Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vinkeri
profiilit
vinkeri
vinkeri
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
älä kerro sontaa, joensuulaiset on kaikin puolin sontaa (se on sellainen paskakasa josta ei ota selvää) tuo ei pidä paikkansa. tuskin joku venttiliäsikin tarvitsee.
22.10.2014 17:04
Huom. Ei ole ensimmäinen kerta jos suomen oikeuslaitos töppäilee.
01.07.2011 19:10
Tomii vaikka kuin hyvin kun pitää siitä huolta, pidät sinä naisestakin huolta ja huollat sitä.Miksi et autoasi?
Autossasi on varmaan asuttu, kun on noin paljon ajettu ikäisekseen ja lisäksi olet seisonut jarrupolkimella jatkuvasti.
19.12.2009 17:04
Tarkoitin a.p kirjoittajaa. Mullakin oli bemari äskettäin ja laiton sen kuntoon niinkuin pitääkin. Auto oli hyvä ajaa, olin siihen erittäin tyytyväinen. Noita a.p kommentaattoreita riittää näillä keskustelufoorumeilla, lisäksi nuo kirjoittajat luulee jotta auto kun auto kestää ajaa 400000 ilman mitään huolen pitoa.
09.12.2009 10:15
Tuo on kyllä totta. Viisi vuotta sitten oli nettiautossa järkevä meininki ja sai järkevään hintaan kohtuullisen auton. Nykyään löytää vaan romuja tuulilasivikaisia paskoja joista jokainen haluaa kiskuri hinnan. Välittäjät ja jobbarit joutas kyllä pois tuolta nettiautosta.
09.12.2009 06:55
Kateellisten panettelua.
08.12.2009 21:41
Miten kaahaminen liittyy pesän saamiseen?
08.12.2009 21:37
Ei ole tainnut pentu ajaa edes autoa siis bmw:tä.Eli ei siis tiedä mistä kirjoittaa.Kateellisten panettelua sanoisin.
06.12.2009 20:19
Se vaan on tätä nykyajan ahneutta,kun nyt on naapurillakin sellainen.Onhan naapurikin laittanut pienen omaisuuden kiinni peltikasaan niin miksen minäkin,tai johonkin hökkeliin.
09.07.2009 18:45
Elä jo muuta.Toinen asia,kun valot vaihtuu niin sitten kuskit rupeaa arpomaan vaihteita millä sitä liikkeelle lähtis.
13.05.2007 17:53
Tuota olen minäkin monesti miettinyt,se taitaa olla naiselle jokin pöngitys keino olla jotenkin parempi. Onnettomat reppanat kun ei muuhun pysty.
09.02.2007 10:22
Lue oikein,nyt ei ollut kysymys seksistä ollenkaan.
Kyse oli siitä,jotta venäläinen nainen tykkää suomalaisen miehen äänestä,niin sitten tulee joku munahaukka esittämään typeriä kommenttejaan.
Yritätkö olla jollain tavalla nokkela kommenteissasi,se on sitä suomalaisen naisen katkeruutta.
Kasvettu on aikuisiksi,ja sen sulle sanon kokemuksesta jotta venäläinen nainen on paras mitä koskaan olen tavannut.
Sori suomi lumput,teistä on tullut likaisia.
22.01.2007 10:39
Sattumoisin minun täytyy tuottaa sinulle pettymys,olet väärässä.Venäläinen nainen voi nuollakkin vaikka suomalaisen miehen. Mutta tämä nainen jonka löysin on asunut suomessa jo monta vuotta eikä ole ollenkaan toisen rahojen perään vaan haluaa tulla omillaan toimeen.
Rakkautta häneltä saa yllinkyllin eikä pode päänsärkyä.
Suomalaisen miehen pehmeä ääni on venäläiselle naiselle erotiikkaa korville.
20.01.2007 17:59
Jotta suomalaisen kanssa ei tule parisuhteesta mitään.
Otin venäläisen naisen siellä on kunnolliset naiset toisin kuin suomessa.Enkä ole pettynyt vaan onnellinen.
Jos taasen tuo asia koski pelkkää seksin hakua,se ei ole oikein. Sanoisin suomalaiselle miehelle,älkää yrittäkö pilata naapurimaan ihania tyttösiä.
Hässikää vaan suomalaisia,nämä on on maineensa menettäneet jokapaikanhöylinä.
19.01.2007 08:17
On se kumma kun nainen menee joka suhteessaan perse edellä petäjään.Kunnon miehiä on paljon mutta aina te löydätte pelimiehen.
16.01.2007 11:25
Minun mielestäni koko vieraskirja juttu on aivan älytön ja säälittävä.Siellä kuvalliset profiilit hakee vaan ihailua.Ihan yököttää koko vieraskirja,miehet ja naiset kirjoittelevat sinne kaikenlaista paskaa.
Hävetkää suomalaiset.
16.01.2007 10:08
Selvänäkijällä tarkoitin tätä,kun naiselle kuvan laittaa niin hän näkee jo kuvasta millainen ihminen on kysymyksessä.Tuon mukaan mies vedetään punakynällä yli,ja jatketaan ikuista kiertokulkua.
Minun mielestä voit vallan hyvin kirjoitella täällä.Foto ois kiva ;]
05.01.2007 21:00
Ei tänne voi eksyä tän löytää kun tämä on roskajoukon koti.
On täällä selväjärkisiäkin kavereita ja itse ainakaan en etsi mitään panoa täältä mutta ei täältä mitään muutakaan löydä.Te rakastatte kuvia enemmän kuin oikeaa ihmistä,olette varsinaisia selvännäkijöitä.
Perjantaita sullekkin.
05.01.2007 20:38
Mitäs typerää tässä nyt on,näkeepä ainakin jotta kauanko on roikkunut täällä löytämättä sitä super ihmistä.
03.01.2007 22:23
http://www.rusembassy.fi/SuomMigrCart.htm
17.12.2006 22:53
1 / 2