lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
Nyt jo vähän
😅👓👜naurattaakin tuo cpap hengityslaite. Aluksi masensi se kun iltaisin katsoin peiliin ja laitteen nenämaskin kanssa247Onko muilla joka aamuisia
😎☀️👌 rutiineja joita ennen ei voi lähteä ulos? Tuli vaan mieleen, kun levitän vasta silmänympärysvoidetta vaikka kello647Miten ne voi uutisoida
🤔🍦👀 että pehmis on loppunut. Täällähän minä vielä olen, yhtä pehmeänä ja hempeänä kuin aina. Eikä minulla mitään hät047Mulla on tänään roskapäivä
😊💩🔨 kaikenlaista turhaa kaatikselle ja lajitellut jätteet keräyspisteeseen. Mulla ei ole tapana lakaista roskia maton047Ollaan selvitty kuntoilusta kotiin
🤔🐕🦺☕ en tiedä kumpi on väsyneempi - minä vai hoidossa ollut koira. Eilen aamulla kaikki yli 600 lihasta olivat jo ni047Kerra valitin töissä
😴💻🧽 olleeni yöllä niin väsynyt, että nukahdin pää näppäimillä. Pomo totesi vain, että mulle pitää hommata pehmustetut147En tiedä olisiko
🙄🌞☕ se mitään muuttanut, jos olisin saanut vinkattua hänelle kärsiväni kasvosokeudesta. Tuli mieleem, kun YLE:llä on047Pienet asiat tuntuvat tärkeiltä
😍❤☕ kun ne tapahtuvat hänelle. Jäävät pysyvästi mieleen. Niinkuin muuttotouhut työpaikalla. Kaapelit lattioilla. Salasa247Ihan kiva että vedet
😍🧊🍧 jäähtyvät. Vilpoisempaa olen toivonutkin. Joku tutkija sanoi kerran, että optimaalinen ulkolämpötila suurimmalle247Nainen tarvitsee apumiestä
🥰☕💪 raskaimpiin hommiin jos nyt ei ihan punttisalilla ole itseään lihaksikkaaksi treenannut. Mulla on apureita liikut1947Onkohan täällä rakkaushuijareita
🙄🕚☕ Hyvä kun niistä puhutaan uutisissa. Saisi lapset vahtia mummojaan vähän paremmin, ettei heitä miten vaan pystytä2347Onpa ihana keväinen päivä ollut
😎🧑⚕🐕 Tuli mieleen eläinlääkärille mennessä, että kerran kun olin näkevinäni Hänet bussipysäkillä niin olisi pitänyt447Hyvää Ystävänpäivää
❤🍫🍓 toivottavasti palstalle tulee kiva päivä täynnä ystävällisiä kirjoituksia 😍👍 Mr. Bean Ystävänpäivä, 8min https:/046Miten niin kummallista?
😎🧹☕ Eikö muka kaikilla ihmisillä roiku harja saunan piipusta? Kevätmyrskyt olivat heittäneet kesäsaunan piipun sadeh046Näyttää taivas uhkaavasti
🤔🌦⚡ vetäyttvän pilveen. Kummassa on isompi homma palautua sateen yllättäessä lähtöhetkeen? Oksasilppurissa vai ruohonl046Surua perähikiällä
😪🦌🚂 Peuralla on enää yksi vasa. Toinen lienee jäänyt junan tai auton alle. Varmaan se hölmömpi, joka ei älynnyt juost146- 246
Miten voittaa ikävän tunne?
😎 👓 👜 Tänään ilahduttaa kävely kauniissa kaväisessä luonnossa. Kun tarkkaan katsoo saattaa nähdä kevään ensimmäisiä546Valon määrä vaikuttaa
😕🔦🌞kummasti mielialaankin. Mulla ei ole kevätväsymystä vaan kaamosmasennus. Päivät ovat liian pimeitä nyt kun kattova246Täällä on jalat maassa
😊👓👜ja järki päässä, eikä mikään ole muuttunut vaikka korona myllää sekä 9.3 täsikuun vaikutus vaivaa vieläkin palsta146