2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Kun ollaan sukset ristissä
Olen täällä kirjoitellutkin, että äitini ja veljeni asuvat palveluasunnoissa. Palvelukodeissa ei ole mitään moitittavaa18145Tuntematon sieni
Nyt on sienestysaika, kuulemma. Ohjeita on ainakin paljon. Olen länsisuomalainen ja meillä kotona tai mummolassa ei kos17142- 3142
Lämminhenkinen illanvietto
On täällä maalla upea kylänraitti. Jokaisessa talossa on portinpielessä valaistus. Ja sisäpihoilla upeat lipputangonvalo6141Hyvää huomenta
Hyvää huomenta palstalaisille täältä lumisesta Länsi-Suomesta. Kylä on kuin postikorttimaisema. On joskus valittukin vuo6139Palvelukodin ankeus
Eilen kävin palvelukodissa veljeni hoitopalaverissa. En ole käynyt koronan jälkeen sisätiloissa. Hätkähdin sitä ankeutt62138Mökki toi muistoja
Käväisin mökillämme ystäväni kanssa. En ole käynyt siellä äitini poismenon jälkeen. Mökki on tyhjä, kun sille melkein lö29134Odotan koronatestiin
Täytin omatesti kaavakkeen netistä. Yllätyksekseni vastauksessa pyydettiin ottamaan yhteyttä lähimpään terveyskeskuksee45134Loppui virta
Sairaus iski Nyt ollaan sitten vuodepotilaana. Kolmatta päivää. Iski yöllä hirveä mahasärky ja samalla selkäsärky. Maha28134KKokoomus haluaa viinit ruokakauppaan
Kokoomus haluaa viinit viinakaupasta ruokakauppaan. Eikös se ole loppujen lopuksi sama missä putelit myydään. Jos on juo20134Kirkkoon kuuluminen
Viimeaikoina on ollut muutamat hautajaiset. Kaikki vainajat olivat kirkosta eronneita. Eli silloin maksuja tulee enemmän50133Mä lähden stadiin
Huomenta palstaporukat. Onpa hieno aamu ja kevättä rinnassa/rinnoissa. Se taas tietää Helsinki reissua. Nyt ei olla köyh65133Kettu tiellä
Voi ei. Heräsin aamuyöllä ja muutama auto ajoi tiellä tosi kovaa. Ei yhtään piitata kylänraitilla nopeusrajoituksista. T10133Wiskihaussi
Nythän täältä valuu porukkaa kahvipirttiin, siis 70 ja plus, ihan solkenaan. Kun me kuusikymppiset nyt valtaamme lopul71132Hauskaa on joskus ollut
Tuolla jossain ketjussa joku kysyi, oliko minulla koskaan hauskaa kun ryyppäsin ja rälläsin. Nyt kun aikaa on kulunut,21131Isää muistaen
25.11.1922 Piirtynyt päivämäärä mieleeni. Isäni syntymäpäivä. Hän on jo nukkunut pois. Vapaaehtoisena armeijaan 17- vuot7131Ylikuormitus
Nyt kolahti tajuntaan labrojen ylikuormitus. Kun asukkaalla on tulehdusarvo korkealla ja hoitajat ottavat verikokeita, l30130Kuningatar Elisabet II on kuollut
Kuningatar Elisabet II on kuollut Kuningatar Elisabet oli kuollessaan 96-vuotias. Kunnioittaen25128Sairaalan kutsuu
Nyt tuli sitten sairaalasta kirje operaatioon. Se jos onnistuisi, niin loppuisivat nämä myöhään- ja yövalvomiset. Olen a16127Luxushoitolaitos
Lueskelin juttua kuuluisasta ruhtinattaresta, joka palasi pitkältä reissultaan kotimaahansa. Samantien hän lähtikin tois23126