transpositio

Moi!
Olin joskus nimimerkki Minea40 - pitkään pois oltuani profiilini pyyhkiytyi pois, enkä silti voi käyttää vanhaa nimimerkkiäni, joka on varattu?!
Transpositio - merkkini viittaa vaikeaan sydänvikaani, jonka yksi diagnoosi on valtasuonten transpositio Q20.5ccTGA. Olen - kumma kyllä vieläkin hengissä - kiitos erinomaisen kardiologini !
Kissat ovat edelleen rakkaat lemmikkini ja kaikki kummallinen kiinnostaa minua. Luonto ja sen ilmiöt erittäin tärkeitä myös.
Isoäiti ja onnellinen vaimo edelleen, joka toivoo avarakatseisuutta ja lämpöistä mieltä kaikille palstalaisille (kin)!
Kuvassa nuorimmaiseni Majk 8 vuotta, n. kuusiviikkoisena metsästä löytynyt hylätty mahdottoman rakas lapseni.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia35 aloitusta · 472 kommenttia
- Voi sentään : (((((((((( Sait peukun myös, mutta laihojahan nämä lohdut ovat.
- Eikö Marevania tauotettu ennen tutkimusta - kuulostaa hoitovirheeltä...
- Osuva tuo viimeinen lauseesi sinulle riittävästä kanavamäärästä...yksikin voi riittää ;DDDDD
- Ainoa oikea päätös - ihana Sauli! Onneksi on presidenttimme - toivottavasti jatkossakin!
- Ultrassa selviää moni asia - toivottavasti et joudu jonottamaan kauan...epätietoisuus on kuluttava juttu - toivottavasti saat oikeellisen hoidon mahdollisimman pian!
- Piti häneltä kysyä, mutta en jostain syystä kehdannut....
- Kiitos - onni on tarpeen : ))
- Juu - olen tämmöinen yöeläjä...
Kirjoittelen tosiaan nykyään 60 puolella, kun 60 on tullut täyteen. Voitko suositella jotain muuta foorumia, kun =DW= mainitsi löytyvän parempiakin? - Vastasi minulle siellä toinenkin henkilö, joka minut tunnisti...
Kyllä sinua nyt harmittaa??? - Hei vaan! Oikein hyvää syksyn jatkoa ja lämmintä mieltä Sinulle!
Ennen oli tosiaan "paremmin" ? - HIH! - Kuulehan nyt, nainen: en ole siellä varsinaista aloitusta edes tehnyt - vielä... ilmeisesti sekä kaiku, että vastakaiku ovat sinulle tuntemattomia käsitteitä :DDD
Sainhan vastakikua heti henkilöltä, joka nikkinä tuttu palstoilta jo kahdenkymmenen vuoden takaa... - Tarkoitin tahdistimen asennusta - itselläni jo kolmas käytössä. Kardioversio (rytminsiirto) tehdään lyhyen nukutuksen aikana . Epähuomiossa jäi tuo tahdistin pois kirjoituksen alusta ;D
- Suukottelu ja saunominen on ihan ihkua - suukotella sopii ilman saunaakin ; D
- Harvalyöntisyys, synnynnäiset sydänviat (totaaliblokki esimerkkinä) ja se, jos lääkehoito ei auta.
Tehdään paikallispuudutuksessa yleensä ja tosi hienoja laitteita (ominaisuuksiltaan) tänä päivänä. Yleensä solisluun alle turvaan laitetaan ja eri tarkoituksiin (voihan harvalyöntisyyden lisäksi olla muutakin häikkää) eri laitteita.
Toimenpide ei ole paha ja rauhoittavaa kyllä saa. Muutos olossa myöhemmin on yleensä aikas mukava ;DDD - Vastasin sinulle jo toisella (sydän) -palstalla. Lääkäriin ja nopsaan, koska tilanteesi heikentynyt sitten 2015 - apuja löytyy!
- Hei!
En nyt oikeasti pröystäile, vaan valan uskallusta oman kokemukseni perusteella ja ajatuksella: voihan tuon kortin katsoa - ei ota jos ei annakaan ( eli maltti on sinun valttisi).
Olin tosin nelikymppinen 15v poikani huoltaja (jo 7 vuotta), kun 25 v mies kiinnostui minusta tosi lujaa ja muistan kohteliaasti neuvoneen häntä etsimään ikäistään seuraa.
Toisin kävi - nyt yhdessä yli 20 v ja aviossa seuraava luku on 18v.
Ellen olisi uskaltanut katsoa korttia silloin - olin mielestäni kamalan vanha häneen verrattuna - olisin menettänyt ....
Ei ikä aina ole este - kaikkea voi tapahtua ja omaisuutensahan voi suojata, jos semmoinen pelottaa.
Mahdollisia tulevia ilon ja onnen päiviä ei tarvitse suojata, koska ne ovat sydämessäsi - ei esim pankkitilillä! Osaat varmasti vaistollasi erottaa huijarin liikoine lupauksineen...
Rohkeutta ja oikein hyvää syksyä ! - Menehän uudelleen lääkäriin! Lääkitystä löytyy yms.
Hyvää jatkoa! - Kokeisiin lähettänyt lääkäri suositellee Statiineja...Sinä päätät alatko käyttää.
Korkea kolesteroli voi olla perinnöllispohjaista ja silloin terveet elämäntavat eivät aina riitä.
Paineet lievästi koholla, mutta tuskin tuon RR:n tähden lääkitään. Seurantaa kannattaa tehdä. - Vaihdapa puskanikkiä vielä kerran, niin luovuutesi tulee esiin! ;DDD Olet kyllä huvittava!
- Kiitos, kun kysyit!
En halua, mutta lääketieteen hallussa ( sydämensiirto tulossa - nyt vielä kotvan lääkkeillä) suurin osa - tahto sitten tukena. Rakkaus on "autoni /kehoni bensa" - sitä minulla riittää :D