livemies69
Lisää vapaa kuvaus.174/86 eroottinen sinkkumies vailla...hmmm =)
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 21 kommenttia
- Valtaoja saa pointsit. Ja myös Sannikka oli fiksu juontaja. Ebrahimi vaikuttaa kiihkomieliseltä feminismin kannattajalta ja rasismin vastustajalta ja itse toimii ja puhuu epätasa-arvoisesti ja rasistisesti ja syyttäen...ei taida olla kovinkaan fiksu nainen...vaarallista...
- Naiset ei varmaankaan ole kaikki samanlaisia...useimmilla klitoris on herkkää aluetta jonka "pitely" kiihottaa mutta ei kai kaikilla...voimmehan me kokeilla paremmin mitä tuntemuksia esim kieleni auheuttaa =) Kik Mies50Tre
- Mielelläni panisin ja imisin/nuolisin...kaikkea kivaa mitä oikean tytönkin kanssa tekisin...kokemustakin on ja ihania ovat hänenlaisensa...namia.
- Nuolisin kyllä, puhdas karvaton pylly kiva nuoltava...ja muutakin vois tuon kanssa tehdä =)
- Varmaan ne kuuluisat henkilökemiat vaikuttaa asiaan kuten useimmiten näissä seksi-/suhdejutuissa. Useasti varmaan myös puheen puute eli mitä kukin haluaa ja toinen ei osaa tyrkyttää kun ei tiedä...Kyllä minäkin kivan parin kanssa voin ryhtyä suhteeseen...50 mies tre
- Ikävä että jouduit pois sivuilta... ehkä osasyy poistamiseesi oli "pelko" tai hämmennys? Kun me ihmiset ei aina osata kohdata toisten ihmisten eikä myös omiakaan tuntemuksia tai haluja. Se saattaa aiheuttaa pelkoa/hämmennystä/avuttomuutta/kieltämistäkin monen asian suhteen.
- Uskoisin että epävarmuus seksissä eli siis kokemattomuus saa "häpeämään" jtn minkä luulee olevan outoa...herkkyys saada orgasmeja on hieno asia...naisille se monasti vaikeampaa kuin meille miehille...minä nautin suuseksistä etenkin antavana osapuolena...asun pirkanmaalla ja ilman vakipartneria eli saapi lähestyä minua, viiskymppistä timmiä miestä =)
- Uskoisin heitä olevan...ehkä paljonkin mutta useimmilla jää varmaan fantasian tasolle? Toivottavasti nuoret naiset kirjoittavat vastauksia ja ehkäpä uskaltavat ottaa jopa yhteyttä nimimerkin sähköpostiin...siis suomi24.fi . Minä tervepäinen timmi herrasmies.
- Se mikä tuntuu hyvälle niin sitä kannattaa kokeilla ja nauttia. Ensimmäinen kerta "vieraiden" kanssa ei välttämättä ilotulitusta mutta kun tutustuu toisiin ja itseensä...namia. Mulle saa postitella Suomipostiin...Mies Tampereenseutu
- Ihan kivaa hommaa, aikuisia ihmisiä haluaa toisiaan...kaikki tietää mitä haluaa ja mihin ryhtyy...
- Jaahas, saahan Minulle viestittää...yksin tai yhdessä =)
- Hikisen valaan naiminen? Mun täytyy myöntää että iso EI---
- Orgasmin tarve tai kiihottuminen : näin miehenä ja uskoisin myös naisilla...joskus viikko ( tai pari ) väliä ja joskus päivittäin...riippuu varmaan niin monesta? Olen keski-ikäinen ? Mies treelta ja sinkkukin...toisen kautta en ole koskaan halunnut jättää naistani vaille...mieluummin hänen nautintonsa esim suuseksillä joka suo minulle nautinnon...
- No jos nuorisopsyko tietää ja hänellä ilmovelvo niin turha kai jatkaa???
- Tampereen Minna, ois kiva tulla seuraamaan...uusi asia mulle.Mailaa
- Käänny luottamuksella puoleeni =)
- Kajsa, laitoin sinulle postia =)
- Tampereen alueella kimppoja kokenut ja useimmiten paljon nauttinut viiskymppinen hoikka sinkkumies valmiina uusiin seikkailuihin =) Mailia saa laitella nicci suomi24.fi =)
- Pirkanmaalla on mies. 174/hoikka valmis kimppaan. Nicci on sp myös. Rohkeasti vaan yhteyttä ja tutustutaan.
- Minä viiskymppinen mies treelta ja minuun saa olla yhteydessä liveseksin merkeissä...monipuolisesti...olen hoikka 174cm kunnossa oleva sinkku =)