Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
348
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+se+taitaa+olla+nelossija+viime+vuoden+Indianapolis+500+kisassa+Ed+Carpenter+Racing+In+Association+With+Penetrators+MC+Finland+-tiimin+autolla+😊
31.01.2019 17:08
Polttoaineen+kulutushan+näissä+jenkkiraudoissa+on+verrattaen+korkea,+mut+itse+olen+ollut+varsin+tyytyväinen+tähän+mun+nelivetoiseen+GMC+Sierra+jyystö-truckiin.+Ei+ihan+helposti+jää+kiinni+huonolla+kelillä+ja+mukavuus+on+ihan+eri+tasolla+kuin+Japanilaisissa.+Sun+pitää+vain+punnita+omat+käyttötarpeet,+hankinta-+ja+ylläpitobudjetti+yms.+ja+sen+perusteella+tehdä+päätös.+Mitä+olen+kuullut+niin+ainakin+noissa+Mitsubishi+Pajeron+2,5+turbodieselkoneissa+esiintyy+sylinterinkansivikoja+aika+usein+:(
18.01.2019 21:58
En+nyt+ihan+ymmärrä+miten+joku+random+karting-kuski+kenestä+ei+koskaan+tullut+uutta+Räikköstä,+liittyy+tähän+ketjuun+tai+Liljalaakson+Timppaan?
Mutta+täytyy+Timppa+sanoa+että+olen+vaimosi+kanssa+samassa+leirissä.+Eiköhän+niissä+VOK:eissa+ole+tarjottu+ihan+tarpeeksi+kotouttavaa+ja+sosiaalista+infoa+ja+ne+ketkä+haluavat+elää+suomalaisen+yhteiskunnan+pelisäännöillä,+niin+varmasti+tekevät+näin.+
Joka+tapauksessa+tänä+keväänä+taitaa+tulla+maahanmuuttovaalit+eikä+ilmastovaalit.+Joten+voipi+olla+että+poliitikoilla+on+tärkeämpääkin+tekemistä+kuin+rankaista+V8+Jyystö-truckilla+ajavia+kansalaisia.+Toivottavasti.
13.01.2019 22:37
Mitä+mieltä+olette+Von+Velvetin+Ivystä,+bodypositiivisuuden+puolestapuhujasta?+https://www.instagram.com/p/Brj-cFUAWHk/
https://www.instagram.com/p/Bno38i6leWd/
03.01.2019 20:45
No+näinpä+juuri.+Miksi+me+neljän+miehen+ylivoimalla+oltaisiin+hakattu+joku+ystävällinen+vastaantulija?
Onhan+meillä+Tampereella+oma+chapter,+mutta+eipä+sieltäpäin+ole+kuulunut+mitään+tollaseen+liittyvää.+Ainakin+täällä+Turussa+me+käytiin+ensin+aamupäivällä+tuomiokirkossa,+sitten+katsomassa+joulurauhanjulistusta+ja+iltapäivällä+aterioimme+kerhotiloilla+Varissuolla.+Sen+jälkeen+kukin+on+tehnyt+mitä+halunnut.+Enimmäkseen+perheelliset+jätkät+ovat+käyneet+lastensa+luona,+joiden+OIKEITA+faijoja+he+ovat+:)+Mä+sinkkumiehenä+olen+viettänyt+joulua+ihan+vanhempien+ja+muiden+sukulaisten+kesken+:)
24.12.2018 20:41
No+joo+onhan+mullakin+varsin+lihaksikas+vehje,+jolla+kelpaa+nostella+painoja.+Alunperinhän+Bicky+opetti+mulle+tän+reenimuodon+salaisuudet.+Ihan+hyvä+lisä+perus+hauiskäännön+ja+penkin+lisäksi+:)))))
19.12.2018 21:21
No+me+aina+vaihdellaan+autoa+töissä.+Rami+ajoi+tänään+GMC-invataksilla.+Välillä+mäkin+olen+ajanut+sitä+ja+toisinpäin+jne.+Bicky+pyrkii+yleensä+priorisoimaan+itselleen+Cadillac+Escaladen+ja+ne+edustavat+kuljetukset+:)+Siviilissä+Ramilla+on+käytössä+W210-koppanen+Mersu+eli+"Väyrynen".+On+muuten+hirveä+ruosteinen+reuhka,+tossa+just+aiemmin+syksyllä+hitsattiin+sitä+kuntoon+Penetratorsin+kerhotilojen+tallissa.+
Itsenäisyyspäivänä+SUOMI-Make,+hänen+nuorempi+tyttärensä+Jessica,+kaverinsa+Jorma+ja+tämän+poika+Jere+olivat+kuulemma+jossain+Turun+Perussuomalaisten+järjestämässä+tapahtumassa.+Oli+kuulemma+oikein+kahvi+ja+makkaratarjoilu.+
Itse+pidin+silloin+vapaata+ja+pelasin+Red+Dead+Redemption+2+-peliä+kerhotilalla+kaverien+kanssa.+Samalla+siinä+tissuteltiin+Virosta+tuotua+80%+Saaremaa-vodkaa.+:)))))))))))
08.12.2018 20:58
No+juu+enpä+mäkään+aiemmin+juonut+mitään+erikoiskahveja,+mutta+kesäkuussa+kun+Penetrators+Racing+Team+osallistui+Le+Mans+24h+kisaan,+jossa+muuten+sijoituimme+kolmanneksi,+niin+siellä+Ranskassa+tuli+nautittua+erilaisia+erikoiskahveja+sillä+ne+olivat+siellä+paljon+halvempia+ja+arkipäiväisempiä+juttuja+kuin+Suomessa.+
Ja+tälleen+hyvin+tienaavana+sinkkumiehenä+kun+elelee,+niin+miksipä+sitä+ei+hemmottelisi+itseään+silloin+tällöin+hyvän+erikoiskahvin+äärellä+:)+On+sitä+Shellin+Juhla+Mokkaa+tullut+juotua+ihan+tarpeeksi.
