Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomen+laki+määrää+tällä+hetkellä+tahdin.+Tietty+voisi+yrittää+vaikuttaa+suoraan+näihin+odottaviin+ihmisiin+mutta+jos+olosuhteet+ovat+huonot,+täytyisi+olla+annettavissa+muutakin+apua+kuin+nyt+on.+
Vain+moralisoimalla+ihmisiä+ei+saa+mitään+aikaiseksi.+Sinun+pitäisi+olla+paikalla+silloin+kun+odottava+äiti+kertoo+tarinansa+ja+kuunnella.
Puhut+lähimmäisien+rakkaudesta.+Hieno+juttu+mutta+mistä+tiedät+jokaisen+abortintekijän+mahdollisuuksista+juuri+kuvailemisesi+tasolla.
Sitä+ei+ole+ehkä+lainkaan.+Ei+tuo+mitä+kuvailit+ole+läheskään+jokaisen+aborttia+hakevan+tuntema+asia+koska+niin+ne+eivät+vaan+mene.
Tuomitseminen+ko.äitiä+kohtaan+on+pahinta+mitä+voin+kuvitella.+Eli+tuo+vähän+niinkuin+fanaattinen+asenne+ei+auta+ketään.
30.07.2022 22:32
Kyllä+tuolla+aiemmin+ole+lukenut+moniakin+joita+ei+ole+poistettu.+Tosin+aika+monta+omaanikin+on+mutta+eivät+kaikki+ollet+venäjä-vastaisia.+En+koskaan+ole+ymmärtänyt+syytä+miksi+ne+ovat+poistettu.
30.07.2022 22:20
Niin+miksi+nainen+päättää+tehdä+abortin.+Tässä+on+taas+lukemattomia+vaihtoehtoja+ja+teon+moraaliseen+puoleen+ei+voi+ottaa+kantaa+ennen+kuin+tietää+tosiasiat.
30.07.2022 19:42
Mites+kovasti+olet+itse+kärsinyt+kun+noin+otit+itseesi.+Minun+elämäni+ei+ole+ollut+helppo+ja+ei+ole+sitä+vieläkään+eli+mistä+moinen+oma+kärsimyksesi.+Jotain+sanoin+mistä+et+pitänyt.+Mutta+kaikki+ei+tykkää+kaikesta+eikä+pidäkään.+Toki+kyllä+tiedän+mikä+tynnyri+on.+
Miten+siellä+mahtuisi+kasvamaan.
30.07.2022 19:34
Molemmilla+on.+Mutta+yhdynnässä+molemmilla+on+myös+vastuu+siitä+että+ehkäisy+on+kunnossa+ja+tuolloin+ei+ole+mikään+väärin.+
Jos+se+nainen+nyt+väkisin+rupeaa+paneskelemaan+niin+soita+poliisi.
30.07.2022 19:29
Itse+olen+kahden+aikuisen+pojan+äiti,+toinen+edesmennyt,+mutta+olen+samaa+mieltä+kanssasi.
Ei+poikien+äidit+välttämättä+ole+erimieltä+siksi+että+heillä+on+poikalapsia.
Oma+jäljellä+oleva+poikani+täytti+juuri+50+v+ja+on+erittäin+tietonen+muorin+ajatuksenjuoksusta
Ei+hänen+kanssaan+ole+tällaisia+ongelmia.+Niistä+jutellellaan+aina+joskus.
30.07.2022 19:22
Minun+mielestäni+mies+on+yhtä+syyllinen+ei+toivottuun+raskauteen+kuin+nainenkin.+Ei+nainen+yksinään+hedelmöity,+ei+ainakaan+tässä+maailmassa+ja+nyt.
30.07.2022 19:17
Eikö+lapsen+alulle+laittaneella+isällä+ole+mitään+vastuuta.+Minusta+yhtä+paljon+kuin+äidilläkin.+Miksi+sitä+ei+vaadita.+Nainen+joutuu+kärsimään+seuraukset+niin+fyysisesti+kuin+psyykkkisestikin.+Ja+isä+ei+ole+milläskään.
Ilman+miehen+värkkiä+ei+lapsia+tule+eli+mieskin+voisi+hieman+miettiä+missä+sitä+värkkiään+liottaa.
30.07.2022 19:15
Sitä+nimitetään+sikiöksi+ja+joskus+haluavat+tulla+pois+ominpäitensä.
30.07.2022 19:07
Ei+vaan+vanhempiensa+hylkäämän+lapsen+tulevaisuus+ei+ole+välttämättä+helppo.+Kirjoitinhan+että+tämä+on+yksi+näkökanta+joka+riippuu+monista+asioista.+
Teit+hieman+äkkipikaisen+arvion+kirjoituksestani,+noin+kun+sanot+en+sitä+tarkoittanut.
