Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+sentään.+Niitähän+kutsutaan+englanniksi+tai+niinku+suomeksi+käännettynä+kuoleman+enkeleiksi.+"White+Angel+of+death"+tms.
Tyhmiäkö+on+ihmiset+ketkä+niitä+poimii,+eli+tekeekö+evoluutio+tehtävänsä,+vai+valkkaako+sienet+uhrinsa+joiden+koriin+näitä+valitettavasti+joskus+päätyy+🤔+Evoluutio+teoriaan+kallistun+itse+enemmän.+En+silti+tajua+miten+niistä+voi+erehtyä.+Esim+herkkusienien+heltat+on+tummat,+jalka+lyhyempi+ja+ei+niin+puhtaan+valkoinen+jne.
20.08.2021 20:28
Toi+omien+solujen+uusiutumisnopeus+kyllä+hieman+mietityttää+🤔+En+voi+sanoa+eläneeni+esim.+50-luvulla+mutta+mielestäni+aika+tai+historia+ei+välttämättä+ole+täysin+lineaarinen+käsite+nykyhetken+ja+oman+syntymän+välissä+🙄
20.08.2021 19:56
Olen+palstalla+monesti+kertonutkin+siitä+että+haikailen+nollari-vuosikymmentä,+silloin+kaikki+oli+siistiä.+Mutta+se+on+vähän+sellainen+että+ei+sitä+voi+kukaan+ottaa+enää+poiskaan,+niin+miksipä+me+emme+juuri+nyt+eläisi+osaksi+sitä+ja+myös+muita+ajanjaksoja++mitä+kukin+haluaa+🤔+Jos+kuuntelen+tässä+Gyntheriä,+Black+Eyed+peasia,+Lissujen+Pissisbiisiä+etc.,+myöhemmin+ehkä+katson+Csi+Miamia,+ympärillä+on+konkreettisia+sillä+vuosikymmenellä+hankittuja+/valmistettuja+esineitä,+autoni+on+vm.+2004,+omasta+itsestäni+joku+tai+varmaan+ties+kuinka+monta+miljoonaa+solua+riippuen+uusiutumis+nopeudesta+on+samaa+ikäluokkaa+jne.+niin+juuri+tuo+pistää+miettimään+ajan+lineaarisuutta.+Koska+kulttuuriperintö+elää,+joidenkin+esineiden+"syntymäajaksi"+voidaan+mielestäni+määritellä+niiden+valmistusajankohta,+vaikka+raaka-aineet+sinänsä+ovatkin+monesti+ziljoonia+vuosia+vanhoja+kun+alkuainetasolle+mennään,+ihmisten+ajatukset+ja+muistot+ovat+päässä+joka+tapauksessa+jne.+
Ja+mun+mielestä+tota+voi+soveltaa+ajan+kaikkeudessa+mihin+tahansa+haluamaansa+ajankohtaan.+Jotkut+palstalla+haikailee+50-luvulle+tai+olisivat+halunneet+elää+silloin,+niin+onhan+siltä+ajalta+varmaan+melkoisesti+infraa+ympärillämme,+youtube+täynnä+Elvistä+sun+muita+jne.+🙄
20.08.2021 19:47
PS.+Nimimerkki+P234:n+mielenterveys+on+ihan+hyvällä+mallilla,+eikä+hänellä+tietääkseni+ole+mitään+mielikuvitusystäviä,+joten+turha+floodata+siitä+aiheesta.
