Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Tarinaa sohvasta

    🥰🛋🐕‍🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re
    Ikävä
    0
    21
  2. Kylläpä on mustanpuhuvia pilviä

    🥰☕🍰 taivaalla. Kauppaan pitäisi lähteä, mutta pitää valikoida hetki jolloin ei ole ukonilmaa tulossa. En raaski jättää
    Ikävä
    1
    20
  3. Kun on pakko niin kaikesta selviää

    🤔🔋🔦 yöllä kun sähköt yhtäkkiä katkesivat (maakaapelista huolimatta) niin järkytyksestä toivuttuani etsin kännykän val
    Ikävä
    32
    20
  4. Päivän pläjäys

    🥰🌦🪟 Olo piristyi kun amupäivän sade loppui ja pääsee ulkohommiin tästä. Ei itketä lauantaina, ei viitsitä murjottaa
    Ikävä
    4
    20
  5. Suomalaiset kun loppui

    😃👓👜niin ruåttalaiset auttaa ikävään. Hyvä omena parempi mieli. Yllättäen löytyi eilen sittarista frida ruåttalainen o
    Ikävä
    1
    20
  6. Palstan ilkeilyyn ei auta

    🌞👓👜 suojakerroin 50. Sensijaan sitä pitäisi käyttää ulkona sanoo ihotautilääkäri aamutv:ssä sillä tervettä rusketusta
    Ikävä
    18
    20
  7. Jos on vaarassa törmätä

    🙂 👓 👜 kaivattuunsa jossakin asiointipaikassa niin sitä tulee huolehdittua ulkonäöstään vähän enemmän. Varsinkin ka
    Ikävä
    11
    20
  8. Oletteko muut huomanneet

    🙂 👓 👜 että jos täällä esiintyy tunnisteilla saa kauheasti törkyä niskaansa? Tekisi kauheesti mieli kirjoittaa jota
    Ikävä
    7
    20
  9. Sekin nyt vielä

    😨🐝💥Testasin sähkökäyttöisen kärpäslätkän äsken. Se käynnistyi kun kävin sen päälle pötkölleen . Kainalo oli sen lätkä
    Ikävä
    4
    20
  10. Sen tiedän, että

    🙂 👓 👜 kun korvat soi, niin Hän ajattelee minua. Entäs sitten, kun korvia kutittaa sietämättömästi. Ei auta antiexe
    Tunteet
    6
    20
  11. Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin

    😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl
    Ikävä
    2
    20
  12. Sanotaan, että koira muistuttaa

    🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää
    Ikävä
    0
    20
  13. Ollaanpas nyt kiltisti

    😷 👓 👜 ja puhalletaan yhteen hiileen, kun pääministerimme luottaa meihin suomalaisiin. Jos ei totella niin hän ottaa j
    Ikävä
    10
    20
  14. Tätä ei tarvitse

    😷👓👜lukea, jos luulee mua mieheksi. Tai muuten ärsyttää tälläinen kirjoitustyyli. Ylen puolella näyttää välimatkasuos
    Ikävä
    7
    20
  15. Täällä on nyt ruuhkaa

    😊👓👜sanomiset hukkuu muiden sekaan, mutta eihän minulla mitään kiireellistä asiaa olekaan. Ei tämä ole mikään keskuste
    Ikävä
    3
    20
  16. Hyvää Vappua

    😎 🎈 🎈 Poikkeuksellinen Vappu alkoi katsomalla Ylioppilaskunnan Laulajien konsertti YLE:n pihalla. Sitten se jatkui
    Ikävä
    2
    20
  17. Perhe on yksikkö

    😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis
    Ikävä
    0
    20
  18. Yksityisyyttäni on taas

    😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv
    Ikävä
    0
    20
  19. Nyt jo vähän

    😅👓👜naurattaakin tuo cpap hengityslaite. Aluksi masensi se kun iltaisin katsoin peiliin ja laitteen nenämaskin kanssa
    Ikävä
    2
    20
  20. Alkuperä/ursprungen minulta

    😊👓👜nyt saa olla tarkkana ostosten kanssa. Olen miettinyt noita koirankin sapuskoja, että uskaltaako niitä kiinalaisia
    Ikävä
    7
    20