lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
No nyt on kylmää ja harmaata
😊🪣🔨 päivän puuhat alkaa olla pulkassa 🛷 vielä ehtii saunaan pesulle 🚿 ennenkuin tulee pimeää. Sitten joku hyvä leff651Söpöysvaroitus -ei tosikoille!
😍❤️💍 Lounasseuraksi tänään elämäni biisi areenalta. Mietin tässä, että minkähän itselleni valitsisin elämäni biisiksi.051Tulenlieskat nuolivat
😊🔥💧 eilen lähipuuta kun sytytin peltitynnörissä olleita oksia palamaan. Pakko oli vahtia palamista koko ajan. Lopuksi051Lemmikeillä on terapeuttinen merkitys
😍🐶🐱 Vanhastaan on tiedetty, että elukoitten silittely alentaa verenpainetta ja lisää mielihyvähormoneita. Nyt on ale451Mamman pikkuinen draamaqueen
😍🐶❤️ nukkuu nyt mistään tietämättömänä eläinlääkärillä, kun hammaskiveä poistetaan. Esilääkityspiikki aiheutti sellai451Tärkeimmät asiat muistaa
🥰🍬👍vaikka kuinka kaukaa. Muistan kun esittelin HELPEn alkusammutuskurssin todistusta hänelle 😍 Mutta sitten en yhtää251Kun on pakko niin kaikesta selviää
🤔🔋🔦 yöllä kun sähköt yhtäkkiä katkesivat (maakaapelista huolimatta) niin järkytyksestä toivuttuani etsin kännykän val325110 ikkunaa on ihan kiva olla olemassa
🤔🪟👎 mutta ei ole kiva huomata, että tehtyään suuren ikkunaremontin niin tiivisteet ovat päin prinkkalaa. Näppäränä ne951Ei ole ihme
😍🚿🐕 että tuo lemmikki juoksee mua pakoon ympäri kämppää kun otan hoitotarvikkeita käteeni. Eilenkin korvanpuhdistus050Huomenta, päivää ja hyvää yötä!
🥶🚽🚿 +4 lämpötila aamulla saa ikävöimään tiettyjä kaupunkielämän mukavuuksia. Tekemättömien töiden lista lyheni huomat150Eilen huomasin
😕👓👜yhtäkkiä olevani ilman meikkiä ja hiukset kampaamatta paikassa, jossa ikävän kohde saattaisi liikkua asioimassa. S050Joka kolmas suomalainen
😨👓👎liukastuu talvella. Nytkin on aika liukasta kun on jäätävää sadetta , joka jäätyy heti maahan osuessaan. Koirank050Ja tapahtui niinä päivinä
😷 🕶 👜 Espoon kaupungissa viininpunaisen talvitakin taskun uumenissa, että ilman suojakuorta ollut kännykkä päätti nau250Napattavia matoja ei näkyvillä
😊🪶🐓 vaikka kukkokaan ei ole vielä laulanut. Yksi söpö karvamato löytyisi kyllä saunalta. Voittaa söpöydellään jopa Ta450Kotieläin väsähti lääkärireissulla
😷 🐶 🩺 Nyt on pillereitä ja tippoja korviin. Muut vaivat eivät olleetkaan niin huolestuttavia, kuin olin luullut. Oliv650Välillä nättiä palstalle
😊🌞👍 Anne-Mari Kaskinen tekee tosi ihania ikävöimiseen sopivia runoja. Sopii toki hääjuhlaankin. "Minä Sinua rakastan850Jos haluaa aina samanmakuista ruokaa
😋🍗🧄 niin kannattaa käyttäävalmiita maustesekoituksia. Esim cajun mauste on tosi hyvää, etenkin muuten niin mauttoman150Vaikea uskoa että hän olisi
😊👓👜 sellainen papelitiikeli, joka kirjoittelee täällä lurituksiaan. Se olisi ainoa piirre, johon toivoisin muutosta549Jos asuttaisiin yhdessä
😍👓👜 niin mä siivoisin lattiat ja sulle jäisi pöydät. En näet osaa järjestellä pikkutavaroita. Niitä on aina liikaa nä749Täällä jostakin syystä
😊👓👜 ovat kaikki rekatut muiden hampaissa. Onneksi on oikea elämä, johon asiallisten viestien poistelu ei vaikuta! Jot149