lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Täällä olisi kiva olla riistakamera
🥰🦌🐗 niinkuin tuolla yhdellä naapurilla. Vaikka eihän se olisi auttanut kun äsken kaupasta tullessani näin peuran kah2103Tulisipa jo valoisat illat
🙄🐕☀️ neitillä on liian hyvä muisti. Sitä ei saa illalla kävelemään entisiä reittejä tiettyyn kellonaikaan. Häthätää as6102Joskus täällä luki niin
😍🌞🍰 että ei tavoitella tähdenlentoa. Radion juhannuslistalta tuli äsken harvinaisuus Telexin Tähdenlento. Suomalain2102Pieni pala taivasta
😍🌔🍫 näkyy parvekkeeltani. Eilen illalla ennen nukkumaan menoa kävin kurkistamassa iltataivasta. Kuuta peitti ohut pi4101Miten tässä nyt mitään säästää?
🙄 👙☕ patteritermostaatit on minimissään ja sisälämpötila on 24,5. Ei tässä kerrostalon keskellä saa huoneistoa yhtään40101Kehitys kehittyy
🥰🌹👍 Älysin vihdoinkin kirjoittaa profiilitietoihini sen, kuka mielessäni täällä kirjoitan. Keksin sen siitä kun lisäs1101En ole koskaan pitänyt bodybildereiden
🤔🏋☕ ulkonäöstä. Nyt on pitänyt sopeutua, kun oma poika näyttää kohta Arskalta. Sitä vaan, että jos mun parvekkeella n30100Chilikarkkeja
😱👓👜on uutisten mukaan hyvä syödä ahdistuksen aikana niin se menee ohi. Mulla on mausteissa jauhettu chili. Johonkin a6100Liiku Nyt hyvä palstalainen
😷🧣👍ennakkoäänestys on tiistaihin asti. Turha valittaa oloista jos ei käy äänestämässä. Valintojen jälkeenkin valitus41100Särkynyt sydän
🤔💔☕ on kurja asia. Varsinkin jos se lukee kelakortissa. Mieli ei ole juhlava, kun kohta joutuu taas syyniin. Hyvää Uu1199Mon dieu cordon bleu
🍔😋👍jos kielillä puhutaan. Hyvää Yötä ja oman kullan kuvia God natt sov gott och dröm sött Good night sleep tight don1798Luminen talvi tiedossa
🤔🌨☕ mikäli pihlajanmarjoihin on luottamista. Tai pikemminkin niiden puuttumiseen. Sitähän sanotaan, ettei pihlaja kann1497Voisin hieroa sun (mies pks) hiuspohjaan
💆🫙🥰 rosmariiniöljyä. Se poistaa väsymystä ja stressiä sekä parantaa muistia. En kyllä tiedä auttaako se päänahkaan si1597Perjantaina BF päivänä on 8 astetta lämmintä
🤔 ☃🍞 sulaa pois tuo ohut lumikerros, josta tulee mieleen se taannoinen ensilumi jonka tullessa sydämeni ihastui ilman197Lauantain toivotut
😍 👌 ❤️ Telkkarista tulee juuri aivan ihania Lasse Mårtensonin biisejä. Joistakin sanoituksista tulee mieleen palst097Varotteko vielä ihmisiä
😷👓👜koronan takia? Näin jossakin väitteen, että seniorikansalaiset ja milleniaalit eivät enää välitä rajoituksista vaa296Hyvää huomenta juhannuspäivänä!
🙋♀️🧇☕ jokos pn kuppi kuumaa kahvia juotu ja paahtoleipä syöty. Sitten onkin aika nousta tuolilta ja tehdä kymmenen mi1096Kyllä sulla tärkeä mies
🤔🧀🍖 pitäisi myös olla oma kotivara, jos sattuu tulemaan joku puute tarvikkeista kun yhteiskunta on nyt pulassa. Mulla896Jokaisen villasukan
🧦🦶🔥 sisältä löytyy lämpimät varpaat. Jokaisen hymyn 💋 takaa löytyy lämmin sydän ❤ - lounas.ajatus996- 095