Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+SUOMI-Make+on+persu+henkeen+ja+vereen,+näkeehän+sen+jo+hänen+hiustyylistään+:)))))+Eikä+mun+tietääkseni+kepu+ole+tosiaankaan+erityisen+suosittu+puolue+meidän+kerholaisten+kesken.+
Itse+taidan+näissä+presidentinvaaleissa+äänestää+Keskustan+kunniapuheenjohtaja+Väyrystä,+joka+tosin+ei+edusta+Keskustan+nykylinjaa+eikä+näin+ollen+ole+puolueen+ehdokkaana.
16.01.2018 08:17
Joo+aika+ääri-keskustalaista+settiä+Timbe+suoltaa+palstalle.
Ihan+hyvä+pointti+Bickyltä,+nimittäin+moni+mies+joka+luulee+olevansa+lapsensa+isä+niin+onkin+pelkkä+aisuri-iskä+:))))))
15.01.2018 23:06
Joo+mä+asun+nykyisin+Lausteella,+mut+tulee+pyörittyä+paljon+Varissuolla+kun+siellähän+on+meidän+MC-kerhon+tilat.+Mähän+ostin+viime+vuonna+tän+yli+60-neliöisen+omistuskaksion+sekä+GMC+Sierran+kun+voitin+Kenosta+250k€.+Ja+taskun+pohjalle+jäikin+vielä+hieman+:)
Aloittajalle+sen+verran,+että+jos+kukkaro+antaa+myöden+niin+ilman+muuta+ostat+kunnon+jyystötruckin!+Saat+käännettyä+katseita,+nauttia+V8-dieselin+äänestä+ja+vääntökyvystä+sekä+tarvittaessa+kiskoa+painavaakin+peräkärryä.+Mut+osamaksulla+ei+kannata+ostaa,+se+on+hullun+hommaa+se.
15.01.2018 17:41
Kyllä+ainakin+tämä+mun+GMC+Sierra+on+hyvin+äänieristetty,+samoin+kuin+esim.+Dodge+Ram+ja+Ford+F350+Super+Duty+yms.+mitä+mulla+tai+mun+kavereilla+on+ollut.+Ja+kun+on+korkeaprofiiliset++jyystö-renkaat+alla+niin+ei+sitä+meluakaan+synny+samalla+tavalla+kuin+Octavian+runflat-renkaista.+Sellanen+V8-dieselin+vaimea+hörskytys+kuuluu+sisälle+:)+
Bicky+Royal+miehen+keuliva+Silverado+on+kylläkin+vähän+äänekäs+maantie-ajossa+kun+se+huutaa+turhan+korkeilla+kierroksilla+niiden+muutosten+vuoksi.+
Jep+mulla+on+auton+soittimen+muistitikulla+ainakin+just+tuo+WASP:n+Animal+Fuck+Like+a+Beast,+Mötley+Crüen+Too+Fast+For+Love,+Judas+Priestin+Turbo+Lover+yms.+biisejä.+Eikä+ole+Novaa+radion+pikavalinnoissa+:))))
12.01.2018 08:10
Hienoa+Peris+että+sä+jeesaat+sun+mutsia+parhaasi+mukaan.+Itse+asiassa+mä+en+ole+muuten+koskaan+ollut+uusimman+Octavian+kyydissä,+mut+voin+kyllä+kuvitella+että+siinä+on+säästetty+just+äänieristyksessä+ja+muussa+mukavuudessa+että+voidaan+painaa+hinta+alas.
No+onneks+ei+tarvii+murehtia+tällasia+juttuja+kun+huomenna+hyppää+GMC+Sierra+-jyystötruckin+ratin+taakse+:)))))
11.01.2018 23:00
Hyvä+homma+Peris+että+sait+sen+vaihdettua+👍+Sinänsä+helppo+ja+halpa,+mutta+erittäin+ärsyttävä+ja+kiusallinen+vika.+Mitä+eilen+kerroit+puhelimessa,+niin+sulla+se+vuotava+vesi+sentään+ohjautui+lattiakaivoon,+mutta+jos+näin+ei+olisi+ollut+niin+siinä+voisi+syntyä+vaikka+mitä+vesivahinkoja.+Ja+muutenkin+vuoto+kuluttaa+turhaan+vettä+joka+näkyy+toki+vesilaskussa+taikka+sun+tapauksessa+pitäis+seurata+kaivon+vedenpintaa.
Mut+muista+että+voit+aina+pyytää+mua+jeesimään+jos+tarve+vaatii+:)))))
03.01.2018 23:38
Timppa+ei+taas+oikein+näe+metsää+puilta,+kuten+sanotaan.
