2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Hiljaista on
Mitä nyt tapahtuu? Ei yhtään kirjoitusta aikoihin. Joko palsta hiljeni lopullisesti. Ilma on todella lämmintä, että177Yh-mammoilta tuet pois
Yksinhuoltajaäideiltä valtion maksamat elarit pois. Kun on lapsilleen isän valinnut, hän elättäköön tenavansa. Mietti6977Bakteerit ja virukset
Laitetaanpa nyt tietoisku: Bakteerit ovat useita satoja kertoja suurempia kuin virukset ja muistuttavat rakenteeltaan i1677Syöpäkääryleet
Hitsin hitsi kun nuo tupakoitsijat ottavat pattiin/veettävät /raivostuttavat. Aamupäivän siivosin koko asunnon ja pidi2377- 1177
Antaa palas
Nyt olen todellakin äärimmäisen vahingoniloinen. Yksi maanomistaja alkoi kulottamaan isoa piha-alaansa. Mikä kitkerä sa2176Palvelukodissa vierailu
Mukava oli nähdä velipoikaa pitkästä aikaa. Hyväkuntoiselta ja iloiseltakin näytti, kun minut näki suojusten alta. No n4476Koronarokotusaika
Kirjoittelin täällä jokin aika sitten, että odotan kun minulle tulee tekstarina koronarokotusaika. Epäilevät porukat ki976Elämäni mies ei unohdu
7 vuotta on kulunut mieheni kuolemasta. Alkuvuodet olivat kaameita. Nythän on jo helpompaa. Mutta ikinä hän ei unohdu. A6874Ei se mies hassumpi ole paikassaan
Uusi vuosi on menoillaan ja tein minäkin lupauksen. Alan itsekkääksi. Eilen sen toteutin. En hakenut koiraa lenkille. Pu1174Puoliso likenneonnettomuudessa
Tällainen tapaus. On aviopari. Asuvat eri asunnoissa, mutta eivät siis ole virallisesti eronneet. Toinen joutui vakavaan3874Suomi-sotilas ja lapsi
Kyllä nyt liikutuin syvästi. Kun näin tuon kuvan missä Suomi-sotilas kantaa pientä lasta sylissää. Kovilla ovat molemmat4173Alkoholismi
" MITÄ SITTEN kannattaisi tehdä? Ainakin satsata kokemusasiantuntijoihin. Esimerkiksi monella raitistuneella alkoholist1373Kela valvoo 3
siilivain 21.8.2019 19:51 " Anonyymi kirjoitti: En ole joutunut todistamaan moista mutta voisi olla että omaisilla on l4173Tallin joulu
Olen laittanut talliin heinistä istuimet ja vanhasta ovesta pitkän pöydän pukkien päälle. Kahvi-tee- ja glögitermikset1472Lisää turvapaikanhakijoita Suomeen
"Hallitus on päässyt sopuun Välimereltä tuotavista turvapaikanhakijoista - Suomi ottaa 175 alaikäistä tai yksinhuoltajap4772Pitää olla kehityksessä mukana
Älypuhelimesta on vähän asiaa. Minulla on niitä ollut muutama, seitsemän vuoden ajan. Olen tottunut käyttämään älkkärei2872Turhat papat lopetettava
Mitäpä niitä kalliita papaseulontoja tehdään mammoille, ilmaiseksi. Ei kun lopetetaan turhat seulonnat.4871Tequilaa liikaa ja muisti meni
Julkkis Roope sai tuomion seksuaalisesta lähentelystä. Ei seksistä. Olen jotenkin pihalla tästä justusta. Ovat olleet2071Joulu keskellä metsää
Olen suunnitellut viettäväni joulun mökillämme. Sähkölämmitys ja porin matti takaavat lämmön. Saunassa saa makoisat löyl3271