En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Hyvät puolet ja piirteet
Laitetaan taas tämmönen ketju vastapainoksi, kun on toisessa ketjussa saanu huonojakin piirteitä kertoa 😉 Mitkäpä ne on1395Kaapista ulos
Kuinka tulit kaapista tai olitko siellä koskaan vai oletko edelleen (kokonaan tai osittain)? Jos olit ja tulit, niin tul092Runonmittaa ja riimin tynkää (saapi olla kokomittastaki :) )
Tähän saa laittaa riimejä nippuun 😊 Äskeinen samanniminen läks seilaamaan ilman tarkempaa osotetta. Tässä siis uusi a6591Voiko suhde toimia?
Nyt kun mulla on päässä tuo mietintämyssy, niin ottasin mielelläni vastaan kommenttia tai ajatuksia...😉 Voiko sun miele1184- 4784
Tarinatorppa
Tupa oli jo niin täynnä, että laitan uuden torpan pystyyn jos joku tahtoo tarinoida. Edelleen on sana vappaa ja ne päätä6981Ihastus vei mennessään...
Tämä lähinnä myöhäänheränneille ja ("lapsellisille"), jotka ovat parisuhteessa ollessaan ihastuneet toiseen naiseen 😉 V4676Galluppi / palstalla vierailijat
(Huom. tämä on tiukka asiaketju eli pysytään asiassa 😉) Jossain kohtaa oli vissiin samanlaista kysymystä ja olen iteki574- 672
Unista (salaa tai ujosti ihastuneille)
Näetkö koskaan unia ihastuksestasi? Oletko unissasi rohkea (rokan syönyt) vai ujo (piimän juonut)? Jäävätkö unesi vaihee3871Mihin hänessä ihastuit/rakastuit?
Tämä kysymys on aika ajoin ollu lesbo-palstalla, mutta en nyt äkkiseltään löytänyt, että ois täällä puolella ollu, niin1271Mitä on rakkaus?
Sanotaan, jotta rakkauden tunteet voipi sekottaa ainakin kiintymykseen (ja että ihastus voikin olla vain "puhasta" himoa4070Ajan ja kaipuun suhde
Miten tämän kysymyksen nyt muotoilis... Luultavasti ei otsikkokaan menny aivan kohilleen... mutta niin millainen on ajan2270Brandi Carlile
Vinkkasin tästä biisistä ja videosta jo aiemmin tuolla lesbo-palstoilla. Hyvä kipale ja kaunis video. Esittäjä Brandi Ca062Onko palstalla jo kukonlaulun aikaan biiksi heränneitä (naisia)?
Tiesitkö jo varhain, että olet bi? Kohdistuiko ensimmäinen ihastuksesi samaan vai eri sukupuoleen kuin itse olet?9661Hirsimökki höpinäketju
Laitan mökin pystyyn, kun oon nyt niin tykästynyt mökkielämään 😊 Järvi on vieressä ja sinne soppii pulahtaa jos alkaa t18458- 7958
"Hän on täällä tänään"
Sano Tuomari Nurmio laulussaan, mutta miepä aattelin kysästä, jotta kuinka moni täällä tällä hetkellä luulee/eppäilee ih058Areena, Katsomo, Ruutu
Nyt kun tuossa pari päivää sitten tuli mielenkiintoinen ohjelma naisten välisistä rakkauksista (Rakastuinkin naiseen) jo3558Kuinka harvoin on mielestäsi liian vähän?
Ite kun oon kuulunu ja kuulun (oman kokemuksen ja myös kuuleman mukaan) näihin lähestulkoon alati tai melekeen jo yli me1657