lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Moni kakku päältä kaunis
😋🎂🐟 vaan on silkkoa sisältä. Sanotaan kun ihmisen ulkonäkö ei vastaa luonnetta. Mun kakussa ei tuu olemaan silkkoa si3180Mikä on hulluinta mitä olet tehnyt?
🙂 👓 👜 Kyseli radiojuontaja ihmisiltä. Vastauksia oli kaikenlaisia. Oli jopa ensitreffit alttarilla parikin. Jos o3180Onneksi ei tarvitse
🖥🪠🔧 itse selvitellä mikä palstoja vaivaa. Pätkiminen hankaloittaa elämää sen verran, että tänään jää palstailu vähäll7180Nurkissa rapisee
🤔🐀🦎 keittiössä kaffeekupposen äärellä hiljaisuuden katkaisee seinäkellon rauhoittava tikutus. Kaapin alta kuuluu epäi5179- 7179
Tuleekojan tästä yhtä pimeä talvi
🤔◼💡 kuin se jolloin aurinko paistoi vain muutamana päivänä? Vähän kastuinkin kauppareissulla. Ei mikään parhain sää ol11179Kyynelehtiminen on terveellistä välillä
😢🧅🍊 silmät puhdistuu hyvin. Tein appelsiiniviipaleista ja hopeasipulista salaattia. Muuten hyvä, mutta kyyneleet valu3179- 4179
Romantiikka näyttää hävinneen täältä
🥰🌕❤ täällä sitä ei ole myöskään. Haikeana katselin yöllä, kun melkein superkuu ja melkein sininen kuu valaisivat keitt1179Se oli niin surullista
😟🖼☕ katsella saamiani valokuvia sukujuhlista. Niissä oli sukulaisia, jotka ovat enää muistoissa. Muistin miten Hänkin9178Pikainen hyvänyön toivotus tänne
🌞🪣🐺 sateen keskeltä. Aurinko laskee kohta joten en näe pestä pyykkiä👙 . Mietin tässä viikko-ohjelmaa pihatöille ja t9178Tom Nam herkkua
😅🐭🍜 Täytyy sanoa, että keittiöhiirellä on hyvä maku. Se on napsinut roskapussista tom yam nuudelipussin maustepussin10178Suutarilta saa avaimia
🗝🤔❤ hyvä kun ei muuta käynyt lainareissulla, kun mulla ei ole kolarikaskoa. Eihän mulle ole käynyt kolareitakaan kuin5176Jos pidän suuri ompelukilpailu sarjasta
🥰👗🥇 Niin sitten pidän. Katsoin juuri 9 kauden finaalin. Olin voittajasta samaa mieltä kuin tuomarit. Nyt voin taas me5176Nyt olisi hyvä olla apulainen
😋🍕🥤 pizzan syönnissä. Itse tykkään enemmän reunapaloista. Nyt kuitenkin piti sitä täytettäkin ahtaa keskiosaan, ettei2176Mulla on vielä yksi pahe, mutta se on hallinnassa
🤔📚👓 Nimittäin välttelen lukemista, kun en pysty lopettamaan ennenkuin kirja on ahmittu loppuun. Maalle varustauduin k6175Tänään on oksasilppuripäivä
🤔🪚☕ siinä saa sopivasti hyötyliikuntaa samalla. Ei tartte sen kummemmin jumppailla. Onneksi mulla on vielä tapaturmava4175En ole vielä antiikkia
🥰🪞🕶 mulla on tapana harppoa vieraiden sanojen yli ottamatta sen kummemmin selvää mitä ne tarkoittavat. Etenkin yhtäkk2174Kiva kuulua oikean gallupin raatiin!
🥰👍☕ sitä suhtautuu ihan eri tavalla puoluegalluppiinkin kun saa itse äänestää. Hurahti tuo aika vastaillessa niin, e4174Ärsyttää noi mainokset!
😡👎👙 Kun avaan palstan, niin mulle tulee näkyviin ruudun kokoiset naisten pikkuhousut. Jos käy tilailemassa postimyynn7174