Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Vanhalla tiellä

    😍 👓👜 aamulla ajaessani mietin, että ajaako 🚗 hän samaa kaunista aaltoilevaa tietä pitkin töihin, vai käyttääkö nop
    Ikävä
    0
    18
  2. Minulla on vahva

    😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist
    Ikävä
    5
    18
  3. Ollaan kavereita tuon

    😍🐕🐾 koiran kanssa vaikka hieroin sitä märällä pyyhkeellä eilen ennen autoon tunkemista. Koko päivän se oli ollut kuum
    Ikävä
    4
    18
  4. Onkohan hän

    😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    0
    18
  5. Myöhäistä tehdä mitään

    😍👓👜kun murot jo kastuneet. Ne silmät vei tämän lyylin mennessään. Ei mikään ole ollut samanlaista sen jälkeen. Siihe
    Ikävä
    1
    18
  6. Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt

    😷 🕶 👜 niin yksi anonyymi tekee aloituksen ja siihen tulee tusinan verran "omijoita", jotka yrittävät vastata hauskas
    Ikävä
    6
    18
  7. Kissatkin on ihania

    😍🐀🐈‍⬛ naapurin kissat heti aamusta oikaisevat pihani kautta pellolle. Siellä ne istahtavat ojien reunoille odottamaan
    Ikävä
    0
    18
  8. Viime jouluna joulukalenterista

    🤶❤🎅 puuttui yksi joulupukki, että olisin saanut sen pääpotin! Oli huonoa tuuria.
    Tunteet
    8
    18
  9. Aamun haastattelussa

    ☺👓👜Chisu sanoi, että ihminen muuttuu kaiken ikää. Hän sanoi myös, että ydin pysyy samana. Olisiko tarkoittanut persoon
    Ikävä
    2
    17
  10. Minkä taakseen jättää

    ☺👜👓sen edestään löytää. Sanonta tuli taas todeksi kun mökille tullessa löytyi kahvinkeittimestä homehtunut suodatinpus
    Ikävä
    1
    17
  11. Naisille taitaa miehiä herkemmin

    😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka
    Ikävä
    0
    17
  12. Seuraava asunto saisi

    😷👓👜olla sellainen jossa olisi ikkunat kadulle päin. Sisäpiha on tavallista hiljaisempi nyt. Kunpa palattaisiin pian n
    Ikävä
    0
    17
  13. Jäävettä ja pelkkien jääpalasten

    😊👓 👜 imeskelyä suosittelen lämpimästi muillekin helteestä kärsiville. On vähän levoton tämä palsta nyt. Meinasin ens
    Ikävä
    1
    17
  14. Tekniikka kehittyy nopeasti

    😷 🕶 👜 Robotit ovat jo arkipäivää jenkkien ruokakaupoissa. On jopa kuljetusrobotteja, jotka kuljettavat kauppakassin a
    Ikävä
    0
    17
  15. Naisille taitaa miehiä herkemmin

    😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka
    Ikävä
    0
    16
  16. Hävisi kuin pieru Saharaan

    😅👓👜 palstakielellä kirjoitettuna eilinen aloitukseni. Sepä ei mitään miksikään muuta. Naiselta miehelle kehä kolmen
    Ikävä
    0
    16
  17. Vastoinkäymisille voi välillä

    😕 👓👜 antaa periksi. Sitä voi olla ihan hyvä ihminen, vaikka ei koko ajan yritä tehdä parhaansa. Nyt särkee polvea nii
    Ikävä
    0
    16
  18. Onkohan hän

    😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Tunteet
    1
    16
  19. Mitenkähän sen ilmaisisi

    😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par
    Suhteet
    0
    16
  20. Katselen tuota "Mellua"

    😷👓👜 Teemalta. Siis Ruotsin Melodifestivalen. Ohjelma oli pilattu suomenkielisellä päällehöpötyksellä jossa piipittäj
    Tunteet
    0
    16