26.06.2021 11:48
Hyvä+servaus+peris+👍+Ei+sillä+ettetkö+sä+tietäisi,+mut+toi+kenelle+vastasit+ei+välttämättä+tiedä,+niin+kerrottakoon+että+Dallaran+yksityyppirungoilla+ja+Chevyn+tai+Hondan+moottoreilla+siellä+ajetaan.+Joo+olihan+se+melkoinen+kisa+kun+lähdin+viimeisestä+rivistä+eli+lähtöpaikalta+31,+mikä+on+tähän+mennessä+huonoin+lähtöpaikkani+Indyssä,+mutta+onnistuin+nousemaan+lopulta+seitsemänneksi+ohittamalla+hitaampia+tai+eri+taktiikalla+liikkeellä+olleita.+
Tosiaan+tuo+yksi+ohitustilanne+oli+sellainen+että+kun+ohitin+ulkokautta,+eli+ns.+high+side+linjalla,+niin+mut+meinattiin+kiilata+seinään+noin+380km/h+vauhdissa,+jonka+jälkeen+raivosin+tiimiradiossa+suomeksi+kyseenalaistan+toisen+kuskin+suuntautumisen+ja+käskin+imeä+K:rin+N:lliä+vaikka+ohi+sinänsä+pääsinkin,+mutta+meinasin+kyllä+sydänslaakin+saada+siinä+ohitustilanteessa.+Oltiin+molemmat+tänään+tuomariston+puhuttelussa+eikä+tuloksia+enää+lähdetty+muuttamaan+tai+rangaistuksia+jakelemaan,+kun+varsinaista+osumaa+ei+tapahtunut+ja+Bicky+onnistui+parhaansa+mukaan+kääntämään+tuomareille+mitä+tarkoitin+sillä+K:rin+N:lli+kommentilla+radiossa.+Eli+se+tulkittiinkin+lopulta+sponsorimme+ravintola+J:n+tuotteen+mainostukseksi,+vähän+niinkuin+jotkut+Snickers-patukkojen+mainokset+takavuosina,+joissa+joku+ensin+käyttäytyi+ärsyttävästi+"nälkäkiukun"+vallassa+ja+muuttui+ihan+eri+ihmiseksi+saatuaan+suklaapatukan.+En+tiedä+miten+Bicky+onnistui+sen+asian+ymmärrettävästi+muotoilemaan+tiimimme+toimittamassa+lausunnossa,+mutta+loppujen+lopuksi+mun+radiokommentit+tulkittiin+siis+lähinnä+turvallisuushuolena+toisen+osapuolen+verensokerista,+elektrolyyttitasapainosta+yms.+seikoista+jotka+saattoivat+vaikuttaa+hänen+arviointi/reaktiokykyynsä+😊😊😊😊😊
31.05.2021 15:32
Enemmän+mä+oon+ihmetellyt+sitä,+että+muutama+turkulainen+palstalainen,+mä+mukaan+lukien+ollaan+tunnistettuja+tyyppejä+ja+kirjoitamme+kukin+omalla+profiililla+ja+omalla+koneella+tai+älylaitteella+palstalle.+Ja+sitä+ei+jotkut+inttäjät+usko,+vaan+joukkopsykoosissa+hourailevat+jostain+periksen+"mielikuvitusystävistä"+🙄
Ps.+Terveisiä+täältä+Indianapoliksesta+😊😊😊+Kovin+on+muuten+laiskasti+papparainen+Joey+B.+puuttunut+mitenkään+Lähi-Idän+konfliktiin,+joten+melkein+hävettää+hengailla+täällä,+mut+koitetaan+nyt+olla+sotkematta+politiikkaa+urheiluun.+Siitä+huolimatta+ajattelin+kyllä+lisätä+isot+MAGA-tarrat+jo+entuudestaan+varsin+tyylikkään+väriseen+kilpa-autooni,+niin+tietääpähän+käytännössä+koko+maailma+mitä+mieltä+me+Penetratorin+tiimissä+ollaan.
18.05.2021 20:58
Ei+kai+täällä+kellään+mitään+harhoja+ole,+eiköhän+Bicky+Royal+mies+ole+eilen+kirjoittanut+palstalle+ihan+omilla+tunnuksillaan,+käyttäen+omaa+puhelintaan+tai+konettaan.+Tuskin+nyt+periksellä+sentään+kenenkään+muun+palstalaisen+tunnuksia+on+hallussaan+🙄
Ja+peris+on+ihan+oikeassa,+että+se+mun+kilpa-auton+suunnittelukilpailu+jäi+vähän+laihaksi,+mutta+ei+se+haittaa+sillä+nyt+on+tosiaan+uusi+hyvä+yhteistyökumppani+joka+maksaa+mainoksistaan+sen+verran+hyvin,+että+sopimukseen+kuuluu+heidän+määrittelemänsä+pääväriteema.+Tossa+just+katoin+puhelinta,+niin+teippauspajalta+olivat+laittaneet+kuvia.+Jotain+ne+olivat+tyrineet+yrityksensä+nimen+ja+logon+kanssa,+kun+kaikilla+ei+ilmeisesti+ole+latinalaisten+aakkosten+vokaalit+ihan+hallussa,+mutta+joku+damage+control+siellä+vissiin+on+meneillään.+No+tuli+mitä+tuli,+pääasia+että+budjetti+on+hyvä+ja+hyödynnetään+rata-aika+maksimaalisesti+eikä+seisoteta+autoa+turhaan+jossain+maalaamossa+kuten+McLaren+teki+pari+vuotta+sitten+hakien+oikeaa+oranssin+sävyä,+mikä+johti+lopulta+Alonson+karsiutumiseen+kisasta+kokonaan.
