Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1101

Kommenttia

4963

1. Minussa ei ole muuta

🤔🥾☕ piikikästä kuin kengät. Niitä onkin tarvittu tänä talvena 👍
    Ikävä
    4
    101
  2. Päivän tunne on kiitollisuus

😍👍☀️ kiitollisuus siitä, että on olemassa ihmisiä joista välittää. Eilen olin huolissani, kun yritin etänä selvittää m
    Ikävä
    7
    101
  3. Mites joulu on sujunut?

😎🌴🌞 Itse olen viettänyt päivän Uudessa Seelannissa. Vaivatonta tämä nojatuolimatkailu. Samalla valmistuu kivasti tila
    Ikävä
    3
    100
  4. Oikein mukavaa täydenkuun yötä

🥰💤👍T oukokuun 2024 täysikuu on 23.5.2024 klo 16.53 Jousimiehen merkissä.
    Ikävä
    0
    100
  5. Se olis taas vappuaatto

😊🎉🎈 Hyvää Vappua vaan! Ihan hiki tulee vappusäässä, kun ilmasto kerran lämpenee. Sitä vaan vielä, että älkää uskoko
    Ikävä
    1
    100
  6. Huominen jännittää

😷🛌🦷pitää pötköttää selällään vieraan miehen edessä ja pakoon ei pääse 🙄💸👎
    Ikävä
    27
    100
  7. Sähköpulaan on ratkaisu

🤗⚡☕ Muistan miten paljon sähköä kulki ilmassa välillämme kun oltiin lähekkäin. Siinä jäi tvo toiseksi ❤
    Ikävä
    6
    100
  8. Katsoin areenalta taas Lupaus leffan

🥰🎬☕ Se on hyvä muistutus siitä millaisista täällä oli sota-aikana. Kaikki tekivät jotakin maamme puolesta. Naapurinkin
    Ikävä
    1
    100
  9. Siitä onkin jo aikaa

🥶👙☕ kun olen nähnyt kopisevia pyykkejä. Eilen pesemäni vaatteet olivat yön -4 pakkasessa jäätyneet narulle. Kunhan sul
    Ikävä
    0
    100
  10. Niin kauan kun ei voi

🤗❤👍 tulla lähelle, on hyvä pitää välimatkaa. Tulella 🔥 on vaarallista leikkiä😍 Vaikka kyllähän kunnon lumipesu ❄ hy
    Tunteet
    19
    99
  11. Sadekausi alkamassa

🤔🌧☔ Kaikki on kuitenkin hyvin niin kauan, kun vain ulkona sataa! Singin in the rain/Gene Kelly https://www.youtube.co
    Ikävä
    0
    99
  12. Minä luulin vapaaherraa eläkeläiseksi

🤔👔☕ maalaiskoulussa ei noita säätyarvoja opetettu, joten tietokilpailussa vastasin väärin. Vapaaherra (ruots. friherre
    Ikävä
    1
    99
  13. Linnunlaulu aamulla

🤗🌞👍herätessä on aivan ihanaa kuunneltavaa. Eikä naakallakaan ole hassumpi ääni. Mutta eivätkö nuo penteleet osaa pitä
    Ikävä
    6
    99
  14. Voi kauhistuksen kanahäkki

🙄🧣❄ tajusin just että mun pepun jälki näkyy epäilytyävästi siinä penkillä, missä istun hetken ihmettelemässä maailmaa
    Ikävä
    8
    98
  15. Ihanaa aurinkoista

😎🌞👍 keskiviikkoa. Loppuikohan ne lumisateet jo? Aamun korvamato: You are my sunshine/Christine Perri https://youtu.b
    Ikävä
    0
    98
  16. Pääsiäiskortit lähti jo perjantaina

🐣🐤🐥 olin näprännyt kortin mukaan pahvisen keltaisen tipusen, jota voi pitää koristeena. Eilisellä kanavasurffailull
    Ikävä
    20
    97
  17. Se on väsymätön

🥰🏋🛋 vahva kuin härkä, eikä koskaan mussuta vastaan kun haluan siirrellä painavia huonekaluja. Se tarttuu reippaasti h
    Ikävä
    0
    97
  18. Hyvää Pitkäperjantaita!

😷👓👜Uskomatonta miten äkkiä on mennyt tämä loppukevät! Ihan kiva jos liikkumisrajoitukset poistuisivat ensi viikolla,
    Ikävä
    10
    95
  19. Camping auton hankinta

🤔🚐💡 kannattaa suunnitella huolellisesti. Itse ajattelin aloittaa sen opiskelemalla ruoanlaittoa airfyerin avulla. Tu
    Ikävä
    8
    95
  20. No nyt olen ollut tuhma

🤔💸☕ Täällä pääkaupunkiseudulla on iso tulonlähde nuo parkkipaikat. Nimittäin, kun niitä ei ole. Tässäkään talossa ei o
    Ikävä
    4
    95