Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. No+ei+se+koirakaan+varmasti+paljon+saa.+Hommaa+sille+uusi+koti+.+Ei+niin+että+kelle+tahansa++että+kun+vaan+eroon+pääsen+.+Ettei+joutuisi+taas+uuteen+saman+ongelman+eteen.+Ei+se+kuule+koirallekaan+hyvää+tee.+Olisi+tietty+pitänyt+asia+ennakkoon.+Nyt+se+on+myöhäistä.+Onko+koira+mikä+rodultaan,+kuinka+vanha+ja+onko+terve?+Nämä+ovat+kysymykset+johon+joudut+vastaamaan+ostajaehdokkaalle+joka+tapauksessa.+Vai+luovutko+ilman+euroja..Ehkä+täälläkin+olisi+joku+joka+haluaisi+HARKITA+koiran+ottamista.+Oleellista+on+kuitenkn+kertoa+hieman+enemmän+koirasta.
  2. Joo+millään+lailla+ei+helppoa+ole+missään+tilanteissa.+Tulee+luokse+kun+kutsun+mutta+kotonakin+touhuaa+omiaan+enemmissä+määrin.+Mutta+aina+siellä+missä+olen+itse.+Siltikään+se+ei+tyhmä+ole.+Esimerkki+sellainen+että+kun+näkee+kaukana+toisen+koiran+niin+jää+odottamaan.+Kun+sanon+että+ei+kun+nyt+mennään+niin+tulee+kyllä+mutta+haistelee+ja+pissaa+pienin+välimatkoin+aina+samalla+vilkaisten+taakse+missä+se+tulijakoira+on.++Olisiko+jo+kohta+kohdalla+kun+oikein+venytän+omaa+menoani.+Se+tekee+sen+vastaavassa+tilanteessa+joka+kerta+ja+luulee+että+minä+en+ymmärrä.Jos+vieras+koira+kääntyykin+pois+kulkusuunnastamme,+sitten+tepsuttelee+taass+normaalisti.+Eikä+tartte+pissatakaan+viiden+metrin+välein.+Tämä+on+ensimmäinen+pieni+koira,+aiemmin+ollut+saksanpaimenia.+Niiden+kanssa+nämä+asiat+olivat+helppoja+eivätkä+osanneet+kieroillakaan+niin+kuin+tämä+pieni.Vallottava+se+on+ja+kun+ei+ole+vihainen+kenellekään+niin+se+ei+niin+paljo+haittaa.+Kieltämättä+kyllä+joskus+ärsyttää.