Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
a)+olen
b)+olen
Ja+DarkFearille+tiedoksi,+että+itse+Bicky+Royal+miehen+vastaukset+on+samat.+Hän+ei+jaksa+kirjautua,+mut+pyysi+mua+kertomaan+:)))))
28.01.2017 10:48
Ne+tarkoittaa+tappajaa.+Näin+ainakin+luulisin+kun+Googletettiin+asia+itse+Bicky+Royal+miehen+kanssa,+joka+ton+leiman+hakkasi+mun+päähän.
https://www.google.fi/search?q=killer+in+chinese&biw=1364&bih=601&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwji7pLvy-HRAhWNOSwKHbcvATsQ_AUIBigB&dpr=1
Vuonna+2013+joku+urpo+alkoi+valittamaan+jotain+grillijonossa+ja+mä+tönäisin+sen+maahan+niin+että+sen+kallo+halkesi+ja+luunsirut+repivät+aivot+niin+että+jätkä+kuoli.+Sain+muuten+pillua+sen+leskeltä+ennen+kuin+jouduin+linnaan.+Niin+ja+eihän+Suomessa+nyt+jostain+kuolemantuottamuksesta+joudu+3½+vuotta+lusimaan,+mulla+oli+niihin+aikoihin+tutkinnan+alla+myös+eräs+kamajuttu+ja+niistä+tuli+sitten+yhteensä+se+3+ja+puoli+vuotta.
27.01.2017 07:36
Joo+teki+kyllä+hyvää+tyhjentää+kassit+17-vuotiaaseen+misuun+joka+kuulemma+sai+ekaa+kertaa+vittuunsa+muutakin+kuin+omat+sormensa.+Uskon+tämän+kyllä,+sillä+kuulin+skumppapullon+avaamista+muistuttavan+äänen+kun+penetroiduin+sisään.+Hah,+siinä+meni+immenkalvo+tuhannen+päreiksi+eikä+enää+koskaan+kasva+takaisin!
Toi+tatska+oli+tosi+hyvä+idea.+Jos+joskus+vaikka+tullissa+joku+haluaa+tutkia+että+onko+mulla+jotain+kamaa+peräröörissä+niin+siinäpä+saavat+kuulla+kunniansa!
21.01.2017 11:41
Tarjoahan+bro+mulle+kunnon+Bicky+Royal+-hampurilaisateria+ennen+bileitä,+niin+en+ainakaan+tyhjään+mahaan+ala+dokaamaan.+Täytyy+koittaa+ottaa+vähän+iisimmin,+niin+mun+karvainen+tatuoitu+perse+nousee+ja+laskee+vielä+aamuyölläkin!
20.01.2017 10:54
Onpa+paljon+asiavirheitä+ja+kirjoitusvirheitä+noissa+keskiviikko-illan+viesteissä.+Jumalauta+että+olin+kännissä+ja+sitten+kun+Bicky+heitti+vielä+noita+Dormicumeja+niin+johan+oli+äijä+kuoseissa.+
Jätkät+lupasi+järjestää+mun+vapautumisen+kunniaksi+bileet+tänä+iltana.+Lupailivat+että+näissä+bileissä+korkataan+ja+paljon.+Sehän+nähdään+että+mitä+ja+kuinka+paljon!+Ei+meiltä+80%+Saaremaa+pullot+heti+lopu+kesken+ja+Varissuon+ostarilla+pyörii+varmaan+jotain+muutakin+korkkausmatskua.+Kjähähähäää!
20.01.2017 08:08
No+siinäpä+se+onkin,+että+me+ollaan+moottoripyöräkerho+ja+UB+on+liivejä+käyttävä+rikollisryhmä+joka+ei+edellytä+jäseniltään+prätkää.+Bicky+Royal+miehellä,+mulla,+Luunmurskaaja-Kakella+ja+muilla+täysjäsenillä+on+pyörä+ja+sen+harrastuksen+takiahan+me+vietetään+aikaa+yhdessä.+Jos+joku+tyrii+ja+joutuu+poseen,+niin+se+tekee+sen+yksilönä+eikä+moottoripyöräkerholaisena.
Mitä+Bicky+on+kertonut,+niin+meidän+prätkät+on+jääneet+aika+vähälle+huomiolle+tällä+palstalla.+Tietty+nyt+on+vuodenaikakin+sellanen,+että+mieluummin+tässä+ryypätään+kerhotilojen+tallissa+laittamassa+pyöriä+kesää+varten+kuntoon+ja+normaalit+ajot+hoidetaan+autolla.
