lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Joka naisen niksikirja
🥰🧅👂 on täynnä kaikenlaisia luomujuttuja erilaisiin vaivoihin. Haittaakohan sua mies, kun niitä konsteja käytän. Vai p273Hauska tämä internetti kun
🥰🧦🎂 kaikkeen löytyy ratkaisu kuuklettamalla. Ajattelin päästä vähällä pähkäilyllä kuuklettamalla jälkikasvulle sopiva1273Meidän tulisi säästää luontoa
🤔☕🍬 ja ilmastoa. Yksin asuminen kuluttaa enemmän. Yhdessä asuessa lämmityksen ja sähkön kuormittavuus jakautuu kahdel6372Onhan mullakin huonoja päiviä
🤔☕🍫 elämä kulkee eteenpäin ja kaikenlaista tapahtuu. Eikä ole enää kuin muistoissa hänen antamaansa fasun suklaata ja272No se on taas valittu euroviisu!
🤔🎶📣 joo no. Mitä muuta voi odottaa kansalta, joka tykkää Marimekosta, Muumimukeista ja Uuno Turhapurosta. Sijoitusta5272Hyvää Naistenpäivän iltaa hyvät naiset!
🤩🍫🌹 Piristystä kaipaavat sinkut voivat hakea fasun levyjä tarjouksesta. Niistä jää vielä 4 levyä joululahjaksi. Näkyi372Perjantai ikävää!
😮👓👜perjantaisin ennen viikonloppua on ikävämpi kuin maanantaina arkisen aherruksen alettua. Maanantaista perjantaihin072Olen taas huolissani hänestä (miehestä)
😷 🥾 🩲 Kunpa hän ei liukastuisi ja satuttaisi itseään. Suutarilla voi teettää bootseihin kitkapohjat, jotka pitävät l472Aina on sanomista
🤗☀️👩🦰 olisi pitänyt jättää lukematta vanhat aloitukset, ettei sanomista ole liikaa! Tuli vaan mieleen, että pitäisi272Voitinko lotossa
🤔☕🥪 no en tod. Milloinkaan mitään mistään voita 😷 kunnes voitin kuntokurssin. Keväällä se peruttiin koronan takia. M072Ihonhoito on loppujen lopuksi
🥰🍊🛀 yksinkertaista. Kauppojen tarjoamat kalliit ihonhoitotuotteet ovat ihan turhia (paitsi hyvä silmänympärysvoide).1372Liiku Nyt hyvä palstalainen
😷🧣👍ennakkoäänestys on tiistaihin asti. Turha valittaa oloista jos ei käy äänestämässä. Valintojen jälkeenkin valitus4172Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei371Mitenkähän pitkälle meneviä
😷 💍 😍 haaveita muilla on kaivatustaan? Mulla oli edellinen koira niin hankala, että uutta valitessani ajattelin tule1371Hyvää vapunpäivää
🤗🎈👍 tänään on lupa laiskotella varsinkin kun aamu on lähtenyt huonosti käyntiin. Nyt kiristää vielä papiljotit päänah071Takeaway kaffeet
😎☕👀 Eilen iltalenkillä sydän hypähti kurkkuun, kun kahvilan edessä notkuessani ovesta tuli ulos mies takeaway kahvimuk071Mulla on nyt lääkärin lupa
🤔🐕☕ lyhyisiin koiralenkkeihin, kun pörröiiä on nivelrikkodiagnoosi. Se helpottaa elämää kun ei tarvitse houkutella sad171Eilen Helsingin lähiössä
🥰🧹🪒 hiippaili siivouspartio ämpärin ja siivoustarvikkeiden kanssa. Poikamiehen kämppää kun on menossa siivoamaan nii171Kun on pakko niin kaikesta selviää
🤔🔋🔦 yöllä kun sähköt yhtäkkiä katkesivat (maakaapelista huolimatta) niin järkytyksestä toivuttuani etsin kännykän val3271Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä
🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein h671