Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Kun ollaan sukset ristissä

Olen täällä kirjoitellutkin, että äitini ja veljeni asuvat palveluasunnoissa. Palvelukodeissa ei ole mitään moitittavaa
    60 plus
    18
    123
  2. Mä lähden stadiin

Huomenta palstaporukat. Onpa hieno aamu ja kevättä rinnassa/rinnoissa. Se taas tietää Helsinki reissua. Nyt ei olla köyh
    Ikäryhmät
    65
    123
  3. Karhussa on luonnetta

Upeeta, mahtavaa. Olla porilainen. Maan äiti tuli ja kehui kotikaupunkiansa ja muutenkin piti loistavan avajaispuheen a
    60 plus
    4
    119
  4. Palvelukodin ankeus

Eilen kävin palvelukodissa veljeni hoitopalaverissa. En ole käynyt koronan jälkeen sisätiloissa. Hätkähdin sitä ankeutt
    60 plus
    62
    119
  5. Loppui virta

Sairaus iski Nyt ollaan sitten vuodepotilaana. Kolmatta päivää. Iski yöllä hirveä mahasärky ja samalla selkäsärky. Maha
    70 plus
    28
    119
  6. Ylikuormitus

Nyt kolahti tajuntaan labrojen ylikuormitus. Kun asukkaalla on tulehdusarvo korkealla ja hoitajat ottavat verikokeita, l
    60 plus
    30
    116
  7. Auto jää Tuisku ja Käärijä

https://youtu.be/phFGtQETQTI Ja sitten vappumusaa
    60 plus
    3
    116
  8. Kirkkoon kuuluminen

Viimeaikoina on ollut muutamat hautajaiset. Kaikki vainajat olivat kirkosta eronneita. Eli silloin maksuja tulee enemmän
    60 plus
    50
    116
  9. Sairaalan kutsuu

Nyt tuli sitten sairaalasta kirje operaatioon. Se jos onnistuisi, niin loppuisivat nämä myöhään- ja yövalvomiset. Olen a
    60 plus
    16
    114
  10. Nordeapankki jumissa

No niin, tänään on eläkkeenmaksupäivä. Ja Nordeanpankin mobiili ei toimi. Onkohan tällä jotain tekemistä tuon kamalan Uk
    60 plus
    18
    114
  11. Wiskihaussi

Nythän täältä valuu porukkaa kahvipirttiin, siis 70 ja plus, ihan solkenaan. Kun me kuusikymppiset nyt valtaamme lopul
    60 plus
    71
    113
  12. KKokoomus haluaa viinit ruokakauppaan

Kokoomus haluaa viinit viinakaupasta ruokakauppaan. Eikös se ole loppujen lopuksi sama missä putelit myydään. Jos on juo
    60 plus
    20
    112
  13. Grönlantiin toivematka

Nyt mä lähden, en suinkaan suljettiin stadiin, vaan Grönlantiin. Niin jos sinne voi matkustaa. Siellä ovat baarit ja vii
    60 plus
    32
    111
  14. Mikä ihana savuton terassi

Nyt löytyi tarpeeksi korkea auktoriteetti sanomaan tupakoivalle talon akalle suorat sanat. Kyllä se on niin, että kun k
    Ikäryhmät
    52
    111
  15. Pyörivä äänetön

Kaverukset kehittelivät uutta ideaa johonkin. Ei siitä oikein tullut mitään. Toinen ajankulukseen teki pyörivän häkkyrä
    60 plus
    4
    110
  16. Yksinelävä reissuun

Hyvää huomenta täältä Länsi-Suomesta. Pakkasta on yli kymmenen astetta, mutta ei hätää. Olen lämpimässä kodissani ja juo
    60 plus
    75
    109
  17. Isää muistaen

25.11.1922 Piirtynyt päivämäärä mieleeni. Isäni syntymäpäivä. Hän on jo nukkunut pois. Vapaaehtoisena armeijaan 17- vuot
    60 plus
    7
    109
  18. Mökki on historiaa

Ollaanpa käyty vääntöä mökin myynnistä. Ostotarjous ja myyntisumma eivät ole ihan kohdannut. Loppuviikkoa kohden ostaj
    60 plus
    28
    108
  19. Sielu murskana

Hyvää huomenta palstalaiset. Uusi päivä, ehkä parempi kuin eilinen. Nimittäin lopetin hoitokoiran lenkittämisen toista
    60 plus
    106
    108
  20. Mökki toi muistoja

Käväisin mökillämme ystäväni kanssa. En ole käynyt siellä äitini poismenon jälkeen. Mökki on tyhjä, kun sille melkein lö
    60 plus
    29
    107