lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5386
Mitä varten te mainostatte
🤔🪪☕ vaaleja täällä noin paljon. Joka kommentissa lukee "Äänestä". Uutisissa niistä jauhetaan niin pljon, että ei kenel6145Onnellisesta parisuhteesta
🤔📓💑 luin jostain, että oli tehty tutkimus jossa oli todettu, että onnellisempia parisuhteita ovat ne, missä nainen on17144Nyt on yhtä toistakin miestä ikävä!
🙄🦷💉 mutta niinkauan kun ei satu niin ikävöin ihan itsekseen täällä.16143Sori nyt vaan mutta
🤔🕙☕ mulla ei ole tapana ostaa toisten ajatuksia noin vaan. Kyllä minä mietin asiat ensin läpikotaisin ja päätän sitte8143Apteekkipäivä tänään
🤔💊☕ Eläimen reseptin sai uusittua puhelimella. Säästyi 130€. Ainoo vaan, että se on nyt siinä toisessa apteekissa, kui3143Ai lav juu nalle
🐻❄️🥰☕ on kärsinyt kovia edellisen koiran suussa. Siltä puuttuu kuono. Olen tuonut tänne muistoja, jotka eivät kaupunk1143Maalaiselämän ihmeitä
🥰🦆🚜 Eilen niska kenossa seurailin hanhien muuttolentoa. Melkoinen kaakatus kävi taivaalla, kun iso parvi lintuja oli4143Olipas ulkona raikas keväinen ilma
😊🌡🛒 täällä pöis 4,6 ja aurinkokin pilkisteli niinkuin eilen. Hain jälkeläiselle putkireiskaa ja mustat nitriilikäsine2142Kivaa sohjopäivää!
🥰🫶🍫 emojit alkuun, että mun aloitus helpommin erottuu ja turhana pitävät voivat jättää lukematta. Uutiskatsaus: Joit1142Kuuntelen joskus ruåttinkielisiä
🤔🇸🇪☕ohjelmia että kielitaito jotenkin säilyy. Nyt ykkösellä studio65:ssä jutellaan ruuasta. Ruotsi on kyllä vaikeata.3142Univelkoja makseltu
😴🛏🥘 kannattaa näköjään käydä eilisessä paikassa lounaalla jos on nukkunut huonosti. Tällä viikolla jää myutenkin ruoa2141Pirkka nikseistä
😅🧻☕ luen aina pirkkaniksit pirkka lehdestä. Tällä kertaa siellä oli niksinä ottaa aikakausilehti mukaan pitkille junam3141- 10140
HUOM! Muistutus!
🤔🐟🚽 vaikea keksiä mitä kirjoittaisi huomenna kun on aprillipäivä. Virallinen jekutuspäivä 😅 Kala ja pytty on tossa12140Sängyn testausta sinkkuna
🤔🛏💤 Juolahti tässä mieleeni, että sänkykaupassa mulla pitäisi olla kaveri mukana. Nimittäin kotonakin nukahdan samoi10140Upea ilma viettää päivä
😎🫐🐝 marjapensaissa. Pukeutuminen mietityttää, kun on nuo pistäjät liikkeellä.6139Aamutv:ssä oltiin huolissaan
😍🧣🧦 etätyöläisten terveydestä . Sanottiin, että ruokailu voi olla huonompaa ravitsevien monipuolisten työlounaiden pu25139Kesä jatkuu
🌪☔🙄 onneksi ei olla Norjassa missä hurrikaani vaivaa. P.S. Mä olen rauhallinen luonne. Kotonakaan ei ole myrskyjä odo1139Silloin kun olen läsnä
😀🚶♀️👞 ulkoillessa, käy niinkuin eilen. Koiran tuotosta maasta kerätessäni huomaan, että vierestäni kulkevat hyvin ho34138Olen nukkunut tosi huonosti täällä
🤔 🛏☕ yritän nyt valita uutta patjaa netissä. Tai ehkä luotan entisiin valintoihin ja haen mökillä koenukutun patjan, E4138