- Kiva ois tulla nuoleskelemaan sua sitten puhtaaksi.
- Miksei tykkäis, tykkäähän miehetkin.
- Sit se vasta kivaa onkin, kun on juuri tullut naisen pimppiin, niinn nainen tulee naamalle istumaan. Pitäähän sitä omat sotkut siivota.
- Tuoksuu.
Lisäksi en ymmärrä miks teet ongelman asiasta joka ei ole ongelma. - Ei kyl mä haluisin sen hyväksikäytönkin lisäks.
- Joku on joskus keksinyt suolihuuhtelun.
- Länsi-Uusimaa.
Nikistä on helppo päätellä sähköpostiosoite. - Mulle kelpais alaston mieshieroja, joka käyttäis kans hyväksi mua.
- Täällä toinen.
(t: tyttöilevä mies etelästä) - Ei kokkailussa mitään vikaa ole.
Oikeastaa aloin nauttimaan ruoanlaitosta vasta silloin kun mulla oli lapsia. Itselle ei niin jaksanut kokkailla, mutta kun tekee useammalle (ja samalla vielä paimentaa tenavia), niin alko olemaan kivaa touhua.
(t : nikistä huolimatta mies) - Kassit täyttyy kun kiihottuu. Jos ei yhtään ajattele koskaan seksiä, niin ei ne mitenkään täyty, mut tietty jos koko ajan sitä miettii ja on jatkuvassa kiihottuneessa tilassa, niin pakkohan silloin on välillä purkautua.
- En ole ihan varma olenko sitä oikeaa pistettä löytänyt, mutta musta tää ainakin tuntuu tosi hyvältä:
https://www.huippukiva.fi/p/4301/g-pistekiihottaja
Jos joku (nainen tai mies) haluaa tulla etsimään mun pistettäni, niin tervetuloa vaan. Tietty toisinkinpäin. - Syntymävuosi näkyy nikistä. Paikka on Länsi-Uusimaa.
- Ehkä turhan kaukana, mutta jos pystyt matkustamaan niin mikä ettei.
- Siitä sitten vain sähköpostia kirjoittelemaan. Kirjoittaa vain mun nikkini ja perään @suomi24.fi
- Jaahas. Taidatkin olla se, joka fantasioi löylykauhoista.
- Miehille on tosi tarkasti määritelty millaisia vaatteita saa käyttää. Naisilla on vapaampaa.
Minä en noita normeja noudata, mut aika unisex-vaatteita käytän: tiukat farkut, tennarit ja tuollaista. Ei siis tyttömäistä, vaan unisexiä.
Sit kyllä saparot, jotka joillekin herättää joskus vähän hämmennystä. En silti ole pahemmin negatiivisia kommentteja saanut. - En nyt kiihotu ajatuksesta, mutta ei mua mitenkään haittaa että toisella on kokemusta. Sehän on vain hyvä asia.
En ymmärrä miehiä, jotka ovat neitsyiden perään. Eiväthän ensikertalaiset ole hyviä. - Eihän nopeastituleminen silloin ole ongelma, jos halua ja kykyä riittää pikku tauon jälkeen toisiinkin kertoihin.
Ongelma se on silloin, jos halut loppuu siihen yhteen tulemiseen. - Ympärileikkausta ei ole syytä tehdä, ellei siihen ole syytä.
Aika outo mutsi sulla, tai sit olet trolli.