lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
Nyt taas kävi niin
😷 👓 ☕️ että se on ostettava se kulta itselleni, kun näin helluntaina olisin muuten yksikseni. Edullinenkin näyttää ole253Yleensä en tee samaa mokaa toiseen kertaan
🤔📷🕶️ Tässä jo jossakin eiemmin kirjoittamani kameramoka. Kävipä kerran niiden kanssa sellainen moka, ettei heti unohd153Oi miksi aika näin kiiruhtaa
😍🕖❤️ Kello käy nyt taas. Nimittäin seinäkello ei tykännyt kesäajasta. En saanut sitä käyntiin mitenkään ravistelemalla053Minusta on kiva kun Hän
🤗❤🎶 ei puhu kuin ruuneperi. Toivoa sopii, että Hän olisi Runebergia luotettavampikin. Enää ei jaksaisi katsella sellai1652Palstalle kirjoittelu
🤔🍁☕ on siinä mielessä turhauttavaa, että tänne purkaa vain muutamalla sanalla tuntojaan. Silloin kun mulla on kaikkein152Lounaan jälkeen en jaksa
😀 👓 👜 kun katsella telkkaria. Miten onnistuinkin eilen kesken leffan taas nukahtamaan yhtäkkiä. Nukahdin juuri, ku652Oikein hyvää Juhannusta kaikille!
☺👓👜kun nyt vaan ei juhlimisen seurauksena tulisi lisää väkeä tänne murehtimaan. Muistakaa kysyä yhteystiedot, ettei ta352Minua ahdistelee
😤👓👜mustiin pukeutunut keski-ikäinen mieshenkilö. Näen hänet aina tullessani kurkkaamaan ikävä palstalle. Ottaa kaalii152Aivastin monta kertaa
😷🎄🍫mihin voi valittaa jos rokotuksen kauhuista huolimatta sairastuu lunssaan juuri kun pitäisi lähteä pitkälle ajomat352Taas on perjantai
🙂 🕶 👜 vaikka vasta oli! Jokapuolella kohistaan pelkästään koronasta. Pääministerin tiedotustilaisuus on klo 14. Täyt152Hyvää Juhannusta kaikille(epäkelpo hymiö)
😊☕🍰 tässä nykyisessä uudistuksessa on ikävä kirjautu omalle tunnukselleen, kun joutuu senjälkeen jonnekin etusivulle m252Järjen ääni täällä
😍 👀 💋 lopetusten keskellä. Se mikä ei ole alkanut, ei voi loppuakaan. Joten kaikenlaiset hyvästit, jäähyväiset, lope652Minä olen sellainen
🤩🌻👍 romanttisesti ajatteleva optimisti. Yleensä kuvittelen asioiden olevan helpompia, kuin mitä ne ovatkaan. Päätökse852Jos jotkut naisille suunnatut
kirjoitukset täällä ovat oikeasti miehiltä, niin ei ihme että kirjoittajat ovat palstalla eivätkä elävässä elämässä seur552Vaivaakohan häntä
😍🌔👍kuutamounettomuus? Itse ainakin nukun huonommin täydenkuun lähellä. Perjantainahan tämä romanttinenkin tapahtuma252Perinteinen kauppapäivä
😷🧀🍖 tänään ja illemmalla uimahallille. Mites muut? Onko menoja? Sää on ainakin mitä mainioin talvisää ❄👍1752Onko kellään maatkakuumetta?
😷 👓 👜 Noita töllön uusintoja katsellessa kiinnittyy huomioni enemmän kuvauksen ympäristöön kuin itse tapahtumiin. Mie1951Loppuviikolla ei tarvi ostaa
😷🦮💩 koiralle ruokaa. Nimittäin autosta vaihtuu koiranluut! Vanhat joutaa sitten koiralle. Naisen logiikka auton jarru051Lounaaksi eilen kaupasta
😷 🍽 👍 haetut kreikkalaiset lihapullat (oli muuten kaupan viimeinen tölkki). Hänen annoksensa meni parempaan kitaan. M051Ei nyt oikein tee mieli
😷🤿👎liikkua ihmisten keskellä, kun on huonompitehoinen rokotus ja 4 riskitekijää koronalle. Saisi nuo tartuntaluvut jo5351