lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1075
Kommenttia
4777
Perunan viljely on helppoa!
😎👍🌱 laittaa vaan idätetyt potut maahan ja odottaa satoa. Onnsituu myös tassuilla 🐕. Sen huomasin kerran kun keskel635Täällä kun on noita millainen olet
🥳🍬👍 kyselyitä, niin kyselen minäkin mikä karkki kuvaa itseäsi parhaiten? Itselläni on kolme vaihtoehtoa sisu, tervale335Tylsä tietoisku. Älä lue!
😊🦢❤ Suomen kansallislintu on laulujoutsen, cygnus cygnus. Niitä alkaa näkymään nyt parvina, kun muuttohetket alkavat035Viime jouluna joulukalenterista
🤶❤🎅 puuttui yksi joulupukki, että olisin saanut sen pääpotin! Oli huonoa tuuria.835Nyt ei säällä hemmotella!
🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la135Ikinä ennen ei oo mua hierottu
🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j034Mun suosikkini
🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se134Hyvää Äitienpäivää kaikille
🙂 👓 👜 Kerkesin jo aamulla yhden kommentin kirjoittaa, ennenkuin alkoi avustustyöt. Äitienpäivän aamu näet alkoi sil1334Sattuipas hauskasti
🙂 👓 👜 että täällä on adhd kirjoitus juuri samaan aikaan, kuin viikkokirjoitukseni ilmestyvät. Tietenkin vielä niin334Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin
😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha034Taasen on perjantai
🙂👓 👜 aika kuluu äkkiä. Tänään ajattelin kirjoittaa rekisteröidyn tunnuksen käytöstä. Joskus en jaksa kirjautua, koska034Tuli mieleen
😊👓👜huutokauppakeisaria katsellessa, kun huulet jäi muistuttamaan U kirjainta. Nimittäin jos kääntää vaikka peilin ede034Hyvää Vappua
😎 🎈 🎈 Poikkeuksellinen Vappu alkoi katsomalla Ylioppilaskunnan Laulajien konsertti YLE:n pihalla. Sitten se jatkui234Elämme jännittäviä aikoja
😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon1234Tapahtumia, ei kiinnostavaa
🌞👓🐁naapuri oli täällä ojanvieruksua leikellessään suhauttanut yhdellä liikkeellä viikatteella vesirotan kahtia. Kys234Aamukaste ruohikolla
😊👓☕ pesaisee kivasti varpaat. Se alkaa olla melko viileätä tähän aikaan vuodesta! Olisipa hän täällä lämmittämässä va334Hyvää Black Friday päivää
😷 👓 👜 Taas joku keinotekoinen turhan tavaran ostelupäivä. Oliskohan laatarit missään tarjouksessa, muuta en just nyt134Tänään kaupungilla liikkuessa
😷❄⛄ pitää varoa katolta putoavaa lunta. Vaikka olisihan se romanttista makoilla sairaalassa vierekkäin! 😍 Siitä onk234Olishan se kiva tietää
😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja034Olipa kerran mies ja nainen
😷 👓 🌞 jotka kohtasivat työpaikan pihalla. Nainen meni pyörälle päästään heti. Eikä toipunut siitä koskaan.1134