lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
17.1 on tiistai tänä vuonna
🥰👀☕ äkkiä kuluu tämä aika. Päiväkin pidentynyt tänään 3 minuuttia eilisestä. 17.1 päivä pidentynyt 29 minuuttia tästä089En tykkää, EN TYKKÄÄ
😡👎☕Julkiset palvelut ovat olemassa, mutta eivät oikein toimi. Ensin odotan hoitajan soittoaikaa kolme viikkoa, Nyt si188Meidän tulisi säästää luontoa
🤔☕🍬 ja ilmastoa. Yksin asuminen kuluttaa enemmän. Yhdessä asuessa lämmityksen ja sähkön kuormittavuus jakautuu kahdel6388Illan rauha kun maan syliin sulkee
🥰🕯❤ Varjot puistojen kun hämärtää Aatos taas aikaan menneeseen kulkee Häntä unhoita en milloinkaan! Hyvää Yötä ja r588Ei ihme että Pisa tulos heikentyy
Ukrainalaiset lapset kertoo että täällä opiskelu on helpompaa. Suomessa ysillä opetetaan samoja asioita kuin Ukrainassa088Voi sitä, joka on keksinyt
🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitel688Hyvä ruoka. parempi mieli
😷 👓 👜 Tein kukkakaaligratiinia lounaaksi. Valmiiksi pakatussa kukkakaalissa oli mukana vihreät suojuslehdet. Pilkoin1287Nyt me kilisteltäisiin
😍🎶👍 jis hän olisi täällä. Hänellä olisi lasissaan skumppaa ja mulla pommaccia! Tämäkin historiallinen tilanne piti yk487Mulla on nyt lääkärin lupa
🤔🐕☕ lyhyisiin koiralenkkeihin, kun pörröiiä on nivelrikkodiagnoosi. Se helpottaa elämää kun ei tarvitse houkutella sad187Onhan mullakin huonoja päiviä
🤔☕🍫 elämä kulkee eteenpäin ja kaikenlaista tapahtuu. Eikä ole enää kuin muistoissa hänen antamaansa fasun suklaata ja287Saisi tuo siiooojien lakko loppua
🙄🧹🐕 tämä tukilakko alkaa näkyä liikaa täällä kotona. Varsinkin aurinkoisina päivinä 😅887Valo voittaa jälleen
🥰🌞 ☕ Helsingissä päivän pituus huomenna on vain 5 tuntia, 49 minuuttia ja 4 sekuntia. Jo seuraavana päivänä päivänvalo1786Onpa ihana keväinen päivä ollut
😎🧑⚕🐕 Tuli mieleen eläinlääkärille mennessä, että kerran kun olin näkevinäni Hänet bussipysäkillä niin olisi pitänyt486Hyvää Yötä
😪👎🥛muuta ei oikeastaan nyt jaksa sanoa tänne. Rakas ihminen hävisi tänään facesta ja se raporttikin tuli tänään.386Ikävän lääkettä
😀👓👜on kävely raittiissa ulkoilmassa. Eilen sitä ei oikein ollut kun katupöly haittasi hengitystä. Niinpä mentiin rann1786Kauneus on katsojan silmässä
😟🍮🥨sanotaan kansan viisauksissa. Kuten myös: Ennen olin nuori ja nätti. Nyt vaan nätti. Kovasti olen yrittänyt totut1086Jos sä tahdot niin
😍❤👍aamiaisella katson areenasta ihanaa elämäni biisi ohjelmaa. Siinä tulee julkkisten valitsemia suosikkikappaleita hy886Pitäisiköhän kokeilla
😷🦈☀️ kun tutkitusti liiallinen netin käyttö köyhdyttää tunne-elämää. Joskus tuntuu, että niitä tunteita on ihan liikaa685Hyvää tiistaita tänne!
😊🌪️☕Vilpoinen 12 asteinen, pilvinen ja tuulinen sää. Joko se kesä ehti mennä? Tänään täytyy kerätä loput marjat pensa2085Minulla on tapana nähdä
😴🌧☕ unia mitä ei tarvitse tulkita. Tänäänkin muistan niistä kaksi . Toisessa kehuin uniapnean hoidosta naapurin rouval285