Olin yhellä kaverillani ja koira tuli syliin. Sitten se paskoi housuilleni ja kaveri vaan katsoi ihmeissään että miten se nyt noin. Ei meidän koira tule koskaan ja pasko housuille, on aina siisti ja ystävällinen. Kaveri kertoi että se koira ei ole koskaan käyttäytynyt noin, kuulemma ensimmäistä kertaa tapahtui. Tämän jälkeen luonnollisesti vähän ärsyyynnyin.
Meillä on myös kissa joka ei koskaan tule ja pasko housuille, ei edes minnekkään laatikon ulkopuolelle. Kissa tuntuu myös huomattavasti älykkäämmältä kuin koira, vaikka molemmat ovat mielestäni yhtä kivoja. Mites muilla?
Koira paskoi housuille
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
Koira on älykkäämpi. Se ymmärtää isäntänsä/emäntänsä puheet susta ja toimii sen mukaan.
taruolento kirjoitti:
Koira haluaa miellyttää, kissa ei.
Näin se menee. Koira haluaa miellyttää emäntäänsä ja isäntäänsä.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Näin se menee. Koira haluaa miellyttää emäntäänsä ja isäntäänsä.
Siksi se siis vääntää paskat ihmisten päälle
Anonyymi kirjoitti:
Siksi se siis vääntää paskat ihmisten päälle
No en ole kyllä ennen kuullut. Paljon on koirallisia ystäviä eikä yhdenkään koira ole tuota tehnyt. Eikä ole edes aprillipäivä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605775KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274473Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671290Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191131- 911086
- 1021069
- 621003