20.01.2017 07:58
Käsittääkseni+nainen+on+ns.+sinkkuäiti+eli+YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,
Ehkä+jonain+päivänä+hän+löytää+oikean+isänsä+:)))+Siinä+ei+ole+naisen+nykyiselllä+miehellä+muuta+sanottavaa+kuin+että+oivoi..+voi..+:))))))))
18.01.2017 22:46
Eiku+vittu+Ekin+vaimo+Sarita.+
Vedin+tossa+just+pari+dorkajumia+hihaan+niin+ei+ajatus+ihan+kulje.
18.01.2017 22:41
Joo+totta+vitussa+mulla+on+musta+nahkaliivi+Penetratorsin+logolla+varustettuna.+Oli+vitun+siisti+tunne+pukea+se+tänään+päälle+pitkästä+aikaa.
18.01.2017 22:28
VITTU.
Niin+siis+hankkiutuvat+siitä+poikuudestaan+eroon+viimeistään+parikymppisenä.
Onhan+mulla+peniksessä+tatuoituna+kuva+eräästä+lehtolapsestani.+Miss+you+******+<3+:(
18.01.2017 22:26
Joo+nimenomaan+kaikki+SUVAITSEVAISET+EUROOPPALAISET+MIEHET
18.01.2017 22:23
Joo+olen+kyllä+jäsen+ja+kuten+olen+kertonut,+niin+Bicky+haki+mut+aamulla+posesta+ja+heitti+Tuulissuolle.
Sen+verran+pitää+kyllä+huomauttaa,+että+mä+en+koskekaan+Mopar-vehkeisiin.+Ne+on+täysiä+paskoja+mielestäni:)))++Bickyllä+kylläkin+taisi+olla+Dodge+Ram+ennen+tuota+Chevy+Silveradoa,+mutta+mä+olen+luottanut+aina+Ford+F350+jyystö-truckiin.
18.01.2017 22:21
Njääh+ei+me+vaivauduttu+mihinkään+aisuriseudulle.+Mulla+oli+pari+parikymppistä+misua+tiedossa,+joihin+tyhjentää+kassinsa+joten+jätetään+ne+Milfit+Luunmurskaaja-Kakelle.
18.01.2017 22:17
Kjähähähääää....+Kukapa+ei+tuntisi+Timpan+tai+Ekin+exää.+Saatanan+kyläpyöriä+kumpikin.+Jansku+oli+varsinainen+Helkama+ja+Timpan+vaimo+Sarita+sai+aikoinaan+lempinimen+Yosemite.+
Mitä+Bicky+on+kertonut,+niin+kummasti+tuo+Minttu-Petteri+muistuttaa+Luunmurskaaja-Kakea.+No+joo+kaipa+se+on+vain+pelkkää+sattumaa.+Kjähähäähääähähähhäähähähähähähähäh.
18.01.2017 22:12
Hei+come+on,+miks+täällä+kirjoitellaan+musta+ihan+kuin+olisin+kuollut?+
Se+on+ämmät+kuulkaas+3,5+vuoden+kakku+lusittu+ja+vapauduin+Saramäen+posesta+tossa+reilu+tunti+sitten!+Istutaan+tässä+Bicky+Royalin+kanssa+kahvilla+Orikedon+Shellillä+ja+kohta+mennään+Tuulissuolle,+jossa+mun+Ford+F350+Super+Duty+on+varastoituna.+Saa+nähdä+lähteekö+laakista+tulille,+mut+onneks+Bickyllä+on+sentään+ladattu+akku+mukana.
Mitähän+sitä+nyt+alkais+tekemään+vapaana+miehenä?+Onhan+mulla+työkalut+edelleen+auton+lavalla,+jos+alkais+tekeen+taas+remonttihommia.+Ainakin+aiemmin+niissä+hommissa+oli+mukavat+työsuhde-edut,+kjähähää.+Voi+tietty+olla+että+kaverien+kanssa+keksitään+jotain+helpompaakin,+niin+ei+tarttis+hikoilla+muualla+ku+salilla+ja+sängyssä.
Ja+tämän+näköinen+heebo+täällä+kirjoittelee:+http://aijaa.com/7kKw89
18.01.2017 09:32
17 / 17