lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Hyvän mielen resepti:
😊👓👜ensin päätetään leipoa lapsiperheeseen tuliaisiksi pullia joiden täytteeksi laitetaan nutellaa ja cessibon tölkkik570Jotenkin tuntuu, että
🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai2170Hyvää Äitienpäivää kaikille
🙂 👓 👜 Kerkesin jo aamulla yhden kommentin kirjoittaa, ennenkuin alkoi avustustyöt. Äitienpäivän aamu näet alkoi sil1370Oikein hyvää Juhannusta kaikille!
☺👓👜kun nyt vaan ei juhlimisen seurauksena tulisi lisää väkeä tänne murehtimaan. Muistakaa kysyä yhteystiedot, ettei ta370Aivastin monta kertaa
😷🎄🍫mihin voi valittaa jos rokotuksen kauhuista huolimatta sairastuu lunssaan juuri kun pitäisi lähteä pitkälle ajomat370Lähtöpuuhissa venähti
😕👓👜 niin että kävin kaupassa hakemassa vähän evästä, kun päätin jäädä yöksi kotiin helpompien pesuvesien äärelle. Tä170Varovasti sitten tänään
🙄👍🚘 ettei mitään käy, kun on perjantai ja 13 päivä. Itsekin vältän sellaista missä voisi jotakin sattua, etenkin ti1270Välillä nättiä palstalle
😊🌞👍 Anne-Mari Kaskinen tekee tosi ihania ikävöimiseen sopivia runoja. Sopii toki hääjuhlaankin. "Minä Sinua rakastan870Hyvää Juhannusta kaikille(epäkelpo hymiö)
😊☕🍰 tässä nykyisessä uudistuksessa on ikävä kirjautu omalle tunnukselleen, kun joutuu senjälkeen jonnekin etusivulle m269Nyt taas kävi niin
😷 👓 ☕️ että se on ostettava se kulta itselleni, kun näin helluntaina olisin muuten yksikseni. Edullinenkin näyttää ole269No nyt on kylmää ja harmaata
😊🪣🔨 päivän puuhat alkaa olla pulkassa 🛷 vielä ehtii saunaan pesulle 🚿 ennenkuin tulee pimeää. Sitten joku hyvä leff669Sori, kun olen
😊🌨️🔨 mun piti vaan katsoa millaisia yöpukuja löytyy halpahalleista. Jääkaappi on ihanan tyhjä niin ajattelin hakea va069Hyvää loppiaista
😍🧣❄ Luminen maa tuo mieleen sen ensilumen, jolloin kohdattiin ensimmäisen kerran. Toivottavasti hän ei nyt liukastel269Miten niin kummallista?
😎🧹☕ Eikö muka kaikilla ihmisillä roiku harja saunan piipusta? Kevätmyrskyt olivat heittäneet kesäsaunan piipun sadeh069Kylläpä on mustanpuhuvia pilviä
🥰☕🍰 taivaalla. Kauppaan pitäisi lähteä, mutta pitää valikoida hetki jolloin ei ole ukonilmaa tulossa. En raaski jättää169Tänä harmaana sunnuntaina
🤩🌧☕ Tulee mieleeni suomalainen suurmies, Presidenttimme Mauno Koivisto. Hän näet sanoi aina niin ajankohtaisen ajatuks169Yleensä en tee samaa mokaa toiseen kertaan
🤔📷🕶️ Tässä jo jossakin eiemmin kirjoittamani kameramoka. Kävipä kerran niiden kanssa sellainen moka, ettei heti unohd168Mitäs sitten jos yhteydet katkeaa
🤔💶☕ ihmiset on nostelleet rahaa varastoon. Kaupan hyllytkin alkaa tyhjentyä säilykkeistä. Eilen en saanut voileipäkur168Surua perähikiällä
😪🦌🚂 Peuralla on enää yksi vasa. Toinen lienee jäänyt junan tai auton alle. Varmaan se hölmömpi, joka ei älynnyt juost168Yritän kirjoittaa lyhyesti
🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elä368