03.05.2021 08:28
Hyvä+peris+että+vihelsit+pelin+poikki,+ei+tollasta+kohtelua+kenenkään+tarvii+sietää+👍+Ja+aika+bimbo+saa+olla,+jos+ei+tajua+että+Hiase+on+paitsi+äärimmäisen+luotettava+työjuhta,+niin+ainakin+silloin+sun+käyttötarkoituksiin+mainiosti+sopiva+auto.+Oudommalta+se+kuulostaa,+että+jonnekin+Jaguaariin+olisit+sullonut+vaikkapa+romuakkuja+tai+koivuhalkoja+🙄+Ja+mä+olen+sitä+mieltä,+että+ihminen+on+oma+itsensä+ja+itsevarmimmillaan+silloin+kun+pukeutuu+itselleen+mieluisiin,+puhtaisiin+ja+ehjiin+vaatteisiin+eikä+orjallisesti+seuraa+jotain+muotijuttuja.+Ainakin+itse+viihdyn+mitä+mainioimmin+tässä+nahka-asussa,+johon+on+ommeltu+rintaan+ja+selkään+tunnettu+logo,+ja+jos+sä+tykkäät+vaikka+henkkamaukan+tai+Lidlin+yksivärisistä+vaatteista+niin+mitä+se+muille+kuuluu.+
Ite+en+oo+mitään+henkistä+tai+fyysistä+väkivaltaa+kokenut,+akoille+pitää+näyttää+kaapin+paikka+heti+alussa+että+kuka+on+mies+talossa.
16.04.2021 13:03
Niin+mitäpä+tähän+lisättävää,+mutta+tuli+mieleen+että+onhan+periksen+yrityksenkin+nettovarallisuus+todennäköisesti+ihan+reilusti+plussalla+kun+on+tarkka+mies+ja+Daytonastakin+liikeni+p234:lle+vähän+provikkaa.+Ja+ennen+kaikkea+hänellä+on+ihan+tälleen+toisen+miehen+näkökulmasta+sanottuna+aika+söpö+Fernando+Alonso+tyylinen+tuuhea+tukka,+Toista+se+on+mulla+kun+pitää+valita+jyystärikaljun,+sasikaljun+tai+finasteridin+lukuisten+haittavaikutusten+väliltä,+joista+olen+tohon+ekaan+vaihtoehtoon+päätynyt.
09.04.2021 21:14
Jaa-a,+enpä+tiedä+kun+ei+ole+kutsuttu+ohjelmaan.+Eikä+oikeastaan+mihinkään+muuhunkaan+kuten+Sensuroimaton+Päivärinta,+A-Studio+tms.+vaikka+olenhan+mä+nyt+kuitenkin+osallistunut+kolmena+vuonna+peräkkäin+Indy500-kilpailuun+ja+jopa+voitin+kisan+2019.+Myös+Daytonan+kisaviikoilla+tiimimme+on+niittänyt+menestystä,+mutta+eipä+suomalainen+valtamedia+noita+paljoakaan+noteeraa.+Voi+olla+että+katsovat+vähän+kieroon+tämän+mun+moottoripyöräjengitaustan+takia+🙄
Niin+ja+miksipä+mä+en+suvaitsevaisena+ja+avarakatseisena+miehenä+tulisi+juttuun+juontajankin+kanssa+😊😊😊+Onhan+meillä+JyystaXeissakin+aina+vuosittain+pride-lippu+autoissa+sen+viikon+kunniaksi+😊😊😊+Jep+siinähän+sitä+olisikin+hauska+arvuuttaa+erilaisia+sanoja+muilta+kilpailijoilta.+Yrittää+löytää+jokaiseen+mahdolliseen+sanaan+joku+penistä+sivuava+vihje,+tai+perustella+omat+vastauksensa+jotenkin+kalu-aiheisesti+😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
20.03.2021 11:49
Heh,+jonnet+ei+muista.+Mähän+pääsin+sarajeevosta+alkuvuodesta+2017+ja+heti+samalla+viikolla+voitin+tosiaan+Kenosta+sen+250k€.+Ostin+Lausteelta+kämpän,+GMC+Sierra+jyystö-truckin+ja+jonkin+verran+jäi+pääomaa+tuohon+kilpa-autoiluharrastukseen.
