Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5386

1. Kotieläin väsähti lääkärireissulla

😷 🐶 🩺 Nyt on pillereitä ja tippoja korviin. Muut vaivat eivät olleetkaan niin huolestuttavia, kuin olin luullut. Oliv
    Ikävä
    6
    53
  2. Täällä on jalat maassa

😊👓👜ja järki päässä, eikä mikään ole muuttunut vaikka korona myllää sekä 9.3 täsikuun vaikutus vaivaa vieläkin palsta
    Ikävä
    1
    52
  3. Täällä meren lähellä kun ollaan

😷 👓 👜 niin varot sitten jäällä seikkaillessasi. Taas on ongittu kelkkailija turvaan jäälautalta johon oli pelastautu
    Ikävä
    3
    52
  4. Onkohan hän kovin mustasukkainen

😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️
    Ikävä
    17
    52
  5. Onko tämä unta

😷❄👎 taas sataa lunta. Ja mitäs emäntä kokkaa, ettei vaan tulis rokkaa! Perinteet on mukavia, mutta joskus voi niistä
    Ikävä
    2
    52
  6. Ei saisi nauraa toiselle

😂🐕⚡mutta välillä tuon koiran touhut naurattavat. Aamulenkillä se ei mitenkään suvainnut kulkea siihen suuntaan missä l
    Ikävä
    4
    52
  7. Hyvää Uutta Vuotta 2022

😃🎆👍täällä toistaiseksi kaikki hyvin. En käynyt edes kaupassa ettei haukku olisi säikähtänyt paukkuja yksin ollessaan.
    Ikävä
    2
    52
  8. Ikäväähän se on

😍🌕☕ huomenna taas yksin vilkuilla täysikuuta. Huokaus ❤
    Tunteet
    3
    52
  9. Ikävää on se

😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavi
    Ikävä
    13
    52
  10. En tiedä olisiko

🙄🌞☕ se mitään muuttanut, jos olisin saanut vinkattua hänelle kärsiväni kasvosokeudesta. Tuli mieleem, kun YLE:llä on
    Ikävä
    0
    51
  11. Hyvän mielen resepti:

😊👓👜ensin päätetään leipoa lapsiperheeseen tuliaisiksi pullia joiden täytteeksi laitetaan nutellaa ja cessibon tölkkik
    Tunteet
    5
    51
  12. Oletteko muut huomanneet

🙂 👓 👜 että jos täällä esiintyy tunnisteilla saa kauheasti törkyä niskaansa? Tekisi kauheesti mieli kirjoittaa jota
    Ikävä
    7
    51
  13. Valon määrä vaikuttaa

😕🔦🌞kummasti mielialaankin. Mulla ei ole kevätväsymystä vaan kaamosmasennus. Päivät ovat liian pimeitä nyt kun kattova
    Ikävä
    2
    51
  14. Mulla ei ole mitään

😍👓👜tarvetta käydä millään treffipalstalla saati jossain ihmeen tinderissä. Mähän olen jo aikoja sitten löytänyt hänet
    Ikävä
    3
    51
  15. Tämmöinen etäkaipaus

😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime
    Ikävä
    7
    51
  16. Lähtöpuuhissa venähti

😕👓👜 niin että kävin kaupassa hakemassa vähän evästä, kun päätin jäädä yöksi kotiin helpompien pesuvesien äärelle. Tä
    Ikävä
    1
    51
  17. Hyvää Uutta Vuotta 2021

🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee
    Ikävä
    19
    51
  18. Mites tämä kesäaika 2021

😷👓👜 on lähtenyt käyntiin? Itse olen vielä talviajassa ja vähän niinkuin talviunillakin 😅
    Ikävä
    23
    51
  19. Mun ei ole mikään pakko

😷 🐣 🐰 hävittää aamun hyvää tuulta avaamalla palsta. Täällä voi olla väärällä jalalla nousseita ihmisiä ym. Vaikken p
    Ikävä
    2
    51
  20. Jos hän (mies) on

😷 🕶 👜 talven jäljiltä jäykkä voisimme aloittaa yhteisen liikuntaharrastuksen, joka notkistaa nivelet. Nimittäin tans
    Tunteet
    0
    51