Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Tästä palstasta on tullut

    😟👓👜 niin hieno, että uskaltaako tänne mitään kirjoittaakaan. Kaikki keskusteluketjut sisältävät yhtäkkiä outoja sanoj
    Ikävä
    21
    17
  2. Eri puolilla Suomea

    😯👓👜 on erilaisia tapoja ja erilainen huumori tai ei huumoria ollenkaan. Jos toista ihmistä ei ymmärrä niin se ei tar
    Ikävä
    3
    17
  3. Onkohan hän

    😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    0
    17
  4. Mulla on pihalla

    🥰 🐝 🦊 pörriäisille ja villieläimille vettä astioissa. Käyvätpä naapurin kissatkin niitä latkimassa. Kasteluvesisaavis
    Ikävä
    9
    17
  5. Luulis että tuo jääkaappi

    🤔🧊⛄kuluttaa vähemmän sähköä kun pakastinlokero on kohta kokonasn jäässä. Okei. Tiedän kyllä että uudemmat jääkaapit k
    Ikävä
    11
    17
  6. Hih hih hii ... täysikuu nyt mulle loisti

    🥰❤️🌕 olipas se romanttisen näköinen möllöttäessään eilen keittiön ikkunasta tähän ruokapöydän työpisteeseeni. Kaksiste
    Ikävä
    12
    17
  7. No nyt en muutamaan päivään

    🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷
    Ikävä
    17
    17
  8. Mulla on nyt lääkärin lupa

    🤔🐕☕ lyhyisiin koiralenkkeihin, kun pörröiiä on nivelrikkodiagnoosi. Se helpottaa elämää kun ei tarvitse houkutella sad
    Ikävä
    1
    16
  9. Punainen sohva 3 kerroksessa

    😍🛋🐑 pöydällä susi ja lammas. Kupissa automaattikahvia ☕ siitä ne romanttiset ajatukset on te
    Ikävä
    3
    16
  10. Sitä kun ottaa itselleen

    🤔🐕☕rescue koiran, niin joutuu molemmat sekä koira, että emäntä opettelemaan toistensa tapoja. Vähän hankalaa se on, ku
    Ikävä
    4
    16
  11. Kun on nukkunut tatpeeksi

    😊💤👍 niin muisti toimii hyvin. En tarvitse vielä muistivaahtotyynyä. Heti muistin mihin keväällä olin laittanut yhden
    Ikävä
    3
    16
  12. Avasin tämän chromebookin

    😷💻☕ kun aion katsoa supersäästä milloin viikonlopun mahdollinen lumi sulaa. Olin aamupäivällä asioilla niin kauan, et
    Ikävä
    0
    16
  13. Rakas päiväkirja

    🙂 👓 👜 Elämä se soljuu eteenpäin teki jotakin tai ei. Tämä aamu alkoi veren juoksutuksella. Neljä törpöllistä verta
    Ikävä
    4
    16
  14. Aamun haastattelussa

    ☺👓👜Chisu sanoi, että ihminen muuttuu kaiken ikää. Hän sanoi myös, että ydin pysyy samana. Olisiko tarkoittanut persoon
    Ikävä
    2
    16
  15. Viikko on taas vierähtänyt

    😳👓👜ja silmäkin on vielä tallella. Entistä ehompana, turhaan pelotti se silmän kaivelu. Sitä vaan mietin että jos maan
    Ikävä
    2
    16
  16. Jotkut haaveilevat

    😊👓👜täällä lähikontakteista ja jopa yhteisistä öistä. Itse olen senverran varovainen lähestymisessä, etten uskalla enn
    Ikävä
    0
    16
  17. Hyvää Pääsiäistä

    😷👓👜onpa ikävää, kun tabletilla ei voi kirjautua tänne. Piti kaivaa kännykkä esiin, kun haluan kirjautua palstaruuhkan
    Ikävä
    0
    16
  18. Ollaan kavereita tuon

    😍🐕🐾 koiran kanssa vaikka hieroin sitä märällä pyyhkeellä eilen ennen autoon tunkemista. Koko päivän se oli ollut kuum
    Ikävä
    4
    16
  19. Kaikkein ihaninta

    😷👓👜 minusta oli ne meidän juttuhetket. Vai olisko ollut ne hissimatkat. Wau 😍
    Ikävä
    0
    16
  20. Liika on liikaa

    😷👓👜 minusta liiallinen asian toistelu vesittää sanojen merkityksen. Sanat arkipäiväistyvät ja alkaa miettimään tule
    Ikävä
    14
    16