Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1103

Kommenttia

4989

1. Nyt taas kävi niin

😷 👓 ☕️ että se on ostettava se kulta itselleni, kun näin helluntaina olisin muuten yksikseni. Edullinenkin näyttää ole
    Ikävä
    2
    53
  2. Yleensä en tee samaa mokaa toiseen kertaan

🤔📷🕶️ Tässä jo jossakin eiemmin kirjoittamani kameramoka. Kävipä kerran niiden kanssa sellainen moka, ettei heti unohd
    Ikävä
    1
    53
  3. Oi miksi aika näin kiiruhtaa

😍🕖❤️ Kello käy nyt taas. Nimittäin seinäkello ei tykännyt kesäajasta. En saanut sitä käyntiin mitenkään ravistelemalla
    Ikävä
    0
    53
  4. Minusta on kiva kun Hän

🤗❤🎶 ei puhu kuin ruuneperi. Toivoa sopii, että Hän olisi Runebergia luotettavampikin. Enää ei jaksaisi katsella sellai
    Ikävä
    16
    52
  5. Palstalle kirjoittelu

🤔🍁☕ on siinä mielessä turhauttavaa, että tänne purkaa vain muutamalla sanalla tuntojaan. Silloin kun mulla on kaikkein
    Ikävä
    1
    52
  6. Lounaan jälkeen en jaksa

😀 👓 👜 kun katsella telkkaria. Miten onnistuinkin eilen kesken leffan taas nukahtamaan yhtäkkiä. Nukahdin juuri, ku
    Tunteet
    6
    52
  7. Oikein hyvää Juhannusta kaikille!

☺👓👜kun nyt vaan ei juhlimisen seurauksena tulisi lisää väkeä tänne murehtimaan. Muistakaa kysyä yhteystiedot, ettei ta
    Ikävä
    3
    52
  8. Minua ahdistelee

😤👓👜mustiin pukeutunut keski-ikäinen mieshenkilö. Näen hänet aina tullessani kurkkaamaan ikävä palstalle. Ottaa kaalii
    Ikävä
    1
    52
  9. Aivastin monta kertaa

😷🎄🍫mihin voi valittaa jos rokotuksen kauhuista huolimatta sairastuu lunssaan juuri kun pitäisi lähteä pitkälle ajomat
    Ikävä
    3
    52
  10. Taas on perjantai

🙂 🕶 👜 vaikka vasta oli! Jokapuolella kohistaan pelkästään koronasta. Pääministerin tiedotustilaisuus on klo 14. Täyt
    Ikävä
    1
    52
  11. Hyvää Juhannusta kaikille(epäkelpo hymiö)

😊☕🍰 tässä nykyisessä uudistuksessa on ikävä kirjautu omalle tunnukselleen, kun joutuu senjälkeen jonnekin etusivulle m
    Ikävä
    2
    52
  12. Järjen ääni täällä

😍 👀 💋 lopetusten keskellä. Se mikä ei ole alkanut, ei voi loppuakaan. Joten kaikenlaiset hyvästit, jäähyväiset, lope
    Ikävä
    6
    52
  13. Minä olen sellainen

🤩🌻👍 romanttisesti ajatteleva optimisti. Yleensä kuvittelen asioiden olevan helpompia, kuin mitä ne ovatkaan. Päätökse
    Ikävä
    8
    52
  14. Jos jotkut naisille suunnatut

kirjoitukset täällä ovat oikeasti miehiltä, niin ei ihme että kirjoittajat ovat palstalla eivätkä elävässä elämässä seur
    Ikävä
    5
    52
  15. Vaivaakohan häntä

😍🌔👍kuutamounettomuus? Itse ainakin nukun huonommin täydenkuun lähellä. Perjantainahan tämä romanttinenkin tapahtuma
    Ikävä
    2
    52
  16. Perinteinen kauppapäivä

😷🧀🍖 tänään ja illemmalla uimahallille. Mites muut? Onko menoja? Sää on ainakin mitä mainioin talvisää ❄👍
    Ikävä
    17
    52
  17. Onko kellään maatkakuumetta?

😷 👓 👜 Noita töllön uusintoja katsellessa kiinnittyy huomioni enemmän kuvauksen ympäristöön kuin itse tapahtumiin. Mie
    Ikävä
    19
    51
  18. Loppuviikolla ei tarvi ostaa

😷🦮💩 koiralle ruokaa. Nimittäin autosta vaihtuu koiranluut! Vanhat joutaa sitten koiralle. Naisen logiikka auton jarru
    Ikävä
    0
    51
  19. Lounaaksi eilen kaupasta

😷 🍽 👍 haetut kreikkalaiset lihapullat (oli muuten kaupan viimeinen tölkki). Hänen annoksensa meni parempaan kitaan. M
    Ikävä
    0
    51
  20. Ei nyt oikein tee mieli

😷🤿👎liikkua ihmisten keskellä, kun on huonompitehoinen rokotus ja 4 riskitekijää koronalle. Saisi nuo tartuntaluvut jo
    Ikävä
    53
    51