Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Mites joulu on sujunut?

😎🌴🌞 Itse olen viettänyt päivän Uudessa Seelannissa. Vaivatonta tämä nojatuolimatkailu. Samalla valmistuu kivasti tila
    Ikävä
    3
    125
  2. Pääsiäiskortit lähti jo perjantaina

🐣🐤🐥 olin näprännyt kortin mukaan pahvisen keltaisen tipusen, jota voi pitää koristeena. Eilisellä kanavasurffailull
    Ikävä
    20
    125
  3. Nyt kannattaisi virpoa

😍🌾👍 tuttaville. Yhtä hyvin se taitaa auttaa kuin maskit ja käsienpesut. "Virvon varvon vitsa on uusi kaunis kuin ku
    Ikävä
    10
    124
  4. Mitenkähän ihmiset

🤔☕🍬 45 vuoden päästä ikävöi. Se nyt ainakin on selvä, että 45 vuotta sitten kun Voyager 1 lähti matkaan, niin ikäväpal
    Ikävä
    14
    124
  5. Mies ja kaikki muutkin

😊🚑☕ liukastelijat. Olkaapas varovaisia. Se on perjantai ja 13 päivä.
    Ikävä
    32
    124
  6. Sadekausi alkamassa

🤔🌧☔ Kaikki on kuitenkin hyvin niin kauan, kun vain ulkona sataa! Singin in the rain/Gene Kelly https://www.youtube.co
    Ikävä
    0
    124
  7. Kierrätyskelpoinen yksilö

😳🛒⛑ ei vielä romutettavaksi haluava täällä! Vaikka tuo popup mainos väittää ostavansa kaiken romun romutettavaksi kier
    Ikävä
    2
    124
  8. Toisaalta niin

🤔🐺🐱 onhan tuo naapurin nukkavieru kuuro kissakin vielä hengissä. Ei pitäisi katsoa uutisia areenasta ennen saunalle k
    Ikävä
    2
    124
  9. Muistovärssyissä sanottiin joskus

🤔 🪲 🪳 "Muista silloin minua, kun kirppu puree sinua." Nyt kun punkkien puremat ovat tapetilla niinkuin teeman kysy to
    Ikävä
    2
    124
  10. Päivän tunne on kiitollisuus

😍👍☀️ kiitollisuus siitä, että on olemassa ihmisiä joista välittää. Eilen olin huolissani, kun yritin etänä selvittää m
    Ikävä
    7
    124
  11. Hyrr! Ei yhtään tee mieli enää ulos

🙄 🇫🇮 🐾 koiran kanssa paleltiin ulkona, vaikka mullakin oli monta kerrosta vaatetta päällä. Harvemmin on tälläistä k
    Ikävä
    1
    124
  12. Oksu action

😕👎🐕 ei tarkoita nyt pesuainetta vaikka puhdistustoimenpiteestä onkin kysymys. Yllättäviä asioita voi tapahtua niin la
    Ikävä
    20
    123
  13. Hyvää kesäaikaa kaikille

🌞😎👍 Valo voittaa jälleen! Söin tänään aamiaisella pakastemmamsikoita. Siitä muistui mieleeni ehkä parhain kesäbiisi:
    Ikävä
    35
    123
  14. En mä mitään tehnyt

😍❄☕ Sanoisinko noin, jos hän kysyisi palstalla kirjoittamisesta. En pystyisi huijaamaan ja täältähän nämä kirjoitukset
    Ikävä
    30
    123
  15. Camping auton hankinta

🤔🚐💡 kannattaa suunnitella huolellisesti. Itse ajattelin aloittaa sen opiskelemalla ruoanlaittoa airfyerin avulla. Tu
    Ikävä
    8
    123
  16. No nyt olen ollut tuhma

🤔💸☕ Täällä pääkaupunkiseudulla on iso tulonlähde nuo parkkipaikat. Nimittäin, kun niitä ei ole. Tässäkään talossa ei o
    Ikävä
    4
    123
  17. Outoja ongelmia

🤔🐕👅 neidin suussa on paljon tikkejä. Yleensä koiralle laitetaan kauluri, ettei se saa nuoltua haavojaan. Suujuttuihi
    Ikävä
    5
    122
  18. Huominen jännittää

😷🛌🦷pitää pötköttää selällään vieraan miehen edessä ja pakoon ei pääse 🙄💸👎
    Ikävä
    27
    122
  19. Tällä kertaa en

🙂 👓 👜 ollut mökillä kun kylmät ilmat palasivat. Tälläisenä kylmänä päivänä olisi ihana illalla käpertyä mukavaan k
    Ikävä
    36
    122
  20. Nyt kärähti pahasti

🤔🔥⚡ei ihan savu noussut sentään. Oksasilppuri sanoi hyrrr ja senjälkeen se ei enää toiminut. Eikä palanut saunan, kell
    Ikävä
    2
    122