lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1101
Kommenttia
4963
- 4101
Päivän tunne on kiitollisuus
😍👍☀️ kiitollisuus siitä, että on olemassa ihmisiä joista välittää. Eilen olin huolissani, kun yritin etänä selvittää m7101Mites joulu on sujunut?
😎🌴🌞 Itse olen viettänyt päivän Uudessa Seelannissa. Vaivatonta tämä nojatuolimatkailu. Samalla valmistuu kivasti tila3100Oikein mukavaa täydenkuun yötä
🥰💤👍T oukokuun 2024 täysikuu on 23.5.2024 klo 16.53 Jousimiehen merkissä.0100Se olis taas vappuaatto
😊🎉🎈 Hyvää Vappua vaan! Ihan hiki tulee vappusäässä, kun ilmasto kerran lämpenee. Sitä vaan vielä, että älkää uskoko1100- 27100
Sähköpulaan on ratkaisu
🤗⚡☕ Muistan miten paljon sähköä kulki ilmassa välillämme kun oltiin lähekkäin. Siinä jäi tvo toiseksi ❤6100Katsoin areenalta taas Lupaus leffan
🥰🎬☕ Se on hyvä muistutus siitä millaisista täällä oli sota-aikana. Kaikki tekivät jotakin maamme puolesta. Naapurinkin1100Siitä onkin jo aikaa
🥶👙☕ kun olen nähnyt kopisevia pyykkejä. Eilen pesemäni vaatteet olivat yön -4 pakkasessa jäätyneet narulle. Kunhan sul0100Niin kauan kun ei voi
🤗❤👍 tulla lähelle, on hyvä pitää välimatkaa. Tulella 🔥 on vaarallista leikkiä😍 Vaikka kyllähän kunnon lumipesu ❄ hy1999Sadekausi alkamassa
🤔🌧☔ Kaikki on kuitenkin hyvin niin kauan, kun vain ulkona sataa! Singin in the rain/Gene Kelly https://www.youtube.co099Minä luulin vapaaherraa eläkeläiseksi
🤔👔☕ maalaiskoulussa ei noita säätyarvoja opetettu, joten tietokilpailussa vastasin väärin. Vapaaherra (ruots. friherre199Linnunlaulu aamulla
🤗🌞👍herätessä on aivan ihanaa kuunneltavaa. Eikä naakallakaan ole hassumpi ääni. Mutta eivätkö nuo penteleet osaa pitä699Voi kauhistuksen kanahäkki
🙄🧣❄ tajusin just että mun pepun jälki näkyy epäilytyävästi siinä penkillä, missä istun hetken ihmettelemässä maailmaa898Ihanaa aurinkoista
😎🌞👍 keskiviikkoa. Loppuikohan ne lumisateet jo? Aamun korvamato: You are my sunshine/Christine Perri https://youtu.b098Pääsiäiskortit lähti jo perjantaina
🐣🐤🐥 olin näprännyt kortin mukaan pahvisen keltaisen tipusen, jota voi pitää koristeena. Eilisellä kanavasurffailull2097Se on väsymätön
🥰🏋🛋 vahva kuin härkä, eikä koskaan mussuta vastaan kun haluan siirrellä painavia huonekaluja. Se tarttuu reippaasti h097Hyvää Pitkäperjantaita!
😷👓👜Uskomatonta miten äkkiä on mennyt tämä loppukevät! Ihan kiva jos liikkumisrajoitukset poistuisivat ensi viikolla,1095Camping auton hankinta
🤔🚐💡 kannattaa suunnitella huolellisesti. Itse ajattelin aloittaa sen opiskelemalla ruoanlaittoa airfyerin avulla. Tu895No nyt olen ollut tuhma
🤔💸☕ Täällä pääkaupunkiseudulla on iso tulonlähde nuo parkkipaikat. Nimittäin, kun niitä ei ole. Tässäkään talossa ei o495