Itse+olen+äitini+hylkäämä+mutta+mummoni+ja+ukkini+hoitivat+minut+8+vuotiaaksi+jonka+jälkeen+jouduin+äidilleni+ja+hom.+tuo+jouduin-sana++oli+ja+on+juuri+se+mitä+nyt+vanhana+ihmisenä+ajattelen.+Minä+jouduin+pakosta+ja+monta+mutkaa+on+ollut+matkassa.+
Eli+jotain+siis+tiedän+henkilökohtaisesti+tästäkin.
30.07.2022 19:05
Niin+ja+ehkä+vielä+maasta+karkotus+myös.+Jokainen+ei+suomalainen+takaisin+sinne+mistä+tulivatkin+ja+nopeasti+rikoksiin+syyllistyttyään,+muuten+jää+Kelan+elätiksi+taas+tämäkin+kun+suharihommat+loppuivat+tähän.
30.07.2022 18:49
Taatusti+entinen+taksikuski+ja+tuomio+tapon+yritys+olisi+paikallaan.+Rahallinen+korvaus+myös+jos+sattuisi+jotain+olla+säästössä+.
Taas+kerran+Anne+Bernerille+terveisä+päin+helvettiä+menneestä+taksiuudistuksesta.
30.07.2022 18:45
Voi+ajatella+myös+vähän+pidemmälle.+Mikä+olisi+"väkisin"+synnytetyn+lapsen+kohtalo+jos+äiti+ei+jaksa/halua.
Lastenkoti+eli+yhteiskunnan+elätti+joka+ei+lähtökohtaisesti+ole+hyvä+asia.+On+paljon+näkökohtia+jotka+täytyy+huomioida+myös.
Lapsella+on+oikeus++synnyttyään+elää+hyvää+ja+tasapainoista++elämää+ihmisten+kanssa+jotka+rakastavat+häntä.+Tuo+elämänvaihe+on+aika+pitkä+joten+mistään+pikkujutusta+ei+ole+kysymys.
Tämä+on+vaan+yksi+näkökanta.
30.07.2022 18:37
Rokotus+ei+estä+tartuntaa+eikä+sairastumista+mutta+että+taudin+saa+tehohoitoa+vaativana+ja+jopa+kuolemaan+johtavana+riski+pienenee+huomattavasti.
Eritoten+vanhempi+ikäluokka+säästyy+näiltä+todennäköisesti.+Eli+rokotus+pienentää+tehohoidon+ja+kuolemanriskin+vaaraa+huomattavasti+mutta+mikään+100+%:n+asiahan+tämä+ei+ole+niin+kuin+tässä+elämässä+ei+mikään+muukaan.
30.07.2022 18:23
Kyllä+täällä+poltetaan+oli+huuoneita+tai+ei.+Runsaasti+pääkaupunkiseudulla+ja+varmaan+muuallakin.+Ällöä+hommaa+ja+kauheaa+katsoa+nuoria+ihmisiä+joilla+silmät+toljottavat+eivätkä+tiedä+ovatko+tulossa+vai+menossa.
30.07.2022 16:23
Voisi+se+lekurikin+olla+hyvä.+Jos+sulla+on+muita+sairauksia+niin+kannattaa+ne+ottaa+huomioon.+
Sinänsä+kun+tänne+kirjoitat+niin+luulisin+sinun+olevan+kyllästynyt+tuohon+olotilaasi,+sehän+seuraa+joka+ikistä+juoppopäivien+määrää+oli+niitä+sitten+kuinka+paljon+tahansa.
Hyvä+jos+edes+hetkellisesti+näet+ns.+selvän+päivän+joka+on+taatusti+kirkaampi+kuin+juoneen+päivät+ikinä.
Toivon+että+kykenet+tekemään+ongelmasi+hyväksi+jotain.+Kannattaa+kyllä.
28.07.2022 00:16
Nyt+syö+pelkkää+Cravea+ja+vatsa+ja+koira+voi+hyvin.
27.07.2022 22:27
Nimenomaan+noin.+Hyvä+kirjoitus.
23.07.2022 23:04
En+voi+edes+herätä+kunnolla+ilman+kahvia,+ilman+kalaa+voin+kyllä+olla.
23.07.2022 23:03
Totta+kai+niidenkin+on+pysyttävä+mukana.+Lidl+on+siitäkin+huolimatta+halvin.
23.07.2022 23:01
5 / 81