Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HulluUkkoMetsästä
profiilit
HulluUkkoMetsästä
HulluUkkoMetsästä
Vapaa kuvaus
Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.
Aloituksia
10
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+samoilla+linjoilla.+Lääkkeillä+on+monille+haittavaikutuksia,+usein+sellaisia+joita+ei+tajua+ennenkuin+lukee+jostain.+Mun+kokemuksen+mukaan+tunteet+kannattaa+käsitellä+ja+lääkkeet+ei+auta+tässä+ellei+ole+niin+voimakkaita+tunteita+että+keho+ja+mieli+on+vaarassa+lamaantua.+Silloinkin+lääkitys+pitäisi+pikimmiten+yhdistää+oikeanlaiseen+terapiaan+ja+itsehoitoon+ja+katkaista+lääkitys+heti+kun+pahin+on+ohi+eikä+käyttää+vuosia+niinkuin+nämä...+(jätän+sanomatta+koska++tulee+vaan+todella+negatiivista+settiä)+...+väittävät.
13.07.2019 12:11
Kannattaa+muistaa+että+skitsofreenikkoja+ja+psykoosin+kanssa+eläviä+on+yhtä+moneen+junaan+kuin+on+ihmisiä.+Kaikki+käsittelee+ne+asiat+omalla+tavallaan+joten+kannattaa+antaa+todella+paljon+painoarvoa+henkilöön+tutustumiseen.
Mulla+oli+psykoosi+ja+sinä+aikana+yks+nainen+ihastu+muhun+vähän+pahemmin,+en+tiedä+oliko+ainoa.+Eihän+se+menoa+haitannut+vaikkei+siitä+mitään+tullut,+nykyään+oon+paljon+terveempi+ja+ihan+eri+valmiudet+käsitellä+niitä+"harhoja",+joten+siltä+osin+kaikki+kunnossa.
En+koe+että+psykoosi+vaikuttaa+mun+ihmissuhteisiin+muutenkaan,+näin+oireettomana+ainakaan.+Jos+tulee+pahempia+oireita,+voin+hyvin+eristäytyä+muutamasta+päivästä+pariin+tuntiin,+ei+muuta.+Ja+ehdottomasti+kumppanille+kerron,+koska+oon+koko+paketti,+ei+musta+voi+ottaa+vaan+parhaita+puolia.
13.07.2019 12:04
Baariin+joo.+Tai+miksei+salille+tai+taidenäyttelyyn+tai+mihin+vaan?+Kyllähän+sitä+sielläkin+voi.
Uuden+kanssa+on+aina+opettelua+joka+tapauksessa...
13.07.2019 01:36
Se+on+pienempi+paha+kuin+että+lapset+joutuis+kokeen+avioeron,+varsinkaan+liian+nuorina.+On+ihan+tutkittua+että+avioerolapsilla+on+suurempia+vaikeuksia+muodostaa+romanttisia+suhteita.
Kyllä+jossain+vaiheessa+ero+kannattaa+ottaa+tommosessa+suhteessa+tai+eka+tietty+puhua+asioista,+mutta+en+menis+heti+ottamaan+jos+välität+lapsista+enemmän+ku+itestäs.+Jos+et,+niin+ero+vaan+heti.+Maksulliset+on+ihan+hyvä+vaihtoehto+siihen+asti+kunnes+lapset+on+tarpeeks+kypsiä.
13.07.2019 01:33
Aloittajan+mies+on+selvä+oinas.+Siis+oinaat+ei+vaan+sovi+kaikille,+varsinkaan+jos+ei+tajua+mitä+niiden+päässä+liikkuu+parisuhteen+ja+seksin+suhteen.+Miehesi+haluaa+jahdata+sinua+ja+haluaa+sinun+olevan+vaikeasti+saavutettava+haaste+jota+hän+voi+vimmoissaan+ajaa+takaa.+Se+on+oinaalle+suuri+turnoff+että+toinen+rupeaa+ajamaan+häntä+takaa,+oinas+kun+on+luonnostaan+niin+maskuliininen.+Tietty+kuka+tahansa+oinas+voi+opetella+vastaanottavaiseksi,+mutta+se+on+vähän+sama+kuin+härkä+yrittäisi+oppia+olemaan+hengellinen+tai+kaksonen+vakava+jne.+Ei+tule+helposti.
13.07.2019 01:28
Siis+toi+liukkari,+mee+kaalimato.com+ja+hae+"water+glide+anal"+niin+löytyy.