Mutta+ne+racing-chapteriin+sijoitetut+muutamat+kymppitonit+ovat+maksaneet+itsensä+moninkertaisesti+takaisin+kun+olemme+osallistuneet+mm.+Daytonaan,+Indy500-kisaan+ja+Le+Mansiin+😊😊😊
17.03.2021 20:49
Mulla+oli+joskus+nuorena+ysitonnari+Aero+jonkin+aikaa+ja+huhheijaa+että+riitti+potkua.+Kerran+suutuspäissäni+ajoin+jopa+grillikioskin+jonoon+ihmisjoukon+keskelle+sillä,+kun+paloi+hermot+yhteen+apinaan+joka+etuili.+No+onneksi+kehenkään+ei+sattunut+pahemmin+ja+mua+syytettiin+vain+törkeän+pahoinpitelyn+yrityksestä.+Mutta+ne+oli+niitä+nuoruuden+hölmöilyjä+mitä+meidän+kaikkien+elämään+mahtuu.🤦♂️
Mut+joo,+osia+ei+sitten+löytynytkään+samalla+tavalla+kuin+kasipätkän+osia+sun+myymälästä.+Kaikki+piti+tilata+jostain+ja+merkkiliikkeen+tiskillä+eivät+satasella+sanoneet+edes+päivää.+Sittemmin+mulla+onkin+ollut+noita+jenkkirautoja+kuten+Ford+F150+Heavy+Duty,+GMC+Sierra+yms.+Ja+niihin+jopa+saa+osia+aika+hyvin,+Suomessa+on+yllättävän+paljon+jenkkirautaosien+maahantuojia+ja+kauppoja+👍
No+jos+ajatellaan+jotain+NG+ysisatkua+tai+9-3:sta+niin+aika+lailla+samankaltaisia+autoja+ne+ovat+kuin+toi+sun+Rellu.+Leppoisia+ajettavia,+yleensä+hyvin+varusteltuja,+mut+osien+hinta+ja+saatavuus+onkin+hankalempaa.+Ei+vissiin+Lagunan+osat+maksa+uutenakaan+kauheasti+ja+käsittääkseni+esim.+Motonetissä+on+ihan+hyvä+valikoima?+Ja+sulla+tietty+on+omastakin+takaa+jotain+yhteensopivia+palikoita+niin+onhan+se+sun+kohdalla+paljon+järkevämpi+valinta+kuin+Saabbi.
13.03.2021 11:13
No+jos+sä+pari+vuotta+sitten+olet+saanut+periksen+firmasta+tuollaista+tietoa,+niin+kaipa+sen+täytyy+viitata+tilikauteen+2018.+Eikä+se+mulle+kuulu+mitä+peris+on+tienannut,+mutta+saanen+muistuttaa+että+2018+emme+osallistuneet+Daytonaan+vaan+osallistuin+ainoastaan+Indy500-kisaan+Ed+Carpenter+Racing+tiimin+autolla+johon+peris+ei+liittynyt+millään+tapaa:+https://aijaa.com/pXskPt
27.02.2021 12:46
Tuossa+kuva+meidän+kerhotilan+choppauspajasta,+missä+ollaan+parsittu+Camrya+kuntoon+kun+ajoin+Daytona500:ssa+ns.+Big+Onen+keskelle.
