2lesken

2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
- 1159
Suomi-sotilas ja lapsi
Kyllä nyt liikutuin syvästi. Kun näin tuon kuvan missä Suomi-sotilas kantaa pientä lasta sylissää. Kovilla ovat molemmat4159Wiskihaussi osa 2
Istun Wiskihaussin loosissani näin aamuvarhain. Ulkona tuulee ja sataa. Syön herkullista aamiaista ja palaan ajatuksis1158Korjaus Ei Iisalmi vaan Ilomantsi
Anteeksipyyntöni iisalmelaisille, joilla ei ole mitään tekemistä allaolevan kammottavan jutun kanssa. Teidän 2lesken Po858Jää hyvästi
Mustat vaatteet on henkareissa. En ole vieläkään varma, ovatko tarpeeksi arvokkaat hautajaisiin. Tilasin kaikki netis2758Bakteerit ja virukset
Laitetaanpa nyt tietoisku: Bakteerit ovat useita satoja kertoja suurempia kuin virukset ja muistuttavat rakenteeltaan i1658Pitää olla kehityksessä mukana
Älypuhelimesta on vähän asiaa. Minulla on niitä ollut muutama, seitsemän vuoden ajan. Olen tottunut käyttämään älkkärei2858Tequilaa liikaa ja muisti meni
Julkkis Roope sai tuomion seksuaalisesta lähentelystä. Ei seksistä. Olen jotenkin pihalla tästä justusta. Ovat olleet2058Lisää turvapaikanhakijoita Suomeen
"Hallitus on päässyt sopuun Välimereltä tuotavista turvapaikanhakijoista - Suomi ottaa 175 alaikäistä tai yksinhuoltajap4757Puoliso likenneonnettomuudessa
Tällainen tapaus. On aviopari. Asuvat eri asunnoissa, mutta eivät siis ole virallisesti eronneet. Toinen joutui vakavaan3857Muisto elää
"Työlle ahne talonrakentaja. Voimat loppuivat viimein sairauden uuvuttamana" Tänään on kulunut 8 vuotta mieheni kuolemas556Helppo elämä
Olin kesäterassilla omaisteni kanssa. Molemmat palvelukodissa ja pyörätuolissa. Osanihan on helppo. Omaiseni hoidetaan12756Kela valvoo 3
siilivain 21.8.2019 19:51 " Anonyymi kirjoitti: En ole joutunut todistamaan moista mutta voisi olla että omaisilla on l4156Tupakka aiheuttaa aivoverenvuodon
" Suomalaistutkimus osoitti ensimmäistä kertaa maailmassa: tupakointi aiheuttaa tappavan aivoverenvuodon". kirjoittaa IS1056Väkivalta lisää väkivaltaa
Pitkään jatkuneessa väkivallassa, nainen hiiltyi totaalisesti. Kutsui väkivaltaisen miehen saunomaan. Kiukaalla odotti5355Joulu keskellä metsää
Olen suunnitellut viettäväni joulun mökillämme. Sähkölämmitys ja porin matti takaavat lämmön. Saunassa saa makoisat löyl3255Ei ymmärrä ei
Ylläpito ilmoittaa teknisestä ongelmasta. Onko taas joku troijalaionen jossain kaatamassa sivuja. Kertokaa viisaat miten554Koronarokotusaika
Kirjoittelin täällä jokin aika sitten, että odotan kun minulle tulee tekstarina koronarokotusaika. Epäilevät porukat ki954Voihan hampaan jomotus
Kävin hammaslääkärillä kun sain pika-ajan samaksi päiväksi. Hammaslääkäri katsoi hampaat ja kerroin mistä jomottaa. Hän554Tallin joulu
Olen laittanut talliin heinistä istuimet ja vanhasta ovesta pitkän pöydän pukkien päälle. Kahvi-tee- ja glögitermikset1453