lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
No nyt puuttuu elämästä poweria
😎 📺 💻 vai ihanko digiä pitäisi olla. Taas on liikaa vaihtoehtoja, niin että pieni pää menee ihan pyörälle. Jalkaisin062Ei ihme että Pisa tulos heikentyy
Ukrainalaiset lapset kertoo että täällä opiskelu on helpompaa. Suomessa ysillä opetetaan samoja asioita kuin Ukrainassa062Täällä olisi kiva olla riistakamera
🥰🦌🐗 niinkuin tuolla yhdellä naapurilla. Vaikka eihän se olisi auttanut kun äsken kaupasta tullessani näin peuran kah262Minä olen kauheen tylsä ihminen
😀👍🚘 kun en käytä kirosanoja, enkä K-18 sanoja. Jos maailmanmestaruus napsahtaa niin kyllä jonkun vahvemman sanan sa262- 462
Hyvää Naistenpäivän iltaa hyvät naiset!
🤩🍫🌹 Piristystä kaipaavat sinkut voivat hakea fasun levyjä tarjouksesta. Niistä jää vielä 4 levyä joululahjaksi. Näkyi462Näyttää tuo säätiedotus
☺☀️☕ sellaiselta, että on siirryttävä kesäpuuhiin tällä viikolla. Tarkoittaen kesätavaroiden pakkaamista nyt ensi alkuun061Ai jai kun illat lyhenevät
😉🕘☀️ pilvisellä säällä pitää jo varoa, ettei mene iltapesulle ilman taskulamppua. Voisi pesuaineet sekoittua ja hiukse661Sori, kun olen
😊🌨️🔨 mun piti vaan katsoa millaisia yöpukuja löytyy halpahalleista. Jääkaappi on ihanan tyhjä niin ajattelin hakea va061Miksi vaihtaa
😍👓👜jos on löytänyt hyvän? Kolmea en vaihtaisi 1) Hän 2) Silmänympärysvoide 3) Hammaslääkäri Nyt kun tuosta viimeises360Joskus täällä luki niin
😍🌞🍰 että ei tavoitella tähdenlentoa. Radion juhannuslistalta tuli äsken harvinaisuus Telexin Tähdenlento. Suomalain260Jos sä tahdot niin
😍❤👍aamiaisella katson areenasta ihanaa elämäni biisi ohjelmaa. Siinä tulee julkkisten valitsemia suosikkikappaleita hy860Toisen roska on toisen aarre
😊👍☕ Suomen kaunein koti oli kierrätystalo. Vanha koulurakennus kierrätyshuonekaluja täynnä. Kodissa tärkeintä minusta1060Eilen Helsingin lähiössä
🥰🧹🪒 hiippaili siivouspartio ämpärin ja siivoustarvikkeiden kanssa. Poikamiehen kämppää kun on menossa siivoamaan nii160Valo voittaa jälleen
🥰🌞 ☕ Helsingissä päivän pituus huomenna on vain 5 tuntia, 49 minuuttia ja 4 sekuntia. Jo seuraavana päivänä päivänvalo1760Hauska tämä internetti kun
🥰🧦🎂 kaikkeen löytyy ratkaisu kuuklettamalla. Ajattelin päästä vähällä pähkäilyllä kuuklettamalla jälkikasvulle sopiva1260Hyvää Yötä
😪👎🥛muuta ei oikeastaan nyt jaksa sanoa tänne. Rakas ihminen hävisi tänään facesta ja se raporttikin tuli tänään.360Olen nyt mukavuusalueen ulkopuolella!
🥶👻☕ On pimeää ja kylmää. Vessareissu 6 asteen lämmössä ei ole mun juttu, eikä tiskiveden kantaminen saunasta sisälle.1859Miten tässä nyt mitään säästää?
🙄 👙☕ patteritermostaatit on minimissään ja sisälämpötila on 24,5. Ei tässä kerrostalon keskellä saa huoneistoa yhtään4059Joulua sydämiin
Minä Sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetken huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen ja roihua polttavan kuumaa.359