Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5378

1. Olipa ihana seurata

🥰🦆🫶 hanhilauman syysmuuttoa. Kiva kalkatus kuului koko ajan, kun nuo siivekkäät lensivät aura muodostelmassa. Pieniss
    Ikävä
    26
    91
  2. Jokaisen villasukan

🧦🦶🔥 sisältä löytyy lämpimät varpaat. Jokaisen hymyn 💋 takaa löytyy lämmin sydän ❤ - lounas.ajatus
    Ikävä
    9
    90
  3. Kyllähän sitä samaa sisua

🤔👍☕ ja sitkeyttä löytyy palstalaisistakin mitä leijonista. Pitää vain poistua hetkeksi mukavuusalueelta jos on tahtoti
    Ikävä
    3
    90
  4. Aina ei voi asiat sujua

🏋️‍♀️🤸‍♀️🛌 niinkuin on ajatellut. Kuntosalin jälkeen nukahdin vahingossa. Onneksi ei ollut sovittuja menoja. Sitten
    Ikävä
    19
    90
  5. Nyt mies varo

🤔⛸🦪 ostereita ja heikoilla jäillä kävelyä. ❤
    Ikävä
    3
    90
  6. Mokkaplägä miehelle

👞👞👀 Hyvää Yötä🤗 Where ever you are❤
    Ikävä
    0
    90
  7. Ihme lietsontaa

😕👓👜ilmaston tiimoilta. Mitä järkeä on verrata Intian ja Suomen hiilijalanjälkiä henkeä kohti? Sää ja elinolosuhteet p
    Ikävä
    32
    90
  8. Jahka on muuta asiaa

😊👓👜 kirjastoon, niin täytynee lainata joku kirjakin samalla. Tälläkin viikolla olen käynyt siellä jo kolme kertaa. Ki
    Ikävä
    1
    90
  9. Särkynyt sydän

🤔💔☕ on kurja asia. Varsinkin jos se lukee kelakortissa. Mieli ei ole juhlava, kun kohta joutuu taas syyniin. Hyvää Uu
    Ikävä
    11
    90
  10. Pidän romanttisista tarinoista

🥰⛷❤ joissa on onnellinen loppu. Toini meni ja voitti pari olympia kultaa ollessaan rakastunut varattuun Assariin ja he
    Ikävä
    9
    89
  11. Mies ja kaikki muutkin

😊🚑☕ liukastelijat. Olkaapas varovaisia. Se on perjantai ja 13 päivä.
    Ikävä
    32
    89
  12. Rakkaudeton elämä on laihaa!

🥰❤👍 näin kiteytti yksi iäkäs ihminen pitkän elämän syyn ylen sadan vuoden sankarit ohjelmassa. Jäin jotenkin jumiin ka
    Ikävä
    1
    89
  13. Kehitys kehittyy

🥰🌹👍 Älysin vihdoinkin kirjoittaa profiilitietoihini sen, kuka mielessäni täällä kirjoitan. Keksin sen siitä kun lisäs
    Ikävä
    1
    89
  14. En ole koskaan pitänyt bodybildereiden

🤔🏋☕ ulkonäöstä. Nyt on pitänyt sopeutua, kun oma poika näyttää kohta Arskalta. Sitä vaan, että jos mun parvekkeella n
    Ikävä
    30
    88
  15. Voisin hieroa sun (mies pks) hiuspohjaan

💆🫙🥰 rosmariiniöljyä. Se poistaa väsymystä ja stressiä sekä parantaa muistia. En kyllä tiedä auttaako se päänahkaan si
    Ikävä
    15
    88
  16. Täällä olisi kiva olla riistakamera

🥰🦌🐗 niinkuin tuolla yhdellä naapurilla. Vaikka eihän se olisi auttanut kun äsken kaupasta tullessani näin peuran kah
    Ikävä
    2
    87
  17. Senverran on aikaa kulunut

😳🎂☕ja palstaa katsellut, etten jaksa plärätä ketjuja. En näe niissä mitään lisäarvoa tälle mun keissille. Omissa aloit
    Ikävä
    1
    87
  18. Tänään voi laiskotella

🤒 👓 👜 ihan rauhassa kun flunssa vaivaa. Aamulla oli niin kiire niistellä ja aivastella, etten meinannut päästä säng
    Ikävä
    17
    86
  19. Miten rauhaton oon

🤔🦋🌻 jotain multa puuttunee 😴 Markku Aro: etsin kunnes löydän sun! https://youtu.be/KPstmIcRYt8
    Ikävä
    33
    86
  20. Lunta tulvillaan on raikas talvisää

🎶🥰☕nyt varovasti siellä, kun on liukasta. Iltalenkillä satoi vettä ja lumi siinä jäätyneen veden päällä tekee kelin ar
    Ikävä
    3
    86