Vapaa kuvaus

Tuttujen kesken "tomppa" vaan.

Aloituksia

33

Kommenttia

1301

1. Kasvatin viikset, ihan piruuttani

Mitä mieltä olet viiksekkäistä miehistä?
    60 plus
    70
    1437
  2. Tuleeko vielä paperinen sanomalehti?

Vieläkö luette paperista lehteä aamukahvipöydässä? Minä en halua pöydälleni läppäriä, vaan haen aamun Uusimaa-lehden pos
    60 plus
    94
    1385
  3. SUPERVOIMIA

Tänään olen tuntenut itseni koko päivän vanhaksi. Lipsahtaako teiltä välillä sanonta, kun olen jo näin vanha? Tai että o
    60 plus
    167
    1371
  4. Auringonpaistetta!

Oletko kuunnellut viime aikoina musiikkia, joka on saanut sinut hyvälle tuulelle tai aikaansaanut muuten kivoja fiiliksi
    60 plus
    140
    1344
  5. Minä tein virheen

Olin liikkeellä autollani varhaisena sunnuntaiaamuna ja tulin T-risteykseen, jossa oli liikennevalot. Oikealle kääntyvil
    60 plus
    95
    1087
  6. Hyvä on! Valitetaan sitten kaikki kaikesta!

Tähän aloitukseen on aivan turha tulla hymyilemään, ollaan vaan itsekeskeisiä, negatiivisia ja katkeria kaikki! Mökötetä
    60 plus
    127
    1032
  7. Ensimmäinen työpaikka?

Mikä oli ensimmäinen työpaikka, josta maksettiin ihan palkkaa? Vieläkö kyseinen työtehtävä on olemassa, nykyäänhän monet
    60 plus
    86
    1016
  8. Ottaa pattiin?

Mitkä ovat kolme sellaista asiaa, jotka ärsyttävät kaikkein eniten vastakkaisessa sukupuolessa? Itselläni tulee ensimmä
    60 plus
    145
    1011
  9. Kultainen nuoruus

Olisi kiva tietää minkälaista nuoruutta vietitte 60- ja 70-luvulla. Itse olin rock'n roll nuori ja illat kierrettiin kau
    60 plus
    71
    863
  10. Onko enää oikeusvaltiota nimeltä Suomi?

Vanhus puolusti kotiaan ryöstäjiltä ampumalla toista ryöstäjää. Nyt vanhus on vangittu tapon yrityksestä: http://www.is
    60 plus
    78
    680
  11. Kätevä remonttihenkilö

Kuinka moni suunnittelee remonttia omassa asunnossaan? Olen miettinyt tiilikattoni puhdistamista, mutta pitäisi olla sel
    60 plus
    48
    659
  12. No ny suu makeaksi ja hymyä huuleen

Minulla on karkkipäivä tänään ja se tarkoittaa Aino-suklaajäätelöä ja Fazerina suklaata. Miten teillä herkutellaan?
    60 plus
    85
    486
  13. Viimeinen tahto

Miten olisi hyvä kuolla?
    60 plus
    90
    476