Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Hyvän mielen resepti:

😊👓👜ensin päätetään leipoa lapsiperheeseen tuliaisiksi pullia joiden täytteeksi laitetaan nutellaa ja cessibon tölkkik
    Tunteet
    5
    70
  2. Jotenkin tuntuu, että

🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai
    Ikävä
    21
    70
  3. Hyvää Äitienpäivää kaikille

🙂 👓 👜 Kerkesin jo aamulla yhden kommentin kirjoittaa, ennenkuin alkoi avustustyöt. Äitienpäivän aamu näet alkoi sil
    Ikävä
    13
    70
  4. Oikein hyvää Juhannusta kaikille!

☺👓👜kun nyt vaan ei juhlimisen seurauksena tulisi lisää väkeä tänne murehtimaan. Muistakaa kysyä yhteystiedot, ettei ta
    Ikävä
    3
    70
  5. Aivastin monta kertaa

😷🎄🍫mihin voi valittaa jos rokotuksen kauhuista huolimatta sairastuu lunssaan juuri kun pitäisi lähteä pitkälle ajomat
    Ikävä
    3
    70
  6. Lähtöpuuhissa venähti

😕👓👜 niin että kävin kaupassa hakemassa vähän evästä, kun päätin jäädä yöksi kotiin helpompien pesuvesien äärelle. Tä
    Ikävä
    1
    70
  7. Varovasti sitten tänään

🙄👍🚘 ettei mitään käy, kun on perjantai ja 13 päivä. Itsekin vältän sellaista missä voisi jotakin sattua, etenkin ti
    Ikävä
    12
    70
  8. Välillä nättiä palstalle

😊🌞👍 Anne-Mari Kaskinen tekee tosi ihania ikävöimiseen sopivia runoja. Sopii toki hääjuhlaankin. "Minä Sinua rakastan
    Ikävä
    8
    70
  9. Hyvää Juhannusta kaikille(epäkelpo hymiö)

😊☕🍰 tässä nykyisessä uudistuksessa on ikävä kirjautu omalle tunnukselleen, kun joutuu senjälkeen jonnekin etusivulle m
    Ikävä
    2
    69
  10. Nyt taas kävi niin

😷 👓 ☕️ että se on ostettava se kulta itselleni, kun näin helluntaina olisin muuten yksikseni. Edullinenkin näyttää ole
    Ikävä
    2
    69
  11. No nyt on kylmää ja harmaata

😊🪣🔨 päivän puuhat alkaa olla pulkassa 🛷 vielä ehtii saunaan pesulle 🚿 ennenkuin tulee pimeää. Sitten joku hyvä leff
    Ikävä
    6
    69
  12. Sori, kun olen

😊🌨️🔨 mun piti vaan katsoa millaisia yöpukuja löytyy halpahalleista. Jääkaappi on ihanan tyhjä niin ajattelin hakea va
    Ikävä
    0
    69
  13. Hyvää loppiaista

😍🧣❄ Luminen maa tuo mieleen sen ensilumen, jolloin kohdattiin ensimmäisen kerran. Toivottavasti hän ei nyt liukastel
    Ikävä
    2
    69
  14. Miten niin kummallista?

😎🧹☕ Eikö muka kaikilla ihmisillä roiku harja saunan piipusta? Kevätmyrskyt olivat heittäneet kesäsaunan piipun sadeh
    Ikävä
    0
    69
  15. Kylläpä on mustanpuhuvia pilviä

🥰☕🍰 taivaalla. Kauppaan pitäisi lähteä, mutta pitää valikoida hetki jolloin ei ole ukonilmaa tulossa. En raaski jättää
    Ikävä
    1
    69
  16. Tänä harmaana sunnuntaina

🤩🌧☕ Tulee mieleeni suomalainen suurmies, Presidenttimme Mauno Koivisto. Hän näet sanoi aina niin ajankohtaisen ajatuks
    Ikävä
    1
    69
  17. Yleensä en tee samaa mokaa toiseen kertaan

🤔📷🕶️ Tässä jo jossakin eiemmin kirjoittamani kameramoka. Kävipä kerran niiden kanssa sellainen moka, ettei heti unohd
    Ikävä
    1
    68
  18. Mitäs sitten jos yhteydet katkeaa

🤔💶☕ ihmiset on nostelleet rahaa varastoon. Kaupan hyllytkin alkaa tyhjentyä säilykkeistä. Eilen en saanut voileipäkur
    Ikävä
    1
    68
  19. Surua perähikiällä

😪🦌🚂 Peuralla on enää yksi vasa. Toinen lienee jäänyt junan tai auton alle. Varmaan se hölmömpi, joka ei älynnyt juost
    Ikävä
    1
    68
  20. Yritän kirjoittaa lyhyesti

🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elä
    Ikävä
    3
    68