Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1231

Kommenttia

5612

1. Miehet on sitä varten

🥵⛈🐕 että ne on järkeviä kun naiset hössää ja hätäilee kaikkea turhaa. Suomalainen kuolee salamaniskuihin joka toinen v
    Ikävä
    1
    43
  2. Hyvää Yötä

😴⭐👍 kun sen aika on, etenkin Hänelle! Halusin olla ensimmäinen toivottaja. Videolla hassunkurisia nukkuvia kissoja 3:3
    Ikävä
    0
    43
  3. Raikas syyssää virkistää

🤗🍃🍁🍂 ulkoilijan mieltä. Nyt kannattaa samoilla metsissä muovipussi taskussa tai ihan jonkun korinkin kanssa. Ilmaist
    Ikävä
    1
    43
  4. Ikävä perhosia vatsassa

🥰🦋❤ kuumottavia poskipäitä, heikotusta polvissa, suusta tipahtelevia hölmöyksiä. Niitä kaikkia kummallisua ja hassuja
    Ikävä
    2
    43
  5. Vaalipäivä tänään

😷🧣👍muistakaa äänestää historiallisissa vaaleissa. Tuskin meidän elinaikanamme uutta poliittista porrasta muodostetaan
    Ikävä
    0
    43
  6. Evakot kun levittäytyivät

😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema
    Ikävä
    2
    43
  7. Punainen sohva 3 kerroksessa

😍🛋🐑 pöydällä susi ja lammas. Kupissa automaattikahvia ☕ siitä ne romanttiset ajatukset on te
    Ikävä
    3
    43
  8. Ikinä ennen ei oo mua hierottu

🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j
    Ikävä
    0
    42
  9. Piekkulapsilla kivut

😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell
    Ikävä
    1
    42
  10. Sade ropisee rauhoittavasti

🙂 👓 👜 kerrostaloikkunan alareunan peltiin. Se toimii myös äänimerkkinä aamulenkille. Ennenkuin ropina hiljenee on t
    Tunteet
    0
    42
  11. Perhe on yksikkö

😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis
    Ikävä
    0
    42
  12. Mulle tulikin nyt

😕 👓👜 kirjallinen galluppi kotiin. Pakko se on vastata, kun se koskee yhdyskuntateknisiä palveluita. Enemmän vaikutus
    Ikävä
    0
    42
  13. Luonnossa ei ole

pysähtyneisyyttä. Ei ole stabiilia täydellisyyden tilaa. Sama koskee ihmisen elämää, siinäkään ei ole pysähtyneisyyttä.
    Tunteet
    2
    42
  14. Tänään on valon ja ilonpäivä

🤔☕❄ mutta miten aamun uutistenlukijalla oli ajamaton parransänki mallia Sipilä. Kun kysymyksessä on julkinen esiintymin
    Tunteet
    2
    42
  15. Aamun haastattelussa

☺👓👜Chisu sanoi, että ihminen muuttuu kaiken ikää. Hän sanoi myös, että ydin pysyy samana. Olisiko tarkoittanut persoon
    Ikävä
    2
    41
  16. Tiivistys otsikko

😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii
    Tunteet
    8
    41
  17. Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin

😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha
    Ikävä
    0
    41
  18. Paxit prosessi

😊👓👜ei ole vielä itselläni käynnissä (palstalta poistuminen). Täytyyhän tänne palstalle jotakin pientä yrittää tuherta
    Ikävä
    1
    41
  19. Huomenta vain

😷👓👜mulla on joku nukkumatauti meneillään. Olen yrittänyt herätä, mutta nukahtanut uudelleen. Nyt olen sentään sukat s
    Ikävä
    0
    41
  20. Minulla on vahva

😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist
    Ikävä
    5
    41