pepep

Mitä toivot löytäväsi?
Aloituksia
123
Kommenttia
4203
- Skitsofrenia vs. psykoosiOsaisiko joku selittää, mitä eroa on skitsofrenialla ja psykoosilla?431976
- Tukien varassa eläminenMitenhän ihmiselle käy, jos hän ei ota työtä vastaan ja elää mielummin toimeentulotuella? Mitä ilmeisemmin elämä on sill501357
- Aiheen ehdottaminen proffilleMietin tässä, kun olen kerennyt väsäilemään hieman tutkimussuunnitelmaa ja nyt sitä pitäisi esitellä joillekkin. Pistänk1896
- HaastattelututkimuksestaTein tuossa erästä työhaastattelua varten tekstin ymmärtämisen testin, enkä ollut siinä erityisen lahjakas. Tarkoittaako3793
- Tynkkysen aloiteTäälläkin joku teki saman huomion. Nyt myös Helsinginuutiset ovat huomanneet, ettei Tynkkysen aloite todennäköisesti tul48562
- Yliopistotutkinto toimeentulotuellaMua on alkanut kypsyttämään oma alani ja mietin, et jos tekis uuden tutkinnon. Mitään tukia mä en kuitenkaan olisi saama7478
- "Huijaaminen" äidinkielen tekstianalyysissäMietin tässä, kun kävin aikoinani lukiota, niin mietin silloin (tai ainakin jälkeenpäin), että onkohan se huijaamista, j1461
- Lääkäri suositteli työpaikan vaihtamistaOtsikon mukaisesti mä stressaannun nykyisessä duunissani liikaa. Pitäis keksiä joku muu työ, mut jotenkin voimat on pois1399
- Accenture työpaikkanaMitä mieltä ihmiset ovat otsikon mukaisesta firmasta? Koodaushan on siellä ainakin ulkoistettu kokonaan Intiaan, jos ole1339
- Kolmiomittaus ja linnuntieMietin tässä, että jos mitataan kolmiomittauksen avulla satojen kolmioiden avulla reitti esimerkiksi Oulusta Espooseen,7295
- Alan vaihto IT-alaltaMikähän olisi soveltuva ala IT-alan tyypille? En kai vois ainakaan korkeakouluun enää mennä, kun olen kaikki tukikuuni k2285
- Valmistuminen ja toimeentulotuen käyttöTuli mieleen täs, kun katsoin salivideoita, joissa puhuttiin natuna treenaamisesta, et jos on opiskellut sossun tuilla,3226
- Karva serigrafiassaVaikuttaakohan serigrafiassa kuvaan painamisen yhteydessä tarttunut karva sen arvoon? Jos vaikuttaa, niin kuinkahan palj4221
- Soini mölisee omiaanSoini kirjoitti tuolla: http://yle.fi/uutiset/soini_vastaa_kritiikkiin_kansanaanestyksesta_kokoomuksen_nato-kantakin_hal22201
- John Nash on kuollutHuomasin surukseni, että John Nash vaimoineen on kuollut taksin ulosajossa: http://yle.fi/uutiset/matemaatikko_john_nash24199
- Vitsi huahahahaaaPitkäniemen psykiatrinen sairaala aloitti palvelevan puhelimen. Siihen soittaessa automaattisesta vastaajasta kuului: -2193
- Sekaisin meneminenMiksihän tekee aina iltaisin mieli sekoittaa päätä jollain substanssilla? Onkohan se jotenkin ihmisluonnossa, ettei norm12190
- Suprium-lääkeOnko kellään käytössä kyseistä lääkettä? Kuulisin mielelläni kokemuksia ja siitä, mihin vaivaan. Itselläni kyseinen lääk2190
- Perseen myyminenNyt Seurankin mukaan Persut ovat myyneet perseensä: http://seura.fi/isanpikajuna/2015/07/14/persut-perse-kreikka/?shared0185
- Diablon D.O.A:n viimeinen säkeistöMietin vain, että onko kukaan saanut selvää siitä. CD:ssä sanat loppuvat kesken. Haluaisin siis tietää, mitä lauletaan s9181