Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1103

Kommenttia

4989

1. Nyt jo vähän

😅👓👜naurattaakin tuo cpap hengityslaite. Aluksi masensi se kun iltaisin katsoin peiliin ja laitteen nenämaskin kanssa
    Ikävä
    2
    47
  2. Onko muilla joka aamuisia

😎☀️👌 rutiineja joita ennen ei voi lähteä ulos? Tuli vaan mieleen, kun levitän vasta silmänympärysvoidetta vaikka kello
    Ikävä
    6
    47
  3. Miten ne voi uutisoida

🤔🍦👀 että pehmis on loppunut. Täällähän minä vielä olen, yhtä pehmeänä ja hempeänä kuin aina. Eikä minulla mitään hät
    Ikävä
    0
    47
  4. Mulla on tänään roskapäivä

😊💩🔨 kaikenlaista turhaa kaatikselle ja lajitellut jätteet keräyspisteeseen. Mulla ei ole tapana lakaista roskia maton
    Ikävä
    0
    47
  5. Ollaan selvitty kuntoilusta kotiin

🤔🐕‍🦺☕ en tiedä kumpi on väsyneempi - minä vai hoidossa ollut koira. Eilen aamulla kaikki yli 600 lihasta olivat jo ni
    Ikävä
    0
    47
  6. Kerra valitin töissä

😴💻🧽 olleeni yöllä niin väsynyt, että nukahdin pää näppäimillä. Pomo totesi vain, että mulle pitää hommata pehmustetut
    Ikävä
    1
    47
  7. En tiedä olisiko

🙄🌞☕ se mitään muuttanut, jos olisin saanut vinkattua hänelle kärsiväni kasvosokeudesta. Tuli mieleem, kun YLE:llä on
    Ikävä
    0
    47
  8. Pienet asiat tuntuvat tärkeiltä

😍❤☕ kun ne tapahtuvat hänelle. Jäävät pysyvästi mieleen. Niinkuin muuttotouhut työpaikalla. Kaapelit lattioilla. Salasa
    Ikävä
    2
    47
  9. Ihan kiva että vedet

😍🧊🍧 jäähtyvät. Vilpoisempaa olen toivonutkin. Joku tutkija sanoi kerran, että optimaalinen ulkolämpötila suurimmalle
    Ikävä
    2
    47
  10. Nainen tarvitsee apumiestä

🥰☕💪 raskaimpiin hommiin jos nyt ei ihan punttisalilla ole itseään lihaksikkaaksi treenannut. Mulla on apureita liikut
    Ikävä
    19
    47
  11. Onkohan täällä rakkaushuijareita

🙄🕚☕ Hyvä kun niistä puhutaan uutisissa. Saisi lapset vahtia mummojaan vähän paremmin, ettei heitä miten vaan pystytä
    Ikävä
    23
    47
  12. Onpa ihana keväinen päivä ollut

😎🧑‍⚕🐕 Tuli mieleen eläinlääkärille mennessä, että kerran kun olin näkevinäni Hänet bussipysäkillä niin olisi pitänyt
    Ikävä
    4
    47
  13. Hyvää Ystävänpäivää

❤🍫🍓 toivottavasti palstalle tulee kiva päivä täynnä ystävällisiä kirjoituksia 😍👍 Mr. Bean Ystävänpäivä, 8min https:/
    Tunteet
    0
    46
  14. Miten niin kummallista?

😎🧹☕ Eikö muka kaikilla ihmisillä roiku harja saunan piipusta? Kevätmyrskyt olivat heittäneet kesäsaunan piipun sadeh
    Ikävä
    0
    46
  15. Näyttää taivas uhkaavasti

🤔🌦⚡ vetäyttvän pilveen. Kummassa on isompi homma palautua sateen yllättäessä lähtöhetkeen? Oksasilppurissa vai ruohonl
    Ikävä
    0
    46
  16. Surua perähikiällä

😪🦌🚂 Peuralla on enää yksi vasa. Toinen lienee jäänyt junan tai auton alle. Varmaan se hölmömpi, joka ei älynnyt juost
    Ikävä
    1
    46
  17. Vuosipäivän ajatus

🥰🕕🎉 jotkut muistot ovat kultaisia jo syntyessään. ❤
    Ikävä
    2
    46
  18. Miten voittaa ikävän tunne?

😎 👓 👜 Tänään ilahduttaa kävely kauniissa kaväisessä luonnossa. Kun tarkkaan katsoo saattaa nähdä kevään ensimmäisiä
    Ikävä
    5
    46
  19. Valon määrä vaikuttaa

😕🔦🌞kummasti mielialaankin. Mulla ei ole kevätväsymystä vaan kaamosmasennus. Päivät ovat liian pimeitä nyt kun kattova
    Ikävä
    2
    46
  20. Täällä on jalat maassa

😊👓👜ja järki päässä, eikä mikään ole muuttunut vaikka korona myllää sekä 9.3 täsikuun vaikutus vaivaa vieläkin palsta
    Ikävä
    1
    46