Vapaa kuvaus

Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi

Aloituksia

24

Kommenttia

348

1. Polttoaineen+kulutushan+näissä+jenkkiraudoissa+on+verrattaen+korkea,+mut+itse+olen+ollut+varsin+tyytyväinen+tähän+mun+nelivetoiseen+GMC+Sierra+jyystö-truckiin.+Ei+ihan+helposti+jää+kiinni+huonolla+kelillä+ja+mukavuus+on+ihan+eri+tasolla+kuin+Japanilaisissa.+Sun+pitää+vain+punnita+omat+käyttötarpeet,+hankinta-+ja+ylläpitobudjetti+yms.+ja+sen+perusteella+tehdä+päätös.+Mitä+olen+kuullut+niin+ainakin+noissa+Mitsubishi+Pajeron+2,5+turbodieselkoneissa+esiintyy+sylinterinkansivikoja+aika+usein+:(
  2. Voi+kuule+tuttu+tunne+:)+Taitaa+näitä+huutelijoita+närästää+eniten+palstalaiset,+joille+on+kertynyt+sitä+varallisuutta+ja+sitten+kun+on+vielä+vapaus+käyttää+sitä+haluamallaan+tavalla+ja+elää+mukavasti.+Kyllähän+selvästi+eniten+loskaa+niskaansa+saa+esim.+DarkFear,+sinä,+minä,+meidän+MC-kerhon+jäsenet+jne.+Ja+meitä+kaikkia+yhdistää+se,+että+meillä+on+lompsa+kunnossa+ja+ollaan+tehty+duunia+sen+sijaan+että+oltaisiin+sulkeuduttu+jonnekin+yksiöön+odottamaan+jotain+palkintovaimoa+ja+vasta+sitten+harkittu+työntekoa.