Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Hyvät puolet ja piirteet

Laitetaan taas tämmönen ketju vastapainoksi, kun on toisessa ketjussa saanu huonojakin piirteitä kertoa 😉 Mitkäpä ne on
    Lesbo
    13
    95
  2. Kaapista ulos

Kuinka tulit kaapista tai olitko siellä koskaan vai oletko edelleen (kokonaan tai osittain)? Jos olit ja tulit, niin tul
    Lesbo
    0
    92
  3. Runonmittaa ja riimin tynkää (saapi olla kokomittastaki :) )

Tähän saa laittaa riimejä nippuun 😊 Äskeinen samanniminen läks seilaamaan ilman tarkempaa osotetta. Tässä siis uusi a
    Lesbot
    65
    91
  4. Voiko suhde toimia?

Nyt kun mulla on päässä tuo mietintämyssy, niin ottasin mielelläni vastaan kommenttia tai ajatuksia...😉 Voiko sun miele
    Lesbot
    11
    84
  5. "Tuu mukaan tai halaa"

Hyvää yötä ❤️🌹 https://youtu.be/vgDK2QZQGOU
    Bi
    47
    84
  6. Tarinatorppa

Tupa oli jo niin täynnä, että laitan uuden torpan pystyyn jos joku tahtoo tarinoida. Edelleen on sana vappaa ja ne päätä
    Bi
    69
    81
  7. Ihastus vei mennessään...

Tämä lähinnä myöhäänheränneille ja ("lapsellisille"), jotka ovat parisuhteessa ollessaan ihastuneet toiseen naiseen 😉 V
    Lesbot
    46
    76
  8. Galluppi / palstalla vierailijat

(Huom. tämä on tiukka asiaketju eli pysytään asiassa 😉) Jossain kohtaa oli vissiin samanlaista kysymystä ja olen iteki
    Bi
    5
    74
  9. Hyvää Uutta Vuotta!

Tästä biisi soimaan https://youtu.be/0Ej0UdmSPnc
    Lesbot
    6
    72
  10. Unista (salaa tai ujosti ihastuneille)

Näetkö koskaan unia ihastuksestasi? Oletko unissasi rohkea (rokan syönyt) vai ujo (piimän juonut)? Jäävätkö unesi vaihee
    Bi
    38
    71
  11. Mihin hänessä ihastuit/rakastuit?

Tämä kysymys on aika ajoin ollu lesbo-palstalla, mutta en nyt äkkiseltään löytänyt, että ois täällä puolella ollu, niin
    Bi
    12
    71
  12. Mitä on rakkaus?

Sanotaan, jotta rakkauden tunteet voipi sekottaa ainakin kiintymykseen (ja että ihastus voikin olla vain "puhasta" himoa
    Lesbot
    40
    70
  13. Ajan ja kaipuun suhde

Miten tämän kysymyksen nyt muotoilis... Luultavasti ei otsikkokaan menny aivan kohilleen... mutta niin millainen on ajan
    Lesbot
    22
    70
  14. Brandi Carlile

Vinkkasin tästä biisistä ja videosta jo aiemmin tuolla lesbo-palstoilla. Hyvä kipale ja kaunis video. Esittäjä Brandi Ca
    Bi
    0
    62
  15. Onko palstalla jo kukonlaulun aikaan biiksi heränneitä (naisia)?

Tiesitkö jo varhain, että olet bi? Kohdistuiko ensimmäinen ihastuksesi samaan vai eri sukupuoleen kuin itse olet?
    Bi
    96
    61
  16. Hirsimökki höpinäketju

Laitan mökin pystyyn, kun oon nyt niin tykästynyt mökkielämään 😊 Järvi on vieressä ja sinne soppii pulahtaa jos alkaa t
    Lesbot
    184
    58
  17. Lemmikistä asiaa, galluppi

Onko sulla joku lemmikki tai tahtositsää jonku?
    Bi
    79
    58
  18. "Hän on täällä tänään"

Sano Tuomari Nurmio laulussaan, mutta miepä aattelin kysästä, jotta kuinka moni täällä tällä hetkellä luulee/eppäilee ih
    Bi
    0
    58
  19. Areena, Katsomo, Ruutu

Nyt kun tuossa pari päivää sitten tuli mielenkiintoinen ohjelma naisten välisistä rakkauksista (Rakastuinkin naiseen) jo
    Lesbot
    35
    58
  20. Kuinka harvoin on mielestäsi liian vähän?

Ite kun oon kuulunu ja kuulun (oman kokemuksen ja myös kuuleman mukaan) näihin lähestulkoon alati tai melekeen jo yli me
    Lesbot
    16
    57