Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+noi+kovin+erilaisia+kaikki+meidän+taksit,+mutta+ei+yhdenkään+ratissa+työpäivä+ole+mitään+kärsimystä.+Tietty+toi+Volvo+tuntuu+vähän+pieneltä+ja+tyköistuvalta,+vaikkei+sekään+varsinaisesti+mikään+pieni+auto+ole.+Sitä+kun+on+vain+tottunut+noihin+jenkkivehkeisiin+niin+eurooppalaiset+tuntuu+kovin+pikkuisilta+:)
02.11.2018 17:21
Riippuu+kai+mistä+tykkää+ja+millaiset+käyttötarpeet+on.+Ite+tykkään+enemmän+noista+pick-upeista+ja+mullahan+on+ennen+tuota+GMC+Sierraa+ollut+ainakin+Ford+F150+Super+Duty,+Dodge+Dakota,+Chevy+Fleetside.+Päätin+tossa+viime+vuonna+vähän+repäistä+ja+ostin+ton+uuden+GMC+Sierran+kun+osui+se+kenovoitto+kohdalle.
Mut+ei+Chevy+Vanitkaan+hullumpia+ole.+JyystaXissa+on+GMC-pikkubussi,+joka+on+käytännössä+sama+auto,+mut+myyty+eri+brändillä.+Oikein+leppoisa+ajettava+ja+hyvä+näkyvyys.+Mut+kaikissa+edellämainituissa+pitää+huomioida+se+dieselin+tai+bensankulutus+sekä+ajoneuvovero+joka+määräytyy+painon+mukaan.+Että+jos+ylläpitobudjetti+on+vähänkään+rajallinen+niin+melkeinpä+suosittelisin+Vitoa+tai+Sprintteriä.
02.11.2018 08:44
Oivoi,+tuttu+juttu..+Joskus+sun+ikäisenä+vedin+muutamia+kertoja+muutaman+päivän+pirikuurin+jolloin+jäi+nukkuminen+ja+syöminen+aika+vähille,+niin+äkkiäkös+siinä+alkoi+pikku-ukot+hyppelemään+makkarissa.
Mut+hei+hyvä+juttu+että+pääsit+lääkäriin+ja+sait+vielä+muutaman+tennarin+kaupanpäälle+:)))))+Ja+tosiaan+jos+tarviit+joskus+apua+niin+minä,+Bicky+ja/tai+muut+Penetratorsin+jätkät+tullaan+kyllä+jeesimään.+Se+on+yksi+läimäytys+lihaksikkaalla+peniksellä+päin+näköä+ja+terve+menoa!
29.10.2018 22:01
Ite+en+yleensä+kieltäydy+jos+vähänkään+siedettävän+näköinen+mimmi+ehdottelee,+mut+saattoi+olla+sun+tapauksessa+ihan+hyväkin+päätös.+Tollaset+m**kunhimoiset+pettäjänaiset+himoitsee+just+sitä+kadonnutta+kipinää+ja+huumaa,+niin+ehkä+silloin+ei-niin+kokenut+mies+voi+osoittautua+pettymykseksi+ja+suominainen+tuskin+peittelee+sitä+pettymystään+siinä+tilanteessa.+Ja+sullakin+kun+on+vissiin+joskus+hermot+vähän+kireellä,+niin+eipä+niitä+ikäviä+kokemuksia+kannata+hakemalla+hakea.+
Mut+se+on+kyllä+hyvä+juttu+että+pääsit+poikuudesta+eroon+👍+Ihan+varmasti+se+kokemus+ja+myös+tollaset+ehdottelut+buustaa+itseluottamusta!
Äläkä+välitä+noista+räksytyksistä.+Joillekin+hc-ätmeille+tai+parasta+ennen+-päiväyksen+ohittaneille+naisille+toi+sun+kertoma+juttu+sekä+poikuudenmenetys+taitavat+olla+liian+kovia+paloja+purtavaksi.
