2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Tavallinen päivä
Hyvää huomenta palstalaiset. Kahvit on juotu ja nettiuutiset selattu. Olen lähdössä velipoikaa tapaamaan palvelukotiin1870- 1170
Muisto elää
"Työlle ahne talonrakentaja. Voimat loppuivat viimein sairauden uuvuttamana" Tänään on kulunut 8 vuotta mieheni kuolemas570Upea lautta
3 päivää enää keski-ikää jäljellä tai mitä se on. Sitten se iskee. Vanhuus. Ei ole todellista. Mihin se 65 vuotta meni.4069Yh-mammoilta tuet pois
Yksinhuoltajaäideiltä valtion maksamat elarit pois. Kun on lapsilleen isän valinnut, hän elättäköön tenavansa. Mietti6969Kela valvoo 3
siilivain 21.8.2019 19:51 " Anonyymi kirjoitti: En ole joutunut todistamaan moista mutta voisi olla että omaisilla on l4169Bakteerit ja virukset
Laitetaanpa nyt tietoisku: Bakteerit ovat useita satoja kertoja suurempia kuin virukset ja muistuttavat rakenteeltaan i1669Elämäni mies ei unohdu
7 vuotta on kulunut mieheni kuolemasta. Alkuvuodet olivat kaameita. Nythän on jo helpompaa. Mutta ikinä hän ei unohdu. A6868Alkoholismi
" MITÄ SITTEN kannattaisi tehdä? Ainakin satsata kokemusasiantuntijoihin. Esimerkiksi monella raitistuneella alkoholist1367Puoliso likenneonnettomuudessa
Tällainen tapaus. On aviopari. Asuvat eri asunnoissa, mutta eivät siis ole virallisesti eronneet. Toinen joutui vakavaan3867Lisää turvapaikanhakijoita Suomeen
"Hallitus on päässyt sopuun Välimereltä tuotavista turvapaikanhakijoista - Suomi ottaa 175 alaikäistä tai yksinhuoltajap4766Pitää olla kehityksessä mukana
Älypuhelimesta on vähän asiaa. Minulla on niitä ollut muutama, seitsemän vuoden ajan. Olen tottunut käyttämään älkkärei2866Ollakko vai eikö olla
Yhdessä keskustelussa viitattiin ihmisen olemassaoloon. Onko hän hengissä vai kuollut Luin tuon "Maunulan muumio" tarina1066Koronarokotusaika
Kirjoittelin täällä jokin aika sitten, että odotan kun minulle tulee tekstarina koronarokotusaika. Epäilevät porukat ki966Tequilaa liikaa ja muisti meni
Julkkis Roope sai tuomion seksuaalisesta lähentelystä. Ei seksistä. Olen jotenkin pihalla tästä justusta. Ovat olleet2065Pimeitä hommia
Telkkari-ohjelmassa kauhistellaan, kuinka työttömiä kurssitetaan olemattomilla, kalliilla kurssituksilla. Pakotetaan os1064Tupakka aiheuttaa aivoverenvuodon
" Suomalaistutkimus osoitti ensimmäistä kertaa maailmassa: tupakointi aiheuttaa tappavan aivoverenvuodon". kirjoittaa IS1064Lauantaibussi
Kävin tänään keskustassa. Yksi bussivuoro kulkee näin lauantaisin. Kuskit pitävät maskia, mutta koululaiskuljetuksissa y764Suomi-sotilas ja lapsi
Kyllä nyt liikutuin syvästi. Kun näin tuon kuvan missä Suomi-sotilas kantaa pientä lasta sylissää. Kovilla ovat molemmat4164Turhat papat lopetettava
Mitäpä niitä kalliita papaseulontoja tehdään mammoille, ilmaiseksi. Ei kun lopetetaan turhat seulonnat.4863