään D: Oonko jotenkin vajaa..

    • emmasofia1

      Taas ei tomi, ainakaan mulla.. Toimiiks teillä? :0

    • apuahöyhen

      Ei oo toiminut taas pariin päivään!! D::: Missä vika?

      • sortsa

        En tiedä missä vika, muttei toimi minullakaan. Epätetoisuus on pahinta...


    • ninni213

      Ei ole täälläkään toiminut pariin päivään. Toivon mukaan jonkinlainen katkos vain ja palautuu toimimaan piakkoin. Olen kanssa ollut ihan paniikissa, kun ei ole toiminut.

    • apuahöyhenpainovoima

      Huh, "hyvä" etten ole yksin!

      Äääh jo ties kuinka mones päivä... :( toivon vain ettei ole kaatunut/tapahtunut muuta vakavaa vaan on ihan vain jokin bugi :SSS En kestä jos kaikki___häviäisi! D:

    • apua6

      miks mulla ei toimi? )));;;; yhyy kuolen, toimiiks teillä?

      • snif

        Sivustolla on virus


    • apua6

      ootko varma?

    • apuaa2

      apua6: tästä aiheesta löytyy keskustelu hieman alempaa ja moni on sitä mieltä, että siellä on virus.

    • Joipsis

      En pääse rekkautumaan höyheneen, ei hyväksy edes vanhaa käyttistä, miss' vika???

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1656
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1260
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      199
      788
    Aihe