Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+miehiäkään+ihan+aina+haluta,+tai+jos+aina+haluttaa+on+jo+pakkomielle.
suhteellista,ja+yksilöllistä+miten,+kuinka+usein+ja+missä+haluaa+harrastaa.+
ei+voi+yleistää,+löytyyhän+ilmeisesti+nymfinaisiakin.
19.09.2020 19:04
olen+erimieltä,+kyllä+elämänhalun+voi+löytää+uudelleen+esim.+sairauden+jälkeen,+vaatii+työtä+ja+ajatusmallien+muuttamista+mutta+mahdollista.
19.09.2020 19:03
jokainenhan+saa+pitää+sitä+tasoa,+tai+olla+pitämättä+mitä+haluu.
miksi+pitäis+laskea+tasoa,+jos+itse+on+tietoinen,+että+todennäköisesti+rimaa+laskematta,+jää+lopullisesti+yksin,+mutta+hyväksyy+sen.
ja+möhömaha+miehet+hakee+thaikuista+vaimot,+kun+suomessa+eivät+sen+tasoista+mitä++halajavat,+saa.
19.09.2020 18:59
Ei+tietenkään+voi+ketään+omistaa,+ei+edes+äiti+lastaan...
kaikki+on+täällä+tavallaan+lainaa+vain,+enemmän+tai+vähemmän+tässä+ajassa.
19.09.2020 18:54
Ruskeat+silmät+<3+
N>M
05.09.2020 13:40
Semmosia+miehet+on,+taitaa+olla+joku+sisäsyntyinen+geeni+miehillä,+en+sillä+että+itse+saisin+tavallisena+naisena+mitään+positiivista+huomiota+miehiltä,+mutta+olen+nähnyt+kyllä+monenlaisia+tilanteita.
Ehkäpä+joskus+ne+vaimot+huomaa,+tai+eivät+huomaa+mutta+eikös+katsoa+saa+muttei+koskea.+
Tai+vaikkapa+näkisivitkin,+mitä+ne+sille++mahtavat,+halutessaan+korvatillikkaa+ukolle+ei+muuta.
30.08.2020 18:16
Ei+kai+kenestäkään+mukavalle+tunnu,+mikäli+siis+tietää+toiminnan.+
Niin+kuin+ei+varmaan+miehistäkään,+jos+nainen+pitää+toista,+tai+kolmatta+vaikka.
30.08.2020 18:11
Kuinka+määritellään+kaunista+tai+ruma+ihminen?+pelkästään+ulkoisten+seikkojen+perusteella?+
Kyllähän+itsekehu+parantaa+itseuntoa,+ja+niin+kuuluukin+olla.++Esim.+ylipaino+ollut+suomessa+tabu,+josta+kehopostiivisuuden+myötä,+mikä+ei+muuten+ole+ylipainon+esille+tuomista,+tai+ylipainon+ihannointia.+Eikös+jokaisella+ole+oikeus+olla+sellainen+kuin+on,+eikä+miellyttää+muita,+jos+haluaa+näyttää+tai+olla+objeksi,+saa+sitäkin+olla+mikäli+haluaa.
Ja+eiköhän+seiihen+itsetuntoon+vaikuta+kokonaisuus,+eikä+pelkästään+ulkokuori.
29.08.2020 14:19
Kyllähän+tuo+vaikutti+olevan,+ronkeli+ihan+vähän+vaan.+
Ja+jokainenhan+saa+sitä+olla,+mikäli+tuntee+niin,+ihmettelin+vaan+sitä+videon+pätkää+katsellessa,+että+miksi+lähteä+koko+ohjelmaan+yleensä+mukaan.+MUTTA+jokainen+taplaa+tyylillään.+ei+voi+mutta+sanoa.
24.08.2020 19:39
Eihän+ketään+suorastaan+"oteta"+ja+miksi+olla+suhteessa,+jossa+ei+halua+olla,+eli+jos+mieleistä+ei+löydy+on+ilman.
Ja+jokainenhan+saa+nirsoilla+niin+paljon+kuin+lystää,+ja+kestää+se+ettei+välttämättä+kumppania+löydy,+koskaan.
Varmaan+suomessakin+suhteessa+olevia+pareja,+heteroissa,+homoissa+jotka+siinä+yksin+jäämisen+tai+olemisen+pelossa,+on+vaan+jokun+kanssa,+koska+on+joku+jonka+kanssa+olla.+
Näinhän+se++on,+ihminenhän+on+laumaeläin,+ei+pohjimmiltaan+tarkoitettu+yksin+olemaan,+mutta+kumppania,+tai+sitä+oikeaa+ei+oikeasti+ole+kaikille+olemassa.
24.08.2020 19:27
Kyllähän+se+asennekin+vaikuttaa,+ja+ihan+ne+miehetkin+on+nirsoja,+siinä+jos+naisetkin.
