- mullakin itseeni vanhempi mies <3 mieless aina vaan
- ei niillä taida olla, itse tullu koettua. ihastuminen vaan tapahtui, vaikka käytännössä suhde olisi mahdoton, ehkä tosin en voi tietää =)
- en menis piiloon, miks menisin haluaisin hänet kohdata, vaikka toimintakyky saattais hetkellisesti mennä, ja sanat sekoittua siinä tilanteessa, taas =)
- monen monta kertaa olen unelmissani halannut, kaipaamaani miestä <3
- kaipaamaani miestä en pidä tietenkään.
- tällä palstalla ei kenelläkään taida olla täysin suhteellisuudentajua enää tallella.
tämä yksi ja ainut nicci, en ole multiniccinä tääläl. - en ole varattu, eikös täällä kaikki luulla, kaikkea.
- Niin miehissä kuin naisissa mun mielestä luusereiks tekee se, että ei oteta vastuuta mistään elämässä.
onhan heitä, meitä, erilaisia, aina ollut kaikenlaisia. - ha ha ha
- vaikka jo huomenna!
- viimeiset 2 viikkoa, ja edelliset kuukaudet, päivät ja yöt erästä miestä <3
M- kirjaimella alkavaa =) - usein ajatuksissa oltu yhdessä, sylikkäin ja mitä kaikkea muuta! =)
pelkästää ajatusten tasolla, saa poltteen aikaan, mitähän se ois tai voi olla ihan live tapaamisessa..
MUTTA tai sitten se kaikki ois vaan kuvitelmaa, omaa, eikä kemiat natsaiskaan yhteen yhtään. tahtoisin päästä testaamaan ne kemiat =) - jotain pari viikko taitaa olla, menen sekaisin aina pelkästä näkemisestä, hän ei sitä kyllä taida tietää, ja sitten aika vaan menee kärvistellessä ikävöidessä, mitään ei tapahtu kuitenkaan tälle asialle...
ehkä olen liian estynyt, en ujo ottamaan esim. facebookissa yhteyttä häneen. - miehen lähellä ja sen jälkeen, huh huh
siinä tunteessa vaan on jotain, jolla ei järjen kans ole tässä tapauksessa mitään tekemistä, koska olemme eri maailmoissa.
MUTTA silti, maailma pyörii ja sydämessä velloo vielä pitkä ainaa kohtaamisen jälkeen, käytän ilmaisua kohtaamisen, koska eihän me edes tunneta. - ja... hallituksen mielestä vaan kotouttamisessa meno jokin pieleen.. =( =( =(
- ei se nyt kiillä, kynitty versio
ha ha ha - en ole elämässäni saanut kukkasia kuin muutamia kertoja, koska en ole kaunis, eikä minusta sellaista tule, niin huomionosoitukset olleet vähäisiä.
- samanlainen tilanne, useita kuukausia ihastunut mieheen...
- M- miestä
- aijaa, en tiennyt, no sit ei oo enää symppis,heh