le-pardi

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
78
- Pahvilaatikoita kaupasta?Miten tuo lie on, saako nykyään kaupoista pahvilaatikoita muuttolaatikoiksi? Pienemmistä, isommista kaupoista? Vai onko1112399
- Hauskaa halvalla?Puh. On etsitty vuokramökkiä saaristosta ja lapista, risteilyä sinne sun tänne, hotellia Turusta ja Kuusamosta. Kesäloma82571
- Mistä juomakatiska?Mistä saan juoma-/olut-/pullokatiskan? Onnistun itse löytämään vain nettikauppoja, jossa pitää tilata vähintään 6 katisk11494
- Ylipainoinen kuumeilijaMuuten voisi jo olla vauvan aika, mutta... liikakiloja on 50 eli paljon, ja vaikka omasta arjestani nyt selviänkin ilman111340
- Mitä odotatte kylässä?Jos teidät lapsenne / lapsienne kanssa kutsutaan kylään, minkä tasoista "palvelua" odotatte kyläpaikassa, jos kyseisessä231195
- Mistä ISO juomakatiska?!Ajattelin hankkia isälle lahjaksi juomakatiskan - kesämökillä kun on varsinkin vieraiden aikaan aina sama ongelma eli jä11133
- Oikeasti hyvät pyyhkeet?Tähän asti olen yrittänyt päästä aina mahdollisimman halvalla, mutta nyt alkaa tulla mittari täyteen ja voisi hankkia jo4885
- Salisyylihappoa ilman alkoholia?!Jos olet onnistunut löytämään kohtuuhintaisen ihonhoitosarjan, jossa on puhdistus- ja/tai hoito- ja/tai kosteutustuottee3733
- Suositelkaa kirjaa!Oletteko törmänneet mielestänne suositeltavan arvoiseen pihasuunnittelua ja/tai helppoja puutarhakasveja koskevaan opuks2647
- Kokemuksia OURAX-taloista?Onko kokemuksia Ourax-taloista? Nettisivujen mukaan kyseinen firma tarjoaa sitä mitä tahdomme siihen hintaan mihin tahdo2510
- Apteekista kuivalle akneiholle?Minulla on hankalista ihoista hankalin. Otsassa hiusrajassa pieniä valkopäisiä näppylöitä, otsan iho kiiltelee. Nenä on4403
- Eron yksityiskohtaiset syyt eivät kuulu lapsille!Luin tuossa jostain vanhasta Perhe-lehdestä lukijan kirjoittaman narinan siitä, miten miehen uskottomuus on satuttanut k0400
- Parasta suhteessanne?Onpa masentava palsta. Niin paljon pinnallisia, lapsellisia ongelmia, jotka epäilemättä ovat meille jokaiselle ilmiönä t3380
- Oikea koko 185-senttiselle?Ajattelin laittaa ostoilmoituksen käytetystä pyörästä työmatka-ajoa varten. Minkähän kokoista kannattaa 185-senttisen mi3367
- Työmotivaatio NOLLA.Kiva tietää, että nimi on tai ei ole irtisanottavien / lomautettavien listalla, mutta tiedon siitä saa itse vasta sitten4313
- Kukkia kotiin kohtuuhintaan?Pitäisi tuttavalle lähettää onnittelukimppu kotiin, mutta järkevään hintaan. Mitä liikettä suosittelette?0261
- Työmotivaatio NOLLA.Kiva tietää, että nimi on tai ei ole irtisanottavien / lomautettavien listalla, mutta tiedon siitä saa itse vasta sitten0204
- Puutavaraa pienissä erissä?Mistä voin ostaa puutavaraa pienissä erissä? En ole rakentamassa taloa tai perustamassa verstasta, vaan tarvitsen esim.0192
- Työmotivaatio NOLLA.Kiva tietää, että nimi on tai ei ole irtisanottavien / lomautettavien listalla, mutta tiedon siitä saa itse vasta sitten0181