Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Ihme hyypiöitä liikkeellä

😕👓👜messengeriin (=yv) tuli facebook tuttavalta viesti: 😀😀tällä videolla olet sinä😀😀 Siinä oli mukana linkki, jota
    Ikävä
    6
    66
  2. Kotirouvan elämä on nykyisin

😷 📺 🥘 paljon helpompaa, kuin aikaisemmin. Kun saa miehen lähetettyä töihin voi pyykit heittää koneeseen ja keskittyä
    Ikävä
    4
    66
  3. Ihan on tyhjänä

🙄🐝🦟 tuo lampunvarjostimessa vuoteeni yläpuolella roikkuva kärpäspaperi. Ulkonakin tehdyn empiirisen tutkimuksen mukaa
    Ikävä
    4
    66
  4. Tuli lähdettyä soitellen sotaan

😷🌱🌞näin ei minulle koskaan käy ja taas kävi näin! Kaupassa huomasin perunalaarissa söpöjä uuniperunoita, jotka olivat
    Ikävä
    13
    65
  5. Haaveet, kaikki turhat haaveet

😷👓👜aamun piristykseksi katsoin areenalta murha paratiisissa illan jakson kun mulla on muutavtekemistä ilta-aikaan. Pi
    Ikävä
    3
    65
  6. Jotkut huokailee

😎🌞🔥 onnesta kun helle jatkuu. Mulla on tukalaa. Yhtään ei huvita liikkua ihmisten ilmoilla. Mietin jo, että olisi pa
    Ikävä
    6
    65
  7. Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?

😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikas
    Ikävä
    21
    65
  8. Toisen roska on toisen aarre

😊👍☕ Suomen kaunein koti oli kierrätystalo. Vanha koulurakennus kierrätyshuonekaluja täynnä. Kodissa tärkeintä minusta
    Ikävä
    10
    65
  9. Miksi vaihtaa

😍👓👜jos on löytänyt hyvän? Kolmea en vaihtaisi 1) Hän 2) Silmänympärysvoide 3) Hammaslääkäri Nyt kun tuosta viimeises
    Ikävä
    3
    64
  10. Luonto ajaa mua kerrostaloon!

☺👓👜ensi lumi on ihan kiva, jollei olisi mukana pelkkiä hellevaatteita! Tänään se on lähdettävä, oli mikä oli. Ei nämä
    Ikävä
    15
    64
  11. Tulin kaupasta

😊👓👜sopivasti siihen aikaan kun puoliseiska alkoi. Kauppa oli täyteen sullottu ihmisiä ja hyllyt tyhjentyivät täyttä v
    Ikävä
    5
    64
  12. Aika jännää

😕👓👜että mun eilinen aloitus on poistettu. Siinä ei takuulla ollut mitään palstalle sopimatonta. Joskus ihmetyttää tod
    Ikävä
    15
    64
  13. Älämölöä vastarannalta

🤩🐮🐄 Illalla kun avasin ikkunat tuuletusta/viilennystä varten, niin ulkoa kuului jatkuvaa mölinää. Lihalehmät joen toi
    Ikävä
    7
    64
  14. Luulis että tuo jääkaappi

🤔🧊⛄kuluttaa vähemmän sähköä kun pakastinlokero on kohta kokonasn jäässä. Okei. Tiedän kyllä että uudemmat jääkaapit k
    Ikävä
    11
    64
  15. No voi hitsi

😋🐕🍲 Huomasin tuosta yhdestä kirjoituksesta, että minähän olisin voinut valita tunnukseksi "tasku". Se olisi ollut hel
    Ikävä
    0
    64
  16. Uusi normaali

😷🔨🪣 nauratti vähän, kun ihmisiä oli haastateltu koronan jälkeisestä uudesta normaalista ja joku vastasi voivansa pitä
    Ikävä
    70
    64
  17. Leipää ja sirkushuveja

🤔☕🥪 jotenkin tulee mieleen tuo lausahdus Rooman vallan ajalta. Kansa pidettiin tyytyväisenä tarjoamalla ilmaisia sirku
    Ikävä
    0
    64
  18. Yleensä en tee samaa mokaa toiseen kertaan

🤔📷🕶️ Tässä jo jossakin eiemmin kirjoittamani kameramoka. Kävipä kerran niiden kanssa sellainen moka, ettei heti unohd
    Ikävä
    1
    64
  19. Minusta on kiva kun Hän

🤗❤🎶 ei puhu kuin ruuneperi. Toivoa sopii, että Hän olisi Runebergia luotettavampikin. Enää ei jaksaisi katsella sellai
    Ikävä
    16
    63
  20. Nainen tarvitsee apumiestä

🥰☕💪 raskaimpiin hommiin jos nyt ei ihan punttisalilla ole itseään lihaksikkaaksi treenannut. Mulla on apureita liikut
    Ikävä
    19
    63