Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Joka naisen niksikirja

🥰🧅👂 on täynnä kaikenlaisia luomujuttuja erilaisiin vaivoihin. Haittaakohan sua mies, kun niitä konsteja käytän. Vai p
    Ikävä
    2
    73
  2. Hauska tämä internetti kun

🥰🧦🎂 kaikkeen löytyy ratkaisu kuuklettamalla. Ajattelin päästä vähällä pähkäilyllä kuuklettamalla jälkikasvulle sopiva
    Ikävä
    12
    73
  3. Meidän tulisi säästää luontoa

🤔☕🍬 ja ilmastoa. Yksin asuminen kuluttaa enemmän. Yhdessä asuessa lämmityksen ja sähkön kuormittavuus jakautuu kahdel
    Ikävä
    63
    72
  4. Onhan mullakin huonoja päiviä

🤔☕🍫 elämä kulkee eteenpäin ja kaikenlaista tapahtuu. Eikä ole enää kuin muistoissa hänen antamaansa fasun suklaata ja
    Ikävä
    2
    72
  5. No se on taas valittu euroviisu!

🤔🎶📣 joo no. Mitä muuta voi odottaa kansalta, joka tykkää Marimekosta, Muumimukeista ja Uuno Turhapurosta. Sijoitusta
    Ikävä
    52
    72
  6. Hyvää Naistenpäivän iltaa hyvät naiset!

🤩🍫🌹 Piristystä kaipaavat sinkut voivat hakea fasun levyjä tarjouksesta. Niistä jää vielä 4 levyä joululahjaksi. Näkyi
    Ikävä
    3
    72
  7. Perjantai ikävää!

😮👓👜perjantaisin ennen viikonloppua on ikävämpi kuin maanantaina arkisen aherruksen alettua. Maanantaista perjantaihin
    Ikävä
    0
    72
  8. Olen taas huolissani hänestä (miehestä)

😷 🥾 🩲 Kunpa hän ei liukastuisi ja satuttaisi itseään. Suutarilla voi teettää bootseihin kitkapohjat, jotka pitävät l
    Ikävä
    4
    72
  9. Aina on sanomista

🤗☀️👩‍🦰 olisi pitänyt jättää lukematta vanhat aloitukset, ettei sanomista ole liikaa! Tuli vaan mieleen, että pitäisi
    Ikävä
    2
    72
  10. Voitinko lotossa

🤔☕🥪 no en tod. Milloinkaan mitään mistään voita 😷 kunnes voitin kuntokurssin. Keväällä se peruttiin koronan takia. M
    Tunteet
    0
    72
  11. Ihonhoito on loppujen lopuksi

🥰🍊🛀 yksinkertaista. Kauppojen tarjoamat kalliit ihonhoitotuotteet ovat ihan turhia (paitsi hyvä silmänympärysvoide).
    Ikävä
    13
    72
  12. Liiku Nyt hyvä palstalainen

😷🧣👍ennakkoäänestys on tiistaihin asti. Turha valittaa oloista jos ei käy äänestämässä. Valintojen jälkeenkin valitus
    Ikävä
    41
    72
  13. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    3
    71
  14. Mitenkähän pitkälle meneviä

😷 💍 😍 haaveita muilla on kaivatustaan? Mulla oli edellinen koira niin hankala, että uutta valitessani ajattelin tule
    Ikävä
    13
    71
  15. Hyvää vapunpäivää

🤗🎈👍 tänään on lupa laiskotella varsinkin kun aamu on lähtenyt huonosti käyntiin. Nyt kiristää vielä papiljotit päänah
    Ikävä
    0
    71
  16. Takeaway kaffeet

😎☕👀 Eilen iltalenkillä sydän hypähti kurkkuun, kun kahvilan edessä notkuessani ovesta tuli ulos mies takeaway kahvimuk
    Ikävä
    0
    71
  17. Mulla on nyt lääkärin lupa

🤔🐕☕ lyhyisiin koiralenkkeihin, kun pörröiiä on nivelrikkodiagnoosi. Se helpottaa elämää kun ei tarvitse houkutella sad
    Ikävä
    1
    71
  18. Eilen Helsingin lähiössä

🥰🧹🪒 hiippaili siivouspartio ämpärin ja siivoustarvikkeiden kanssa. Poikamiehen kämppää kun on menossa siivoamaan nii
    Ikävä
    1
    71
  19. Kun on pakko niin kaikesta selviää

🤔🔋🔦 yöllä kun sähköt yhtäkkiä katkesivat (maakaapelista huolimatta) niin järkytyksestä toivuttuani etsin kännykän val
    Ikävä
    32
    71
  20. Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä

🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein h
    Ikävä
    6
    71