- riippuu missä tilanteessa, eihän sitä nyt jos ihminen katsoo silmiin voi mistään ihastumisesta vielä tietää..
rehelliset ihmiset katsoo yleensä toisiaan silmiin. - olisin valmis siihen hetkeen nyt jo! tahtoisin hänen syliinsä siinähän se hetken selviäis mihin johtais =)
- flirttiä se oli.
- juurikin samat fiilikset, erästä miestä kohtaan.
H:lta. - öitä miehelle <3
M- miehelle. - ha ha tämä oli lauantai-illan piristys tämä alotus!
=) - 4 kirjainta,mies
- Itsekseen pohdin en taida voida tehdä asialle edes mitään, tai ei uskallus riitä. ei tunneta.
- En ole koskaan varsinaisesti vihollisiksi kokenut,nuorempana harmitti enemmän kun en ole kaunis varsinaisesti koskaan ollutkaan, ja olen jäänyt ilman miesten huomiota, hieman jotain on ollut mutta koskaan ei liikaa ollut huomioita, mutta niillä mennään mitä on.
Ja eihän se elämäntarkoitus ole miellyyttää muita ihmisiä, vaikka totuushan on se, että jokainen meistä ihmisistä kaipaa rakkautta.
Aina normaalipainoisena silti voi olla ei kaunis, enkä ymmärrä tuota miksi lihava olisi huomaamaton ressukka jota miehet ei katsele?? - Etelä- suomi
- Tämä
Metallica - Nothing Else Matters cover by Jadyn Rylee
millään muulla ei ole niin väliä, kuin tällä tunteella
<3 - Olen palavasti ihastunut erääseen mieheen , kuin mieletön.
<3
ja tässähän ei järjellä ole mitään tekemistä, sen olen hyväksynyt, niin erilaisia ollaan mutta silti, huh huh! - siinä hetkessä oli jotain, kun tuijotettiin suoraan silmiin, kaikki muu ympäriltä katosi.
jäi mieleen.<3
N>M - en ole unohtanut,mielessä on ja sydämessä pysyy, yks M! =)
- Aina kun hänet kohtaan, edes näen niin sisin roihuaa <3
vastakohta vetää puoleensa, itse aina ihastun täysin erilaiseen joskus huono valinta mutta minkäs tunteilleen voi! - niin murhasi, teot oli väärin, todella väärin.
- samaa mieltä, ja suomessa terveydenhuolto psykiatrinen hoito on huipputasoa ja saatavilla. Valitettavasti osa saa hoito aivan liian myöhään, jolloin ei ole enää tehtävissä niin paljon, kuin esim. lapsuudessa aloitettu hoito.
Pystyykö psykopaattia lääketieteellisestä parantamaan, en tiedä mutta tahtoisin raamattua kokonaan lukematta uskoa, että jumalalle ei ole mahdotonta tapausta olemassa.
Rukoillaan että pysyy raamatun sanan viitoittamalla tiellä. - joo, joskus sitä uskoi tai jaksoi uskoa, nuorempana, mutta sitten tietyn ajan jälkeen hyväksyy asian.
Tai siis onhan se itsestäkin kiinni, ja ainahan on toivoa niin kauan kun on elämää, mutta tietyn iän jälkeen tajuaa realiteetit. - Ihminen on lopulta aika sopeutuvainen, eli kaikkeen tottuu.
Aikoinaan tuli yritettyä, nuorempana itse en ole koskaan seurusteluun miehille kelvannut ulkonäöllisesti, ilman parisuhdetta voi myös elää ihan hyvää elämää ja rakentaa elämänsä ilman sitä. - elämme suvaitsuuden aikaa , eli hyväksykäämme toisiamme.
kuka on määrittelemään rumuuden tai kauneuden, lopulta olemme tomuna jossain kaikki joku päivä.