Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Tavallinen päivä

Hyvää huomenta palstalaiset. Kahvit on juotu ja nettiuutiset selattu. Olen lähdössä velipoikaa tapaamaan palvelukotiin
    Ikäryhmät
    18
    70
  2. Koira ruokakaupassa

Näin koiran kyläkaupassa. Mäyräkoiran
    60 plus
    11
    70
  3. Muisto elää

"Työlle ahne talonrakentaja. Voimat loppuivat viimein sairauden uuvuttamana" Tänään on kulunut 8 vuotta mieheni kuolemas
    60 plus
    5
    70
  4. Upea lautta

3 päivää enää keski-ikää jäljellä tai mitä se on. Sitten se iskee. Vanhuus. Ei ole todellista. Mihin se 65 vuotta meni.
    60 plus
    40
    69
  5. Yh-mammoilta tuet pois

Yksinhuoltajaäideiltä valtion maksamat elarit pois. Kun on lapsilleen isän valinnut, hän elättäköön tenavansa. Mietti
    60 plus
    69
    69
  6. Kela valvoo 3

siilivain 21.8.2019 19:51 " Anonyymi kirjoitti: En ole joutunut todistamaan moista mutta voisi olla että omaisilla on l
    60 plus
    41
    69
  7. Bakteerit ja virukset

Laitetaanpa nyt tietoisku: Bakteerit ovat useita satoja kertoja suurempia kuin virukset ja muistuttavat rakenteeltaan i
    60 plus
    16
    69
  8. Elämäni mies ei unohdu

7 vuotta on kulunut mieheni kuolemasta. Alkuvuodet olivat kaameita. Nythän on jo helpompaa. Mutta ikinä hän ei unohdu. A
    60 plus
    68
    68
  9. Alkoholismi

" MITÄ SITTEN kannattaisi tehdä? Ainakin satsata kokemusasiantuntijoihin. Esimerkiksi monella raitistuneella alkoholist
    60 plus
    13
    67
  10. Puoliso likenneonnettomuudessa

Tällainen tapaus. On aviopari. Asuvat eri asunnoissa, mutta eivät siis ole virallisesti eronneet. Toinen joutui vakavaan
    60 plus
    38
    67
  11. Lisää turvapaikanhakijoita Suomeen

"Hallitus on päässyt sopuun Välimereltä tuotavista turvapaikanhakijoista - Suomi ottaa 175 alaikäistä tai yksinhuoltajap
    60 plus
    47
    66
  12. Pitää olla kehityksessä mukana

Älypuhelimesta on vähän asiaa. Minulla on niitä ollut muutama, seitsemän vuoden ajan. Olen tottunut käyttämään älkkärei
    60 plus
    28
    66
  13. Ollakko vai eikö olla

Yhdessä keskustelussa viitattiin ihmisen olemassaoloon. Onko hän hengissä vai kuollut Luin tuon "Maunulan muumio" tarina
    Ikäryhmät
    10
    66
  14. Koronarokotusaika

Kirjoittelin täällä jokin aika sitten, että odotan kun minulle tulee tekstarina koronarokotusaika. Epäilevät porukat ki
    60 plus
    9
    66
  15. Tequilaa liikaa ja muisti meni

Julkkis Roope sai tuomion seksuaalisesta lähentelystä. Ei seksistä. Olen jotenkin pihalla tästä justusta. Ovat olleet
    60 plus
    20
    65
  16. Pimeitä hommia

Telkkari-ohjelmassa kauhistellaan, kuinka työttömiä kurssitetaan olemattomilla, kalliilla kurssituksilla. Pakotetaan os
    60 plus
    10
    64
  17. Tupakka aiheuttaa aivoverenvuodon

" Suomalaistutkimus osoitti ensimmäistä kertaa maailmassa: tupakointi aiheuttaa tappavan aivoverenvuodon". kirjoittaa IS
    60 plus
    10
    64
  18. Lauantaibussi

Kävin tänään keskustassa. Yksi bussivuoro kulkee näin lauantaisin. Kuskit pitävät maskia, mutta koululaiskuljetuksissa y
    60 plus
    7
    64
  19. Suomi-sotilas ja lapsi

Kyllä nyt liikutuin syvästi. Kun näin tuon kuvan missä Suomi-sotilas kantaa pientä lasta sylissää. Kovilla ovat molemmat
    60 plus
    41
    64
  20. Turhat papat lopetettava

Mitäpä niitä kalliita papaseulontoja tehdään mammoille, ilmaiseksi. Ei kun lopetetaan turhat seulonnat.
    60 plus
    48
    63