https://ai+jaa.com/V9IGrF+(kolme+kuvaa,+huomatkaa+linkissä+oleva+tarpeeton+välilyönti)
24.02.2021 18:21
Siinä+mun+terveiset+palstalaisille:+https://www.youtube.com/watch?v=xDBGaMfPzXM
Mukavaa+viikonloppua+ätmit+😊
19.02.2021 17:45
No+ainakin+mä+olen+ollut+viime+aikoina+vähän+laiska+palstailemaan,+kun+viime+viikot+kului+Floridan+auringossa.+Daytona24h+kestävyyskisasta+irtosi+jälleen+luokkavoitto+meidän+tiimille,+mutta+Daytona500-Nascar+kisassa+jouduin+ns.+Big+Onen+keskelle+eli+joukkokolariin.+Ei+tullut+kolmatta+voittoa+peräkkäin+siitä+kisasta,+mutta+pääasia+ettei+sattunut+mitään,+eikä+tuo+Camry+nyt+niin+pahasti+ottanut+osumaa+etteikö+putkirunkoa+voisi+vähän+pajavasaralla+suoristaa.
Kotimatkalla+kuuluin+varmaan+siihen+noin+10%+joka+suostui+lentokentällä+koronatestiin+ja+sehän+näytti+negatiivista,+niin+kaikki+hyvin+siltäkin+osin.+Mutta+voisi+tässä+viikon-pari+olla+vapaaehtoisessa+karanteenissä+ihan+vastuullisuussyistä.+Mieluummin+sitä+pelaa+Red+Dead+kakkosta+kerhotalolla+tai+himassa+kuin+pyörittelee+pizzaa+tai+ajaa+taksia+heti+tällaisen+matkan+jälkeen+😊😊😊
18.02.2021 10:00
Ok,+boomer
https://www.youtube.com/watch?v=xDBGaMfPzXM
25.01.2021 20:25
No+ihan+oikea+henkilö+kyllä+olen,+nuori+turkulainen+sinkkumies.+Olenhan+mä+ollut+sinkkuna+jo+aika+pitkään,+kun+tapailemani+naiset+eivät+ole+hyväksyneet+sitä+mun+persujen+äänestämistä+eikä+Trump-+ja+Putin-myönteisiä+mielipiteitä.+Ei+olla+vain+kyetty+kenenkään+mimmin+kanssa+mihinkään+vakavempaan,+kun+poliittinen+näkemys+on+monesti+ollut+niin+jyrkästi+erilainen.+
Mutta+ei+se+sitä+tarkoita+että+tässä+oltaisiin+mitenkään+oltu+puutteessa,+päinvastoin+naisia+pörrää+ympärillä+niin+Suomessa+kuin+täällä+Daytonassa.+Yllättävänkin+usein+naispuoliset+asiakkaat+käyttävät+JyystaXin+joustavia+maksutapoja+jos+riihikuiva+käteinen+on+tyttöjen+illassa+päässyt+hupenemaan.
25.01.2021 20:14
Kyllähän+33-vuotiaalla+miehellä+on+ne+kaikkein+parhaimmat+nuoruusvuodet+vasta+edessäpäin.+En+mäkään+ton+ikäisenä+Sarajeevossa+osannut+kuvitella,+että+vajaat+10+vuotta+myöhemmin+teen+rehellistä+duunia+taksikuskina,+pizzakokkina+ja+osallistun+vuosittain+mm.+Daytona,+Indy,+Le+Mans+yms.+arvokisoihin.
Että+ihan+selvää+ätmien+ja+incelien+marinaa+tuo,+että+33-vuotias+ei+muka+olisi+enää+nuori+mies.+Tosin+jos+koskaan+(teini-iässä)+ei+ole+saanut+läheisyyttä+ikäisiltään+tytöiltä,+niin+voihan+siinä+heikompi+kilahtaa.+Ihme+tyyppejä+kyllä+Turussa,+mutta+ei+ainakaan+mun+tuttuja+tietääkseni.
18.01.2021 15:04
Jos+mä+olen+ymmärtänyt+oikein+niin+Darkkiksella+on+ip-bannit+wifi-yhteyteensä.+Tuskin+tänä+päivänä+mikään+ADSL-piuha+menee+läppäriin.+Niin+senpä+takia+ehdotin+tuota+puhelimen+verkkoyhteyden+jakamista.
18.01.2021 10:28
2 / 17