Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Tuli tuosta

    ☺👓👜villasukka-aloituksesta mieleeni. Mulla on täällä hänelle varattuna paitsi villasukkia niin myös aidot kotimaiset
    Ikävä
    12
    50
  2. Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin

    😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha
    Ikävä
    0
    50
  3. Sanotaan, että koira muistuttaa

    🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää
    Ikävä
    0
    50
  4. En tiedä, mutta minusta

    palstan toiminta on muuttunut kummallisemmaksi omistajan vaihduttua. Uusi omistaja hehkutti aikovansa nostaa suomi24 ke
    Ikävä
    7
    50
  5. Elämme jännittäviä aikoja

    😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon
    Ikävä
    12
    50
  6. Hyvää Joulua hyvät kanssakulkijat

    🤩 👓 👜 Tänään päivä on täällä minuutin pidempi kuin eilen! Vaikka onkin pimeää ja kiva sytytellä kynttilöitä jouluna,
    Ikävä
    7
    50
  7. Liu lau laskiaista

    😊👓👜 Laskiaissunnuntai ja Ystävänpäivä ovat yhtä aikaa ensi sunnuntaina. Tässähän alkaa olla kiire lähetellä toivotuks
    Ikävä
    2
    50
  8. Myöhäistä tehdä mitään

    😍👓👜kun murot jo kastuneet. Ne silmät vei tämän lyylin mennessään. Ei mikään ole ollut samanlaista sen jälkeen. Siihe
    Ikävä
    1
    50
  9. Olen nyt askeleen edellä

    😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the
    Ikävä
    0
    50
  10. Kämppätarkastus nuoren miehen toimesta

    😂🚽📱eilen tuotti whatsuppiin poikkeuksellisesti tekstiä, josta tuli mieleen jotkut palstakirjoitukset. Häntä jäi asia
    Ikävä
    0
    50
  11. Mukavaa viikonalkua (kaikille)

    🤗👍☕ Taas on talviaika ja talvirenkaitten mietintä. Ikävää on se, että jos on lämmintä niin on pimeääkin pilvien takia
    Ikävä
    0
    50
  12. Olin palsussa aamupäivällä

    😎 👋 💼 En kuitenkaan syönyt ulkona lounasta, vaan tyydyin kmarketin valmisruokaan. Uusia lounaspaikkoja näkyyt tuleva
    Ikävä
    1
    50
  13. Hyvää adventtisunnuntain iltaa

    🥰🌲👍kyllä se aurinko on vielä olemassa. Sekä tuolla pilvien takana, että sydämessä tärkeää miestä ajatellessa!
    Ikävä
    1
    50
  14. Pääsiäinen takana

    😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni s
    Tunteet
    3
    49
  15. Tiivistys otsikko

    😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii
    Tunteet
    8
    49
  16. Tuli mieleen

    😊👓👜huutokauppakeisaria katsellessa, kun huulet jäi muistuttamaan U kirjainta. Nimittäin jos kääntää vaikka peilin ede
    Tunteet
    0
    49
  17. Ollaanpas nyt kiltisti

    😷 👓 👜 ja puhalletaan yhteen hiileen, kun pääministerimme luottaa meihin suomalaisiin. Jos ei totella niin hän ottaa j
    Ikävä
    10
    49
  18. Minulla on vahva

    😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist
    Ikävä
    5
    49
  19. Syksyn lähestyessä

    😷👓☔ puntaroin taas talven viettämistä täällä ei missään. Elämä on niin huoletonta, että jätän välillä uutisetkin katso
    Tunteet
    2
    49
  20. Hyvää jalkajumppaa

    😷 👓 👜 ulkona sohjolumessa. Vähän teki tiukkaa kävellä kotiin euron päiviltä! Mutta ei kannata antaa esteiden haitata
    Ikävä
    0
    49