lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5386
Kotieläin väsähti lääkärireissulla
😷 🐶 🩺 Nyt on pillereitä ja tippoja korviin. Muut vaivat eivät olleetkaan niin huolestuttavia, kuin olin luullut. Oliv653Täällä on jalat maassa
😊👓👜ja järki päässä, eikä mikään ole muuttunut vaikka korona myllää sekä 9.3 täsikuun vaikutus vaivaa vieläkin palsta152Täällä meren lähellä kun ollaan
😷 👓 👜 niin varot sitten jäällä seikkaillessasi. Taas on ongittu kelkkailija turvaan jäälautalta johon oli pelastautu352Onkohan hän kovin mustasukkainen
😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️1752Onko tämä unta
😷❄👎 taas sataa lunta. Ja mitäs emäntä kokkaa, ettei vaan tulis rokkaa! Perinteet on mukavia, mutta joskus voi niistä252Ei saisi nauraa toiselle
😂🐕⚡mutta välillä tuon koiran touhut naurattavat. Aamulenkillä se ei mitenkään suvainnut kulkea siihen suuntaan missä l452Hyvää Uutta Vuotta 2022
😃🎆👍täällä toistaiseksi kaikki hyvin. En käynyt edes kaupassa ettei haukku olisi säikähtänyt paukkuja yksin ollessaan.252- 352
Ikävää on se
😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavi1352En tiedä olisiko
🙄🌞☕ se mitään muuttanut, jos olisin saanut vinkattua hänelle kärsiväni kasvosokeudesta. Tuli mieleem, kun YLE:llä on051Hyvän mielen resepti:
😊👓👜ensin päätetään leipoa lapsiperheeseen tuliaisiksi pullia joiden täytteeksi laitetaan nutellaa ja cessibon tölkkik551Oletteko muut huomanneet
🙂 👓 👜 että jos täällä esiintyy tunnisteilla saa kauheasti törkyä niskaansa? Tekisi kauheesti mieli kirjoittaa jota751Valon määrä vaikuttaa
😕🔦🌞kummasti mielialaankin. Mulla ei ole kevätväsymystä vaan kaamosmasennus. Päivät ovat liian pimeitä nyt kun kattova251Mulla ei ole mitään
😍👓👜tarvetta käydä millään treffipalstalla saati jossain ihmeen tinderissä. Mähän olen jo aikoja sitten löytänyt hänet351Tämmöinen etäkaipaus
😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime751Lähtöpuuhissa venähti
😕👓👜 niin että kävin kaupassa hakemassa vähän evästä, kun päätin jäädä yöksi kotiin helpompien pesuvesien äärelle. Tä151Hyvää Uutta Vuotta 2021
🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee1951Mites tämä kesäaika 2021
😷👓👜 on lähtenyt käyntiin? Itse olen vielä talviajassa ja vähän niinkuin talviunillakin 😅2351Mun ei ole mikään pakko
😷 🐣 🐰 hävittää aamun hyvää tuulta avaamalla palsta. Täällä voi olla väärällä jalalla nousseita ihmisiä ym. Vaikken p251Jos hän (mies) on
😷 🕶 👜 talven jäljiltä jäykkä voisimme aloittaa yhteisen liikuntaharrastuksen, joka notkistaa nivelet. Nimittäin tans051