lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Mites joulu on sujunut?
😎🌴🌞 Itse olen viettänyt päivän Uudessa Seelannissa. Vaivatonta tämä nojatuolimatkailu. Samalla valmistuu kivasti tila3125Pääsiäiskortit lähti jo perjantaina
🐣🐤🐥 olin näprännyt kortin mukaan pahvisen keltaisen tipusen, jota voi pitää koristeena. Eilisellä kanavasurffailull20125Nyt kannattaisi virpoa
😍🌾👍 tuttaville. Yhtä hyvin se taitaa auttaa kuin maskit ja käsienpesut. "Virvon varvon vitsa on uusi kaunis kuin ku10124Mitenkähän ihmiset
🤔☕🍬 45 vuoden päästä ikävöi. Se nyt ainakin on selvä, että 45 vuotta sitten kun Voyager 1 lähti matkaan, niin ikäväpal14124- 32124
Sadekausi alkamassa
🤔🌧☔ Kaikki on kuitenkin hyvin niin kauan, kun vain ulkona sataa! Singin in the rain/Gene Kelly https://www.youtube.co0124Kierrätyskelpoinen yksilö
😳🛒⛑ ei vielä romutettavaksi haluava täällä! Vaikka tuo popup mainos väittää ostavansa kaiken romun romutettavaksi kier2124Toisaalta niin
🤔🐺🐱 onhan tuo naapurin nukkavieru kuuro kissakin vielä hengissä. Ei pitäisi katsoa uutisia areenasta ennen saunalle k2124Muistovärssyissä sanottiin joskus
🤔 🪲 🪳 "Muista silloin minua, kun kirppu puree sinua." Nyt kun punkkien puremat ovat tapetilla niinkuin teeman kysy to2124Päivän tunne on kiitollisuus
😍👍☀️ kiitollisuus siitä, että on olemassa ihmisiä joista välittää. Eilen olin huolissani, kun yritin etänä selvittää m7124Hyrr! Ei yhtään tee mieli enää ulos
🙄 🇫🇮 🐾 koiran kanssa paleltiin ulkona, vaikka mullakin oli monta kerrosta vaatetta päällä. Harvemmin on tälläistä k1124Oksu action
😕👎🐕 ei tarkoita nyt pesuainetta vaikka puhdistustoimenpiteestä onkin kysymys. Yllättäviä asioita voi tapahtua niin la20123Hyvää kesäaikaa kaikille
🌞😎👍 Valo voittaa jälleen! Söin tänään aamiaisella pakastemmamsikoita. Siitä muistui mieleeni ehkä parhain kesäbiisi:35123En mä mitään tehnyt
😍❄☕ Sanoisinko noin, jos hän kysyisi palstalla kirjoittamisesta. En pystyisi huijaamaan ja täältähän nämä kirjoitukset30123Camping auton hankinta
🤔🚐💡 kannattaa suunnitella huolellisesti. Itse ajattelin aloittaa sen opiskelemalla ruoanlaittoa airfyerin avulla. Tu8123No nyt olen ollut tuhma
🤔💸☕ Täällä pääkaupunkiseudulla on iso tulonlähde nuo parkkipaikat. Nimittäin, kun niitä ei ole. Tässäkään talossa ei o4123Outoja ongelmia
🤔🐕👅 neidin suussa on paljon tikkejä. Yleensä koiralle laitetaan kauluri, ettei se saa nuoltua haavojaan. Suujuttuihi5122- 27122
Tällä kertaa en
🙂 👓 👜 ollut mökillä kun kylmät ilmat palasivat. Tälläisenä kylmänä päivänä olisi ihana illalla käpertyä mukavaan k36122Nyt kärähti pahasti
🤔🔥⚡ei ihan savu noussut sentään. Oksasilppuri sanoi hyrrr ja senjälkeen se ei enää toiminut. Eikä palanut saunan, kell2122