2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6302
Aikataulutettu
Perjantai, bussini lähtee kirkolta kello 8.45. Bussi on keskustassa kello 9.30 Pikavauhtia haen marketista kahvipullat2586Jouluvieras
Minullapa kävi maailman komein nuoriherra tuomassa lahjapaketin isäntänsä kanssa. Ei ollut pukki eikä tonttu vaan hurma3184Alkoholismi
" MITÄ SITTEN kannattaisi tehdä? Ainakin satsata kokemusasiantuntijoihin. Esimerkiksi monella raitistuneella alkoholist1384Tavallinen päivä
Hyvää huomenta palstalaiset. Kahvit on juotu ja nettiuutiset selattu. Olen lähdössä velipoikaa tapaamaan palvelukotiin1884Rahat kateissa
Lehdessä kirjoitettiin, että jokaista suomalaista kohti pankkitileillä on rahaa runsaat 16 000 euroa. Tarkistin saldoni3783Yh-mammoilta tuet pois
Yksinhuoltajaäideiltä valtion maksamat elarit pois. Kun on lapsilleen isän valinnut, hän elättäköön tenavansa. Mietti6983Pitää olla kehityksessä mukana
Älypuhelimesta on vähän asiaa. Minulla on niitä ollut muutama, seitsemän vuoden ajan. Olen tottunut käyttämään älkkärei2883Elämäni mies ei unohdu
7 vuotta on kulunut mieheni kuolemasta. Alkuvuodet olivat kaameita. Nythän on jo helpompaa. Mutta ikinä hän ei unohdu. A6883Syöpäkääryleet
Hitsin hitsi kun nuo tupakoitsijat ottavat pattiin/veettävät /raivostuttavat. Aamupäivän siivosin koko asunnon ja pidi2382Olihan herätys
Heräsin tänä aamuna viideltä ja laitoin kahvinkeittimen päälle. Avasin terassin ovet ja mikä raikkaus tulvahti sisälle.1581Antaa palas
Nyt olen todellakin äärimmäisen vahingoniloinen. Yksi maanomistaja alkoi kulottamaan isoa piha-alaansa. Mikä kitkerä sa2180Kela valvoo 3
siilivain 21.8.2019 19:51 " Anonyymi kirjoitti: En ole joutunut todistamaan moista mutta voisi olla että omaisilla on l4180Palvelukodissa vierailu
Mukava oli nähdä velipoikaa pitkästä aikaa. Hyväkuntoiselta ja iloiseltakin näytti, kun minut näki suojusten alta. No n4480- 1180
Puoliso likenneonnettomuudessa
Tällainen tapaus. On aviopari. Asuvat eri asunnoissa, mutta eivät siis ole virallisesti eronneet. Toinen joutui vakavaan3880Tilauksia netistä
Netistä hain Onnibussin aikatauluja ja hintoja pääkaupunkireissulle. On hinnat nousseet sitten alkuhuuman. Eurolla pää4279Hyvää huomenta
Hyvää huomenta palstalaille 60-70 vee. Olipas hieno herätys aamulla, kun koti on nyt perusteellisesti siivottu. Kolme pä2678Lisää turvapaikanhakijoita Suomeen
"Hallitus on päässyt sopuun Välimereltä tuotavista turvapaikanhakijoista - Suomi ottaa 175 alaikäistä tai yksinhuoltajap4777Koronalisää toimeentulotukeen
"Eduskunta hyväksyi toimeentulotukea saavien ”koronasatasen” – 75 euroa kuukaudessa puhtaana käteen" En tajua tätä raha4977Tallin joulu
Olen laittanut talliin heinistä istuimet ja vanhasta ovesta pitkän pöydän pukkien päälle. Kahvi-tee- ja glögitermikset1476