lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1100
Kommenttia
4945
AAaargh voi voi
🤕 🎯💊 olis pitänyt vain heitellä tikkaa pihalla. Puutarhahommattuntuu selässä niin ikävältä, että tässä odotan milloin5172Toivottavasti pojalle ei koitunut harmia
🤔👗🧹 tyttöystävän taholta, kun multa jäi siivousmekko ja t-paita hänen sohvannurkalleen. Olis pitänyt syödä ne eväät s8172Olis pitänyt ottaa
🥰🫖🍋 sitruunalla maustettua kuumaa teetä mukaan puistoon. Tuli vähän vilu siellä penkillä istuessa,13172Olen miettinyt sitäkin
🥰🦡☕ että miten paljon hänelle merkitsee se mitä puoluetta kannatan. Vähän helpotti, kun tuli tilasto siitä mikä puolue5172Home sweet home
🪣 Täällä on vain yksi ämpäri siivoukseen ❤ Vähän liukas keli alkupäässä kesärenkailla 🚙 Nyt 🚿3172Turvatarkastus poliisiasemalla
🤔🔍👙 ylläpä ne tarkkaan syynäsi eilen ennenkuin pääsi sisään. Hyvä ettei ihan alasti tarvinnut sentään riisuuntua. Tai10171Se tässä ympäristössä on ainoa hyvä puoli
😷🛒🍞 että viheliäisemmässäkin kunnossa sopeutuu joukkoon. Sain käytyä tänään ekan kerran kaupassa joulun jälkeen. Keuh3171Tänään käynyt salilla
🙄🐕🦺🥀 Ihan kivasti oli porukka, ettei tarvinnut jonotella telineisiin. Olis siellä ollut tilaa Hänellekin🏋 Hyvää Y1170Tuotteiden takaisinvedot
🤔🍳🐔 vaikka katson aina vähintäin pääuutiset telkkarista, niin on jäänyt huomaamatta tuotteiden takaisinvedot. Kanamu8170Öitä pöitä
🥵 👙 🛀🏼 kylläpä nyt on kuumaa. Onneksi täällä maalla on sisällä vähän viileämpää. Kotona sisällä oli kuumempi kuin ul8170Onkohan minusta tullut vanha?
🧑🦳📯❤ kun ei enää kiinnosta vastailla palstan gallupeihin anonyyminäkään. Eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä lu5170En tykkää nyt
🐕💩👎 jo kolmas päivä kun neitiä saa ulkoiluttaa väkisin. Yritin houkutella sitä eteenpäin, että se huomaisi ettei ole21169Leipäänsähän nuo puhelinmyyjät
🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli6169Olipa outoa kävellä ulkona
🙄🐕🦺🛒 kädet vapaana, kun kaksikymmentä vuotta kädessä on ollut koira. Äkkiä nappasin ekan vapaan ostoskärryn käsien5169Hän - mies - on elämäni Umami
🥰❤👍 joka saa kaiken tuntumaan paremmalta!❤ Ihanaa, että hän on olemassa💋5169En yhtään tiedä söinkö
😫💉 💊 kipulääkkeen yöllä vai en. Useampaan kertaan heräsin sitä varten. Kuume sentään tuntuu hellittävän. Aamujumppa15169Huhtikuun tärkeitä päiviä
🤔🐷🐥 8 päivä loppuu ennakkoäänestys. 8-10 on lihalakko. Jauhelihat olivatkin eilen aika vähissä. 18 on pitkäperjantai.9169Aika loukaavaa
🤔🧠👎 kun toi kuukkeli on törkännyt mulle tekoälyn (Gemini) tähän chromebookkiin ilman lupaa. Ihmettelinkin miksi tä8168Hyvää Yötä
🥰🐕🥣 neidon kammarista. Käväisen ensin omaverossa ja sitten täällä alkaa iltapuuhat koiran iltanamituksella. Koira käv4168Olen melko tyytyväinen
😊🪑🪛 sadesään puuhasteluihin. Selvisin porauksista ilman, että minuun tuli reikiä. Porakoneen kanssa oli vähän alkuvai10167