Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Nukun öisin kukkaniityillä

😍🌻🌼 jostain syystä tulee aina vaihdettua kukalliset tyynyliinat. On kiva laittaa pää illalla kukkakedon keskelle. Yk
    Ikävä
    4
    71
  2. Hyvää Yötä

😪👎🥛muuta ei oikeastaan nyt jaksa sanoa tänne. Rakas ihminen hävisi tänään facesta ja se raporttikin tuli tänään.
    Ikävä
    3
    71
  3. Hyvää naistenpäivää tänne

😊🌹👍tuli tässä mieleen, että on ollut onni syntyä Suomeen. Täältä läheltä on löytynyt mies, jonka lähellä sukat pyöri
    Tunteet
    1
    70
  4. Mulla on nyt lääkärin lupa

🤔🐕☕ lyhyisiin koiralenkkeihin, kun pörröiiä on nivelrikkodiagnoosi. Se helpottaa elämää kun ei tarvitse houkutella sad
    Ikävä
    1
    70
  5. Ajapas mies (ja muutkin) nyt varovasti

🤔🐴☕ Ajattelin varoittaa kun sukulaiselle kävi huonosti ja itselläkin ollut vähältä piti tilanteita kauppareissuilla. N
    Ikävä
    6
    70
  6. Illan rauha kun maan syliin sulkee

🥰🕯❤ Varjot puistojen kun hämärtää Aatos taas aikaan menneeseen kulkee Häntä unhoita en milloinkaan! Hyvää Yötä ja r
    Ikävä
    5
    70
  7. Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä

🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein h
    Ikävä
    6
    70
  8. Minä olen kauheen tylsä ihminen

😀👍🚘 kun en käytä kirosanoja, enkä K-18 sanoja. Jos maailmanmestaruus napsahtaa niin kyllä jonkun vahvemman sanan sa
    Ikävä
    2
    70
  9. Valo voittaa jälleen

🥰🌞 ☕ Helsingissä päivän pituus huomenna on vain 5 tuntia, 49 minuuttia ja 4 sekuntia. Jo seuraavana päivänä päivänvalo
    Ikävä
    17
    70
  10. Perjantaina BF päivänä on 8 astetta lämmintä

🤔 ☃🍞 sulaa pois tuo ohut lumikerros, josta tulee mieleen se taannoinen ensilumi jonka tullessa sydämeni ihastui ilman
    Ikävä
    0
    70
  11. Ylihuomenna on jo vappu!

😷 👓👜 Manta onkin jo aidattu, siltä varalta, että jotkut yltiöpäiset nuoret kokoontuisivat sen ympärille vapputouhuiss
    Ikävä
    27
    70
  12. Älylasit on kiva keksintö

🤓 👓 👍 varsinkin, kun nyt on niihin tullut mukaan kasvontunnistus. Prinsessa Victoria voisi älylaseilla korvata sen t
    Tunteet
    14
    70
  13. Tänään lähetetään joululortit

🤶☕👍edullisemmalla joulumerkillä. Kortit laitettava postilaatikkoon klo 24 mennessä. Sitä vaan ihmettelen kun laatikk
    Ikävä
    22
    70
  14. Ekan kerran palstalla

😕👓👜tänään. Huomenna tähän aikaan olenkin jo ulkona. Vaalien läheisyys laittaa pakosta seuraamaan politiikkaa. Olisi k
    Ikävä
    3
    69
  15. Nyt vois vaikka

😍❤️💐 maalaishäät pitää, kun on niin siistiä tuolla käymäläpuolella. Eilen pesin ulkohuussin sisäpuolelta kokonaan ja v
    Ikävä
    5
    69
  16. Näyttää tuo säätiedotus

☺☀️☕ sellaiselta, että on siirryttävä kesäpuuhiin tällä viikolla. Tarkoittaen kesätavaroiden pakkaamista nyt ensi alkuun
    Ikävä
    0
    69
  17. En tiedä muista, mutta itse

🥰🍁☕ kirjoitan palstan perinteisinä hyvästelypäivinä jotakin vain osoittaakseni, ettei mikään ole muuttunut! (🤗 miehe
    Ikävä
    5
    69
  18. 10 ikkunaa on ihan kiva olla olemassa

🤔🪟👎 mutta ei ole kiva huomata, että tehtyään suuren ikkunaremontin niin tiivisteet ovat päin prinkkalaa. Näppäränä ne
    Ikävä
    9
    69
  19. Joulua sydämiin

Minä Sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetken huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen ja roihua polttavan kuumaa.
    Ikävä
    3
    69
  20. Ai hyvät ihmiset

😨🦮👎 pitikin katsoa eläinpoliisit. Miten ihmiset voivat kohdella eläimiä niin huonosti. Toivottavasti en näe painajai
    Tunteet
    1
    68