20.10.2018 16:21
Eipä+periksellä+ole+mun+käsittääkseni+muita+trollihahmoja+kuin+se+suomityttö24v.+Että+ihan+oikeita+ihmisiä+Jorma,+Bicky,+minä+yms.+ollaan+:)
18.10.2018 11:58
Perishän+on+kertonut+että+näin+pääsi+käymään+ja+vieläpä+kaksi+kertaa.+Hyvä+juttu+kyllä+hänen+kannalta,+tolta+pohjalta+on+hyvä+jatkaa+sitä+muijan+hakua+👍
Ja+hyvä+osoitus+siitä,+että+jos+ei+luokittele+itseään+miksikään+ätmiksi+tai+incel-mieheksi+niin+kaikki+on+mahdollista
18.10.2018 11:56
Voi+kuule+tuttu+tunne+:)+Taitaa+näitä+huutelijoita+närästää+eniten+palstalaiset,+joille+on+kertynyt+sitä+varallisuutta+ja+sitten+kun+on+vielä+vapaus+käyttää+sitä+haluamallaan+tavalla+ja+elää+mukavasti.+
Kyllähän+selvästi+eniten+loskaa+niskaansa+saa+esim.+DarkFear,+sinä,+minä,+meidän+MC-kerhon+jäsenet+jne.+Ja+meitä+kaikkia+yhdistää+se,+että+meillä+on+lompsa+kunnossa+ja+ollaan+tehty+duunia+sen+sijaan+että+oltaisiin+sulkeuduttu+jonnekin+yksiöön+odottamaan+jotain+palkintovaimoa+ja+vasta+sitten+harkittu+työntekoa.
14.10.2018 18:58
Eipä+Peris+liity+mitenkään+mun+keväiseen+Ameriikan+visiittiin+:)+Tässä+kisan+OIKEAT+tulokset:+https://aijaa.com/ICw5gq
08.10.2018 23:06
Joo+päätin+päivittää+kuvan,+toi+on+otettu+Indianapolis+Motor+Speedwaylla+viime+toukokuussa+:)))))))))
No+juu+V8-dieselkone+hörskyttää++tossa+konepellin+alla+ja+siinä+10-15+litran+tuntumassa+se+kulutus+pyörii.+Mutta+onneks+lompsassa+on+riittävästi+viisikymppisiä+ja+asemalta+saa+dieseliä+:)))))+Terveisiä+vaan+Bernerille+:)))))))))))))))))))))
08.10.2018 21:42
Eikös+joku+trolli+väärentänyt+hänen+silloisen+nimimerkkinsä+jotenkin+kikkailemalla+ison+i:n+ja+pienen+ällän+kanssa?+Ihan+hyvä+tuo+hänen+nykyinen+nimimerkki,+ei+pysty+luomaan+feikkiprofiileja.+
Eikä+hänen+mielenterveys+vaikuta+olevan+mitenkään+huonolla+tolalla.+Just+tänään+törmäsinkin+häneen+kun+tankkasin+mun+GMC+Sierra+-jyystötruckia+ja+peris+sattui+samaan+aikaan+tankkaamaan+hyväkuntoista+ruosteeetonta+Vitoansa.+Siinä+vaihdettiin+lyhyesti+kuulumisia+ja+tottakai+kävimme+äijien+kesken+läpi+hänen+viikonloppuaan+:)
08.10.2018 20:09
No+Suomessa+mä+olen+pelkkä+nobody+mitä+tulee+siihen+mun+Indy500-kisaan.+Tunnetumpi+mä+olen+JyystaXin+kuskina+varsinkin+Vakkella.+Silloin+toukokuussa+media+vouhkasi+vain+Monacon+formulakisasta+eikä+mun+ameriikanvisiitistä+pahemmin+kirjoiteltu.+Joten+ei+mikään+ihme+jos+hän+ei+tiennyt+kuka+mä+olen.+Ensi+toukokuussa+tavoitteena+on+ehdottomasti+voitto+kun+vihreä+lippu+heilahtaa+ja+musta+penis-Chevy+ampaisee+liikkeelle+:)))))))))))))))))))
07.10.2018 21:56
Ei+hullummin+peris+👍Oot+yhen+viikonlopun+aikana+kokenut+enemmän+kuin+melkein+27+vuodessa+yhteensä!
Toi+oli+muuten+hyvä+että+pistit+mimmin+tiskaamaan+ja+teit+ruuan+niinku+parhaaksi+katsoit!
07.10.2018 21:52
Hieno+homma+peris!+Tiesin+että+se+on+vain+ajan+kysymys+koska+sä+saat+naista+😊
06.10.2018 22:03
Tää+on+kyllä+yhtä+bullshittiä+koko+ketju.+Paljon+oiottavaa...+
En+mä+ainakaan+viime+syksynä+kuullut+mitään+tällaisesta+tapahtumasta.+Jos+tällanen+olis+järjestetty+niin+kaipa+siitä+oltaisiin+mainostettu+Vakkella+tai+ainakin+jotain+tornihuhuja+olis+liikkunut.
