Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Ajatella,että joku ihminen työkseen

    🤔 🏙 🫖 suunnittelee katujen nimiä. Kuninkaantie on hieno nimi, mutta se on aika vanha. Ajelin sielläpäin tänään ja löy
    Ikävä
    8
    236
  2. Kesäkausi alkamassa täällä

    🥰🧺👙 viimeisiä pyykkejä pörrää koneessa. Torstaina on pakko olla jo mökillä. Nämä kausivaihdokset tekevät mielen melan
    Ikävä
    4
    234
  3. Suomessa oli ennen siistiä

    🤔 🧹 🪣 opiskeluaikana tienasin lisärahaa iltasiivouksilla. Siksi kai silmät osuu kaikenlaiseen likaan helposti. Ostari
    Ikävä
    10
    234
  4. Jos käyttää hajustettuja pesuaineita

    🙄🧺🧼 voi jäädä huomaamatta, että pyykinpesukone on likainen. Huuhteluaineissakin on niin vahva tuoksu, että mun piti l
    Ikävä
    9
    233
  5. Kaatosade lakkaa puoliltaöin

    🥰🌧☔ ihan kiva. Asioista perillä olevat lähteet kertovat, että käsivarressa on jännetuppitulehdus 😳 paranee kuulemma l
    Ikävä
    9
    233
  6. Tuli tuosta tunnistamisaloituksesta mieleen

    🙄📣🕶 Olishan se kiva, jos voisi miehelle kertoa omasta kasvojen tunnistusongelmasta. Olisi heti alussa pitänyt kert
    Ikävä
    2
    232
  7. Tulispa aurinkoa ja lämmintä

    🤔🥨☕ vois joskus ottaa eväät mukaan ja mennä puistonpenkille piknikille🥰
    Ikävä
    13
    232
  8. Voi kun se päivä

    🙄🪴🌞 paistaisi joskus risukasaankin! Hyvää Yötä! Paista päivä - Tapani Kansa https://youtu.be/kP3zSBLVK8A
    Ikävä
    8
    232
  9. Nyt ei ole kysymys lounaasta

    🙄🦞🫖 vaan illallisesta. Jenkeissä eräs sinkkunainen osti 12 dollarilla lipun sinkkujen illalliselle. Lippuun sisältyi
    Ikävä
    5
    231
  10. Juhannus on jo lähellä

    🚣‍♂️🩳🏊‍♀️ uimavedet on harvinaisen lämpöisiä. Uimassa kannattaa olla kaveri mukana jos ei käy yleisellä rannalla mis
    Ikävä
    6
    231
  11. Harmi kun tänään piti olla

    🥶☕👎 lämpimämpää. Mutta ei kun on -15 ja tuntuu kuin -18. Eilen illalla 19-lenkillä ehdittiin kävellä parikymmentä metr
    Ikävä
    5
    231
  12. Unet ovat outoja

    🥱💤☕ aika todellisen tuntuisia, varsinkin kun värit ovat mukana. Näin unta, että selitin kaivatulle nukkuneeni liian v
    Ikävä
    0
    230
  13. Älytön määrä vettä

    😳🌧🪣 on tullut yön aikana. Heräsin aamulla rantatontin omistajana, kun vesi lainehti pelon päässä. Tyhjään saaviin on
    Ikävä
    11
    230
  14. Kukkalähetys

    😊👓❤ salaiselta ihailijalta on mahdollista, kun kukkien mukana lähettäjästä ilmoitetaan vain korttiin merkitty teksti .
    Ikävä
    29
    230
  15. Voihan hajuvesipullon nöpöpkkä sentään!

    🙄🧴🍕 Eläimellä oli silmien välissä herneen kokoinen punkki. Sen sain irroitettua hyvin punkkipihdeillä. Sitten kävi ni
    Ikävä
    3
    229
  16. Hyvää juhannusta kaikille!

    🚣🏊🤔 Muistakaa, että uimaan ei mennä yksin, eikä veneessä nousta seisomaan. virtkistävien juomien vaikutuksen alaisena
    Ikävä
    16
    229
  17. Syyspuuhia

    🤔🐭🍁 Lehtiä en ala haravoimaan. Riittää että ajan ne ruohonleikkurilla silpuksi. Hiirenloukkuja pitää ostaa, kun heiti
    Ikävä
    13
    229
  18. Nyt se on oikein tieteellisesti

    🤔🇸🇪☕ tutkittu, että pakkoruotsista on hyötyä aivoille. Linkki uutiseen: https://www.stara.fi/2025/02/28/tutkimus-kak
    Ikävä
    15
    229
  19. Oops! Jääkaappia ja pakastinta siivotessani

    😳🫑🛒 huomaan olleeni jonkun kauppareissun jälkeen niin järkyttynyt, että olen pakastanut siemenettömät minipaprikat. H
    Ikävä
    6
    229
  20. Liikaa kypsytetty kaaliloota haisee pahalta

    🤔🥬🍲 oli tainnut kaupan tekoäly sakata ja paistoaika oli venähtänyt liian pitkäksi. Tekoäly kuulostaa hienolta. Uutuud
    Ikävä
    15
    229