lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5378
Olipa ihana seurata
🥰🦆🫶 hanhilauman syysmuuttoa. Kiva kalkatus kuului koko ajan, kun nuo siivekkäät lensivät aura muodostelmassa. Pieniss2691Jokaisen villasukan
🧦🦶🔥 sisältä löytyy lämpimät varpaat. Jokaisen hymyn 💋 takaa löytyy lämmin sydän ❤ - lounas.ajatus990Kyllähän sitä samaa sisua
🤔👍☕ ja sitkeyttä löytyy palstalaisistakin mitä leijonista. Pitää vain poistua hetkeksi mukavuusalueelta jos on tahtoti390Aina ei voi asiat sujua
🏋️♀️🤸♀️🛌 niinkuin on ajatellut. Kuntosalin jälkeen nukahdin vahingossa. Onneksi ei ollut sovittuja menoja. Sitten1990- 390
- 090
Ihme lietsontaa
😕👓👜ilmaston tiimoilta. Mitä järkeä on verrata Intian ja Suomen hiilijalanjälkiä henkeä kohti? Sää ja elinolosuhteet p3290Jahka on muuta asiaa
😊👓👜 kirjastoon, niin täytynee lainata joku kirjakin samalla. Tälläkin viikolla olen käynyt siellä jo kolme kertaa. Ki190Särkynyt sydän
🤔💔☕ on kurja asia. Varsinkin jos se lukee kelakortissa. Mieli ei ole juhlava, kun kohta joutuu taas syyniin. Hyvää Uu1190Pidän romanttisista tarinoista
🥰⛷❤ joissa on onnellinen loppu. Toini meni ja voitti pari olympia kultaa ollessaan rakastunut varattuun Assariin ja he989- 3289
Rakkaudeton elämä on laihaa!
🥰❤👍 näin kiteytti yksi iäkäs ihminen pitkän elämän syyn ylen sadan vuoden sankarit ohjelmassa. Jäin jotenkin jumiin ka189Kehitys kehittyy
🥰🌹👍 Älysin vihdoinkin kirjoittaa profiilitietoihini sen, kuka mielessäni täällä kirjoitan. Keksin sen siitä kun lisäs189En ole koskaan pitänyt bodybildereiden
🤔🏋☕ ulkonäöstä. Nyt on pitänyt sopeutua, kun oma poika näyttää kohta Arskalta. Sitä vaan, että jos mun parvekkeella n3088Voisin hieroa sun (mies pks) hiuspohjaan
💆🫙🥰 rosmariiniöljyä. Se poistaa väsymystä ja stressiä sekä parantaa muistia. En kyllä tiedä auttaako se päänahkaan si1588Täällä olisi kiva olla riistakamera
🥰🦌🐗 niinkuin tuolla yhdellä naapurilla. Vaikka eihän se olisi auttanut kun äsken kaupasta tullessani näin peuran kah287Senverran on aikaa kulunut
😳🎂☕ja palstaa katsellut, etten jaksa plärätä ketjuja. En näe niissä mitään lisäarvoa tälle mun keissille. Omissa aloit187Tänään voi laiskotella
🤒 👓 👜 ihan rauhassa kun flunssa vaivaa. Aamulla oli niin kiire niistellä ja aivastella, etten meinannut päästä säng1786Miten rauhaton oon
🤔🦋🌻 jotain multa puuttunee 😴 Markku Aro: etsin kunnes löydän sun! https://youtu.be/KPstmIcRYt83386Lunta tulvillaan on raikas talvisää
🎶🥰☕nyt varovasti siellä, kun on liukasta. Iltalenkillä satoi vettä ja lumi siinä jäätyneen veden päällä tekee kelin ar386