mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
- 701437
Tuleeko vielä paperinen sanomalehti?
Vieläkö luette paperista lehteä aamukahvipöydässä? Minä en halua pöydälleni läppäriä, vaan haen aamun Uusimaa-lehden pos941385SUPERVOIMIA
Tänään olen tuntenut itseni koko päivän vanhaksi. Lipsahtaako teiltä välillä sanonta, kun olen jo näin vanha? Tai että o1671371Auringonpaistetta!
Oletko kuunnellut viime aikoina musiikkia, joka on saanut sinut hyvälle tuulelle tai aikaansaanut muuten kivoja fiiliksi1401344Minä tein virheen
Olin liikkeellä autollani varhaisena sunnuntaiaamuna ja tulin T-risteykseen, jossa oli liikennevalot. Oikealle kääntyvil951087Hyvä on! Valitetaan sitten kaikki kaikesta!
Tähän aloitukseen on aivan turha tulla hymyilemään, ollaan vaan itsekeskeisiä, negatiivisia ja katkeria kaikki! Mökötetä1271032Ensimmäinen työpaikka?
Mikä oli ensimmäinen työpaikka, josta maksettiin ihan palkkaa? Vieläkö kyseinen työtehtävä on olemassa, nykyäänhän monet861016Ottaa pattiin?
Mitkä ovat kolme sellaista asiaa, jotka ärsyttävät kaikkein eniten vastakkaisessa sukupuolessa? Itselläni tulee ensimmä1451011Kultainen nuoruus
Olisi kiva tietää minkälaista nuoruutta vietitte 60- ja 70-luvulla. Itse olin rock'n roll nuori ja illat kierrettiin kau71863Onko enää oikeusvaltiota nimeltä Suomi?
Vanhus puolusti kotiaan ryöstäjiltä ampumalla toista ryöstäjää. Nyt vanhus on vangittu tapon yrityksestä: http://www.is78680Kätevä remonttihenkilö
Kuinka moni suunnittelee remonttia omassa asunnossaan? Olen miettinyt tiilikattoni puhdistamista, mutta pitäisi olla sel48659No ny suu makeaksi ja hymyä huuleen
Minulla on karkkipäivä tänään ja se tarkoittaa Aino-suklaajäätelöä ja Fazerina suklaata. Miten teillä herkutellaan?85486- 90476