08.12.2018 20:16
Joo+olin+tosiaan+kahvilla+yhen+Ramin+kanssa+joka+on+myös+Penetratorsin+jäsen+ja+ajaa+JyystaXia.
Ajateltiin+että+ollaan+siinä+Turun+keskustassa+valmiina+jos+joku+tarvitsee+kyydin+vaikkapa+tehtyään+jouluostoksia+Hansassa+eikä+viitsi+kävellä+Linnankadulle+tai+Puutorille+asti+kun+bussithan+lähtee+nykyään+lähinnä+sieltä.+
Jonkin+aikaa+siinä+rupateltiin+ja+juotiin+kahvia+kunnes+puhelimeni+JyystaXi-sovellus+piippasi+ja+siihen+tuli+ilmoitus+että+joku+tilasi+kyydin+100m+säteeltä.+Soitin+asiakkaalle+ja+sanoin+että+tulen+ihan+kohtapuolin+paikalle+kasipätkä-Volvolla+jonka+takalasissa+on+punaisista+ledeistä+tehty+peniksen+muotoinen+lisäjarruvalo+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
08.12.2018 15:36
Mitä+ihmeellistä+siinä+muka+on+että+kilpa-autoa+siirretään+trailerilla?+Eihän+sitä+nyt+voinut+ajaakaan+terminaalista+Varissuolle.
23.11.2018 18:56
Eipä+tossa+mitään+fantasiaa+kirjoitettu,+mut+pakko+sitä+on+uskoa+itseensä+jos+noihin+karkeloihin+osallistuu.+Viime+toukokuussa+olin+neljäs+ja+ensi+vuonna+tavoitellaan+ilman+muuta+voittoa.
23.11.2018 18:52
Hyvin+sanottu.+Mä+osallistuin+kyseiseen+kilpailuun+tosiaan+viime+toukokuussa+ja+yllätyin+hieman+itsekin+kun+rahkeet+riitti+neljänneksi.+Hyvä+että+linkitit+myös+ne+ihan+OIKEAT+tulokset+suomalaiselta+sivustolta,+sillä+eihän+sitä+tiedä+mitä+kaikkia+viruksia+sun+muita+tollasilla+ulkomaalaisilla+sivustoilla+liikkuu.
09.11.2018 19:53
Et+maininnut+nimimerkkejä,+mutta+arvaan+kyllä+kohtuu+helposti+keitä+tarkoitit.+
Peristä+kuvailisin+ennemminkin+myynnin+ja+markkinoinnin+ammattilaiseksi,+DarkFearia+ylempään+keskiluokkaan+kuuluvaksi+palkansaajaksi+ja+Bickyä+Penetrators+MC:n+puheenjohtajaksi,+JyystaXin+toimitusjohtajaksi+sekä+tunnetuksi+tatuoitukaluiseksi+penetraattoriksi+:)))))))))))))))))))))))))))
Mutta+kaikki+he+ovat+omia+itsejään,+kuten+mäkin,+eikä+mies86+liity+asiaan+mitenkään.
09.11.2018 19:50
Onhan+noi+kovin+erilaisia+kaikki+meidän+taksit,+mutta+ei+yhdenkään+ratissa+työpäivä+ole+mitään+kärsimystä.+Tietty+toi+Volvo+tuntuu+vähän+pieneltä+ja+tyköistuvalta,+vaikkei+sekään+varsinaisesti+mikään+pieni+auto+ole.+Sitä+kun+on+vain+tottunut+noihin+jenkkivehkeisiin+niin+eurooppalaiset+tuntuu+kovin+pikkuisilta+:)
02.11.2018 17:21
Riippuu+kai+mistä+tykkää+ja+millaiset+käyttötarpeet+on.+Ite+tykkään+enemmän+noista+pick-upeista+ja+mullahan+on+ennen+tuota+GMC+Sierraa+ollut+ainakin+Ford+F150+Super+Duty,+Dodge+Dakota,+Chevy+Fleetside.+Päätin+tossa+viime+vuonna+vähän+repäistä+ja+ostin+ton+uuden+GMC+Sierran+kun+osui+se+kenovoitto+kohdalle.
