Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Sisustuksessa kaikilla

    😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o
    Tunteet
    0
    22
  2. Kannattaa kuumalla juoda vettä

    😊🥤🍕 tarpeeksi ja syödä suolaista ruokaa (huolissaan miehestä). Nesteen vähyys ja suolan puute oireilevat samalla tava
    Ikävä
    23
    22
  3. Se on sitten amerikkalaisten

    🤔🚑🧊 surullinen muistopäivä tänään. Siitäkin on jo aikaa, kun pojan kanssa käytiin WTC raunioilla ihmettelemässä. Nii
    Ikävä
    2
    22
  4. Mulla on tänään roskapäivä

    😊💩🔨 kaikenlaista turhaa kaatikselle ja lajitellut jätteet keräyspisteeseen. Mulla ei ole tapana lakaista roskia maton
    Ikävä
    0
    22
  5. Nyt ei säällä hemmotella!

    🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la
    Ikävä
    1
    22
  6. Oii miten pitkä päivä

    😴🧣❄ 9:02-16:03. Kyllä tämä tästä kevättä kohti ollaan menossa 😍👍 Hyvää Yötä!
    Ikävä
    9
    22
  7. Vaalipäivä tänään

    😷🧣👍muistakaa äänestää historiallisissa vaaleissa. Tuskin meidän elinaikanamme uutta poliittista porrasta muodostetaan
    Ikävä
    0
    22
  8. Minä vokaalinainen

    🙂 👓 👜 aukaisin juuri läppärin. Tänään on ollut kiirettä. Koira-kimppajumppa-koira-naapurin kauppa-apusilmänä sittar
    Tunteet
    2
    21
  9. Sade ropisee rauhoittavasti

    🙂 👓 👜 kerrostaloikkunan alareunan peltiin. Se toimii myös äänimerkkinä aamulenkille. Ennenkuin ropina hiljenee on t
    Tunteet
    0
    21
  10. Ensin tavattiin

    😕👓👜ihan liian myöhään ja siitäkin aikaa on kulunut. Silti jos en häntä ajattelisi niin en täällä kaipaisi. Kun eihän
    Ikävä
    4
    21
  11. Sattuipas hauskasti

    🙂 👓 👜 että täällä on adhd kirjoitus juuri samaan aikaan, kuin viikkokirjoitukseni ilmestyvät. Tietenkin vielä niin
    Ikävä
    3
    21
  12. Paxit prosessi

    😊👓👜ei ole vielä itselläni käynnissä (palstalta poistuminen). Täytyyhän tänne palstalle jotakin pientä yrittää tuherta
    Ikävä
    1
    21
  13. Huomenta vain

    😷👓👜mulla on joku nukkumatauti meneillään. Olen yrittänyt herätä, mutta nukahtanut uudelleen. Nyt olen sentään sukat s
    Ikävä
    0
    21
  14. Huomenta,päivää, hyvää yötä

    😴 👓🧶 ja näkemiin. Onpa ollut tasapainoinen päivä, kun en ole käynyt palstalla. Kohta pitää alkaa pukemaan päälle joht
    Tunteet
    8
    21
  15. Nolojen tilanteden

    🙂🕶 👜 nainen maksaa käteisellä matkansa korona-aikana. Voi hertsyykkeli sentään millainen soppa siitä syntyi. Loppuje
    Ikävä
    0
    21
  16. Hyvää äitienpäivää äideille!

    😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän k
    Tunteet
    10
    21
  17. Perjantaikatsaus

    😷👓👜 olo on kuin herran kukkarossa täällä pää pensaassa. Uutiset alkaa olla kovin yksitoikkoisia -pelkkää koronaa. Muu
    Ikävä
    0
    21
  18. Turha sitä on miettiä

    😷 👓 💩 eilisen päivän kurjuuksia. Keittiön lattia ja kylpyhuoneen lattiakaivon ympäristö on iltamyöhällä pesty putipuh
    Ikävä
    3
    21
  19. Keskiviikkona alkaa syksy

    😊🌞🍁 äkkiä mennyt tämäkin viikko työn touhussa. Vielä muutama pihapäivä niin keväällä villiintynyt puutarha näyttää as
    Ikävä
    0
    21
  20. Mökkisaunan tuoksut talvella

    😎🌳👍 on helppo saada aikaan. Kerää vain kourallisen koivunlehtiä suodatinpusseihin ja niittaa tai ompelee ne kiinni. T
    Tunteet
    1
    21