Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1099

Kommenttia

4940

1. Olen satavarma

😍👓👜 että hänen (miehen) silmissä näkyi auringonpilkkuja, kun koko koneistoni meni sekaisin niihin katsellessa. Tuli m
    Ikävä
    4
    39
  2. Hyvä otsikko hyvälle yölle

😷👓👜 toivottavasti ensi yönä nukumme paremmin, kuin viime yönä!
    Ikävä
    6
    39
  3. Hyvää Joulua hyvät kanssakulkijat

🤩 👓 👜 Tänään päivä on täällä minuutin pidempi kuin eilen! Vaikka onkin pimeää ja kiva sytytellä kynttilöitä jouluna,
    Ikävä
    7
    39
  4. Perunan viljely on helppoa!

😎👍🌱 laittaa vaan idätetyt potut maahan ja odottaa satoa. Onnsituu myös tassuilla 🐕. Sen huomasin kerran kun keskel
    Ikävä
    6
    39
  5. Se on taas lounasaika

😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä
    Ikävä
    14
    39
  6. Se on sitten amerikkalaisten

🤔🚑🧊 surullinen muistopäivä tänään. Siitäkin on jo aikaa, kun pojan kanssa käytiin WTC raunioilla ihmettelemässä. Nii
    Ikävä
    2
    39
  7. Mitähän sille mun

😍❤️☕ sydämelle kuuliuu? Ei kai se vaan joutunut kirppikselle sen ruskean talvitakin povitaskusta, mihin se livahti kelt
    Ikävä
    1
    39
  8. Nyt ei säällä hemmotella!

🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la
    Ikävä
    1
    39
  9. Kylläpä on mustanpuhuvia pilviä

🥰☕🍰 taivaalla. Kauppaan pitäisi lähteä, mutta pitää valikoida hetki jolloin ei ole ukonilmaa tulossa. En raaski jättää
    Ikävä
    1
    39
  10. Kauraryynit lähti liikkeelle

🤔 💡☕ kohti kaupan hyllyjä. Tuuli oli niin kova, että puimakoneen roskat lensi mun pihalle. Luulin että alkaa satamaan
    Ikävä
    14
    39
  11. Harvinaisuudet on parhautta

🤔👍☕ ruoanlaitossa. Pompiakin on harvinainen sardinialainen sitrushedelmä. Se on niin hapan, että kestää tuntikausia s
    Ikävä
    10
    38
  12. Päivän pläjäys

🥰🌦🪟 Olo piristyi kun amupäivän sade loppui ja pääsee ulkohommiin tästä. Ei itketä lauantaina, ei viitsitä murjottaa
    Ikävä
    4
    38
  13. Olipas positiivinen yllätys

😊📃🕕 että nykyaikana joku toimii hyvin. Välillä tuntuu että palattaisiin keskiajalle sähkönsäästön ja rehuruoan takia.
    Ikävä
    3
    38
  14. Albert Åbergissa

😊👓👜eli Mikko Mallikkaassa sanottiin että ei olisi yhtä hauskaa jos syntymäpäivä olisi joka päivä. Samantapainen arkip
    Ikävä
    10
    38
  15. Jotenkin tuntuu, että

🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai
    Ikävä
    21
    38
  16. Ikinä ennen ei oo mua hierottu

🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j
    Ikävä
    0
    38
  17. Mun suosikkini

🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se
    Ikävä
    1
    38
  18. Hyvää Äitienpäivää kaikille

🙂 👓 👜 Kerkesin jo aamulla yhden kommentin kirjoittaa, ennenkuin alkoi avustustyöt. Äitienpäivän aamu näet alkoi sil
    Ikävä
    13
    38
  19. Huomenta tänne

☺👓👜kuluuhan se hellepäivä näinkin, kun herää näin myöhään raatamisen aiheuttaman väsymyksen takia. Täällä kun ei ulkon
    Ikävä
    8
    38
  20. Viikko on taas vierähtänyt

😳👓👜ja silmäkin on vielä tallella. Entistä ehompana, turhaan pelotti se silmän kaivelu. Sitä vaan mietin että jos maan
    Ikävä
    2
    38