Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Lounaan jälkeen en jaksa

    😀 👓 👜 kun katsella telkkaria. Miten onnistuinkin eilen kesken leffan taas nukahtamaan yhtäkkiä. Nukahdin juuri, ku
    Tunteet
    6
    29
  2. Viikko maalaiselämää

    ☺👓👜ja lihakset, joiden olemassaolosta en tiennytkään ovat kipeänä. Täällä saa luontoon kosketuksen, josta kaupungissa
    Ikävä
    2
    29
  3. Hyvää Joulunjälkeistä aikaa

    🙂 👓👜 kaikille. Täällä näyttää olevan ruuhkaa, johon anonyymit aloitukset hukkuvat. Siksi selvyyden vuoksi rekkaantune
    Ikävä
    1
    29
  4. Loppuviikolla ei tarvi ostaa

    😷🦮💩 koiralle ruokaa. Nimittäin autosta vaihtuu koiranluut! Vanhat joutaa sitten koiralle. Naisen logiikka auton jarru
    Ikävä
    0
    29
  5. Hotakaisen kirjoittama

    😊🖍️☕ Kimi Räikkösen elämänkerta oli mukavaa luettavaa, Siitä selvisi, että Kimi alkoi puhumaan ollessaan jo kolmen va
    Ikävä
    37
    29
  6. Ei nyt oikein tee mieli

    😷🤿👎liikkua ihmisten keskellä, kun on huonompitehoinen rokotus ja 4 riskitekijää koronalle. Saisi nuo tartuntaluvut jo
    Ikävä
    53
    29
  7. Outo tunne, tuntuu kuin

    🙄🌭👎 minua olisi huijattu. Kloonit eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Näyttää aivan samalta, mutta tuoksuu ja
    Ikävä
    0
    29
  8. Mitäs sitten jos yhteydet katkeaa

    🤔💶☕ ihmiset on nostelleet rahaa varastoon. Kaupan hyllytkin alkaa tyhjentyä säilykkeistä. Eilen en saanut voileipäkur
    Ikävä
    1
    29
  9. Harvinaisuudet on parhautta

    🤔👍☕ ruoanlaitossa. Pompiakin on harvinainen sardinialainen sitrushedelmä. Se on niin hapan, että kestää tuntikausia s
    Ikävä
    10
    29
  10. Sunnuntai alkaa olla pulkassa!

    😋🍓🐝 Ahomansikoita löytyi niitettävän heinikon seasta. Nam. Paarmoja enemmän kuin ennen. Onkohan ne pörriäishotellit
    Ikävä
    5
    29
  11. Aiemmin ajattelin, että jos olisin

    🤔🩲🧦 parisuhteessa, niin hyväksyisin mukisematta kaikki huonotkin tavat mitä miehellä on. Ainoa, mikä enemmän harmitta
    Ikävä
    5
    29
  12. Sunnuntaina katson

    🥰💃☕ tanssii tätien kanssa ohjelmaa samaan aikaan, kun täysikuu kurkistelee mua keittiön ikkunasta klo 23.54. Olihan s
    Ikävä
    0
    29
  13. Vuosipäivän ajatus

    🥰🕕🎉 jotkut muistot ovat kultaisia jo syntyessään. ❤
    Ikävä
    2
    29
  14. No nyt oli kylmää

    🥶❄☃ Saunalta tullessa paleli varpaita ja kun katsoin mittaria niin se näytti kahta astetta lämmintä. Varmaan menee taas
    Ikävä
    10
    28
  15. Olipas positiivinen yllätys

    😊📃🕕 että nykyaikana joku toimii hyvin. Välillä tuntuu että palattaisiin keskiajalle sähkönsäästön ja rehuruoan takia.
    Ikävä
    3
    28
  16. Palstalle kirjoittelu

    🤔🍁☕ on siinä mielessä turhauttavaa, että tänne purkaa vain muutamalla sanalla tuntojaan. Silloin kun mulla on kaikkein
    Ikävä
    1
    28
  17. Hyvän mielen resepti:

    😊👓👜ensin päätetään leipoa lapsiperheeseen tuliaisiksi pullia joiden täytteeksi laitetaan nutellaa ja cessibon tölkkik
    Tunteet
    5
    28
  18. Jos nyt jotain yllättävää

    😊👓👜minulta tänään niin se, etten kirjoita mistään!
    Ikävä
    8
    28
  19. Itse kullekin ja autolle

    😕👓👜käy väistämättä niin, että vikoja tulee kun aikaa kuluu. Autokin jo 13:tta vuotta kulkee ja ajettu jotain 177 tuha
    Tunteet
    18
    28
  20. Ihanan lämmin

    ☺👓👜 ja valoisa päivä tänään. Kasvosuojuksia nähty yksi. Pitäisiköhän hakea sellainen ennenkuin ne loppuvat? Kukaan ei
    Ikävä
    0
    28