Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Ystävän laulu

Johan kolahti palvelutalossa. Naisia oli tulossa laulamaan äidilleni Ystävän laulua. Olen Arjan biisiä karaokessa ja muu
    60 plus
    9
    292
  2. Porilaisten marssi

Iivo voitti kuninkuusmatkan. Onnittelut. Hienoa kuulla porilaisena tuo marssi.
    60 plus
    15
    290
  3. Sairaalabakteeri ja kohortti

Joku ano pauhaa ja huutaa koronasta. Ja vaatii porukkaa eristyksiin ja uusia laitoksia koronapotilaille. Ei tämä sadanv
    60 plus
    27
    290
  4. Aira sairastui

On hän sitkeää tekoa. Yli yhdeksänkymppinen. Pörrää minihamosessa ja topissa punainen pitkä tukka leiskuen. Nyt elimis
    60 plus
    17
    288
  5. Kaivon ja veden tarkastus

Täällä tuntuu porukoilla olevan mökkejä ja siellä kaivoja. Miten on kaivon tarkastuksen ja veden laadun tarkkailu? Teet
    60 plus
    18
    284
  6. Poliisi epäilee hoivakodin työntekijää lääkevarkaudesta

"Poliisi epäilee: Palvelutalon työntekijä varasti huumaavia lääkkeitä – antoi tilalle keittosuolaliuosta Tänään klo 8:1
    60 plus
    18
    282
  7. Viisumitalistin uusin mv

https://youtu.be/NtOlguB6lg0?si=Q8xo_XtjxTxJzb_A Ohoh mitä tässä tapahtuu?
    60 plus
    6
    277
  8. Sortsit kateissa

Minä en tarvitse uutta enkä vanhaa heilaa helluntaiksi, mutta sortsit tarvitsisin ja sassiin. Mistä löytyy persevälle,
    Ryhmät
    15
    276
  9. Cha cha cha metalli

https://youtu.be/NoPiPGUznO0 No nythän jysähti metalliversiona. Pidot senkun paranee
    60 plus
    13
    272
  10. Eksyin tavaraviidakkoon

Meillä on on menossa suvun vanhan kesämökin, autotallin ja muutaman varaston tyhjennys. Maastouduin eilen sinne pelipai
    60 plus
    27
    266
  11. Viinapiru riesana

On se tuon viinapirun kanssa elävän ihmisen elämä rankkaa. Ei nousukiidossa vaan laskupöllyssä. Ei pidät jalat, pää on s
    60 plus
    38
    264
  12. Huijausviesti

[VERO] Veroviranomaiset ovat päättäneet että saat hyvityksen. Saadaksesi tämän summan voit vierailla verkkosivuillamme..
    60 plus
    12
    264
  13. Vähän musaa

https://youtu.be/ETgDtyGNVjo Mitäs tykkäätte?
    60 plus
    5
    263
  14. Rahiksen metkuja

Menin yksin kyläkauppaan, ikää 65-vee. Laitoin käsineet käteen. En puhunut kenellekään mitään, tyhjässä kaupassa. En hi
    Ikäryhmät
    19
    251
  15. Lu 23:43 KR92:n mukaan

Lu 23:43 KR92:n mukaan "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa". Tämä herättää kysymyksiä?
    60 plus
    9
    247
  16. Joulua odotellessa

Minäpä sain hienon viestin joulua ajatellen. Sanottiin näin: Jos olet oikein kiltti, joulupukki tulee käymään. Jos olet
    60 plus
    10
    239
  17. Sit o iha hik

Millai perskiles näoän ikkään pääs käymää. Lähin turrukkatta kusettaa, kun äkkäsin tienposkesa kirkkauden. Ol meinaa isk
    60 plus
    6
    236
  18. Kolmiodraama

Olen lukenut viihdelehdestä silmät ymmyrkäisinä yhtä kolmiodraamaa. Tunnetun kihlaparin naispuolinen jäsen on tehnyt jo
    60 plus
    118
    235
  19. Ei hyvää päivää

Nyt on julkisuuteen tullut virallisia tietoja, että Marin itse perui lomansa. Hänellä ei siis ollut sijaista ja päämini
    60 plus
    64
    234
  20. Trollit liikkuu öisin

Viime yönä on kejuun laitettu linkkejä ihan sairaasti. Yritin niitä ypllä poistattaa. Ei ainakaan heti onnistunut. Lait
    60 plus
    2
    233