lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Nukun öisin kukkaniityillä
😍🌻🌼 jostain syystä tulee aina vaihdettua kukalliset tyynyliinat. On kiva laittaa pää illalla kukkakedon keskelle. Yk471Hyvää Yötä
😪👎🥛muuta ei oikeastaan nyt jaksa sanoa tänne. Rakas ihminen hävisi tänään facesta ja se raporttikin tuli tänään.371Hyvää naistenpäivää tänne
😊🌹👍tuli tässä mieleen, että on ollut onni syntyä Suomeen. Täältä läheltä on löytynyt mies, jonka lähellä sukat pyöri170Mulla on nyt lääkärin lupa
🤔🐕☕ lyhyisiin koiralenkkeihin, kun pörröiiä on nivelrikkodiagnoosi. Se helpottaa elämää kun ei tarvitse houkutella sad170Ajapas mies (ja muutkin) nyt varovasti
🤔🐴☕ Ajattelin varoittaa kun sukulaiselle kävi huonosti ja itselläkin ollut vähältä piti tilanteita kauppareissuilla. N670Illan rauha kun maan syliin sulkee
🥰🕯❤ Varjot puistojen kun hämärtää Aatos taas aikaan menneeseen kulkee Häntä unhoita en milloinkaan! Hyvää Yötä ja r570Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä
🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein h670Minä olen kauheen tylsä ihminen
😀👍🚘 kun en käytä kirosanoja, enkä K-18 sanoja. Jos maailmanmestaruus napsahtaa niin kyllä jonkun vahvemman sanan sa270Valo voittaa jälleen
🥰🌞 ☕ Helsingissä päivän pituus huomenna on vain 5 tuntia, 49 minuuttia ja 4 sekuntia. Jo seuraavana päivänä päivänvalo1770Perjantaina BF päivänä on 8 astetta lämmintä
🤔 ☃🍞 sulaa pois tuo ohut lumikerros, josta tulee mieleen se taannoinen ensilumi jonka tullessa sydämeni ihastui ilman070Ylihuomenna on jo vappu!
😷 👓👜 Manta onkin jo aidattu, siltä varalta, että jotkut yltiöpäiset nuoret kokoontuisivat sen ympärille vapputouhuiss2770Älylasit on kiva keksintö
🤓 👓 👍 varsinkin, kun nyt on niihin tullut mukaan kasvontunnistus. Prinsessa Victoria voisi älylaseilla korvata sen t1470Tänään lähetetään joululortit
🤶☕👍edullisemmalla joulumerkillä. Kortit laitettava postilaatikkoon klo 24 mennessä. Sitä vaan ihmettelen kun laatikk2270Ekan kerran palstalla
😕👓👜tänään. Huomenna tähän aikaan olenkin jo ulkona. Vaalien läheisyys laittaa pakosta seuraamaan politiikkaa. Olisi k369Nyt vois vaikka
😍❤️💐 maalaishäät pitää, kun on niin siistiä tuolla käymäläpuolella. Eilen pesin ulkohuussin sisäpuolelta kokonaan ja v569Näyttää tuo säätiedotus
☺☀️☕ sellaiselta, että on siirryttävä kesäpuuhiin tällä viikolla. Tarkoittaen kesätavaroiden pakkaamista nyt ensi alkuun069En tiedä muista, mutta itse
🥰🍁☕ kirjoitan palstan perinteisinä hyvästelypäivinä jotakin vain osoittaakseni, ettei mikään ole muuttunut! (🤗 miehe56910 ikkunaa on ihan kiva olla olemassa
🤔🪟👎 mutta ei ole kiva huomata, että tehtyään suuren ikkunaremontin niin tiivisteet ovat päin prinkkalaa. Näppäränä ne969Joulua sydämiin
Minä Sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetken huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen ja roihua polttavan kuumaa.369Ai hyvät ihmiset
😨🦮👎 pitikin katsoa eläinpoliisit. Miten ihmiset voivat kohdella eläimiä niin huonosti. Toivottavasti en näe painajai168