Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Moni kakku päältä kaunis

    😋🎂🐟 vaan on silkkoa sisältä. Sanotaan kun ihmisen ulkonäkö ei vastaa luonnetta. Mun kakussa ei tuu olemaan silkkoa si
    Ikävä
    3
    180
  2. Mikä on hulluinta mitä olet tehnyt?

    🙂 👓 👜 Kyseli radiojuontaja ihmisiltä. Vastauksia oli kaikenlaisia. Oli jopa ensitreffit alttarilla parikin. Jos o
    Ikävä
    3
    180
  3. Onneksi ei tarvitse

    🖥🪠🔧 itse selvitellä mikä palstoja vaivaa. Pätkiminen hankaloittaa elämää sen verran, että tänään jää palstailu vähäll
    Ikävä
    7
    180
  4. Nurkissa rapisee

    🤔🐀🦎 keittiössä kaffeekupposen äärellä hiljaisuuden katkaisee seinäkellon rauhoittava tikutus. Kaapin alta kuuluu epäi
    Ikävä
    5
    179
  5. Hyvää itsenäisyyspäivää!

    🇫🇮🇫🇮🇫🇮 HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! 🇫🇮🇫🇮🇫🇮 Ei multa muuta tänään.
    Ikävä
    7
    179
  6. Tuleekojan tästä yhtä pimeä talvi

    🤔◼💡 kuin se jolloin aurinko paistoi vain muutamana päivänä? Vähän kastuinkin kauppareissulla. Ei mikään parhain sää ol
    Ikävä
    11
    179
  7. Kyynelehtiminen on terveellistä välillä

    😢🧅🍊 silmät puhdistuu hyvin. Tein appelsiiniviipaleista ja hopeasipulista salaattia. Muuten hyvä, mutta kyyneleet valu
    Ikävä
    3
    179
  8. Upea ilma tänään

    🥰👍☕ aurinko pilkistää taivaalla ja lumet melkein sulaneet. Turkkia ei tarvita.
    Ikävä
    4
    179
  9. Romantiikka näyttää hävinneen täältä

    🥰🌕❤ täällä sitä ei ole myöskään. Haikeana katselin yöllä, kun melkein superkuu ja melkein sininen kuu valaisivat keitt
    Ikävä
    1
    179
  10. Se oli niin surullista

    😟🖼☕ katsella saamiani valokuvia sukujuhlista. Niissä oli sukulaisia, jotka ovat enää muistoissa. Muistin miten Hänkin
    Ikävä
    9
    178
  11. Pikainen hyvänyön toivotus tänne

    🌞🪣🐺 sateen keskeltä. Aurinko laskee kohta joten en näe pestä pyykkiä👙 . Mietin tässä viikko-ohjelmaa pihatöille ja t
    Ikävä
    9
    178
  12. Tom Nam herkkua

    😅🐭🍜 Täytyy sanoa, että keittiöhiirellä on hyvä maku. Se on napsinut roskapussista tom yam nuudelipussin maustepussin
    Ikävä
    10
    178
  13. Suutarilta saa avaimia

    🗝🤔❤ hyvä kun ei muuta käynyt lainareissulla, kun mulla ei ole kolarikaskoa. Eihän mulle ole käynyt kolareitakaan kuin
    Ikävä
    5
    176
  14. Jos pidän suuri ompelukilpailu sarjasta

    🥰👗🥇 Niin sitten pidän. Katsoin juuri 9 kauden finaalin. Olin voittajasta samaa mieltä kuin tuomarit. Nyt voin taas me
    Ikävä
    5
    176
  15. Nyt olisi hyvä olla apulainen

    😋🍕🥤 pizzan syönnissä. Itse tykkään enemmän reunapaloista. Nyt kuitenkin piti sitä täytettäkin ahtaa keskiosaan, ettei
    Ikävä
    2
    176
  16. Mulla on vielä yksi pahe, mutta se on hallinnassa

    🤔📚👓 Nimittäin välttelen lukemista, kun en pysty lopettamaan ennenkuin kirja on ahmittu loppuun. Maalle varustauduin k
    Ikävä
    6
    175
  17. Tänään on oksasilppuripäivä

    🤔🪚☕ siinä saa sopivasti hyötyliikuntaa samalla. Ei tartte sen kummemmin jumppailla. Onneksi mulla on vielä tapaturmava
    Ikävä
    4
    175
  18. En ole vielä antiikkia

    🥰🪞🕶 mulla on tapana harppoa vieraiden sanojen yli ottamatta sen kummemmin selvää mitä ne tarkoittavat. Etenkin yhtäkk
    Ikävä
    2
    174
  19. Kiva kuulua oikean gallupin raatiin!

    🥰👍☕ sitä suhtautuu ihan eri tavalla puoluegalluppiinkin kun saa itse äänestää. Hurahti tuo aika vastaillessa niin, e
    Ikävä
    4
    174
  20. Ärsyttää noi mainokset!

    😡👎👙 Kun avaan palstan, niin mulle tulee näkyviin ruudun kokoiset naisten pikkuhousut. Jos käy tilailemassa postimyynn
    Ikävä
    7
    174