Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Viikko maalaiselämää

☺👓👜ja lihakset, joiden olemassaolosta en tiennytkään ovat kipeänä. Täällä saa luontoon kosketuksen, josta kaupungissa
    Ikävä
    2
    95
  2. Huh hellettä!

😷 🕶 🌞 Lämmintä on heti aamusta. Etätyöläisten kannattaa siirtää toimistonsa parvekkeelle tai terassille. Kunhan vaan
    Ikävä
    2
    95
  3. Senverran on aikaa kulunut

😳🎂☕ja palstaa katsellut, etten jaksa plärätä ketjuja. En näe niissä mitään lisäarvoa tälle mun keissille. Omissa aloit
    Ikävä
    1
    95
  4. Muistatteko mitä luki

😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet? Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puh
    Ikävä
    22
    94
  5. Läpi tulen ja jään

🤗🔥😋 "Läpi tulen läpi jään Sinun nimesi on sekoittanut pään Sukeltaen pimeään henkiin vielä minä jään Tämäkö on elämää
    Ikävä
    2
    94
  6. Ihanan romanttista

😍💌👍 Kun prinsessa Victoria lähti seurusteluaikana kuukaudeksi matkalle Kiinaan, hän jätti sulhaselleen Danielille laa
    Ikävä
    4
    94
  7. Pienet asiat tuntuvat tärkeiltä

😍❤☕ kun ne tapahtuvat hänelle. Jäävät pysyvästi mieleen. Niinkuin muuttotouhut työpaikalla. Kaapelit lattioilla. Salasa
    Ikävä
    2
    94
  8. Lämmin kesäpäivä tulossa

😊☀️👍 Aamukahviajatuksena on se, että vaikka ikävä on ikävää niin en nyt yhtäkkiä muista, että olisin siitä palstalla v
    Ikävä
    2
    94
  9. Ai jai kun illat lyhenevät

😉🕘☀️ pilvisellä säällä pitää jo varoa, ettei mene iltapesulle ilman taskulamppua. Voisi pesuaineet sekoittua ja hiukse
    Ikävä
    6
    94
  10. Hyvää viikonalkua

🤔🍁🍂 Pilvinen harmaa syksyinen aamu. Puiden lehdet kivana väripisteenä harmaan keskellä. Makkarin ikkunan alla kasvaa
    Ikävä
    5
    94
  11. Nytpä tahdon olla mä

🤔🎇❤ Hyvän Uuden vuoden 2026 toivottaja! Juhlavasti kumisten ainakin alkoi tämä vuosi! Ihan ilmaiseksi parvekkeella ka
    Ikävä
    1
    94
  12. Taas on viikko vierähtänyt

😊👓👜pihalla on parhain kukkaloisto. Pakko oli sireenipensaita harventaa kun näkyväisyys tielle alkoi olla jo huono. Li
    Ikävä
    14
    93
  13. Ja tapahtui niinä päivinä

😷 🕶 👜 Espoon kaupungissa viininpunaisen talvitakin taskun uumenissa, että ilman suojakuorta ollut kännykkä päätti nau
    Ikävä
    2
    93
  14. Nyt on asiat huonosti

🤔🧣👎auringon piti nousta 8:33 mutta ei mitään näy 🌞 Päivä on sentään pidentynyt niin, että aurinko laskee 16:36. Jos
    Ikävä
    6
    93
  15. Tuli mieleen tuosta iltakirjoituksestani

🤓🍅☕ että näiden kirjoitusten perusteella minusta saa yksitoikkoisen mielikuvan. Samoja asioita aloituksissa. Joskus j
    Ikävä
    10
    93
  16. Näyttää taivas uhkaavasti

🤔🌦⚡ vetäyttvän pilveen. Kummassa on isompi homma palautua sateen yllättäessä lähtöhetkeen? Oksasilppurissa vai ruohonl
    Ikävä
    0
    93
  17. Miksei tuo speed dating toimisi

😃👫☕ jos miettii vähän etukäteen mistä juttelee. Tuokin kuuluisa ohjaaja ykkösellä oppilaita valitessaan jutteli ja kat
    Ikävä
    1
    93
  18. Olen nyt mukavuusalueen ulkopuolella!

🥶👻☕ On pimeää ja kylmää. Vessareissu 6 asteen lämmössä ei ole mun juttu, eikä tiskiveden kantaminen saunasta sisälle.
    Ikävä
    18
    92
  19. Huulia polttelee nyt

🤭🌶☕ ei kuitenkaan pussailu vaan keskivahva salsa. Tiesittekö muuten, että pussailu pidentää elinikää ja sillä on muita
    Ikävä
    12
    92
  20. Mikä on teidän

😊🚙👍 autosuosikki. Itse olen nainen ja autosuosikki on BMW isetta. Siellä kivan miehen kanssa istuttaisiin lähekkäin �
    Ikävä
    57
    92