Mut+ei+Chevy+Vanitkaan+hullumpia+ole.+JyystaXissa+on+GMC-pikkubussi,+joka+on+käytännössä+sama+auto,+mut+myyty+eri+brändillä.+Oikein+leppoisa+ajettava+ja+hyvä+näkyvyys.+Mut+kaikissa+edellämainituissa+pitää+huomioida+se+dieselin+tai+bensankulutus+sekä+ajoneuvovero+joka+määräytyy+painon+mukaan.+Että+jos+ylläpitobudjetti+on+vähänkään+rajallinen+niin+melkeinpä+suosittelisin+Vitoa+tai+Sprintteriä.
02.11.2018 08:44
Oivoi,+tuttu+juttu..+Joskus+sun+ikäisenä+vedin+muutamia+kertoja+muutaman+päivän+pirikuurin+jolloin+jäi+nukkuminen+ja+syöminen+aika+vähille,+niin+äkkiäkös+siinä+alkoi+pikku-ukot+hyppelemään+makkarissa.
Mut+hei+hyvä+juttu+että+pääsit+lääkäriin+ja+sait+vielä+muutaman+tennarin+kaupanpäälle+:)))))+Ja+tosiaan+jos+tarviit+joskus+apua+niin+minä,+Bicky+ja/tai+muut+Penetratorsin+jätkät+tullaan+kyllä+jeesimään.+Se+on+yksi+läimäytys+lihaksikkaalla+peniksellä+päin+näköä+ja+terve+menoa!
29.10.2018 22:01
Ite+en+yleensä+kieltäydy+jos+vähänkään+siedettävän+näköinen+mimmi+ehdottelee,+mut+saattoi+olla+sun+tapauksessa+ihan+hyväkin+päätös.+Tollaset+m**kunhimoiset+pettäjänaiset+himoitsee+just+sitä+kadonnutta+kipinää+ja+huumaa,+niin+ehkä+silloin+ei-niin+kokenut+mies+voi+osoittautua+pettymykseksi+ja+suominainen+tuskin+peittelee+sitä+pettymystään+siinä+tilanteessa.+Ja+sullakin+kun+on+vissiin+joskus+hermot+vähän+kireellä,+niin+eipä+niitä+ikäviä+kokemuksia+kannata+hakemalla+hakea.+
Mut+se+on+kyllä+hyvä+juttu+että+pääsit+poikuudesta+eroon+👍+Ihan+varmasti+se+kokemus+ja+myös+tollaset+ehdottelut+buustaa+itseluottamusta!
Äläkä+välitä+noista+räksytyksistä.+Joillekin+hc-ätmeille+tai+parasta+ennen+-päiväyksen+ohittaneille+naisille+toi+sun+kertoma+juttu+sekä+poikuudenmenetys+taitavat+olla+liian+kovia+paloja+purtavaksi.
20.10.2018 16:21
Eipä+periksellä+ole+mun+käsittääkseni+muita+trollihahmoja+kuin+se+suomityttö24v.+Että+ihan+oikeita+ihmisiä+Jorma,+Bicky,+minä+yms.+ollaan+:)
18.10.2018 11:58
Perishän+on+kertonut+että+näin+pääsi+käymään+ja+vieläpä+kaksi+kertaa.+Hyvä+juttu+kyllä+hänen+kannalta,+tolta+pohjalta+on+hyvä+jatkaa+sitä+muijan+hakua+👍
Ja+hyvä+osoitus+siitä,+että+jos+ei+luokittele+itseään+miksikään+ätmiksi+tai+incel-mieheksi+niin+kaikki+on+mahdollista
18.10.2018 11:56
Voi+kuule+tuttu+tunne+:)+Taitaa+näitä+huutelijoita+närästää+eniten+palstalaiset,+joille+on+kertynyt+sitä+varallisuutta+ja+sitten+kun+on+vielä+vapaus+käyttää+sitä+haluamallaan+tavalla+ja+elää+mukavasti.+
Kyllähän+selvästi+eniten+loskaa+niskaansa+saa+esim.+DarkFear,+sinä,+minä,+meidän+MC-kerhon+jäsenet+jne.+Ja+meitä+kaikkia+yhdistää+se,+että+meillä+on+lompsa+kunnossa+ja+ollaan+tehty+duunia+sen+sijaan+että+oltaisiin+sulkeuduttu+jonnekin+yksiöön+odottamaan+jotain+palkintovaimoa+ja+vasta+sitten+harkittu+työntekoa.
14.10.2018 18:58
10 / 18