Mun+mielestä+kansalaispalkka+elikkä+perustulo+olisi+paljon+parempi+vaihtoehto.+Tämä+kannustaisi+vastaanottamaan+lyhyitä+ja+satunnaisia+työpäiviä+ilman+että+se+vaikuttaisi+työttömyyskorvauksiin+ja+nämä+satunnaiset+työsuhteet+saattaisivat+poikia+lopulta+pysyvän+palkkatyön.
Ja+mitä+turvapaikanhakijoihin+tulee,+niin+YK+on+määritellyt+tietyn+pakolaiskiintiön+ja+mielestäni+siinä+on+pitäydyttävä.+Ei+yhtään+rasvalettiä+lisää+valloittamaan+diskoja,+eikä+yhtään+hädänalaista+lasta+vähemmän.+
Ja+onko+sillä+suuressa+mittakaavassa+muka+niin+väliä,+jos+esim.+mun+GMC+Sierra,+Bickyn+Silverado+tai+Periksen+ysäri-Mersut+tupruttelee+CO2-päästöjä+monta+kertaa+enemmän+kuin+sun+Octavia+sikäli+kun+se+sattuu+käymään.+Eiköhän+noi+päästötalkoot+pitäis+aloittaa+ensin+vaikkapa+Yhdysvalloista,+Kiinasta,+Intiasta+jne..
28.12.2017 22:46
Ollaanpa+täällä+nyt+kärkkäitä.+Ei+kai+se+huononna+Peristä+mitenkään+jos+hän+asuu+äitinsä+kanssa+samassa+taloudessa.+Kesällä+tapasin+hänen+äidin+eräässä+pizzeriassa+ja+voin+sanoa+että+hän+oli+varsin+mukava+iäkkäämpi+rouva+joka+ei+mitenkään+tuominnut+mua+mun+päässä+olevien+tatuointien+eikä+penis-logolla+varustetun+liivin+perusteella+:))))))))))))))))
Jos+oon+ymmärtänyt+oikein,+niin+Peris+on+säästänyt+ihan+kivan+summan+ja+samalla+myös+elänyt+varsin+mukavasti+kun+ei+tarvii+maksaa+vuokraa+tai+asuntolainanlyhennyksiä.+
Ja+se+on+hyvä+että+sopiva+lääkitys+on+löytynyt+:)+Lyrica+on+avain+onneen+:))))))))))))))))))))
21.12.2017 23:09
Periksen+tuttuna+ymmärrän+ihan+hyvin+miksi+hän+asuu+lapsuudenkodissaan.+Tietty+joillekin+naisille+se+voi+olla+turn-off+mutta+kaipa+se+on+enemmänkin+kyseisen+naisen+oma+ongelma.+Ei+siihen+tarvita+kuin+vain+se+yksi+oikea,+joka+ymmärtää+häntä.
Käsittääkseni+hänellä+on+kuitenkin+sitä+rahaa+ja+varallisuutta+ihan+mukavasti+parikymppiseksi+mieheksi+ja+pihalla+on+Mersu+jos+toinenkin.+Ja+tukkakin+on+pysynyt+päässä,+joten+en+näkisi+mitään+syytä+miksei+peris+löytäisi+vähintään+9++tasoista+eli+itsensä+tasoista+naista+itselleen.
16.12.2017 23:25
Niin+unohdin+muuten+mainita+että+tällä+mimmillä+on+nykyisin+masu+asukki,+jonka+isä+tämä+nörtti+luulee+olevansa.+Tai+ehkä+onkin.+Tai+sitten+ei+:)))))))))))))))))))))))))))))))
Pääasia+että+tän+tyypin+autossa+on+Isofix-valmius+lastenistuinta+varten+ja+takaluukkuun+mahtuu+Prisman+ostoskasseja+:))))))))))))))))))))))))))))))))
14.12.2017 21:12
Joo+tiedän+kyllä+tyypin+henkilöllisyyden.+Vois+kyllä+joku+päivä+käväistä+vaikkapa+sen+työpaikalla+jossain+ihme+tietokonealan+firmassa+ja+vähän+virnuilla+sille+sen+työkaverien+silmien+alla+:))))))))))))+
"Kai+sä+tiesit+että+mulla+ja+**nnalla+on+yhteistä+historiaa?"
"No+miltäs+ne+mun+jämät+maistuu?+Kjäh+häh+hää"
"Kuinka+mieluusti+tai+helposti+**nna+antaa+sulle+kakkosta?"
"Eikös+toi+parkkiksella+oleva+farmari-Golf+ole+sun?+Mulla+muuten+on+GMC+Sierra.+Kjäh+häh+hää!"
