Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Kapealla mökkitiellä

😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisink
    Ikävä
    4
    205
  2. Mulla on pyykkilauta täällä

🥰🪣🧺 mutta ajattelin viikolla käydä kotona pyykillä. Vois sitten ajella metrollakin niin olisin metrotyttö. Luulin ain
    Ikävä
    10
    205
  3. Tuoksukki tulee

🙄🌼☕ en siis ole itse menossa mihinkään hajuvesineni vaan tuoksukki kukka. Sen siitepölyä on tulossa Suomeen. En tiedä
    Ikävä
    12
    205
  4. Täällä maalla sitä kehtaa tehdä kaikenlaista

😀🦮📰 nämä ovat jo tottuneet siihen, että mulla on jotain outoa meneillään. Tänään hoksasin, ettei minun tarvitse ostaa
    Ikävä
    6
    204
  5. Ei minusta koskaan maisteria tullut!

🏊🩱👀 kandin papereihin piti tyytyä. Uin monta kertaa päivässä kun asuimme Kymijoen vierellä Mutta en vain kyennyt hyp
    Ikävä
    5
    203
  6. Kukkalähetys

😊👓❤ salaiselta ihailijalta on mahdollista, kun kukkien mukana lähettäjästä ilmoitetaan vain korttiin merkitty teksti .
    Ikävä
    29
    202
  7. Tik tokissa oli ihana video

🥰🐕❤ missä nainen siirsi tyynyltään sivummalle pienen koiran niinkuin pikkuvauvan. Hän peitteli koiran niin ettei tälle
    Ikävä
    7
    202
  8. Rescue mammalle?

🙄🐶🏡 Olen jumiutunut ruutu.fi:n koiralle koti ohjelmaan. On liikuttavaa, miten koirille löytyy uusi rakastava koti, ku
    Ikävä
    5
    202
  9. En tykkää nyt

🐕💩👎 jo kolmas päivä kun neitiä saa ulkoiluttaa väkisin. Yritin houkutella sitä eteenpäin, että se huomaisi ettei ole
    Ikävä
    21
    201
  10. Sateinen aamupäivä kului

😊📱💬 puhelimessa juoruillessa. Kuuma linja puuttuu kännykästä. Numero hävisi simmin päivityksessä.
    Ikävä
    7
    201
  11. Minä kyllä toivoin viileää säätä

🥶🪣🧹 kun mun pitäisi sulattaa vanhanaikainen jääkaappi. Siellä on nimittäin 2 kuukauden jääkaapissa säilytettävät sata
    Ikävä
    2
    201
  12. Uusia tuulia nukkumisongelmiin

😴🥛🛏 lämmin iltamaito tai nukkumaanmenon aikaistaminen eivät olekaan paras tapa lisätä unen pituutta. Paras tapa voiki
    Ikävä
    2
    201
  13. Herkkuruoista

🤔🐸🍲 kerran erehdyin maistamaan simpukoita. Se kokemus teki minusta epäluuloisen kaikkia vierasmaalaisia herkkuja koht
    Ikävä
    3
    201
  14. Harmi kun tänään piti olla

🥶☕👎 lämpimämpää. Mutta ei kun on -15 ja tuntuu kuin -18. Eilen illalla 19-lenkillä ehdittiin kävellä parikymmentä metr
    Ikävä
    5
    200
  15. Lähteminen on aina yhtä vaikeaa

🤔🍁🐭 sitä, tätä ja tuota pitäisi tehdä. Vettä ei ole edes kahvinkeittoon niin että moottori lähtisi käyntiin. Ehkä hae
    Ikävä
    7
    200
  16. Alppiruusu kukkii hepolannan avulla runsaasti

🥰🌺🌼 Kaivoin maksaruohon vuohenputkien ja voikukan alta näkyviin, joten eiköhän sekin kuki tänä vuonna. Sää on ollut n
    Ikävä
    3
    200
  17. Tänään ulkopenkeillä

😷☀️👍istuin katselemassa ostarilta ulos valuvia ihmisiä. Kävellessä ei oikein ehdi kuin katsella jalkoihin ettei talla
    Ikävä
    4
    200
  18. Muuttolintujen mukana munkin pitäisi

🤔 🍂 🧳 muuttaa etelään. Täytyy pitää viikon parin palstataukoa, että ehdin tehdä lähtöhommat ennen teiden jäätymistä.
    Ikävä
    11
    199
  19. Auttaisipa scratch repair

🙄 🚗 🧽 oman sydämen naarmuihin yhtä hyvin kuin auton nirhaumiin. Ajan patinaan sekään ei tepsi.
    Ikävä
    11
    199
  20. Syyskuu alkoi harmaana ja sateisena

🤔🌧💝 Ikävä on vanhanaikaista romantiikkaa! The D-Day Darlings - We'll Meet Again https://youtu.be/sThuGZcEtuU
    Ikävä
    14
    198