lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Kapealla mökkitiellä
😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisink4205Mulla on pyykkilauta täällä
🥰🪣🧺 mutta ajattelin viikolla käydä kotona pyykillä. Vois sitten ajella metrollakin niin olisin metrotyttö. Luulin ain10205Tuoksukki tulee
🙄🌼☕ en siis ole itse menossa mihinkään hajuvesineni vaan tuoksukki kukka. Sen siitepölyä on tulossa Suomeen. En tiedä12205Täällä maalla sitä kehtaa tehdä kaikenlaista
😀🦮📰 nämä ovat jo tottuneet siihen, että mulla on jotain outoa meneillään. Tänään hoksasin, ettei minun tarvitse ostaa6204Ei minusta koskaan maisteria tullut!
🏊🩱👀 kandin papereihin piti tyytyä. Uin monta kertaa päivässä kun asuimme Kymijoen vierellä Mutta en vain kyennyt hyp5203Kukkalähetys
😊👓❤ salaiselta ihailijalta on mahdollista, kun kukkien mukana lähettäjästä ilmoitetaan vain korttiin merkitty teksti .29202Tik tokissa oli ihana video
🥰🐕❤ missä nainen siirsi tyynyltään sivummalle pienen koiran niinkuin pikkuvauvan. Hän peitteli koiran niin ettei tälle7202Rescue mammalle?
🙄🐶🏡 Olen jumiutunut ruutu.fi:n koiralle koti ohjelmaan. On liikuttavaa, miten koirille löytyy uusi rakastava koti, ku5202En tykkää nyt
🐕💩👎 jo kolmas päivä kun neitiä saa ulkoiluttaa väkisin. Yritin houkutella sitä eteenpäin, että se huomaisi ettei ole21201Sateinen aamupäivä kului
😊📱💬 puhelimessa juoruillessa. Kuuma linja puuttuu kännykästä. Numero hävisi simmin päivityksessä.7201Minä kyllä toivoin viileää säätä
🥶🪣🧹 kun mun pitäisi sulattaa vanhanaikainen jääkaappi. Siellä on nimittäin 2 kuukauden jääkaapissa säilytettävät sata2201Uusia tuulia nukkumisongelmiin
😴🥛🛏 lämmin iltamaito tai nukkumaanmenon aikaistaminen eivät olekaan paras tapa lisätä unen pituutta. Paras tapa voiki2201Herkkuruoista
🤔🐸🍲 kerran erehdyin maistamaan simpukoita. Se kokemus teki minusta epäluuloisen kaikkia vierasmaalaisia herkkuja koht3201Harmi kun tänään piti olla
🥶☕👎 lämpimämpää. Mutta ei kun on -15 ja tuntuu kuin -18. Eilen illalla 19-lenkillä ehdittiin kävellä parikymmentä metr5200Lähteminen on aina yhtä vaikeaa
🤔🍁🐭 sitä, tätä ja tuota pitäisi tehdä. Vettä ei ole edes kahvinkeittoon niin että moottori lähtisi käyntiin. Ehkä hae7200Alppiruusu kukkii hepolannan avulla runsaasti
🥰🌺🌼 Kaivoin maksaruohon vuohenputkien ja voikukan alta näkyviin, joten eiköhän sekin kuki tänä vuonna. Sää on ollut n3200Tänään ulkopenkeillä
😷☀️👍istuin katselemassa ostarilta ulos valuvia ihmisiä. Kävellessä ei oikein ehdi kuin katsella jalkoihin ettei talla4200Muuttolintujen mukana munkin pitäisi
🤔 🍂 🧳 muuttaa etelään. Täytyy pitää viikon parin palstataukoa, että ehdin tehdä lähtöhommat ennen teiden jäätymistä.11199Auttaisipa scratch repair
🙄 🚗 🧽 oman sydämen naarmuihin yhtä hyvin kuin auton nirhaumiin. Ajan patinaan sekään ei tepsi.11199Syyskuu alkoi harmaana ja sateisena
🤔🌧💝 Ikävä on vanhanaikaista romantiikkaa! The D-Day Darlings - We'll Meet Again https://youtu.be/sThuGZcEtuU14198