Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1100

Kommenttia

4945

1. AAaargh voi voi

🤕 🎯💊 olis pitänyt vain heitellä tikkaa pihalla. Puutarhahommattuntuu selässä niin ikävältä, että tässä odotan milloin
    Ikävä
    5
    172
  2. Toivottavasti pojalle ei koitunut harmia

🤔👗🧹 tyttöystävän taholta, kun multa jäi siivousmekko ja t-paita hänen sohvannurkalleen. Olis pitänyt syödä ne eväät s
    Ikävä
    8
    172
  3. Olis pitänyt ottaa

🥰🫖🍋 sitruunalla maustettua kuumaa teetä mukaan puistoon. Tuli vähän vilu siellä penkillä istuessa,
    Ikävä
    13
    172
  4. Olen miettinyt sitäkin

🥰🦡☕ että miten paljon hänelle merkitsee se mitä puoluetta kannatan. Vähän helpotti, kun tuli tilasto siitä mikä puolue
    Ikävä
    5
    172
  5. Home sweet home

🪣 Täällä on vain yksi ämpäri siivoukseen ❤ Vähän liukas keli alkupäässä kesärenkailla 🚙 Nyt 🚿
    Ikävä
    3
    172
  6. Turvatarkastus poliisiasemalla

🤔🔍👙 ylläpä ne tarkkaan syynäsi eilen ennenkuin pääsi sisään. Hyvä ettei ihan alasti tarvinnut sentään riisuuntua. Tai
    Ikävä
    10
    171
  7. Se tässä ympäristössä on ainoa hyvä puoli

😷🛒🍞 että viheliäisemmässäkin kunnossa sopeutuu joukkoon. Sain käytyä tänään ekan kerran kaupassa joulun jälkeen. Keuh
    Ikävä
    3
    171
  8. Tänään käynyt salilla

🙄🐕‍🦺🥀 Ihan kivasti oli porukka, ettei tarvinnut jonotella telineisiin. Olis siellä ollut tilaa Hänellekin🏋 Hyvää Y
    Ikävä
    1
    170
  9. Tuotteiden takaisinvedot

🤔🍳🐔 vaikka katson aina vähintäin pääuutiset telkkarista, niin on jäänyt huomaamatta tuotteiden takaisinvedot. Kanamu
    Ikävä
    8
    170
  10. Öitä pöitä

🥵 👙 🛀🏼 kylläpä nyt on kuumaa. Onneksi täällä maalla on sisällä vähän viileämpää. Kotona sisällä oli kuumempi kuin ul
    Ikävä
    8
    170
  11. Onkohan minusta tullut vanha?

🧑‍🦳📯❤ kun ei enää kiinnosta vastailla palstan gallupeihin anonyyminäkään. Eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä lu
    Ikävä
    5
    170
  12. En tykkää nyt

🐕💩👎 jo kolmas päivä kun neitiä saa ulkoiluttaa väkisin. Yritin houkutella sitä eteenpäin, että se huomaisi ettei ole
    Ikävä
    21
    169
  13. Leipäänsähän nuo puhelinmyyjät

🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli
    Ikävä
    6
    169
  14. Olipa outoa kävellä ulkona

🙄🐕‍🦺🛒 kädet vapaana, kun kaksikymmentä vuotta kädessä on ollut koira. Äkkiä nappasin ekan vapaan ostoskärryn käsien
    Ikävä
    5
    169
  15. Hän - mies - on elämäni Umami

🥰❤👍 joka saa kaiken tuntumaan paremmalta!❤ Ihanaa, että hän on olemassa💋
    Ikävä
    5
    169
  16. En yhtään tiedä söinkö

😫💉 💊 kipulääkkeen yöllä vai en. Useampaan kertaan heräsin sitä varten. Kuume sentään tuntuu hellittävän. Aamujumppa
    Ikävä
    15
    169
  17. Huhtikuun tärkeitä päiviä

🤔🐷🐥 8 päivä loppuu ennakkoäänestys. 8-10 on lihalakko. Jauhelihat olivatkin eilen aika vähissä. 18 on pitkäperjantai.
    Ikävä
    9
    169
  18. Aika loukaavaa

🤔🧠👎 kun toi kuukkeli on törkännyt mulle tekoälyn (Gemini) tähän chromebookkiin ilman lupaa. Ihmettelinkin miksi tä
    Ikävä
    8
    168
  19. Hyvää Yötä

🥰🐕🥣 neidon kammarista. Käväisen ensin omaverossa ja sitten täällä alkaa iltapuuhat koiran iltanamituksella. Koira käv
    Ikävä
    4
    168
  20. Olen melko tyytyväinen

😊🪑🪛 sadesään puuhasteluihin. Selvisin porauksista ilman, että minuun tuli reikiä. Porakoneen kanssa oli vähän alkuvai
    Ikävä
    10
    167