Eikä+mun+tietääkseni+peris+liity+tähän+aiheeseen+mitenkään+eikä+11+vuotta+vanhaa+autoa+saa+museorekisteriin.+Se+vaatii+sen+että+ajoneuvo+on+30+vuotta+vanha.
Ja+miksi+toi+mun+osallistuminen+Indy500-kisaan+on+merkitty+lainausmerkeillä?+Ajoin+viime+toukokuussa+kyseisessä+kisassa+numerolla+69+ja+autossani+oli+tottakai+tunnettu+tatuoitu+kalu+-logo+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))+Vähän+jäi+kaivelemaan+että+olisko+sitä+pystynyt+parempaan+kuin+neljänneksi,+jos+olisin+hiukan+hoikempi+:/
02.10.2018 09:01
No+johan+on+taas+kun+epäillään+kaverini+Bickyn+ja+Periksen+suuntautumista.
Voin+sanoa+että+Bicky+on+tunnettu+tatuoitukaluinen+penetraattori+eritoten+Varissuolla+ns.+tyttöjen+illoissa+:)))))+Ja+Perishän+on+seurustellut+useamman+tytön+kanssa+niin+eipä+häntä+kannata+nimitellä+miksikään+homopersehuorahinttariksi,+hän+on+enemmänkin+nuori+dynaaminen+sinkkumies+joka+on+tällä+hetkellä+sinkkuna+ja+haku+päällä.
13.09.2018 22:53
Munkin+mutsilla+oli+joskus+90-luvulla+Carina+ja+sillä+se+päästeli+menemään+prismaperjantait+ja+heitti+mut+nyrkkeilyreeneihin+yms.+ilman+mitään+ihmeempiä+härdellejä.+Aika+hajuttomia,+mauttomia+ja+värittömiä+vehkeitä+mut+hvetin+kestäviä!+Toisin+kuin+vaikkapa+uudehkot+VAG-konsernin+tuotteet+jotka+ovat+ainoastaan+hajuttomia,+mauttomia+ja+värittömiä.
05.09.2018 22:47
Joo+mullahan+on+firma+T:mi+Maken+kairaus+ja+höyläys.
Kuten+sanoin,+niin+olen+toisinaan+jeesannut+peristä+remppahommissa+:)+Mut+pidetäänkö+noi+pimeät+keikat+palstan+ulkopuolella+🙈+Ilman+kuittia+peris234:n+äiti+ei+olisi+saanut+kotitalousvähennyksiä+:)
30.08.2018 22:59
Jep+sama+Porari+:)))
Ensikertalaisena+neljänneksi+ei+ole+ollenkaan+huono+suoritus,+mut+silloin+laskettiin+että+mulla+olis+ollut+mahikset+parempaankin+jos+olisin+ollut+hieman+kevyempi.+Mut+eipä+siinä,+ensi+keväänä+taas+uusi+yritys+ja+dieetti+päälle+jo+hyvissä+ajoin+:)
30.08.2018 22:46
Joo+kaikilla+meillä+on+vaikeita+aikoja+joskus,+ei+siinä+mitään.+Olen+mäkin+ollut+vähän+hajalla+kun+tuli+vedettyä+vauhtia+ja+yöunet+jäi+vähille.+
Mut+tosiaan+kyllä+vanhassa+talossa+tulee+aina+kaikenlaista+remppaa+vastaan+eikä+toi+ole+mitenkään+ennenkuulumatonta+että+se+räystäslauta+silloin+petti.+Ties+kuinka+monet+lumikuormat+ja+myrskyt+se+on+joutunut+kestämään.
Mutta+hyvin+me+saatiin+se+uusi+pätkä+asennettua,+ainahan+se+on+helpompaa+kun+on+neljä+kättä+tekemässä+töitä+👍
30.08.2018 22:18
Mistä+peris+muka+on+valehdellut?+Ihan+asiaa+hän+kirjoittaa+tuossa+viestissään,+mutta+ilmeisesti+jotkut+vastaukset+ovat+olleet+liian+asiallisia+ja+tasokkaita+tän+palstan+mittapuulla.
Naisvihaa+täällä+saa+levittää+niin+paljon+kuin+lystää,+muita+kirjoittajia+saa+haukkua+maan+rakoon,+mutta+menepä+mainitsemaan+jotain+vapaa-ajan+harrastuksista+esim.+kilpa-autoilusta+tai+ammatista+kuten+Bickyn+taksifirmasta+niin+se+ei+tietenkään+ole+soveliasta.+Hoh+hoijaa.
19.08.2018 19:32
10 / 17