2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6302
Nainen on aina nainen
Pienentää surumme Kaksinkertaistaa ilomme ja moninkertaistaa menomme. Tuli eilen luettua sotilasmuistokirjaa vuodelta 113171Ei vatun vattua
Ei ole helppoa vatun viljelijöilläkään. Ensin tuli kuuma, sitten tuli kylmä ja taas kuuma. Ampiaiset popsivat vissiin r9166- 3162
Wiskihaussi
Nythän täältä valuu porukkaa kahvipirttiin, siis 70 ja plus, ihan solkenaan. Kun me kuusikymppiset nyt valtaamme lopul71161Mä lähden stadiin
Huomenta palstaporukat. Onpa hieno aamu ja kevättä rinnassa/rinnoissa. Se taas tietää Helsinki reissua. Nyt ei olla köyh65161Kun ollaan sukset ristissä
Olen täällä kirjoitellutkin, että äitini ja veljeni asuvat palveluasunnoissa. Palvelukodeissa ei ole mitään moitittavaa18160Tuntematon sieni
Nyt on sienestysaika, kuulemma. Ohjeita on ainakin paljon. Olen länsisuomalainen ja meillä kotona tai mummolassa ei kos17158Mökki toi muistoja
Käväisin mökillämme ystäväni kanssa. En ole käynyt siellä äitini poismenon jälkeen. Mökki on tyhjä, kun sille melkein lö29156Hyvää huomenta
Hyvää huomenta palstalaisille täältä lumisesta Länsi-Suomesta. Kylä on kuin postikorttimaisema. On joskus valittukin vuo6156Työeläkkeihin tuntuva korotus
Kova inflaatio nostaa eläkkeitä tuntuvasti vuonna 2023. Työeläkkeisiin tulee tammikuussa noin 7 prosentin korotus. Tämä33155Lämminhenkinen illanvietto
On täällä maalla upea kylänraitti. Jokaisessa talossa on portinpielessä valaistus. Ja sisäpihoilla upeat lipputangonvalo6153Mökkeily loppunut
Vietimme kesäpäivää mökillämme. Juotiin ulkona kakkukahvit ja hengitimme raitista ulkoilmaa. Viimeksi olin erittäin hu40153Kirkkoon kuuluminen
Viimeaikoina on ollut muutamat hautajaiset. Kaikki vainajat olivat kirkosta eronneita. Eli silloin maksuja tulee enemmän50150Muumimuki käytössä
" Tehnyt useimmat lapsensa Väestöliiton muumimukissa” – naiselle tuomio Facebook-kirjoituksesta Eilen klo 20:45/IL Hämäl15150Isää muistaen
25.11.1922 Piirtynyt päivämäärä mieleeni. Isäni syntymäpäivä. Hän on jo nukkunut pois. Vapaaehtoisena armeijaan 17- vuot7150Ylikuormitus
Nyt kolahti tajuntaan labrojen ylikuormitus. Kun asukkaalla on tulehdusarvo korkealla ja hoitajat ottavat verikokeita, l30149KKokoomus haluaa viinit ruokakauppaan
Kokoomus haluaa viinit viinakaupasta ruokakauppaan. Eikös se ole loppujen lopuksi sama missä putelit myydään. Jos on juo20149Loppui virta
Sairaus iski Nyt ollaan sitten vuodepotilaana. Kolmatta päivää. Iski yöllä hirveä mahasärky ja samalla selkäsärky. Maha28148Mikä ihana savuton terassi
Nyt löytyi tarpeeksi korkea auktoriteetti sanomaan tupakoivalle talon akalle suorat sanat. Kyllä se on niin, että kun k52148Hauskaa on joskus ollut
Tuolla jossain ketjussa joku kysyi, oliko minulla koskaan hauskaa kun ryyppäsin ja rälläsin. Nyt kun aikaa on kulunut,21147