Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Koira ruokakaupassa

Näin koiran kyläkaupassa. Mäyräkoiran
    60 plus
    11
    59
  2. Suomi-sotilas ja lapsi

Kyllä nyt liikutuin syvästi. Kun näin tuon kuvan missä Suomi-sotilas kantaa pientä lasta sylissää. Kovilla ovat molemmat
    60 plus
    41
    59
  3. Wiskihaussi osa 2

Istun Wiskihaussin loosissani näin aamuvarhain. Ulkona tuulee ja sataa. Syön herkullista aamiaista ja palaan ajatuksis
    Ikäryhmät
    11
    58
  4. Korjaus Ei Iisalmi vaan Ilomantsi

Anteeksipyyntöni iisalmelaisille, joilla ei ole mitään tekemistä allaolevan kammottavan jutun kanssa. Teidän 2lesken Po
    60 plus
    8
    58
  5. Jää hyvästi

Mustat vaatteet on henkareissa. En ole vieläkään varma, ovatko tarpeeksi arvokkaat hautajaisiin. Tilasin kaikki netis
    60 plus
    27
    58
  6. Bakteerit ja virukset

Laitetaanpa nyt tietoisku: Bakteerit ovat useita satoja kertoja suurempia kuin virukset ja muistuttavat rakenteeltaan i
    60 plus
    16
    58
  7. Pitää olla kehityksessä mukana

Älypuhelimesta on vähän asiaa. Minulla on niitä ollut muutama, seitsemän vuoden ajan. Olen tottunut käyttämään älkkärei
    60 plus
    28
    58
  8. Tequilaa liikaa ja muisti meni

Julkkis Roope sai tuomion seksuaalisesta lähentelystä. Ei seksistä. Olen jotenkin pihalla tästä justusta. Ovat olleet
    60 plus
    20
    58
  9. Lisää turvapaikanhakijoita Suomeen

"Hallitus on päässyt sopuun Välimereltä tuotavista turvapaikanhakijoista - Suomi ottaa 175 alaikäistä tai yksinhuoltajap
    60 plus
    47
    57
  10. Puoliso likenneonnettomuudessa

Tällainen tapaus. On aviopari. Asuvat eri asunnoissa, mutta eivät siis ole virallisesti eronneet. Toinen joutui vakavaan
    60 plus
    38
    57
  11. Muisto elää

"Työlle ahne talonrakentaja. Voimat loppuivat viimein sairauden uuvuttamana" Tänään on kulunut 8 vuotta mieheni kuolemas
    60 plus
    5
    56
  12. Helppo elämä

Olin kesäterassilla omaisteni kanssa. Molemmat palvelukodissa ja pyörätuolissa. Osanihan on helppo. Omaiseni hoidetaan
    60 plus
    127
    56
  13. Kela valvoo 3

siilivain 21.8.2019 19:51 " Anonyymi kirjoitti: En ole joutunut todistamaan moista mutta voisi olla että omaisilla on l
    60 plus
    41
    56
  14. Tupakka aiheuttaa aivoverenvuodon

" Suomalaistutkimus osoitti ensimmäistä kertaa maailmassa: tupakointi aiheuttaa tappavan aivoverenvuodon". kirjoittaa IS
    60 plus
    10
    56
  15. Väkivalta lisää väkivaltaa

Pitkään jatkuneessa väkivallassa, nainen hiiltyi totaalisesti. Kutsui väkivaltaisen miehen saunomaan. Kiukaalla odotti
    60 plus
    53
    55
  16. Joulu keskellä metsää

Olen suunnitellut viettäväni joulun mökillämme. Sähkölämmitys ja porin matti takaavat lämmön. Saunassa saa makoisat löyl
    60 plus
    32
    55
  17. Ei ymmärrä ei

Ylläpito ilmoittaa teknisestä ongelmasta. Onko taas joku troijalaionen jossain kaatamassa sivuja. Kertokaa viisaat miten
    60 plus
    5
    54
  18. Koronarokotusaika

Kirjoittelin täällä jokin aika sitten, että odotan kun minulle tulee tekstarina koronarokotusaika. Epäilevät porukat ki
    60 plus
    9
    54
  19. Voihan hampaan jomotus

Kävin hammaslääkärillä kun sain pika-ajan samaksi päiväksi. Hammaslääkäri katsoi hampaat ja kerroin mistä jomottaa. Hän
    60 plus
    5
    54
  20. Tallin joulu

Olen laittanut talliin heinistä istuimet ja vanhasta ovesta pitkän pöydän pukkien päälle. Kahvi-tee- ja glögitermikset
    60 plus
    14
    53