Vapaa kuvaus

Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.

Aloituksia

10

Kommenttia

208

1. Olen+samoilla+linjoilla.+Lääkkeillä+on+monille+haittavaikutuksia,+usein+sellaisia+joita+ei+tajua+ennenkuin+lukee+jostain.+Mun+kokemuksen+mukaan+tunteet+kannattaa+käsitellä+ja+lääkkeet+ei+auta+tässä+ellei+ole+niin+voimakkaita+tunteita+että+keho+ja+mieli+on+vaarassa+lamaantua.+Silloinkin+lääkitys+pitäisi+pikimmiten+yhdistää+oikeanlaiseen+terapiaan+ja+itsehoitoon+ja+katkaista+lääkitys+heti+kun+pahin+on+ohi+eikä+käyttää+vuosia+niinkuin+nämä...+(jätän+sanomatta+koska++tulee+vaan+todella+negatiivista+settiä)+...+väittävät.
  2. Mä+autoin+yhtä+tyyppiä+pitkään+kun+ajattelin+että+hän+sais+elämänsä+jossain+vaiheessa+raiteilleen+kun+tukis+tarpeeks.+Vaan+ei.+Vuosia+meni,+mulla+koko+ajan+rahat+tiukalla+sen+takia+vaikka+kävin+kokopäivätyössä+ja+oli+pienet+menot.Kannattaa+pikkuhiljaa+tajuta+että+et+voi+auttaa+toisia+ihmisiä+jos+ei+ne+ite+ota+itteensä+niskasta+kii.+Ja+toi+auttaminen+mitä+sä+teet+kuulostaa+vielä+pahemmalta+mitä+mä+tein,+kuulostaa+siltä+että+tarjoat+vain+hetken+apua+etkä+mitään+pysyvää+millä+mies+sais+elämänsä+kasaan.+Sama+olla+auttamatta+jos+on+vaan+joku+hetken+apu,+ellei+ole+oikeasti+nälissään+ja+nuorempi+henkilö.+Vanhempien+ihmisten+pitäis+jo+tajuta+miten+selvitä+elämässä...+ja+voihan+niille+sanoo+suoraan+että+millä+aiot+saada+elämäs+kuntoon,+kerjäämisellä?