Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Mulla on valkoiset puuvillasormikkaat

🥰🧤🧦 ja punaiset villasukat sisällä. Lämmintä on vain sydämen muistossa! Sanotaan, että aika kultaa muistot. Jotkut mu
    Ikävä
    2
    130
  2. Sadesäällä kukonlaulun aikaan lounasostoksilla!

😋 🍲 ☕ Eipä ollut kaupassa asiakkaita. Marjatiskillekin vasta levitettiin tuoreita marjoja. Mummopenkeiltä puuttui mumm
    Ikävä
    5
    130
  3. Armollista Joulua kaikille

🤶❤🎅 Aina ei tarvitse suorittaa, vaan voi olla itselle armollinen. Joulu on ollut etenkin naisille suorittamisen juhla
    Tunteet
    10
    129
  4. Päivän liikuntatavoite

🔥🍦😎 on suoritettu jo siinä kun nousee sängystä ylös. Nimittäin heti tulee hikinen olo. Paitsi että sama epämukava nih
    Ikävä
    6
    129
  5. Onkohan mies huomannut, että olen

🤔🏂☕ aika itsepäinen. Mun päätä ei helpolla saa käännettyä, jos olen jotakin päättänyt. Muutenkin olen vanhanaikkaisen
    Ikävä
    9
    129
  6. Aika näppärä tämä rekattu nimimerkki

😊🔔💻 tämä kerää kilikellon alle kaikki mulle tulleet kommentit. Siitä on helppo katsoa pitääkö vastata tei ei. Mahdoll
    Ikävä
    5
    128
  7. 29.4.2020 satoi mökillä lunta

🙄🐶❄ joten kylmää on ollut ennenkin vapun aikaan. Tänään on ihanan aurinkoista ja lämmintä. Aina löytyy jotakin valit
    Ikävä
    4
    128
  8. Kävipäs minulla tuuri

😊👓👜säiden suhteen. Luvassa on liuta sateisia päiviä. Ei tartte olla huolissaan puutarhan kastelusta. Ajomatkat ovat m
    Ikävä
    10
    128
  9. Päivän mietelauseet (lainatut)

🤩 🕶 👜 "Jokaisen talven sydämessä on väräjävä kevät, ja jokaisen yön hunnun takana on hymyilevä aamunkoitto."/Kahlil G
    Ikävä
    10
    128
  10. Eilen kun olin lähtemässä

😍🧣🩳 iltalenkille mietin kaipaamaani miestä niin tiiviisti, että piti kääntyä ulko-ovelta takaisin pukemaan housut! T
    Ikävä
    3
    127
  11. Se on sitten lokakuu

🤔🧦🧶 Syksyn tulon huomaa siitäkin, että facebookissa sukulaisten marjaämpärit vaihtuvat villasukkien kuviin. Sukuvika
    Ikävä
    4
    127
  12. Lounas kaappien kätköistä

🤔 🫛 🧃 Hienoa, että välillä muistutetaan kotivarasta. Nyt Martat ohjeisti miten tehdään ruokaa kotivarasta, joka löyty
    Ikävä
    1
    127
  13. Mikäs kriisi nyt on tulossa?

🤔🧻🚽 kaupasta oli loppu nalle vessapaperi. Siis se missä on ulkohuussin ja nallen kuva. Se on ainoa paperi talouspaper
    Ikävä
    48
    127
  14. Jos on jotakin romanttista

😍💻☕ eksynyt mieleen, niin täällä palstalla käydessä ajatukset häviävät. Ensin tulee vastaan matkavessanpöntön kuva ja
    Ikävä
    0
    127
  15. Minä luulin vapaaherraa eläkeläiseksi

🤔👔☕ maalaiskoulussa ei noita säätyarvoja opetettu, joten tietokilpailussa vastasin väärin. Vapaaherra (ruots. friherre
    Ikävä
    1
    127
  16. Tekstiviesteihin malleja miehille

😷👍☕ Naisille lähetettävien tekstiviestien ei tarvitse olla kovinkaan monimutkaisia. Jossakin oli kerätty ehdotelma par
    Ikävä
    9
    126
  17. Nyt alkaa olla viimeisetkin

🤔🐭☕ hiirenpipanat pyyhitty ja ulkonakin on huoltoreiteille raivattu polut vyötärön mittaiseen heinikkoon. Tänään voisi
    Ikävä
    13
    126
  18. Huomio (mies pks) kaupoista loppuu

🙄🧻🐟 kohta vessapaperi, tonnikala, nuudeli ja pasta. Sen verran isot lakot tulossa 16.2, että ihmiset varautuvat! Kai
    Ikävä
    54
    126
  19. Nyt tuli meidän lounasaikaan

😄❤☕ tää aloitus. Sitä vaan nyt mietin, kun kulta sanaa käytin miehestä jonkun kerran. Rakas ja ihana ym. ovat kärsinee
    Ikävä
    4
    126
  20. Se on väsymätön

🥰🏋🛋 vahva kuin härkä, eikä koskaan mussuta vastaan kun haluan siirrellä painavia huonekaluja. Se tarttuu reippaasti h
    Ikävä
    0
    126