Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1103

Kommenttia

4989

1. No nyt on kylmää ja harmaata

😊🪣🔨 päivän puuhat alkaa olla pulkassa 🛷 vielä ehtii saunaan pesulle 🚿 ennenkuin tulee pimeää. Sitten joku hyvä leff
    Ikävä
    6
    51
  2. Söpöysvaroitus -ei tosikoille!

😍❤️💍 Lounasseuraksi tänään elämäni biisi areenalta. Mietin tässä, että minkähän itselleni valitsisin elämäni biisiksi.
    Ikävä
    0
    51
  3. Tulenlieskat nuolivat

😊🔥💧 eilen lähipuuta kun sytytin peltitynnörissä olleita oksia palamaan. Pakko oli vahtia palamista koko ajan. Lopuksi
    Ikävä
    0
    51
  4. Lemmikeillä on terapeuttinen merkitys

😍🐶🐱 Vanhastaan on tiedetty, että elukoitten silittely alentaa verenpainetta ja lisää mielihyvähormoneita. Nyt on ale
    Tunteet
    4
    51
  5. Mamman pikkuinen draamaqueen

😍🐶❤️ nukkuu nyt mistään tietämättömänä eläinlääkärillä, kun hammaskiveä poistetaan. Esilääkityspiikki aiheutti sellai
    Ikävä
    4
    51
  6. Tärkeimmät asiat muistaa

🥰🍬👍vaikka kuinka kaukaa. Muistan kun esittelin HELPEn alkusammutuskurssin todistusta hänelle 😍 Mutta sitten en yhtää
    Ikävä
    2
    51
  7. Kun on pakko niin kaikesta selviää

🤔🔋🔦 yöllä kun sähköt yhtäkkiä katkesivat (maakaapelista huolimatta) niin järkytyksestä toivuttuani etsin kännykän val
    Ikävä
    32
    51
  8. 10 ikkunaa on ihan kiva olla olemassa

🤔🪟👎 mutta ei ole kiva huomata, että tehtyään suuren ikkunaremontin niin tiivisteet ovat päin prinkkalaa. Näppäränä ne
    Ikävä
    9
    51
  9. Ei ole ihme

😍🚿🐕 että tuo lemmikki juoksee mua pakoon ympäri kämppää kun otan hoitotarvikkeita käteeni. Eilenkin korvanpuhdistus
    Ikävä
    0
    50
  10. Huomenta, päivää ja hyvää yötä!

🥶🚽🚿 +4 lämpötila aamulla saa ikävöimään tiettyjä kaupunkielämän mukavuuksia. Tekemättömien töiden lista lyheni huomat
    Ikävä
    1
    50
  11. Eilen huomasin

😕👓👜yhtäkkiä olevani ilman meikkiä ja hiukset kampaamatta paikassa, jossa ikävän kohde saattaisi liikkua asioimassa. S
    Ikävä
    0
    50
  12. Joka kolmas suomalainen

😨👓👎liukastuu talvella. Nytkin on aika liukasta kun on jäätävää sadetta , joka jäätyy heti maahan osuessaan. Koirank
    Tunteet
    0
    50
  13. Ja tapahtui niinä päivinä

😷 🕶 👜 Espoon kaupungissa viininpunaisen talvitakin taskun uumenissa, että ilman suojakuorta ollut kännykkä päätti nau
    Ikävä
    2
    50
  14. Napattavia matoja ei näkyvillä

😊🪶🐓 vaikka kukkokaan ei ole vielä laulanut. Yksi söpö karvamato löytyisi kyllä saunalta. Voittaa söpöydellään jopa Ta
    Ikävä
    4
    50
  15. Kotieläin väsähti lääkärireissulla

😷 🐶 🩺 Nyt on pillereitä ja tippoja korviin. Muut vaivat eivät olleetkaan niin huolestuttavia, kuin olin luullut. Oliv
    Ikävä
    6
    50
  16. Välillä nättiä palstalle

😊🌞👍 Anne-Mari Kaskinen tekee tosi ihania ikävöimiseen sopivia runoja. Sopii toki hääjuhlaankin. "Minä Sinua rakastan
    Ikävä
    8
    50
  17. Jos haluaa aina samanmakuista ruokaa

😋🍗🧄 niin kannattaa käyttäävalmiita maustesekoituksia. Esim cajun mauste on tosi hyvää, etenkin muuten niin mauttoman
    Ikävä
    1
    50
  18. Vaikea uskoa että hän olisi

😊👓👜 sellainen papelitiikeli, joka kirjoittelee täällä lurituksiaan. Se olisi ainoa piirre, johon toivoisin muutosta
    Ikävä
    5
    49
  19. Jos asuttaisiin yhdessä

😍👓👜 niin mä siivoisin lattiat ja sulle jäisi pöydät. En näet osaa järjestellä pikkutavaroita. Niitä on aina liikaa nä
    Ikävä
    7
    49
  20. Täällä jostakin syystä

😊👓👜 ovat kaikki rekatut muiden hampaissa. Onneksi on oikea elämä, johon asiallisten viestien poistelu ei vaikuta! Jot
    Ikävä
    1
    49