lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Ajatella,että joku ihminen työkseen
🤔 🏙 🫖 suunnittelee katujen nimiä. Kuninkaantie on hieno nimi, mutta se on aika vanha. Ajelin sielläpäin tänään ja löy8236Kesäkausi alkamassa täällä
🥰🧺👙 viimeisiä pyykkejä pörrää koneessa. Torstaina on pakko olla jo mökillä. Nämä kausivaihdokset tekevät mielen melan4234Suomessa oli ennen siistiä
🤔 🧹 🪣 opiskeluaikana tienasin lisärahaa iltasiivouksilla. Siksi kai silmät osuu kaikenlaiseen likaan helposti. Ostari10234Jos käyttää hajustettuja pesuaineita
🙄🧺🧼 voi jäädä huomaamatta, että pyykinpesukone on likainen. Huuhteluaineissakin on niin vahva tuoksu, että mun piti l9233Kaatosade lakkaa puoliltaöin
🥰🌧☔ ihan kiva. Asioista perillä olevat lähteet kertovat, että käsivarressa on jännetuppitulehdus 😳 paranee kuulemma l9233Tuli tuosta tunnistamisaloituksesta mieleen
🙄📣🕶 Olishan se kiva, jos voisi miehelle kertoa omasta kasvojen tunnistusongelmasta. Olisi heti alussa pitänyt kert2232Tulispa aurinkoa ja lämmintä
🤔🥨☕ vois joskus ottaa eväät mukaan ja mennä puistonpenkille piknikille🥰13232Voi kun se päivä
🙄🪴🌞 paistaisi joskus risukasaankin! Hyvää Yötä! Paista päivä - Tapani Kansa https://youtu.be/kP3zSBLVK8A8232Nyt ei ole kysymys lounaasta
🙄🦞🫖 vaan illallisesta. Jenkeissä eräs sinkkunainen osti 12 dollarilla lipun sinkkujen illalliselle. Lippuun sisältyi5231Juhannus on jo lähellä
🚣♂️🩳🏊♀️ uimavedet on harvinaisen lämpöisiä. Uimassa kannattaa olla kaveri mukana jos ei käy yleisellä rannalla mis6231Harmi kun tänään piti olla
🥶☕👎 lämpimämpää. Mutta ei kun on -15 ja tuntuu kuin -18. Eilen illalla 19-lenkillä ehdittiin kävellä parikymmentä metr5231Unet ovat outoja
🥱💤☕ aika todellisen tuntuisia, varsinkin kun värit ovat mukana. Näin unta, että selitin kaivatulle nukkuneeni liian v0230Älytön määrä vettä
😳🌧🪣 on tullut yön aikana. Heräsin aamulla rantatontin omistajana, kun vesi lainehti pelon päässä. Tyhjään saaviin on11230Kukkalähetys
😊👓❤ salaiselta ihailijalta on mahdollista, kun kukkien mukana lähettäjästä ilmoitetaan vain korttiin merkitty teksti .29230Voihan hajuvesipullon nöpöpkkä sentään!
🙄🧴🍕 Eläimellä oli silmien välissä herneen kokoinen punkki. Sen sain irroitettua hyvin punkkipihdeillä. Sitten kävi ni3229Hyvää juhannusta kaikille!
🚣🏊🤔 Muistakaa, että uimaan ei mennä yksin, eikä veneessä nousta seisomaan. virtkistävien juomien vaikutuksen alaisena16229Syyspuuhia
🤔🐭🍁 Lehtiä en ala haravoimaan. Riittää että ajan ne ruohonleikkurilla silpuksi. Hiirenloukkuja pitää ostaa, kun heiti13229Nyt se on oikein tieteellisesti
🤔🇸🇪☕ tutkittu, että pakkoruotsista on hyötyä aivoille. Linkki uutiseen: https://www.stara.fi/2025/02/28/tutkimus-kak15229Oops! Jääkaappia ja pakastinta siivotessani
😳🫑🛒 huomaan olleeni jonkun kauppareissun jälkeen niin järkyttynyt, että olen pakastanut siemenettömät minipaprikat. H6229Liikaa kypsytetty kaaliloota haisee pahalta
🤔🥬🍲 oli tainnut kaupan tekoäly sakata ja paistoaika oli venähtänyt liian pitkäksi. Tekoäly kuulostaa hienolta. Uutuud15229