lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Ihme hyypiöitä liikkeellä
😕👓👜messengeriin (=yv) tuli facebook tuttavalta viesti: 😀😀tällä videolla olet sinä😀😀 Siinä oli mukana linkki, jota666Kotirouvan elämä on nykyisin
😷 📺 🥘 paljon helpompaa, kuin aikaisemmin. Kun saa miehen lähetettyä töihin voi pyykit heittää koneeseen ja keskittyä466Ihan on tyhjänä
🙄🐝🦟 tuo lampunvarjostimessa vuoteeni yläpuolella roikkuva kärpäspaperi. Ulkonakin tehdyn empiirisen tutkimuksen mukaa466Tuli lähdettyä soitellen sotaan
😷🌱🌞näin ei minulle koskaan käy ja taas kävi näin! Kaupassa huomasin perunalaarissa söpöjä uuniperunoita, jotka olivat1365Haaveet, kaikki turhat haaveet
😷👓👜aamun piristykseksi katsoin areenalta murha paratiisissa illan jakson kun mulla on muutavtekemistä ilta-aikaan. Pi365Jotkut huokailee
😎🌞🔥 onnesta kun helle jatkuu. Mulla on tukalaa. Yhtään ei huvita liikkua ihmisten ilmoilla. Mietin jo, että olisi pa665Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?
😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikas2165Toisen roska on toisen aarre
😊👍☕ Suomen kaunein koti oli kierrätystalo. Vanha koulurakennus kierrätyshuonekaluja täynnä. Kodissa tärkeintä minusta1065Miksi vaihtaa
😍👓👜jos on löytänyt hyvän? Kolmea en vaihtaisi 1) Hän 2) Silmänympärysvoide 3) Hammaslääkäri Nyt kun tuosta viimeises364Luonto ajaa mua kerrostaloon!
☺👓👜ensi lumi on ihan kiva, jollei olisi mukana pelkkiä hellevaatteita! Tänään se on lähdettävä, oli mikä oli. Ei nämä1564Tulin kaupasta
😊👓👜sopivasti siihen aikaan kun puoliseiska alkoi. Kauppa oli täyteen sullottu ihmisiä ja hyllyt tyhjentyivät täyttä v564Aika jännää
😕👓👜että mun eilinen aloitus on poistettu. Siinä ei takuulla ollut mitään palstalle sopimatonta. Joskus ihmetyttää tod1564Älämölöä vastarannalta
🤩🐮🐄 Illalla kun avasin ikkunat tuuletusta/viilennystä varten, niin ulkoa kuului jatkuvaa mölinää. Lihalehmät joen toi764Luulis että tuo jääkaappi
🤔🧊⛄kuluttaa vähemmän sähköä kun pakastinlokero on kohta kokonasn jäässä. Okei. Tiedän kyllä että uudemmat jääkaapit k1164No voi hitsi
😋🐕🍲 Huomasin tuosta yhdestä kirjoituksesta, että minähän olisin voinut valita tunnukseksi "tasku". Se olisi ollut hel064Uusi normaali
😷🔨🪣 nauratti vähän, kun ihmisiä oli haastateltu koronan jälkeisestä uudesta normaalista ja joku vastasi voivansa pitä7064Leipää ja sirkushuveja
🤔☕🥪 jotenkin tulee mieleen tuo lausahdus Rooman vallan ajalta. Kansa pidettiin tyytyväisenä tarjoamalla ilmaisia sirku064Yleensä en tee samaa mokaa toiseen kertaan
🤔📷🕶️ Tässä jo jossakin eiemmin kirjoittamani kameramoka. Kävipä kerran niiden kanssa sellainen moka, ettei heti unohd164Minusta on kiva kun Hän
🤗❤🎶 ei puhu kuin ruuneperi. Toivoa sopii, että Hän olisi Runebergia luotettavampikin. Enää ei jaksaisi katsella sellai1663Nainen tarvitsee apumiestä
🥰☕💪 raskaimpiin hommiin jos nyt ei ihan punttisalilla ole itseään lihaksikkaaksi treenannut. Mulla on apureita liikut1963