13.07.2019 01:19
Jos+et+löydä+muualta,+niin+EHKÄ,+ehkä+voin+auttaa...+keski-ikää+lähestyvä+ok+mies+kaikin+puolin,+mutta+jos+löydät+muualta+niin+ota+ihmeessä.
Ja+jos+miehen+kanssa+tai+muuten+vaan+kakkoseen,+niin+suosittelen+tätä:
https://www.kaalimato.com/catalog/Water+Glide+-+Anal,+300+ml_p_37365.html
Olen+kokeillut+montaa+anaaliliukkaria+itekseni,+ja+tää+on+ehdottomasti+paras.+Emätinyhdyntään+ja+masturboimiseen+kannattaa+olla+joku+stimuloivempi+vaihtoehto+jos+haluaa+tehostaa+kokemusta,+mutta+sehän+ei+ole+välttämättä+tarpeen...+anaalissa+kyllä+kannattaa+käyttää+kunnon+liukkaria.
13.07.2019 01:17
Sano+miehelles+sillon+ku+se+alkaa+oleen+tulossa+että+"älä+vittu+lopeta".+Tai+sit+jos+miehes+on+insinööri+niin+tee+suunnitelma+paperille+hänen+kanssa+ja+allekirjotukset+päälle+siitä.
13.07.2019 01:12
Olisin+syönyt,+omat+mausteet+kunniaan!
13.07.2019 01:00
Ei,+ei+mitään+kokemuksia.+Mutta+sen+verta+maalaisjärkeä+että+ihan+turha+mennä+sinne.+Ellet+sitten+tykkää+menettää+rahaa+jollekin+joka+ei+välitä+vittuakaan+vaikka+kaikki+miehet+pysyis+neitsyinä.
13.07.2019 00:59
Riippuu.+Olen+ollut+aika+pitkään+sellainen+ettei+tuntunut+oikein+missään+vaikka+mällit+roisku.+Sit+aloin+harjoitteleen+orgasmia+ilman+siemensyöksyä,+tosi+epäsäännöllisesti+ja+ilman+kunnon+opiskelua.+Nyt+kun+aloin+vähän+tarkemmin+opiskeleen+niin+harjottelusta+tuli+paljon+tehokkaampaa+ja+orgasmi+tuntuu+ihan+helvetisti+koko+kropassa,+mutta+mällit+ei+lennä,+ellen+sitten+tarkotuksella+vedä+ihan+loppuun+asti.+Mieskin+voi+voihkia+ihan+esittämättä,+ihan+pelkästä+orgasmin+tunteesta,+ja+sitä+voi+kestää+jopa+minuutteja+putkeen.+Paljon+parempaa+kun+joku+mällien+roiskaus+joka+ei+tunnu+missään.
13.07.2019 00:56
Tehkää+ihan+mille+palstalle+vaan+missä+pyörii+neitsytmiehiä+tällanen+aihe+ja+laittakaa+viestiin+että+neitsytmiehet+antakaa+joku+sähköposti+että+voi+ottaa+yhteyttä.+Jossain+vaiheessa+joudutte+kohtaamaan+ja+siinä+on+aina+riski+että+joku+rupeaa+selvittämään+keitä+te+ootte,+teidän+vaan+pitää+joko+hyväksyy+se+riski+tai+unohtaa+koko+juttu.+Elätte+valheessa+jos+teette+muuten.
13.07.2019 00:53
Oo+niinku+voisit+kuolla+joka+hetki+muttei+mitenkään+säälittävästi+vaan+sillee+et+kohtaat+sen+vaaran+ilman+sen+suurempaa+draamaa.+Mee+silleen+tekeen+tuttavuutta+naisten+kanssa+jonneki+baareihin+tai+mihin+lie.
Tai+sit+maksulliset.
13.07.2019 00:50
Täällä+aika+moni+tuntuu+saavan+kiksejä+hyväuskoisten+toiveiden+elättelystä.
Mäkin+olin+joskus+hyväuskoinen.
13.07.2019 00:40
Eli+eka+vedä+mömmöt+naamaan+ja+sit+hirveessä+seisokissa+tuhlaa+rahat+viesteihin+"naisille"+jotka+vastaavat+about+5+viestin+verran.+Loppuelämäsi+meneekin+sitten+impotenttina+tyhjätaskuna.
Sounds+like+a+plan...
13.07.2019 00:31
Riippuu+ihan+miehestä.+Mies+ei+ole+mikään+vitun+pesari,+kaikki+samaa+mallia.+Jos+olet+tehnyt+valintavirheen+miehen+kanssa,+korjaa+se+deletoimalla+mies+elämäsi+tietokoneesta,+koska+tuollaisille+asioille+et+voi+käytännössä+mitään,+ainakaan+jos+mies+ei+halua+voida.+Siihen+ei+auta+keppi+ja+porkkana+jos+mies+ei+välitä.
