Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Iso_D
profiilit
Iso_D
Iso_D
Vapaa kuvaus
Merilapista, sinkku. Joskus tänne keskusteluihin höpöttelen joutavia.
Aloituksia
2
Kommenttia
339
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lievä+epäilys+valtaa+mieleni,+hivenen+huonot+ennusmerkit+on+nyt+tässä+palstasuhteessamme.+Pihtaat,+mökötät+ja+sinulla+taitaa+olla+sivusuhteitakin+:/
25.09.2018 08:17
Niinpä+niin,+ehkäpä+tuo+kirjallinen++luonnehdinta+tuosta+kummasta+kummittelijasta+antaa+viitteitä+ettei+täänkään+päässä+kaikki+ihan+hyvin+ole+vaan+on+siihen+ihan+looginen+selitys.+Lapsena+Tinttiä+luin+ja+siinä+kapteeni+Haddock+aika+sielukkaasti+käytti+verbaalista+ilmaisuaan,+kun+sisimpään+sattui.
+Ehkäpä+sieltä+olen+ammentanut+esikuvani+ja+kun+jokin,+jokin+otus+omituinen+aiheuttaa+minussa+tunteen+että+halata+haluaisin,+nuukutella+hiuksia,+käteni+uuman+ympärille+kiertää,+niin+se+kait+saa+näppini+näppäimistöllä+näpyttämään,+kun+niin+mieluusti+näillä+samaisilla+näpeilläni+ennemmin+oikeassa+elämässä+hunajapupuani+hellisin+:)
24.09.2018 22:36
Toihan+on+yks+vaihtoehto+että+sopeudut+tilanteeseen+ja+elät+sitten+seksittömässä+liitossa.+Vaan+kuinkahan+sulla+sitten+vuosien+päästä+katkeruus+nousee+pintaan?++Ero+lie+väistämätön+jollain+aikavälillä.+
Ethän+sinä+lääkkeitä+tarvi+jotta+halut+lähtee.+Omilla+ruoka+sekä+käytöstavoilla+voit+ajaa+itsesi+tossukaksi.+
Esimerkiksi+päinvastaisessa+tapauksessa+netistä+löytyy+tietoa.+Vaikkapa+tuolta:+http://www.simplyshredded.com/the-testosterone-diet-the-ultimate-meal-plan-to-ramp-up-your-bodys-levels-of-testosterone.html
Katsele+netistä,+kyllä+sieltä+sulle+tieto+löytyy+miten+saat+itsesi+ajettua+haluamallesi+tasolle,+ilman+lääkkeitä.
24.09.2018 14:55
Aika+pepa+peppupupulla+:P++Ei+ihan+tällä+Hopeaketulla+tullut+infraktia+mut+syämmentäin+kuumotti+:)+Jaa+että+iskeä+hampaat+tyttöpupujen+pepaan?++iskeäppä+hyvinkin,+jotenkin+kuvistasi+välittyi+että+kenties+yhteisiä+mielenkiinnon+kohteita+saattaisi+meillä+olla+;)
23.09.2018 23:24
Niin,+näin+Hopeakettuna+voisin+todeta+että+me+kaikki+kettujen+lahkoon+kuuluvat+taidamme+olla+hivenen+erikoisia+tapauksia+:D+Niin+vähän+aikaa+olen+täällä+ollut+etten+kyllä+tiedä+nickkisi+syntytarinaa.+Ja+ei,+en+ole+nähnyt+pepasi+kuvaa:)+Mielenkiintoa+olisi+kylläkin+aiheeseen,+tiedä+siitä+sitten+kestäisikö+psyykeni+moista,+saatika+sydämmeni+koska+tää+Hopeakettu+on+niin+vanha+ja+neitojen+pepat+ovat+vallan+lähellä+sydäntä...+++...tai+sydänkohtausta+:)
23.09.2018 21:29
Herrasmiehenä+olo+vaatii???+Siis+jos+tarjoan+itseni+nähtäväksesi+kuten+luoja+on+tarkoittanut,+ilman+että+verhoan+ruumiini+valheellisuuden+kaapuun,+saatika+että+täysin+anonyyminä+olisin,+on+mielestäni+kohtuullisen+rehtiä+käyttäytymistä.+Sehän+on+yksi+herrasmiehen+tuntomerkki+:)
23.09.2018 21:20
Selkeää+vaimomatskuu,+mökötätkin+:D
23.09.2018 19:35
Niin...+++...täähän+on+kuin+oikea+suhde,+neito+vaan+pihtaa+:D
23.09.2018 17:48
Aina+0:')
23.09.2018 17:12
Ei+ole+ei+KonnaKettu+alter+egoni+ei+:)+Hopeakettuna+tosin+minut+kylläkin+tunnetaan+:D+
Minulla+on+etäinen+aavistus+et+jos+neito+nickiksi+valitsee+Peppupupun+niin+pepun+täytyy+olla+silloin+jotain+ainutkertaista,+Jotain+joka+saa+mykiöni+välittämään+aivoille+exstaasia,+käteni+vaeltamaan+iholle,+tarttumaan+hiuksiin...
23.09.2018 06:23
Peppupupu+tieteski+:P
22.09.2018 22:09
Ihan+hyvä+pointti+tuossa+Ap'een+kirjoituksessa.
22.09.2018 18:08
Uskon+:D
21.09.2018 19:08
:P
21.09.2018 18:06
Älä+stalkkaa+😆
21.09.2018 10:09
Tääkin+on+ihan+kokematon+0:)
20.09.2018 19:00
Omaan+peiliin?++Onkos+tuo+nyt+sitten+viittaus+siihen+että+kun+temperamenttinen+leidi+ei+löydä+seuraa+niin+kyllä+peilikin+käy+XD
19.09.2018 19:24
Jopa+taas+on+niin+katkeraa+:D
On+niitä+olemassa+sellaisiakin+neitoja+joilla+parisuhdekäsitys+perustuu+molemminpuoliseen+kunnioitukseen,+heitä+kutsutaan+nimellä+tavallinen+nainen.+Kovin+hankalaa+vain+löytää+moisia+kun+tahtoo+olla+tuollaisia+tulisieluisia+katkeroituneita+tai+sitten+mainitsemiasi+lapasia+:)
19.09.2018 11:40
Oot+kyllä+oikeassa+että+kliseet+eivät+kyllä+ylimääräisiä+pisteitä+tuo+:)
Joo+mutta+itse+aina+nuo+"temperemettimainokset"+koen+ennakkovaroituksena.+Vastapuoli+varoittaa+ennakkoon+että+on+oikeutettu+"känkkäränkkään",+olemaan+hankala+ihminen.
19.09.2018 09:44
Komppaan+kyllä+Ap'tä.+Ruksia+vaan+jos+omassa+ilmossaan+neitokainen+ilmoittaa+konfliktihalukkuudestaan.
Sellainen+tekstikin+on+suosittu+neitokaisten+profiileissa+kuin:+jos+et+kestä+minua+pahimillaan+niin+et+ansaitse+minua+parhaimillaan.
Pah+sanon+minä,+etsikööt+kiukkuprinsessat+riepoteltavat+räsynukkensa+muualta+:D
19.09.2018 06:12
15 / 17