lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Mulla on valkoiset puuvillasormikkaat
🥰🧤🧦 ja punaiset villasukat sisällä. Lämmintä on vain sydämen muistossa! Sanotaan, että aika kultaa muistot. Jotkut mu2130Sadesäällä kukonlaulun aikaan lounasostoksilla!
😋 🍲 ☕ Eipä ollut kaupassa asiakkaita. Marjatiskillekin vasta levitettiin tuoreita marjoja. Mummopenkeiltä puuttui mumm5130Armollista Joulua kaikille
🤶❤🎅 Aina ei tarvitse suorittaa, vaan voi olla itselle armollinen. Joulu on ollut etenkin naisille suorittamisen juhla10129Päivän liikuntatavoite
🔥🍦😎 on suoritettu jo siinä kun nousee sängystä ylös. Nimittäin heti tulee hikinen olo. Paitsi että sama epämukava nih6129Onkohan mies huomannut, että olen
🤔🏂☕ aika itsepäinen. Mun päätä ei helpolla saa käännettyä, jos olen jotakin päättänyt. Muutenkin olen vanhanaikkaisen9129Aika näppärä tämä rekattu nimimerkki
😊🔔💻 tämä kerää kilikellon alle kaikki mulle tulleet kommentit. Siitä on helppo katsoa pitääkö vastata tei ei. Mahdoll512829.4.2020 satoi mökillä lunta
🙄🐶❄ joten kylmää on ollut ennenkin vapun aikaan. Tänään on ihanan aurinkoista ja lämmintä. Aina löytyy jotakin valit4128Kävipäs minulla tuuri
😊👓👜säiden suhteen. Luvassa on liuta sateisia päiviä. Ei tartte olla huolissaan puutarhan kastelusta. Ajomatkat ovat m10128Päivän mietelauseet (lainatut)
🤩 🕶 👜 "Jokaisen talven sydämessä on väräjävä kevät, ja jokaisen yön hunnun takana on hymyilevä aamunkoitto."/Kahlil G10128Eilen kun olin lähtemässä
😍🧣🩳 iltalenkille mietin kaipaamaani miestä niin tiiviisti, että piti kääntyä ulko-ovelta takaisin pukemaan housut! T3127Se on sitten lokakuu
🤔🧦🧶 Syksyn tulon huomaa siitäkin, että facebookissa sukulaisten marjaämpärit vaihtuvat villasukkien kuviin. Sukuvika4127Lounas kaappien kätköistä
🤔 🫛 🧃 Hienoa, että välillä muistutetaan kotivarasta. Nyt Martat ohjeisti miten tehdään ruokaa kotivarasta, joka löyty1127Mikäs kriisi nyt on tulossa?
🤔🧻🚽 kaupasta oli loppu nalle vessapaperi. Siis se missä on ulkohuussin ja nallen kuva. Se on ainoa paperi talouspaper48127Jos on jotakin romanttista
😍💻☕ eksynyt mieleen, niin täällä palstalla käydessä ajatukset häviävät. Ensin tulee vastaan matkavessanpöntön kuva ja0127Minä luulin vapaaherraa eläkeläiseksi
🤔👔☕ maalaiskoulussa ei noita säätyarvoja opetettu, joten tietokilpailussa vastasin väärin. Vapaaherra (ruots. friherre1127Tekstiviesteihin malleja miehille
😷👍☕ Naisille lähetettävien tekstiviestien ei tarvitse olla kovinkaan monimutkaisia. Jossakin oli kerätty ehdotelma par9126Nyt alkaa olla viimeisetkin
🤔🐭☕ hiirenpipanat pyyhitty ja ulkonakin on huoltoreiteille raivattu polut vyötärön mittaiseen heinikkoon. Tänään voisi13126Huomio (mies pks) kaupoista loppuu
🙄🧻🐟 kohta vessapaperi, tonnikala, nuudeli ja pasta. Sen verran isot lakot tulossa 16.2, että ihmiset varautuvat! Kai54126Nyt tuli meidän lounasaikaan
😄❤☕ tää aloitus. Sitä vaan nyt mietin, kun kulta sanaa käytin miehestä jonkun kerran. Rakas ja ihana ym. ovat kärsinee4126Se on väsymätön
🥰🏋🛋 vahva kuin härkä, eikä koskaan mussuta vastaan kun haluan siirrellä painavia huonekaluja. Se tarttuu reippaasti h0126