lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
Aina on sanomista
🤗☀️👩🦰 olisi pitänyt jättää lukematta vanhat aloitukset, ettei sanomista ole liikaa! Tuli vaan mieleen, että pitäisi265Pitäisiköhän kokeilla
😷🦈☀️ kun tutkitusti liiallinen netin käyttö köyhdyttää tunne-elämää. Joskus tuntuu, että niitä tunteita on ihan liikaa665Nyt vois vaikka
😍❤️💐 maalaishäät pitää, kun on niin siistiä tuolla käymäläpuolella. Eilen pesin ulkohuussin sisäpuolelta kokonaan ja v565Ihanan romanttista
😍💌👍 Kun prinsessa Victoria lähti seurusteluaikana kuukaudeksi matkalle Kiinaan, hän jätti sulhaselleen Danielille laa465Takeaway kaffeet
😎☕👀 Eilen iltalenkillä sydän hypähti kurkkuun, kun kahvilan edessä notkuessani ovesta tuli ulos mies takeaway kahvimuk065No nyt menee jokunen päivä
🙄💋🦷 kun en haaveile tulisuudelmista. Täällä istun tikit suussa kotona pakastemarjapussi poskella.165Koskaan ei tiedä
🤔🔥🦽 mitä yllättävää tapahtuu. Voi kaatua parvekkeen kynnykseen kompastuessaan tai liukastuessaan ja kuolla. Tai voi1464Perjantai ikävää!
😮👓👜perjantaisin ennen viikonloppua on ikävämpi kuin maanantaina arkisen aherruksen alettua. Maanantaista perjantaihin064Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei064Oops! Messengerin
😮👓📘 päivitys toi näkyviin muutaman rivin mitä en ole aiemmin nähnyt. Olen voittanut ifin arpajaisissakin 1.12.2017 h164Hyvää tiistaita tänne!
😊🌪️☕Vilpoinen 12 asteinen, pilvinen ja tuulinen sää. Joko se kesä ehti mennä? Tänään täytyy kerätä loput marjat pensa2064Tänään lähetetään joululortit
🤶☕👍edullisemmalla joulumerkillä. Kortit laitettava postilaatikkoon klo 24 mennessä. Sitä vaan ihmettelen kun laatikk2264Ylihuomenna on jo vappu!
😷 👓👜 Manta onkin jo aidattu, siltä varalta, että jotkut yltiöpäiset nuoret kokoontuisivat sen ympärille vapputouhuiss2763Ihme hyypiöitä liikkeellä
😕👓👜messengeriin (=yv) tuli facebook tuttavalta viesti: 😀😀tällä videolla olet sinä😀😀 Siinä oli mukana linkki, jota663Älylasit on kiva keksintö
🤓 👓 👍 varsinkin, kun nyt on niihin tullut mukaan kasvontunnistus. Prinsessa Victoria voisi älylaseilla korvata sen t1463Onhan mullakin huonoja päiviä
🤔☕🍫 elämä kulkee eteenpäin ja kaikenlaista tapahtuu. Eikä ole enää kuin muistoissa hänen antamaansa fasun suklaata ja263Päivän hupsuttelu
🙄🏋️♀️☕ kuka kumma on keksinyt kuntosalit. Täynnänsä kaikenlaisia kidutuslaitteita. Ah ja voi kun jokaiseen lihakseen1563Pidän romanttisista tarinoista
🥰⛷❤ joissa on onnellinen loppu. Toini meni ja voitti pari olympia kultaa ollessaan rakastunut varattuun Assariin ja he963Saisi tuo siiooojien lakko loppua
🙄🧹🐕 tämä tukilakko alkaa näkyä liikaa täällä kotona. Varsinkin aurinkoisina päivinä 😅863Täällä olisi kiva olla riistakamera
🥰🦌🐗 niinkuin tuolla yhdellä naapurilla. Vaikka eihän se olisi auttanut kun äsken kaupasta tullessani näin peuran kah262