Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. 17.1 on tiistai tänä vuonna

🥰👀☕ äkkiä kuluu tämä aika. Päiväkin pidentynyt tänään 3 minuuttia eilisestä. 17.1 päivä pidentynyt 29 minuuttia tästä
    Ikävä
    0
    89
  2. En tykkää, EN TYKKÄÄ

😡👎☕Julkiset palvelut ovat olemassa, mutta eivät oikein toimi. Ensin odotan hoitajan soittoaikaa kolme viikkoa, Nyt si
    Ikävä
    1
    88
  3. Meidän tulisi säästää luontoa

🤔☕🍬 ja ilmastoa. Yksin asuminen kuluttaa enemmän. Yhdessä asuessa lämmityksen ja sähkön kuormittavuus jakautuu kahdel
    Ikävä
    63
    88
  4. Illan rauha kun maan syliin sulkee

🥰🕯❤ Varjot puistojen kun hämärtää Aatos taas aikaan menneeseen kulkee Häntä unhoita en milloinkaan! Hyvää Yötä ja r
    Ikävä
    5
    88
  5. Ei ihme että Pisa tulos heikentyy

Ukrainalaiset lapset kertoo että täällä opiskelu on helpompaa. Suomessa ysillä opetetaan samoja asioita kuin Ukrainassa
    Maailman menoa
    0
    88
  6. Voi sitä, joka on keksinyt

🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitel
    Ikävä
    6
    88
  7. Hyvä ruoka. parempi mieli

😷 👓 👜 Tein kukkakaaligratiinia lounaaksi. Valmiiksi pakatussa kukkakaalissa oli mukana vihreät suojuslehdet. Pilkoin
    Ikävä
    12
    87
  8. Nyt me kilisteltäisiin

😍🎶👍 jis hän olisi täällä. Hänellä olisi lasissaan skumppaa ja mulla pommaccia! Tämäkin historiallinen tilanne piti yk
    Ikävä
    4
    87
  9. Mulla on nyt lääkärin lupa

🤔🐕☕ lyhyisiin koiralenkkeihin, kun pörröiiä on nivelrikkodiagnoosi. Se helpottaa elämää kun ei tarvitse houkutella sad
    Ikävä
    1
    87
  10. Onhan mullakin huonoja päiviä

🤔☕🍫 elämä kulkee eteenpäin ja kaikenlaista tapahtuu. Eikä ole enää kuin muistoissa hänen antamaansa fasun suklaata ja
    Ikävä
    2
    87
  11. Saisi tuo siiooojien lakko loppua

🙄🧹🐕 tämä tukilakko alkaa näkyä liikaa täällä kotona. Varsinkin aurinkoisina päivinä 😅
    Ikävä
    8
    87
  12. Valo voittaa jälleen

🥰🌞 ☕ Helsingissä päivän pituus huomenna on vain 5 tuntia, 49 minuuttia ja 4 sekuntia. Jo seuraavana päivänä päivänvalo
    Ikävä
    17
    86
  13. Onpa ihana keväinen päivä ollut

😎🧑‍⚕🐕 Tuli mieleen eläinlääkärille mennessä, että kerran kun olin näkevinäni Hänet bussipysäkillä niin olisi pitänyt
    Ikävä
    4
    86
  14. Hyvää Yötä

😪👎🥛muuta ei oikeastaan nyt jaksa sanoa tänne. Rakas ihminen hävisi tänään facesta ja se raporttikin tuli tänään.
    Ikävä
    3
    86
  15. Ikävän lääkettä

😀👓👜on kävely raittiissa ulkoilmassa. Eilen sitä ei oikein ollut kun katupöly haittasi hengitystä. Niinpä mentiin rann
    Ikävä
    17
    86
  16. Kauneus on katsojan silmässä

😟🍮🥨sanotaan kansan viisauksissa. Kuten myös: Ennen olin nuori ja nätti. Nyt vaan nätti. Kovasti olen yrittänyt totut
    Ikävä
    10
    86
  17. Jos sä tahdot niin

😍❤👍aamiaisella katson areenasta ihanaa elämäni biisi ohjelmaa. Siinä tulee julkkisten valitsemia suosikkikappaleita hy
    Ikävä
    8
    86
  18. Pitäisiköhän kokeilla

😷🦈☀️ kun tutkitusti liiallinen netin käyttö köyhdyttää tunne-elämää. Joskus tuntuu, että niitä tunteita on ihan liikaa
    Ikävä
    6
    85
  19. Hyvää tiistaita tänne!

😊🌪️☕Vilpoinen 12 asteinen, pilvinen ja tuulinen sää. Joko se kesä ehti mennä? Tänään täytyy kerätä loput marjat pensa
    Ikävä
    20
    85
  20. Minulla on tapana nähdä

😴🌧☕ unia mitä ei tarvitse tulkita. Tänäänkin muistan niistä kaksi . Toisessa kehuin uniapnean hoidosta naapurin rouval
    Ikävä
    2
    85