- täällä palstalla nyt voi olettaa vaikka mitä.
luulen, et hän mies, ei tällä palstalla käy, tietyistä syistä.
tosin kun en tunne häntä, en voi olla täysin varma asiasta. - sama, eräs mies mielessä. toivottavasti tuntee edes hieman että ajatuksissa on hän, varsinkin unettomina öitä =) =) jolloin ajatukset vaeltaa, ja vaeltaa.
- ihmisiä siinä missä kaikki muutkin, mutta vaikka rakkaus ei katso aikaa, paikkaa eikä aina ikävuosia, niin jos elämäntilaneet liian erilaiset se hankaloittaa suhdetta.
vaikka voihan suhteessa, tai avioliitossa, avoliitossa tai parisuhteessa elämässä sattua ja tapahtua kaikanlaista, jotka saattavat muuttaa tilanteita. - Totta.
- en kannata työpaikkaromansseja, harvoin kait onnistuvat lopulta. vaikka eipä ole kokemusta, niin mikäpä olen sanomaan, ja eihän se rakkaus yleensä katso aikaa, paikkaa eikä ikävuosia. =)
- Saa mieltä, liika on liikaa. kohtuus kaikessa,lahjoissakin.
- ei ole oma, ihastuin kyllä, tykkään vaikka hölmöili.
mutta vetää puoleensa. - olen saanut.. noin yleisesti miehiltä pakkeja, joten älä välitä! pitkiltä sekä pätkiltä =) =)
- itse olen erimieltä, siksi koska itse olen pätkä nainen. Jos olisin erilainen, mielipide saattaisi olla erilainen, mutta kukaanhan meistä ei ole täydellinen . eikä tietysti pelkän ulkoisen olemuksen perusteella ketään ole järkeä arvostella, vaikka ihmiset niin tekee, minäkin joskus. sekä minua myös, arvosteltu ulkonäöstä.
- me voitaisiin keksiä, säännöt rakkaudelle! =)
sellaiset, jotka sopii kummallekin.
N>M. - oi, kauniisti kirjoitettu.
- kenelle, missä, milloin??
hänelle vastaisin, että ikävä. - melko samanlaiset fiilikset erästä miestä kohtaan.
- en usko et hän palstalla, tietyistä syistä.
muutenkin ihastumiseni on outoa tietyistä syistä, mutta järjellä ja tunteilla harvoin tekemistä keskenää, siis ei ole . sydän tekee mitä se tahtoo. - kyllähän se hieman enemmän lisääntyy totta.
- Miestä itseäni vanhempaa, ei tunneta.
- ei nähty tänään.
- eräästä+miehestä,+itseäni+vanhempi.+
enpä+ole+100%+varma,+tykkääkö+varsinaisesti. - ei.
- tykkään lyhyesti ilmaistuna.
n>m