Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1228

Kommenttia

5602

1. Mokkakenkiä ei kannata pitää märällä kelillä

🤔 👞🚰 niiden pinta on niin pehmeä, että se imee veden. Nahkakengistä saa kastumisesta tulleen suolaviirun pois pyyhkim
    Ikävä
    9
    60
  2. Teetätin tänään toiveikkaana toisen avaimen

🤔🗝☕ Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi ca
    Ikävä
    2
    94
  3. Telkkari on tässä ihan vieressä

🤔💋💄 kirjoituspöydän lähellä. Huomasin, että Kulta-Aatamilla oli ihan rohtuneet huulet. Kas kun mainosten meikkaajat
    Ikävä
    8
    98
  4. Joskus pienet asiat ovat merkityksellisiä!

🤔🧹🧼 Sain whatsappiin niin kivan kiitoksen kiireisen poikamiehen boxin siivouksesta, että olen lukenut sen moneen kert
    Ikävä
    7
    146
  5. En kyllä tajuu

🤔🚽🧻 Kirjoittelen pääsääntöisesti omissa aloituksissani ja yhdelle miehelle. Mikähän näissä houkuttelee kaikenmaailma
    Ikävä
    22
    339
  6. Hyvää Minna Canthin päivää

🤔 🇫🇮📢 eli tasa-arvon päivää. Sehän on ihan selvää, että samasta työstä kuuluu saada sama palkka. Itse pidän tärkeämp
    Ikävä
    7
    153
  7. Kehitys kehittyy

🤔👓👀 eräällä nuorella miehellä lähestyy synttärit. Ajattelin hommata hänelle ns. tiimarilasit helpottamaan silmien väs
    Ikävä
    11
    204
  8. Liikaa kypsytetty kaaliloota haisee pahalta

🤔🥬🍲 oli tainnut kaupan tekoäly sakata ja paistoaika oli venähtänyt liian pitkäksi. Tekoäly kuulostaa hienolta. Uutuud
    Ikävä
    15
    189
  9. Sen vaan tietää

😍💥👀 ja sitten muilla ei ole merkitystä.
    Ikävä
    9
    223
  10. Hyvää naistenpäivää

🤔🌹☕ etenkin meille naisille. Suomi oli ensimmäisiä maita, joissa naisille saatiin äänioikeus. Harmillista, että nyt ol
    Ikävä
    4
    264
  11. Meillä olis ollut salaattia

😋 🍉 🫑 hunajamelonilla. Päiväkin oli ihana kun sai pitää aurinkolaseja ekan kerran kerhosta palatessa. Hyvää Yötä ❤️
    Ikävä
    17
    214
  12. Mä tykkään kielistä

😋👅🍲Olenkin nyt hyvin kielitaitoinen. Kaupoilla käyn nyt vähän harvemmin kun on hiihtolomataudit liikkeellä, enkä hal
    Ikävä
    25
    310
  13. Olen ostanut pienen termosmukin 1/3 litraa.

😋☕🍪 Jahka lumet sulavat, niin menen puistoon päiväkahville kuuntelemaan varpusten piipitystä.
    Ikävä
    44
    316
  14. Kannattaa varoa ulkona

🤔🤸🩻 näytti olevan tosi liukas jäinen pinta lumen päällä jalkakäytävällä. Mulla oli nastapohjaiset kengät niin ei ollu
    Ikävä
    4
    230
  15. Voikohan kahvia juoda näin myöhään?

🤔💤☕ Brittiläistä dekkarisarjaa katsoessani nukahdin sohvalle. Päivä meni ihan pilalle, mutta niin oli mennyt yökin. He
    Ikävä
    5
    122
  16. sleep divorce

😴🛏💡 Kaikkiin asioihin on olemassa sovinnolliset ratkaisut. Nyt, kun oma yöuni on katkeilevaa, niin olen miettinyt mit
    Ikävä
    6
    194
  17. Virtuaalinen poikaystävä

Kiinassa yleistyy virtuaalinen poikaystävä. Haastateltava kertoi, että hänet voi ottaa esille silloin kun haluaa. Hän ei
    Ikävä
    14
    262
  18. Ajattelin, että on yksinkertainen asia

🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy tääl
    Ikävä
    21
    253
  19. Hyvää Laskiaistiistaita

🤔🫛☕ Laskiaisen perinneruoat ovat hernekeitto ja laskiaispulla. Onneksi sinkkuna saan päättää itse ruokalistan. Mäkeäkä
    Ikävä
    7
    153
  20. Makuasioista ei voi kiistellä

😷 🐟🥉 eilen menin hakemaan euron banaaneja. Katselin siinä samalla kaikkea muuta kun ostoslista oli niin lyhyt. Huoma
    Ikävä
    16
    230