14.12.2017 20:09
Mähän+pääsin+aiemmin+tänä+vuonna+puikottamaan+Subwayn+työntekijää+kun+tilatessani+Subia+sanoin+hänelle+että+"tuplajyystöllä+kiitos!"+Hän+ymmärsi+mitä+tarkoitin+ja+tuli+illalla+mun+mestoille.+Mimmi+oli+kuulemma+varattu+joten+siinäpähän+hänen+poikaystävänsä+joutui+nuolemaan+jämät.+Heh+heh!+Tai+no,+veikkaan+että+mimmillä+oli+varmaan+mystistä+"päänsärkyä"+jonkin+aikaa+sen+jälkeen+kun+oli+kerran+päässyt+tatuoitukaluisen+penetraattorin+käsittelyyn!
14.12.2017 18:06
Vaisu+meininki+johtunee+siitä+että+ylläpito+poistaa+nykyään+mielivaltaisesti+täysin+asiallisia+ja+tasokkaita+keskustelunaiheita.+Esimerkkeinä+nyt+vaikkapa+penislihasreenit,+keulivat+jyystö-truckit,+lasten/nuorten+suhtautuminen+OIKEAAN+isään+ja+isäpuoleen+jne.+jne.
04.12.2017 16:29
Onneks+olkoon+hei!+Kyllä+sitä+ton+ikäisenä+ehtii+tehdä+yhtä+jos+toista.+26-ikäisenä+sitä+kun+on+parhaat+nuoruusvuodet+vasta+edessäpäin!++Mäkin+löysin+elämäni+rakkauden+vasta+tälleen+kolmekymppisenä+:)))))))))))
04.12.2017 00:09
Thänx.
Kyllä,+mun+nimi+on+Marco+Porari+mutta+tälleen+kaverien+kesken+ihan+vain+Make+:)
Niin+eihän+sitä+pelkän+kaurapuuron+voimalla+pärjää+jos+renaa+tosissaan,+En+mene+sen+enempää+yksityiskohtiin,+mutta+mulla+on+tosiaan+tiettyjä+kontakteja+"lisäravinne"+piireissä.
01.12.2017 22:45
Asian+mulle+mitenkään+kuulumatta+(luojan+kiitos)+sanoisi+että+ainakin+sun+"lapsista"+vanhin+arvostaa+OIKEAA+isäänsä+Bicky+Royalia+huomattavasti+enemmän+kuin+sua.+Ehkä+sun+pitäis+tehdä+asialle+jotain.+Ei+sitä+poikaa+kiinnosta+mitkään+ilmalämpöpumput+eikä+panssarivaunujen+pienoismallit.+Menkää+vaikka+reenaamaan+nyrkkeilysalille,+ajamaan+kartingia,+tai+ihan+vain+ryyppäätte+kotosalla+kunhan+Janican+silmä+välttää.
20.11.2017 23:05
Mun+laskupään+mukaan+peris+on+kirjoittanut+8+viestiä+tähän+ketjuun.+
Aihetta+on+kommentoineet+näköjään+kaverini+DarkFear+ja+Bicky+Royal,+Bickyn+pojan+aisuri-iskä+Timppa+ja+muutama+muu+rekisteröimätön+kirjoittaja.
17.11.2017 18:54
En+mä+ole+helppo+vaan+mä+saan+helposti.+
No+mut+ihmekös+tuo+kun+mähän+nyt+kuitenkin+olen+tatuoitukaluinen+penetraattori+ja+mulla+on+61-neliöinen+omistuskaksio+jossa+on+hyvä+oikein+jyystämällä+jyystää+mimmejä+sellaisella+muhkealla+ja+pinkeällä+mustalla+nahkasohvalla+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
09.11.2017 19:09
Mä+oon+muuten+pannut+kahta+noista+😎
09.11.2017 14:09
Bicky+löysi+mukavan+teininaisen+joten+hän+ei+ehdi++nyt+juurikaan+kirjoittelemaan.+Tälläkin+hetkellä+hänen+karvainen+perse+varmaan+nousee+ja+laskee+ylös+alas+:))))))))))))))))
Mutta+oli+kyllä+onnistunut+show.+Bicky+keuli+Silveradollaan+ympäri+areenaa,+mä+murskasin+muutaman++VAG-konsernin+vahinkovankkurin+ja+yllätysnumerona+me+pidettiin+tosiaan+penislihasreeni-esitys,+Tollanen+jonka+Bicky+tossa+ylempänä+kuvaili+:)))))))))))
05.11.2017 22:59
14 / 17