Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6302

1. Aikataulutettu

Perjantai, bussini lähtee kirkolta kello 8.45. Bussi on keskustassa kello 9.30 Pikavauhtia haen marketista kahvipullat
    60 plus
    25
    86
  2. Jouluvieras

Minullapa kävi maailman komein nuoriherra tuomassa lahjapaketin isäntänsä kanssa. Ei ollut pukki eikä tonttu vaan hurma
    60 plus
    31
    84
  3. Alkoholismi

" MITÄ SITTEN kannattaisi tehdä? Ainakin satsata kokemusasiantuntijoihin. Esimerkiksi monella raitistuneella alkoholist
    60 plus
    13
    84
  4. Tavallinen päivä

Hyvää huomenta palstalaiset. Kahvit on juotu ja nettiuutiset selattu. Olen lähdössä velipoikaa tapaamaan palvelukotiin
    Ikäryhmät
    18
    84
  5. Rahat kateissa

Lehdessä kirjoitettiin, että jokaista suomalaista kohti pankkitileillä on rahaa runsaat 16 000 euroa. Tarkistin saldoni
    60 plus
    37
    83
  6. Yh-mammoilta tuet pois

Yksinhuoltajaäideiltä valtion maksamat elarit pois. Kun on lapsilleen isän valinnut, hän elättäköön tenavansa. Mietti
    60 plus
    69
    83
  7. Pitää olla kehityksessä mukana

Älypuhelimesta on vähän asiaa. Minulla on niitä ollut muutama, seitsemän vuoden ajan. Olen tottunut käyttämään älkkärei
    60 plus
    28
    83
  8. Elämäni mies ei unohdu

7 vuotta on kulunut mieheni kuolemasta. Alkuvuodet olivat kaameita. Nythän on jo helpompaa. Mutta ikinä hän ei unohdu. A
    60 plus
    68
    83
  9. Syöpäkääryleet

Hitsin hitsi kun nuo tupakoitsijat ottavat pattiin/veettävät /raivostuttavat. Aamupäivän siivosin koko asunnon ja pidi
    Ikäryhmät
    23
    82
  10. Olihan herätys

Heräsin tänä aamuna viideltä ja laitoin kahvinkeittimen päälle. Avasin terassin ovet ja mikä raikkaus tulvahti sisälle.
    60 plus
    15
    81
  11. Antaa palas

Nyt olen todellakin äärimmäisen vahingoniloinen. Yksi maanomistaja alkoi kulottamaan isoa piha-alaansa. Mikä kitkerä sa
    60 plus
    21
    80
  12. Kela valvoo 3

siilivain 21.8.2019 19:51 " Anonyymi kirjoitti: En ole joutunut todistamaan moista mutta voisi olla että omaisilla on l
    60 plus
    41
    80
  13. Palvelukodissa vierailu

Mukava oli nähdä velipoikaa pitkästä aikaa. Hyväkuntoiselta ja iloiseltakin näytti, kun minut näki suojusten alta. No n
    60 plus
    44
    80
  14. Koira ruokakaupassa

Näin koiran kyläkaupassa. Mäyräkoiran
    60 plus
    11
    80
  15. Puoliso likenneonnettomuudessa

Tällainen tapaus. On aviopari. Asuvat eri asunnoissa, mutta eivät siis ole virallisesti eronneet. Toinen joutui vakavaan
    60 plus
    38
    80
  16. Tilauksia netistä

Netistä hain Onnibussin aikatauluja ja hintoja pääkaupunkireissulle. On hinnat nousseet sitten alkuhuuman. Eurolla pää
    60 plus
    42
    79
  17. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta palstalaille 60-70 vee. Olipas hieno herätys aamulla, kun koti on nyt perusteellisesti siivottu. Kolme pä
    60 plus
    26
    78
  18. Lisää turvapaikanhakijoita Suomeen

"Hallitus on päässyt sopuun Välimereltä tuotavista turvapaikanhakijoista - Suomi ottaa 175 alaikäistä tai yksinhuoltajap
    60 plus
    47
    77
  19. Koronalisää toimeentulotukeen

"Eduskunta hyväksyi toimeentulotukea saavien ”koronasatasen” – 75 euroa kuukaudessa puhtaana käteen" En tajua tätä raha
    60 plus
    49
    77
  20. Tallin joulu

Olen laittanut talliin heinistä istuimet ja vanhasta ovesta pitkän pöydän pukkien päälle. Kahvi-tee- ja glögitermikset
    60 plus
    14
    76