13.07.2019 00:20
No+ihmisVIHA+on+välivaihe+luonteen+kehityksessä,+kun+on+tajuamassa+että+ihmiset+tekee+paljon+tosi+tyhmiä+juttuja+ja+niin+paljon+lapsia+että+maapallo+menee+paskaks.+Viha+sellaseen+on+luonnollinen+reaktio.+Se+varmaan+hälvenee+muillakin+kuin+mulla+ajan+myötä,+kun+vähän+purkaa+omia+ajatuksia+ja+oppii+ymmärtämään+niitä+ihmisiä+joita+pitää+tyhminä+jne.
11.07.2019 18:32
Älä+luovuta,+kuuntele+ittees+vaikka+sisäinen+ääni+sanoiskin+tosi+kipeitä+asioita.+Kysy+siltä+ääneltäs+miks+se+ajattelee+niin,+ja+miks+se+haluaa+ihastua+aina+uusiin.
Ja+sä+taidat+ainakin+alitajuisesti+haluta+nähdä+ihmisissä+parhaan+puolen.+Ihmisissä+on+tosi+paljon+potentiaalia+hyvään,+mutta+niissä+on+myös+potentiaalia+satuttaa+muita+paljon.+Ja+ihmiset+on+onnellisimmillaan+kun+toinen+hyväksyy+niiden+pahemmatkin+puolet,+ymmärtää+että+ne+on+tulos+siitä+ettei+ole+kasvanut+tarpeeksi+ja+liian+kuormittunut+elämä.
Ja+se+lähtee+siitä+että+hyväksyt+ittes+sellasena+ku+oot,+ja+ymmärrät+että+sullakin+on+oikeus+elämään+ja+onneen.+Sitä+voi+olla+vaikee+käsittää+ja+uskoa,+mutta+tässä+maailmassa+ei+ole+yhtäkään+elollista+oliota+jolla+ei+olisi+sitä+oikeutta.+Sä+et+ole+poikkeus+siinä+mielessä.
Sun+kannattaa+varmaan+olla+yksin,+pitkän+aikaa.+Ja+harkita+terapiaa,+tai+joku+luottoystävä+jolle+voi+puhua+asioista.+Mutta+jo+pelkkä+yksinolo+auttaa+sua+purkamaan+tunteita,+varsinkaan+kun+et+rupee+turruttaan+ja+hämään+ittees+millään+vaan+makaat+sohvalla+ja+kävelet+luonnossa+ja+teet+arkisia+tylsiä+asioita+suurimman+osan+päivästä+yksin.+Jotenkin+saan+sen+kuvan+että+tarvit+mielenrauhaa.
11.07.2019 18:27
Pesari+tms+kouraan+ja+sano+että+lähdetkö+omin+avuin+vai+autanko.+Ja+jos+lähtee+omin+avuin+niin+sano+perään+että+suosittelen+ystävällisesti+pysymään+ihan+vitun+kaukana+täältä.
11.07.2019 18:08
Mä+autoin+yhtä+tyyppiä+pitkään+kun+ajattelin+että+hän+sais+elämänsä+jossain+vaiheessa+raiteilleen+kun+tukis+tarpeeks.+Vaan+ei.+Vuosia+meni,+mulla+koko+ajan+rahat+tiukalla+sen+takia+vaikka+kävin+kokopäivätyössä+ja+oli+pienet+menot.
Kannattaa+pikkuhiljaa+tajuta+että+et+voi+auttaa+toisia+ihmisiä+jos+ei+ne+ite+ota+itteensä+niskasta+kii.+Ja+toi+auttaminen+mitä+sä+teet+kuulostaa+vielä+pahemmalta+mitä+mä+tein,+kuulostaa+siltä+että+tarjoat+vain+hetken+apua+etkä+mitään+pysyvää+millä+mies+sais+elämänsä+kasaan.+Sama+olla+auttamatta+jos+on+vaan+joku+hetken+apu,+ellei+ole+oikeasti+nälissään+ja+nuorempi+henkilö.+Vanhempien+ihmisten+pitäis+jo+tajuta+miten+selvitä+elämässä...+ja+voihan+niille+sanoo+suoraan+että+millä+aiot+saada+elämäs+kuntoon,+kerjäämisellä?
11.07.2019 18:05
5 / 11