Täytyyhän+miehillekin+olla+tietyn+näköinen,+pituinen+ja+kokoinen,+että+kelpaa.+Jos+puuttuu+jotain,+et+kelpaa+jäät+ilman.+Summa+summarum+ihmiset+ylipäänsä+on+julmia,+on+nykyään+ovat+olleet+ja+tulevat+olemaan+valitettavasti.
22.08.2020 19:03
Eiköhän+siihen+ulkonäköön+kiinnitä+huomiota+niin+miehet+kuin+naisetkin,+nykyään+varsinkin+kun+elämme+pinnallisessa+maailmassa.+
Myöntääkö+joku+mies+valinneensa+vapaaehtoisesta+ruman+naisen,+jos+kauniimpi+olisi+ollut+saatavilla,+kuka+mitenkin+ruman+tai+kauniin+määritteleekään.
16.08.2020 18:42
En+ole+Janettea+nähnytkään.+
ikääkin+jo+alkaa+olla.
02.08.2020 18:48
Annetaan+ihmisten+olla,+en+aikuisena+lähtis+listaamaan+inhokkia,+kenestäkään+ihmisestä+mun+mielestä+ei+kuulu+aikuisen+maailmaan,+
Toki+voi+olla+tykkäämättä,+tai+pitää+vastenmielisenä+jotain+miestä+tai+naista,+mutta+en+lähtis+sitä+kertomaan+tai+ainakaan+arvostelemaan+face+to+face+tai+julkisesti.+
Ylipainoon+ihmisillä+saattaa+olla+erilaisia+syitä.+kaikkai+ei+välttämättä+ole+sitä+miltä+näyttää.+
olen+aina+ollut+normaalipainoinen,+mutta+myös+ollut+ulkonäön+takia+arvostelun+kohteena,+tiedän+miltä+se+tuntuu+enkä+koskaan+tule+tottumaan+ihmisten+raadollisuuteen,+valitettavasti.
02.08.2020 18:21
Samaa+mieltä,+mikäli+alussa+on+sitä+arvostelua+edes+vähän,+meinaa+sitä+että+lisää+sitä+tulee+jatkossa.+
Narsistit+eivät+paljasta+itseään+heti+alussa,+ensin+todella+miellyttäviä+mutta+myöhemmin+kun+saattaa+olla+jo+liian+myöhäistä.++Ja+aiheuttaa+henkisiä+traumoja.+
Itse+en+herkkänä+ihmisenä+koskaan+pysty+ymmärtämään+toisten+ihmisten+halua+tai+fantasioita+satuttaa+tai+vaurioittaa+toista+henkisesti+tai+fyysisesti.
20.07.2020 19:05
Siis+kyllä+ylipainoinenkin+nainen+voi+olla+kaunis+kasvoiltaan,+naisena+en+ymmärrä+miks+ylipainoinen+aina+miesten+mielestä+meinaa+rumaa+ihmistä+kuinka+se+nyt+määritellään,+ja+kuka+sen+määrittelee.
olen+aina+ollut+normaalipainoinen+silti+rumahko.+ja+myös+aikoinaan+myös+saanut+kuulla+siitä+kyllä+ja+se+ei+ole+mitään+mukavaa+syö+itsetunnon+mikäli+sitä+ei+ole+alkujaan+rakennettu+rautaiseksi.
04.07.2020 21:18
Nykyään+narsisti+sanaa+viljellään+vaikka+diagnoosin+tekee+alan+ammattilaiset,+ei+sillä+etteikö+narsisteja+olisi+varsinkin+nyky-+yhteiskunnassa+sekä+epävakaita.
Mieti+ja+harkitse+suhteen+plussat+ja+miinukset,+ja+ennen+kaikkea+ne+fiilikset+miltä+tuntuu,+vaikka+rakastunut+ei+silti+kuulu+olla+ahdistunut,+jännittynyt+suhteessa+valtaosaa+aikaa.
Jokin+siinä+on,+ite+olen+huomannut+ihastunvani+teini-+ikäisestä+saakka+juurikin+vastakohtaisiin+persooniin+kuin+itse+on,+ja+ns.+pahoihin+poikiin.+ollut+pitkän+itsetutkistelun+paikka,++seurustelujen+jälkeen+mitä+ollut,+todennut+että+liian+vaikeita+ihmissuhteet+ja+mieluummin+ilman.+Kuka+mitenkin,+jokainen+tekee+itse+omat+valintansa,+oppii+niistä+tai+sitten+ei.
04.07.2020 17:59
Nykyään+kriteerit+tiukentuneet,+syntyvyyskin+laskusssa.+
Tiedän+tunteen,+aikani+sitä+ahdistelin+nyt+tyytyminen+siihen+että+yksin+sitä+elämää+elettävä,+hankittava+vaikka+uusia+harrastuksia.
01.07.2020 22:06
sama,+en+juo+kaljaa+enkä+sidukkaa,+lihottaa+liikaa.+
Täytyy+yrittää+selvinpäin+selvitä+elämässä,+myönnettäköön+että+joskus+ollut+vaikeaa,+ilman+alkoholii..
01.07.2020 22:00
totta.
24.06.2020 14:49
14 / 124